Jump to content
JDL9

Golf Gti Limited Edition

Recommended Posts

Δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα τσιμπημενη.

Καλη μου φαινεται.Ειναι και συλλεκτικη εκδοση...

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη καθόλου. Είναι ένα GTI που έχει βαμένα πλαστικά, θερμενόμενα καθίσματα τα οποία είναι μισό δέρμα, μισό ύφασμα, έχει 18άρες και τεμπέλη. Αυτά αν τα έβαζε κανείς σε ένα απλό GTI θα πλήρωνε 4000 που είναι και η διαφορά τους. Εμένα πάντως μαζί με ηλιοροφή, xenon, και κάτι άλλα ψιλά, μου βγαίνει πάνω από 37.000¤. Και μαντέψτε, δεν έχει τίποτα διαφορετικό από τα "απλά". Εκτός από την εμφάνηση, όλα τα άλλα είναι ίδια με την μόνη διαφορά, έχει άλλο λογισμικό για να βγάζει 230 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη καθόλου. Είναι ένα GTI που έχει βαμένα πλαστικά, θερμενόμενα καθίσματα τα οποία είναι μισό δέρμα, μισό ύφασμα, έχει 18άρες και τεμπέλη. Αυτά αν τα έβαζε κανείς σε ένα απλό GTI θα πλήρωνε 4000 που είναι και η διαφορά τους. Εμένα πάντως μαζί με ηλιοροφή, xenon, και κάτι άλλα ψιλά, μου βγαίνει πάνω από 37.000¤. Και μαντέψτε, δεν έχει τίποτα διαφορετικό από τα "απλά". Εκτός από την εμφάνηση, όλα τα άλλα είναι ίδια με την μόνη διαφορά, έχει άλλο λογισμικό για να βγάζει 230 άλογα.

Ξέχασες οτι για να πας 230-250 θέλεις πρόγραμμα---->1000-1500¤. Η τιμή είναι πολύ ψαγμένη ωστε να διαφέρει απο το normal όσο ακριβώς κοστίζουν τα extra που έχει...

Πάντως πλησιάζουμε πολύ τα 40000¤ και εκεί κοντά είναι το νέο S3 για όποιον θέλει να διαθέσει τόσα.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασες οτι για να πας 230-250 θέλεις πρόγραμμα---->1000-1500¤. Η τιμή είναι πολύ ψαγμένη ωστε να διαφέρει απο το normal όσο ακριβώς κοστίζουν τα extra που έχει...

Πάντως πλησιάζουμε πολύ τα 40000¤ και εκεί κοντά είναι το νέο S3 για όποιον θέλει να διαθέσει τόσα.... :wacko:

Ναι αλλα μην ξεχνας οτι το GTI φτανει τα 37-38,αυτο που αναφεραμε πιο πανω και το S3 ξεκιναει απο τα 40.

Αλλα και παλι η τιμη της επετειακης εκδοσης ειναι καλη πιστευω.

Link to comment
Share on other sites

εφοσον ειναι αυτη η τιμη και εφοσον μιλαμε για κατι τοσο συλλεκτικο νομιζω κι εγω οτι ειναι καλη η τιμη του..μπορει να εχει αυτες τις διαφορες που ειναι οχι τραγικες αλλα ειναι

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ και μονο αυτο αρκει για να ανεβαζει την τιμη.

μη ξεχναμε και οτι ειδικα ο ελληνας θελει κατι που να διαφερει και να σπανιζει..

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη καθόλου. Είναι ένα GTI που έχει βαμένα πλαστικά, θερμενόμενα καθίσματα τα οποία είναι μισό δέρμα, μισό ύφασμα, έχει 18άρες και τεμπέλη. Αυτά αν τα έβαζε κανείς σε ένα απλό GTI θα πλήρωνε 4000 που είναι και η διαφορά τους. Εμένα πάντως μαζί με ηλιοροφή, xenon, και κάτι άλλα ψιλά, μου βγαίνει πάνω από 37.000?. Και μαντέψτε, δεν έχει τίποτα διαφορετικό από τα "απλά". Εκτός από την εμφάνηση, όλα τα άλλα είναι ίδια με την μόνη διαφορά, έχει άλλο λογισμικό για να βγάζει 230 άλογα.

κι άλλο κορμό, εκκεντροφόρους, πιστόνια και φυσικά εγκέφαλο

Link to comment
Share on other sites

Aπέδειξε μου αυτό που λες. Που το στηρίζεις; Γιατί εγώ αυτά που λέω τα ξέρω από έναν τεχνικό σύμβουλο, υπεύθυνο συνεργείου.

To edition 30 έχει την τουρμπίνα του S3...δυστυχώς....

Η διαφορά του είναι στο intercooler που είναι το ίδιο με το απλό Gti.

Νομίζω έχει και άλλες μπιέλλες, αλλά κατα 99.9999% ίδια κεφαλη με το απλό.

P.S.Σε ποιό συνεργείο το πάς;;; :unsure:

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

grr...τσιγκουνια τους επιασε και δεν τα εβαλαν ???? (θα μου πεις αν τα εβαζαν θα αγγιζε την τιμη του s3)

τελικα το s3 τι διαφορετικο εχει εκτος απο την τουρμπινα, μπιελες , μπεκ??

Link to comment
Share on other sites

Aπέδειξε μου αυτό που λες. Που το στηρίζεις; Γιατί εγώ αυτά που λέω τα ξέρω από έναν τεχνικό σύμβουλο, υπεύθυνο συνεργείου.

αφού τα λέει τεχνικός σύμβουλος/υπεύθυνος συνεργείου, ας κάνει τον κόπο να ψάξει στο ΕΤΚΑ διαφορές ΑΧΧ-ΒWA-BYD

Link to comment
Share on other sites

Αντιλαμβάνεστε ότι το αυτοκίνητο στοιχίζει μόνο 4000 παράπανω από τα "απλά" GTI; Αυτά τα 4000 χιλιάρικα τι από όλα κρύβουν; Τουρμπίνα, πολλαπλή, πιστόνια, μπιέλες, κορμό, μπεκ, τα διαφορετικά πλαστικά (wortex kit ), τα διάφορα καλούδια στο εσωτερικό, τα 18άρια και τον νέο εγκέφαλο; Όλα αυτά με 4000¤;;; Ας προσγειωθούμε και ας δούμε τα πράγματα όπως έχουν και όχι όπως θα θέλαμε να έχουν ή είπε κάποιος. Ο κινητήρας και όλο το αυτοκίνητο στα ζωτικά του σημεία είναι ακριβώς ίδιο με το "απλό" GTI. Έχουν διαφορετικό πρόγραμμα και μόνο. Και αν τώρα βάζουμε στο τραπέζι και τις διαφορές στους κωδικούς, ε τότε αν έχει άλλη τρόμπα το ένα ή άλλη σκάστρα, δεν το νομίζω να το θεωρήται κάτι σημαντικό. Έχω την εγκύκλιο μπροστά μου και στα μηχανικά δεν αναφέρει τίποτα διαφορετικό. Λέτε να είναι μ@λ@κες οι Γερμανοί και να εξέλιξαν ένα νέο μοτέρ για ένα αυτοκίνητο 1500 κομματιών; Και κάποιος που ξέρει, ας μας πει ποιες ήταν οι διαφορές του επετιακού των 25 ετών με το απλό. Τώρα γιατί να αλλάξει κάτι; Μια κομπίνα του προμόσιον είναι.

Link to comment
Share on other sites

Αντιλαμβάνεστε ότι το αυτοκίνητο στοιχίζει μόνο 4000 παράπανω από τα "απλά" GTI; Αυτά τα 4000 χιλιάρικα τι από όλα κρύβουν; Τουρμπίνα, πολλαπλή, πιστόνια, μπιέλες, κορμό, μπεκ, τα διαφορετικά πλαστικά (wortex kit ), τα διάφορα καλούδια στο εσωτερικό, τα 18άρια και τον νέο εγκέφαλο; Όλα αυτά με 4000¤;;; Ας προσγειωθούμε και ας δούμε τα πράγματα όπως έχουν και όχι όπως θα θέλαμε να έχουν ή είπε κάποιος. Ο κινητήρας και όλο το αυτοκίνητο στα ζωτικά του σημεία είναι ακριβώς ίδιο με το "απλό" GTI. Έχουν διαφορετικό πρόγραμμα και μόνο. Και αν τώρα βάζουμε στο τραπέζι και τις διαφορές στους κωδικούς, ε τότε αν έχει άλλη τρόμπα το ένα ή άλλη σκάστρα, δεν το νομίζω να το θεωρήται κάτι σημαντικό. Έχω την εγκύκλιο μπροστά μου και στα μηχανικά δεν αναφέρει τίποτα διαφορετικό. Λέτε να είναι μ@λ@κες οι Γερμανοί και να εξέλιξαν ένα νέο μοτέρ για ένα αυτοκίνητο 1500 κομματιών; Και κάποιος που ξέρει, ας μας πει ποιες ήταν οι διαφορές του επετιακού των 25 ετών με το απλό. Τώρα γιατί να αλλάξει κάτι; Μια κομπίνα του προμόσιον είναι.

Γιατί δυσκολεύεσαι να καταλάβεις αυτό που σου λέω ??

Η μηχανή του Edition 30 σαφώς και δέν είναι ίδια με του S3 έχει όμως αρκετες διαφορές απο του απλού Gti.

Το άν αξίζει τα παραπάνω λεφτά....η άποψή μου είναι πως όχι.Αλλά άν αναλογιστείς ότι με πρόγραμμα πάει 300 άλογα, την ίδια αλλαγή μπορείς να την κάνεις και στο απλό με τα ίδια χρήματα.Τώρα το αν αντέχει περισσότερο, μένει να δείξει.Σε γενικές γραμμές πάντως το VAG group τείνει να υπερβάλει στην αντοχή των υλικών (στα πρωτα μοντέλα) και μετά να περιορίζεται λόγω κόστους.

Εγώ δέν ξέρω άν θα έδινα τα παραπάνω λεφτά για αυτό το αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

¶σε το θέμα αν αξίζει να το αγοράσει κάποιος. Είπαμε ότι είναι συλλεκτικό και διαφοροποιείτε από τα άλλα. Απλά όταν πήγα και ζήτησα μια προσφορά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το συζητούσαμε, μου είπαν ότι το αυτοκίνητο έχει άλλο λογισμικό και αυτό μόνο. Από εκείνη την στιγμή, έχω φαγωθεί να βρω κάποιες πληροφορίες για τον κινητήρα και δεν μπορώ να βρω τίποτα. Εγώ πήγα στην αντιπροσωπία με σκοπό να το αγοράσω και όταν έμαθα ότι δεν έχει κάτι διαφορετικό, ξενέρωσα απίστευτα. Όπου και να κοίταξα, παντού έγραφε tuned up to 230hp. Έχεις κάποιο link να παραθέσεις να δούμε τι παίζει ακριβώς, γιατί με υποθέσεις δεν γίνετε τίποτα. Το μόνο καλό πάντως που βρήκα είναι ότι από τον 10-06 και μετά, οι κινητήρες έχουν κωδικό ΒΡΥ. Και η οδηγία δεν αναφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα BWA.

Link to comment
Share on other sites

¶σε το θέμα αν αξίζει να το αγοράσει κάποιος. Είπαμε ότι είναι συλλεκτικό και διαφοροποιείτε από τα άλλα. Απλά όταν πήγα και ζήτησα μια προσφορά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το συζητούσαμε, μου είπαν ότι το αυτοκίνητο έχει άλλο λογισμικό και αυτό μόνο. Από εκείνη την στιγμή, έχω φαγωθεί να βρω κάποιες πληροφορίες για τον κινητήρα και δεν μπορώ να βρω τίποτα. Εγώ πήγα στην αντιπροσωπία με σκοπό να το αγοράσω και όταν έμαθα ότι δεν έχει κάτι διαφορετικό, ξενέρωσα απίστευτα. Όπου και να κοίταξα, παντού έγραφε tuned up to 230hp. Έχεις κάποιο link να παραθέσεις να δούμε τι παίζει ακριβώς, γιατί με υποθέσεις δεν γίνετε τίποτα. Το μόνο καλό πάντως που βρήκα είναι ότι από τον 10-06 και μετά, οι κινητήρες έχουν κωδικό ΒΡΥ. Και η οδηγία δεν αναφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα BWA.

Κατσε γιατι θα τα παρω τωρα.... fire.gif

Εσύ συνεχίζεις να μου μιλάς για αποδείξεις !!!! protest.gif

Ο κινητήρας BPY είναι ο κινητηρας με τον οποίο το Gti βγήκε στην Αμερική.Είναι U.S. Spec.

Δέν κυκλοφορεί στην Ευρώπη, αλλά και να κυκλοφορούσε ΑΣΧΕΤΟ !!

Ο κινητήρας του Edition έχει κωδικό BYD, άρχισε να βγαίνει απο το εργοστάσιο τον Σεπτέμβριο του 2006 και έχει (γιατι με έβαλες να ψάξω όχι τπτ άλλο...)

1)ΑΛΛΗ τουρμπίνα

2)ΑΛΛΗ κεφαλή

3)ΑΛΛΟ στρόφαλο

4)ΑΛΛΕΣ μπιέλες

5)ΑΛΛΟ μπλόκ

και δέν ξέρω τί άλλο γιατί βαρέθηκα και σταμάτησα.

Σου φτάνουν τα παραπάνω;;;;

Ή θές κι άλλες αποδείξεις;;;.....

Link to comment
Share on other sites

Κατσε γιατι θα τα παρω τωρα.... fire.gif

Εσύ συνεχίζεις να μου μιλάς για αποδείξεις !!!! protest.gif

Ο κινητήρας BPY είναι ο κινητηρας με τον οποίο το Gti βγήκε στην Αμερική.Είναι U.S. Spec.

Δέν κυκλοφορεί στην Ευρώπη, αλλά και να κυκλοφορούσε ΑΣΧΕΤΟ !!

Φίλε GolfRS χωρίς να ξέρω κάτι απλά παρατήρησα οτι στο pdf γράφει για βενζίνη 98 Ron και έχω την εντύπωση οτι η Αμερικάνοι δουλεύουν 90-93 RON... B)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε GolfRS χωρίς να ξέρω κάτι

Σε αυτό δέν μπορώ να διαφωνήσω.....

απλά παρατήρησα οτι στο pdf γράφει για βενζίνη 98 Ron και έχω την εντύπωση οτι η Αμερικάνοι δουλεύουν 90-93 RON... -_-

Χμμμμμμ....Μάάάλιστα......

Επειδή μου φάνηκε σαν να πήγες να μου την πείς " -_- "....

θα σου πώ ότι καλό είναι να ξανακοιτάξεις το pdf που αναφέρεις, για να διαπιστώσεις ότι

αναφέρεται σε εκπομπές ρύπων "ULEV-2" δηλαδή "Ultra Low Emission Value" το οποίο είναι το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ standard για τους ρύπους σε αντίθεση με το Ευρωπαικό "Euro 4".

Καλο θα ήταν λοιπόν να είσαι πιο παρατηριτικός την επόμενη φορά.... B)

Πάρε και άλλο ένα .pdf να διαβάσεις.....

Και ξαναλέμε για να το εμπεδώσουμε...

Δύο κινητήρες έχει το Gti στην Ευρώπη.Τον ΑΧΧ και τον BWA......

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό δέν μπορώ να διαφωνήσω.....

Χμμμμμμ....Μάάάλιστα......

Επειδή μου φάνηκε σαν να πήγες να μου την πείς " -_- "....

θα σου πώ ότι καλό είναι να ξανακοιτάξεις το pdf που αναφέρεις, για να διαπιστώσεις ότι

αναφέρεται σε εκπομπές ρύπων "ULEV-2" δηλαδή "Ultra Low Emission Value" το οποίο είναι το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ standard για τους ρύπους σε αντίθεση με το Ευρωπαικό "Euro 4".

Καλο θα ήταν λοιπόν να είσαι πιο παρατηριτικός την επόμενη φορά.... B)

Πάρε και άλλο ένα .pdf να διαβάσεις.....

Και ξαναλέμε για να το εμπεδώσουμε...

Δύο κινητήρες έχει το Gti στην Ευρώπη.Τον ΑΧΧ και τον BWA......

Βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν... -_-

Σωστή η παρατήρηση σου.... withstupid.gif

Link to comment
Share on other sites

Κατσε γιατι θα τα παρω τωρα.... fire.gif

Εσύ συνεχίζεις να μου μιλάς για αποδείξεις !!!! protest.gif

Ο κινητήρας BPY είναι ο κινητηρας με τον οποίο το Gti βγήκε στην Αμερική.Είναι U.S. Spec.

Δέν κυκλοφορεί στην Ευρώπη, αλλά και να κυκλοφορούσε ΑΣΧΕΤΟ !!

Ο κινητήρας του Edition έχει κωδικό BYD, άρχισε να βγαίνει απο το εργοστάσιο τον Σεπτέμβριο του 2006 και έχει (γιατι με έβαλες να ψάξω όχι τπτ άλλο...)

1)ΑΛΛΗ τουρμπίνα

2)ΑΛΛΗ κεφαλή

3)ΑΛΛΟ στρόφαλο

4)ΑΛΛΕΣ μπιέλες

5)ΑΛΛΟ μπλόκ

και δέν ξέρω τί άλλο γιατί βαρέθηκα και σταμάτησα.

Σου φτάνουν τα παραπάνω;;;;

Ή θές κι άλλες αποδείξεις;;;.....

εγώ σταμάτησα στο μπλοκ τα πιστόνια και τους εκκεντροφόρους new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Ειρωνικοί φίλοι μου τελικά είχα άδικο. Όντως έχει διαφορετικό κινητήρα με στοιχεία από το νέο S3 και το Leon Cupra. Και ειδού οι αποδείξεις:

Via ETKA, it's been confirmed that the Edition 30 shares the same engine internals as the SEAT Leon Cupra R (240hp) and Audi S3 (265hp). Edition 30 is engine code BYD

Leon just has different mapping, whilst S3 has larger intercoolers, as well as different mapping

Turbo:

195 KW BHZ (S3) 06F 145 702 C KKK

169 KW BYD (Jubi) 06F 145 702 C KKK

Block and internals:

Rumpfmotor BHZ (S3) 06F 100 035

Rumpfmotor BYD (Jubi ) 06F 100 035

Ladeluftkuehler S3 1K0 145 803 P

Ladeluftkuehler Golf 1K0 145 803 A

πηγή Wortex

Αυτές είναι αποδείξεις!!!

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Ειρωνικοί φίλοι μου τελικά είχα άδικο. Όντως έχει διαφορετικό κινητήρα με στοιχεία από το νέο S3 και το Leon Cupra. Και ειδού οι αποδείξεις:

Via ETKA, it's been confirmed that the Edition 30 shares the same engine internals as the SEAT Leon Cupra R (240hp) and Audi S3 (265hp). Edition 30 is engine code BYD

Leon just has different mapping, whilst S3 has larger intercoolers, as well as different mapping

Turbo:

195 KW BHZ (S3) 06F 145 702 C KKK

169 KW BYD (Jubi) 06F 145 702 C KKK

Block and internals:

Rumpfmotor BHZ (S3) 06F 100 035

Rumpfmotor BYD (Jubi ) 06F 100 035

Ladeluftkuehler S3 1K0 145 803 P

Ladeluftkuehler Golf 1K0 145 803 A

πηγή Wortex

Αυτές είναι αποδείξεις!!!

Τώρα κάποιον μου θυμίζεις, αλλά δέν θα το αναφέρω.

Καλά που βρήκες αυτό που ήθελες με τα Αμερικανάκια, και τώρα μπορείς ΗΣΥΧΟΣ να παραγγείλεις το Edition 30....

Δέν σου έφτασε που το άκουσες εδώ, έπρεπε να σου δώσει κάποιος τους κωδικους για να πιστέψεις....Μπράβο σου λοιπόν.....Γιατί δέν τους πάς και στο ΜΑΣΤΟΡΑΤΖΑ που ΚΑΙ ΚΑΛΑ είναι ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ αλλά δέν ξέρει να διαβάζει τους κωδικούς στο ΕΤΚΑ;;;

Θα γίνω για άλλη μια φορά κακός, αλλά μάλλον έχεις μάθει (και εσύ όπως και άλλοι εδω μέσα) να εμπιστέυεσαι τα ΛΑΘΟΣ ΑΤΟΜΑ.

Ας είναι καλα το κολιτάρι σου ο Αμερικάνος που πόσταρε τα γραμματάκια που βρήκε και αυτός σε άλλο φόρουμ, και δέν μπήκε κάν στον κόπο να μεταφράσει το...."Ladeluftkuehler"

Εις ανώτερα..... :o

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Δεν εμπιστεύομαι λάθος άτομα. Για τον ακριβώς αντίθετο λόγο έψαχνα και ρωτούσα παντού. Έννοια σου και τον τεχνικό σύμβουλο θα τον ενημερώσω. Και όσο για το κολλητάρι μου, εκείνος τουλάχιστον έδωσε κωδικούς και μου απέδειξε ότι έχει άλλα parts, δεν μου είπε 1ον άλλες μπιέλες, 2ον άλλο μπλοκ και τα λοιπά. Και όπως είδες παραδέχτηκα ότι είχα λάθος. Δεν έχω τέτοια κολλήματα. Καλημέρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.