Jump to content

Cosworth

Members
  • Posts

    551
  • Joined

  • Last visited

About Cosworth

  • Birthday 10/21/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    Tech Freak

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Cosworth's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Εγώ πάντως στα 2 χρόνια της επέκτασης άλλαξα: Τρόμπα νερού Μπεκ Πολλαπλασιαστές Σερβόφρενο - τρομπάκια και στα πιο φτηνά μη εξουσιοδοτημένα να τα έκανα θα μου κόστιζαν σίγουρα παραπάνω.... ΥΓ. Ακόμα διανύω τον 4 χρόνο άρα προλαβαίνω ακόμα να βάλω και άλλα...
  2. Σε κάθε μοτέρ τα πρόσθετα δρουν διαφορετικά..Το ότι δεν έχεις χάσει 100-200ml λάδι (σε πρόσθετα) πώς το ξέρεις? από την βέργα? Είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί.. Εγώ έχοντας κάνει 4 αλλαγές ως τώρα πάντα χάνω 200-300ml στα πρώτα 1500-2000χλμ και μετά μέχρι την επόμενη αλλαγή τίποτα...
  3. Αν αυτά τα 350ml τα έκαψε μετά από τα πρώτα 1000χλμ που έκανες μετά την αλλαγή λαδιών τότε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά είναι τα πρόσθετα που έχει το κάθε συνθετικό λάδι μέσα και τα οποία λόγω της δράσης τους χάνονται γρήγορα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πάει γραμμικά το πράγμα και ότι θα ξανακάψεις τόσο και στα επόμενα 1000χλμ. Παρακολούθησέ το .....
  4. Η γνώμη μου είναι αλλαγή κάθε 7500 εκτός αν τα κάνεις πολύ γρήγορα οπότε ανα 6-8μηνο. Εγγύηση δεν έχεις άρα δεν βλέπω τον λόγο να πηγαίνεις για αλλάγή λαδιών στην αντιπροσωπεία... Παρόλα αυτά ακόμα και οι αντιπροσωπείες είναι υποχρεωμένες να σου βάλουν ότι λάδια τους πας αφού είναι VW approved(το έχω κάνει 2-3 φορές). Το Mobil ESP είναι από τα κορυφαία αν όχι το κορυφαίο..Μια άλλη οικονομική αλλά πολύ καλή και φθηνή λύση (το χρησιμοποιούν και οι αντιπροσωπείες) είναι FUCHS TITAN GT 1 LL III 5W30 4 LT
  5. Εγώ θα σου έλεγα αν το αυτοκίνητό σου τσιμπάει περίπου 500ml κάθε 7500Km να βάζεις 5w30 (1η επιλογή MOBIL 1 5W30 ESP). Αν οι απώλειες σου είναι 1000ml και πάνω για κάθε 7500Km τότε διάλεξε ένα καλό 40αρι (0-40 ή 5-40) που να είναι VW 502 (σαν αυτά που σου έγραψα).
  6. Ναι δίκιο έχεις ως προς το 10...εγώ εννοούσα κυρίως το 40αρι που υπάρχουν πολύ καλές επιλογές αλλά σε 5w40 που δεν διαφέρουν και τόσο... Αmsoil AFL 5-40 BP Visco 7000 sport 5-40 Castrol Edge sport 0-40 Elf Excellium LDX 5-40 Fuchs Titan Supersyn SL 5-40 Valvoline Synpower 0-40 και 5-40
  7. Αν σου "έκαιγε" πολύ τότε καλά έκανες και γύρισες σε 10W40. Έχεις και αρκετά χλμ. οπότε θα σε βοηθήσει... Πόσο όμως "έκαιγε"?
  8. ...απλά να πω πως αν θυμάμαι καλά στο fordclub είχε έκπτωση 20%. ¶ρα το κέρδος που έχει είναι τουλάχιστον άλλο τόσο....
  9. Αν τον γνωρίζεις και προσωπικά όπως λες καλό θα ήταν να μας κάνει σαν club την ίδια προσφορά που έχει και στο fordclub. Πιστεύω ότι μόνο να κερδίσει έχει....εγώ τουλάχιστο θα σταματούσα να τα φέρνω από Αγγλία...
  10. Όχι..Οι διαφορές σε βαλβολίνες εργοστασιακές και aftermarket εντοπίζονται κυρίως στην σκληρή και παρατεταμένη χρήση....Στις κρύες εκκινήσεις το πιο πιθανό είναι να μην δεις καμία διαφορά, μην σου πω και χειρότερα.. Αν πας για Red Line ΑΥΤΕΣ
  11. Όπως και σε πολλά πράγματα σε αυτή την ζωή αν δεν "βάλεις" χέρι στο τακάκι ή δεν το δεις οπτικά μέσα από την ζάντα δεν το καταλαβαίνεις...
  12. Όντως πολύ καλό το P7 και value for money...Νομίζω κάπου στα 360¤ σε αυτή την διάσταση...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.