kpilidis Posted December 13, 2006 Report Share Posted December 13, 2006 (edited) τσιμπημενη η τιμουλα ε... Edited December 13, 2006 by k.pil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 13, 2006 Report Share Posted December 13, 2006 Δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα τσιμπημενη. Καλη μου φαινεται.Ειναι και συλλεκτικη εκδοση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη καθόλου. Είναι ένα GTI που έχει βαμένα πλαστικά, θερμενόμενα καθίσματα τα οποία είναι μισό δέρμα, μισό ύφασμα, έχει 18άρες και τεμπέλη. Αυτά αν τα έβαζε κανείς σε ένα απλό GTI θα πλήρωνε 4000 που είναι και η διαφορά τους. Εμένα πάντως μαζί με ηλιοροφή, xenon, και κάτι άλλα ψιλά, μου βγαίνει πάνω από 37.000¤. Και μαντέψτε, δεν έχει τίποτα διαφορετικό από τα "απλά". Εκτός από την εμφάνηση, όλα τα άλλα είναι ίδια με την μόνη διαφορά, έχει άλλο λογισμικό για να βγάζει 230 άλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη καθόλου. Είναι ένα GTI που έχει βαμένα πλαστικά, θερμενόμενα καθίσματα τα οποία είναι μισό δέρμα, μισό ύφασμα, έχει 18άρες και τεμπέλη. Αυτά αν τα έβαζε κανείς σε ένα απλό GTI θα πλήρωνε 4000 που είναι και η διαφορά τους. Εμένα πάντως μαζί με ηλιοροφή, xenon, και κάτι άλλα ψιλά, μου βγαίνει πάνω από 37.000¤. Και μαντέψτε, δεν έχει τίποτα διαφορετικό από τα "απλά". Εκτός από την εμφάνηση, όλα τα άλλα είναι ίδια με την μόνη διαφορά, έχει άλλο λογισμικό για να βγάζει 230 άλογα. Ξέχασες οτι για να πας 230-250 θέλεις πρόγραμμα---->1000-1500¤. Η τιμή είναι πολύ ψαγμένη ωστε να διαφέρει απο το normal όσο ακριβώς κοστίζουν τα extra που έχει... Πάντως πλησιάζουμε πολύ τα 40000¤ και εκεί κοντά είναι το νέο S3 για όποιον θέλει να διαθέσει τόσα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Ξέχασες οτι για να πας 230-250 θέλεις πρόγραμμα---->1000-1500¤. Η τιμή είναι πολύ ψαγμένη ωστε να διαφέρει απο το normal όσο ακριβώς κοστίζουν τα extra που έχει...Πάντως πλησιάζουμε πολύ τα 40000¤ και εκεί κοντά είναι το νέο S3 για όποιον θέλει να διαθέσει τόσα.... Ναι αλλα μην ξεχνας οτι το GTI φτανει τα 37-38,αυτο που αναφεραμε πιο πανω και το S3 ξεκιναει απο τα 40. Αλλα και παλι η τιμη της επετειακης εκδοσης ειναι καλη πιστευω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 εφοσον ειναι αυτη η τιμη και εφοσον μιλαμε για κατι τοσο συλλεκτικο νομιζω κι εγω οτι ειναι καλη η τιμη του..μπορει να εχει αυτες τις διαφορες που ειναι οχι τραγικες αλλα ειναι ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ και μονο αυτο αρκει για να ανεβαζει την τιμη. μη ξεχναμε και οτι ειδικα ο ελληνας θελει κατι που να διαφερει και να σπανιζει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη καθόλου. Είναι ένα GTI που έχει βαμένα πλαστικά, θερμενόμενα καθίσματα τα οποία είναι μισό δέρμα, μισό ύφασμα, έχει 18άρες και τεμπέλη. Αυτά αν τα έβαζε κανείς σε ένα απλό GTI θα πλήρωνε 4000 που είναι και η διαφορά τους. Εμένα πάντως μαζί με ηλιοροφή, xenon, και κάτι άλλα ψιλά, μου βγαίνει πάνω από 37.000?. Και μαντέψτε, δεν έχει τίποτα διαφορετικό από τα "απλά". Εκτός από την εμφάνηση, όλα τα άλλα είναι ίδια με την μόνη διαφορά, έχει άλλο λογισμικό για να βγάζει 230 άλογα. κι άλλο κορμό, εκκεντροφόρους, πιστόνια και φυσικά εγκέφαλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Aπέδειξε μου αυτό που λες. Που το στηρίζεις; Γιατί εγώ αυτά που λέω τα ξέρω από έναν τεχνικό σύμβουλο, υπεύθυνο συνεργείου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 (edited) Aπέδειξε μου αυτό που λες. Που το στηρίζεις; Γιατί εγώ αυτά που λέω τα ξέρω από έναν τεχνικό σύμβουλο, υπεύθυνο συνεργείου. To edition 30 έχει την τουρμπίνα του S3...δυστυχώς.... Η διαφορά του είναι στο intercooler που είναι το ίδιο με το απλό Gti. Νομίζω έχει και άλλες μπιέλλες, αλλά κατα 99.9999% ίδια κεφαλη με το απλό. P.S.Σε ποιό συνεργείο το πάς;;; Edited December 14, 2006 by GolfRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 μονο την τουρμπινα εχει ή ολα τα "περιφερειακα" του s3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 μονο την τουρμπινα εχει ή ολα τα "περιφερειακα" του s3? Την τουρμπίνα και κάτι ψιλά. Όχι ΟΛΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 grr...τσιγκουνια τους επιασε και δεν τα εβαλαν ???? (θα μου πεις αν τα εβαζαν θα αγγιζε την τιμη του s3) τελικα το s3 τι διαφορετικο εχει εκτος απο την τουρμπινα, μπιελες , μπεκ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Aπέδειξε μου αυτό που λες. Που το στηρίζεις; Γιατί εγώ αυτά που λέω τα ξέρω από έναν τεχνικό σύμβουλο, υπεύθυνο συνεργείου. αφού τα λέει τεχνικός σύμβουλος/υπεύθυνος συνεργείου, ας κάνει τον κόπο να ψάξει στο ΕΤΚΑ διαφορές ΑΧΧ-ΒWA-BYD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Αντιλαμβάνεστε ότι το αυτοκίνητο στοιχίζει μόνο 4000 παράπανω από τα "απλά" GTI; Αυτά τα 4000 χιλιάρικα τι από όλα κρύβουν; Τουρμπίνα, πολλαπλή, πιστόνια, μπιέλες, κορμό, μπεκ, τα διαφορετικά πλαστικά (wortex kit ), τα διάφορα καλούδια στο εσωτερικό, τα 18άρια και τον νέο εγκέφαλο; Όλα αυτά με 4000¤;;; Ας προσγειωθούμε και ας δούμε τα πράγματα όπως έχουν και όχι όπως θα θέλαμε να έχουν ή είπε κάποιος. Ο κινητήρας και όλο το αυτοκίνητο στα ζωτικά του σημεία είναι ακριβώς ίδιο με το "απλό" GTI. Έχουν διαφορετικό πρόγραμμα και μόνο. Και αν τώρα βάζουμε στο τραπέζι και τις διαφορές στους κωδικούς, ε τότε αν έχει άλλη τρόμπα το ένα ή άλλη σκάστρα, δεν το νομίζω να το θεωρήται κάτι σημαντικό. Έχω την εγκύκλιο μπροστά μου και στα μηχανικά δεν αναφέρει τίποτα διαφορετικό. Λέτε να είναι μ@λ@κες οι Γερμανοί και να εξέλιξαν ένα νέο μοτέρ για ένα αυτοκίνητο 1500 κομματιών; Και κάποιος που ξέρει, ας μας πει ποιες ήταν οι διαφορές του επετιακού των 25 ετών με το απλό. Τώρα γιατί να αλλάξει κάτι; Μια κομπίνα του προμόσιον είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Αντιλαμβάνεστε ότι το αυτοκίνητο στοιχίζει μόνο 4000 παράπανω από τα "απλά" GTI; Αυτά τα 4000 χιλιάρικα τι από όλα κρύβουν; Τουρμπίνα, πολλαπλή, πιστόνια, μπιέλες, κορμό, μπεκ, τα διαφορετικά πλαστικά (wortex kit ), τα διάφορα καλούδια στο εσωτερικό, τα 18άρια και τον νέο εγκέφαλο; Όλα αυτά με 4000¤;;; Ας προσγειωθούμε και ας δούμε τα πράγματα όπως έχουν και όχι όπως θα θέλαμε να έχουν ή είπε κάποιος. Ο κινητήρας και όλο το αυτοκίνητο στα ζωτικά του σημεία είναι ακριβώς ίδιο με το "απλό" GTI. Έχουν διαφορετικό πρόγραμμα και μόνο. Και αν τώρα βάζουμε στο τραπέζι και τις διαφορές στους κωδικούς, ε τότε αν έχει άλλη τρόμπα το ένα ή άλλη σκάστρα, δεν το νομίζω να το θεωρήται κάτι σημαντικό. Έχω την εγκύκλιο μπροστά μου και στα μηχανικά δεν αναφέρει τίποτα διαφορετικό. Λέτε να είναι μ@λ@κες οι Γερμανοί και να εξέλιξαν ένα νέο μοτέρ για ένα αυτοκίνητο 1500 κομματιών; Και κάποιος που ξέρει, ας μας πει ποιες ήταν οι διαφορές του επετιακού των 25 ετών με το απλό. Τώρα γιατί να αλλάξει κάτι; Μια κομπίνα του προμόσιον είναι. Γιατί δυσκολεύεσαι να καταλάβεις αυτό που σου λέω ?? Η μηχανή του Edition 30 σαφώς και δέν είναι ίδια με του S3 έχει όμως αρκετες διαφορές απο του απλού Gti. Το άν αξίζει τα παραπάνω λεφτά....η άποψή μου είναι πως όχι.Αλλά άν αναλογιστείς ότι με πρόγραμμα πάει 300 άλογα, την ίδια αλλαγή μπορείς να την κάνεις και στο απλό με τα ίδια χρήματα.Τώρα το αν αντέχει περισσότερο, μένει να δείξει.Σε γενικές γραμμές πάντως το VAG group τείνει να υπερβάλει στην αντοχή των υλικών (στα πρωτα μοντέλα) και μετά να περιορίζεται λόγω κόστους. Εγώ δέν ξέρω άν θα έδινα τα παραπάνω λεφτά για αυτό το αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 ¶σε το θέμα αν αξίζει να το αγοράσει κάποιος. Είπαμε ότι είναι συλλεκτικό και διαφοροποιείτε από τα άλλα. Απλά όταν πήγα και ζήτησα μια προσφορά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το συζητούσαμε, μου είπαν ότι το αυτοκίνητο έχει άλλο λογισμικό και αυτό μόνο. Από εκείνη την στιγμή, έχω φαγωθεί να βρω κάποιες πληροφορίες για τον κινητήρα και δεν μπορώ να βρω τίποτα. Εγώ πήγα στην αντιπροσωπία με σκοπό να το αγοράσω και όταν έμαθα ότι δεν έχει κάτι διαφορετικό, ξενέρωσα απίστευτα. Όπου και να κοίταξα, παντού έγραφε tuned up to 230hp. Έχεις κάποιο link να παραθέσεις να δούμε τι παίζει ακριβώς, γιατί με υποθέσεις δεν γίνετε τίποτα. Το μόνο καλό πάντως που βρήκα είναι ότι από τον 10-06 και μετά, οι κινητήρες έχουν κωδικό ΒΡΥ. Και η οδηγία δεν αναφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα BWA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 ¶σε το θέμα αν αξίζει να το αγοράσει κάποιος. Είπαμε ότι είναι συλλεκτικό και διαφοροποιείτε από τα άλλα. Απλά όταν πήγα και ζήτησα μια προσφορά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το συζητούσαμε, μου είπαν ότι το αυτοκίνητο έχει άλλο λογισμικό και αυτό μόνο. Από εκείνη την στιγμή, έχω φαγωθεί να βρω κάποιες πληροφορίες για τον κινητήρα και δεν μπορώ να βρω τίποτα. Εγώ πήγα στην αντιπροσωπία με σκοπό να το αγοράσω και όταν έμαθα ότι δεν έχει κάτι διαφορετικό, ξενέρωσα απίστευτα. Όπου και να κοίταξα, παντού έγραφε tuned up to 230hp. Έχεις κάποιο link να παραθέσεις να δούμε τι παίζει ακριβώς, γιατί με υποθέσεις δεν γίνετε τίποτα. Το μόνο καλό πάντως που βρήκα είναι ότι από τον 10-06 και μετά, οι κινητήρες έχουν κωδικό ΒΡΥ. Και η οδηγία δεν αναφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα BWA. Κατσε γιατι θα τα παρω τωρα.... Εσύ συνεχίζεις να μου μιλάς για αποδείξεις !!!! Ο κινητήρας BPY είναι ο κινητηρας με τον οποίο το Gti βγήκε στην Αμερική.Είναι U.S. Spec. Δέν κυκλοφορεί στην Ευρώπη, αλλά και να κυκλοφορούσε ΑΣΧΕΤΟ !! Ο κινητήρας του Edition έχει κωδικό BYD, άρχισε να βγαίνει απο το εργοστάσιο τον Σεπτέμβριο του 2006 και έχει (γιατι με έβαλες να ψάξω όχι τπτ άλλο...) 1)ΑΛΛΗ τουρμπίνα 2)ΑΛΛΗ κεφαλή 3)ΑΛΛΟ στρόφαλο 4)ΑΛΛΕΣ μπιέλες 5)ΑΛΛΟ μπλόκ και δέν ξέρω τί άλλο γιατί βαρέθηκα και σταμάτησα. Σου φτάνουν τα παραπάνω;;;; Ή θές κι άλλες αποδείξεις;;;..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Κατσε γιατι θα τα παρω τωρα.... Εσύ συνεχίζεις να μου μιλάς για αποδείξεις !!!! Ο κινητήρας BPY είναι ο κινητηρας με τον οποίο το Gti βγήκε στην Αμερική.Είναι U.S. Spec. Δέν κυκλοφορεί στην Ευρώπη, αλλά και να κυκλοφορούσε ΑΣΧΕΤΟ !! Φίλε GolfRS χωρίς να ξέρω κάτι απλά παρατήρησα οτι στο pdf γράφει για βενζίνη 98 Ron και έχω την εντύπωση οτι η Αμερικάνοι δουλεύουν 90-93 RON... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Φίλε GolfRS χωρίς να ξέρω κάτι Σε αυτό δέν μπορώ να διαφωνήσω.....απλά παρατήρησα οτι στο pdf γράφει για βενζίνη 98 Ron και έχω την εντύπωση οτι η Αμερικάνοι δουλεύουν 90-93 RON... Χμμμμμμ....Μάάάλιστα...... Επειδή μου φάνηκε σαν να πήγες να μου την πείς " ".... θα σου πώ ότι καλό είναι να ξανακοιτάξεις το pdf που αναφέρεις, για να διαπιστώσεις ότι αναφέρεται σε εκπομπές ρύπων "ULEV-2" δηλαδή "Ultra Low Emission Value" το οποίο είναι το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ standard για τους ρύπους σε αντίθεση με το Ευρωπαικό "Euro 4". Καλο θα ήταν λοιπόν να είσαι πιο παρατηριτικός την επόμενη φορά.... Πάρε και άλλο ένα .pdf να διαβάσεις..... Και ξαναλέμε για να το εμπεδώσουμε... Δύο κινητήρες έχει το Gti στην Ευρώπη.Τον ΑΧΧ και τον BWA...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Σε αυτό δέν μπορώ να διαφωνήσω.....Χμμμμμμ....Μάάάλιστα...... Επειδή μου φάνηκε σαν να πήγες να μου την πείς " ".... θα σου πώ ότι καλό είναι να ξανακοιτάξεις το pdf που αναφέρεις, για να διαπιστώσεις ότι αναφέρεται σε εκπομπές ρύπων "ULEV-2" δηλαδή "Ultra Low Emission Value" το οποίο είναι το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ standard για τους ρύπους σε αντίθεση με το Ευρωπαικό "Euro 4". Καλο θα ήταν λοιπόν να είσαι πιο παρατηριτικός την επόμενη φορά.... Πάρε και άλλο ένα .pdf να διαβάσεις..... Και ξαναλέμε για να το εμπεδώσουμε... Δύο κινητήρες έχει το Gti στην Ευρώπη.Τον ΑΧΧ και τον BWA...... Βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν... Σωστή η παρατήρηση σου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 (edited) Εγω δεν θα αναφερθω στα παραπανω!!Παντος η τιμη του ειναι Super! Edited December 15, 2006 by arisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Κατσε γιατι θα τα παρω τωρα.... Εσύ συνεχίζεις να μου μιλάς για αποδείξεις !!!! Ο κινητήρας BPY είναι ο κινητηρας με τον οποίο το Gti βγήκε στην Αμερική.Είναι U.S. Spec. Δέν κυκλοφορεί στην Ευρώπη, αλλά και να κυκλοφορούσε ΑΣΧΕΤΟ !! Ο κινητήρας του Edition έχει κωδικό BYD, άρχισε να βγαίνει απο το εργοστάσιο τον Σεπτέμβριο του 2006 και έχει (γιατι με έβαλες να ψάξω όχι τπτ άλλο...) 1)ΑΛΛΗ τουρμπίνα 2)ΑΛΛΗ κεφαλή 3)ΑΛΛΟ στρόφαλο 4)ΑΛΛΕΣ μπιέλες 5)ΑΛΛΟ μπλόκ και δέν ξέρω τί άλλο γιατί βαρέθηκα και σταμάτησα. Σου φτάνουν τα παραπάνω;;;; Ή θές κι άλλες αποδείξεις;;;..... εγώ σταμάτησα στο μπλοκ τα πιστόνια και τους εκκεντροφόρους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 (edited) Ειρωνικοί φίλοι μου τελικά είχα άδικο. Όντως έχει διαφορετικό κινητήρα με στοιχεία από το νέο S3 και το Leon Cupra. Και ειδού οι αποδείξεις: Via ETKA, it's been confirmed that the Edition 30 shares the same engine internals as the SEAT Leon Cupra R (240hp) and Audi S3 (265hp). Edition 30 is engine code BYD Leon just has different mapping, whilst S3 has larger intercoolers, as well as different mapping Turbo: 195 KW BHZ (S3) 06F 145 702 C KKK 169 KW BYD (Jubi) 06F 145 702 C KKK Block and internals: Rumpfmotor BHZ (S3) 06F 100 035 Rumpfmotor BYD (Jubi ) 06F 100 035 Ladeluftkuehler S3 1K0 145 803 P Ladeluftkuehler Golf 1K0 145 803 A πηγή Wortex Αυτές είναι αποδείξεις!!! Edited December 15, 2006 by Geopan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted December 16, 2006 Report Share Posted December 16, 2006 (edited) Ειρωνικοί φίλοι μου τελικά είχα άδικο. Όντως έχει διαφορετικό κινητήρα με στοιχεία από το νέο S3 και το Leon Cupra. Και ειδού οι αποδείξεις: Via ETKA, it's been confirmed that the Edition 30 shares the same engine internals as the SEAT Leon Cupra R (240hp) and Audi S3 (265hp). Edition 30 is engine code BYD Leon just has different mapping, whilst S3 has larger intercoolers, as well as different mapping Turbo: 195 KW BHZ (S3) 06F 145 702 C KKK 169 KW BYD (Jubi) 06F 145 702 C KKK Block and internals: Rumpfmotor BHZ (S3) 06F 100 035 Rumpfmotor BYD (Jubi ) 06F 100 035 Ladeluftkuehler S3 1K0 145 803 P Ladeluftkuehler Golf 1K0 145 803 A πηγή Wortex Αυτές είναι αποδείξεις!!! Τώρα κάποιον μου θυμίζεις, αλλά δέν θα το αναφέρω. Καλά που βρήκες αυτό που ήθελες με τα Αμερικανάκια, και τώρα μπορείς ΗΣΥΧΟΣ να παραγγείλεις το Edition 30.... Δέν σου έφτασε που το άκουσες εδώ, έπρεπε να σου δώσει κάποιος τους κωδικους για να πιστέψεις....Μπράβο σου λοιπόν.....Γιατί δέν τους πάς και στο ΜΑΣΤΟΡΑΤΖΑ που ΚΑΙ ΚΑΛΑ είναι ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ αλλά δέν ξέρει να διαβάζει τους κωδικούς στο ΕΤΚΑ;;; Θα γίνω για άλλη μια φορά κακός, αλλά μάλλον έχεις μάθει (και εσύ όπως και άλλοι εδω μέσα) να εμπιστέυεσαι τα ΛΑΘΟΣ ΑΤΟΜΑ. Ας είναι καλα το κολιτάρι σου ο Αμερικάνος που πόσταρε τα γραμματάκια που βρήκε και αυτός σε άλλο φόρουμ, και δέν μπήκε κάν στον κόπο να μεταφράσει το...."Ladeluftkuehler" Εις ανώτερα..... Edited December 16, 2006 by GolfRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 16, 2006 Report Share Posted December 16, 2006 Δεν εμπιστεύομαι λάθος άτομα. Για τον ακριβώς αντίθετο λόγο έψαχνα και ρωτούσα παντού. Έννοια σου και τον τεχνικό σύμβουλο θα τον ενημερώσω. Και όσο για το κολλητάρι μου, εκείνος τουλάχιστον έδωσε κωδικούς και μου απέδειξε ότι έχει άλλα parts, δεν μου είπε 1ον άλλες μπιέλες, 2ον άλλο μπλοκ και τα λοιπά. Και όπως είδες παραδέχτηκα ότι είχα λάθος. Δεν έχω τέτοια κολλήματα. Καλημέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...