TSAKHS-EYBOIA Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 - ριξε μια ματια στα χαρακτηριστικα και πες μου ,εσυ εχεις κανεις αναλυση στα εν λογω Mobil-1 και τα εβγαλες υποδεεστερα ? το "τελος" που κολλαγε ,θιχτηκες ? ειπα ΟΚ απο εμενα και αναφερθηκα στον nasos_ea ,απλο (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 - με το που ποσταρα ειδα αυτο του Rainessance ,καλοφορετα σε οποιον λοιπον παρει ως και ΕΤΕΚΑ λιπαντικα τα οποια λενε κανουν για τουρμπο και πολυβαλβιδους για αποδοση και τα σχετικα - απο τον TSAKHS "με γειες" λοιπον (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 - καμια μα καμια συγκριση με το Mobil-1 τρωει ηττα κατα κρατος στα χαρακτηριστικα του ,καπου εχω βαλει φωτο με μοτερ πως ειναι μετα απο χρηση με "longlife" λιπαντικα - εγω δεν θα το εβαζα αλλα αφου το σκεφτηκες και τα πηρες ΟΚ απο εμενα (!) Ξέρεις μήπως αν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη διαδικασία στον κινητήρα για την αλλαγή από CASTROL FORMULA SLX LONGLIFE III 5W30 4LT σε Mobil 1 ESP Formula 5W-30; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 Ξέρεις μήπως αν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη διαδικασία στον κινητήρα για την αλλαγή από CASTROL FORMULA SLX LONGLIFE III 5W30 4LT σε Mobil 1 ESP Formula 5W-30; ¶πλα χρειάζεται στα πρώτα 500χλμ να μην το σκίσεις ώστε να μπορέσει να αφαιρεθεί το στρώμα που έχει δημιουργήσει το παλιό λάδι και να δημιουργηθεί το νέο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 - σωστα Black V GTi (!) αν και εγω θα εκανα λιγα παραπανω ,εννοειτε ομως οτι εκανες και αλλαγη φιλτρου ωστε να μην αλλοιωθει η συσταση του νεου λιπαντικου απο το παλαιο ετσι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 (edited) ok ευχαριστώ και τους 2 σας! Κάτι ακόμη! Ξέρει κανείς σας αν οι προδιαγραφή 5-30 για τους tsi κινητήρες είναι η καλύτερη που συνιστά η vw κι αν ναι γιατί στο ξεκίνημα τρέμει ο κινητήρας; Μήπως το 5 είναι πολύ λεπτό; Edited October 5, 2007 by konv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 ok ευχαριστώ και τους 2 σας!Κάτι ακόμη! Ξέρει κανείς σας αν οι προδιαγραφή 5-30 για τους tsi κινητήρες είναι η καλύτερη που συνιστά η vw κι αν ναι γιατί στο ξεκίνημα τρέμει ο κινητήρας; Μήπως το 5 είναι πολύ λεπτό; Χωρίς να είμαι σίγουρος γιατί εγώ έχω 2.0tfsi δεν έχει να κάνει με το λάδι αλλά με την δομή του μοτέρ. Το έχω ξανακούσει από gt owner σαν παράπονο πάντως... ¶σε που αν το πρόβλημα ήταν αυτό θα έβαζε μαμά αλλα λάδια η VW... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 - καμια μα καμια συγκριση με το Mobil-1 τρωει ηττα κατα κρατος στα χαρακτηριστικα του ,καπου εχω βαλει φωτο με μοτερ πως ειναι μετα απο χρηση με "longlife" λιπαντικα - εγω δεν θα το εβαζα αλλα αφου το σκεφτηκες και τα πηρες ΟΚ απο εμενα (!) Κοιτα,μιλησα και με τον Miltelas και οπως μου ειπε κι αυτος,οι προδιαγραφες αυτων των λαδιων ειναι πολυ αυστηρες,οποτε αναμφισβητητα ειναι καλα λαδια.Μαλιστα ειδικα για τα συγκεκριμενα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα.Βεβαια θα υπαρχει παντα και το ακομα καλυτερο.Οχι ομως οτι αυτα τα λαδια δεν ειναι καλα.Κι οσο για τα longlife εχω ξαναπει οτι δεν εχω σκοπο να τα αλλαζω καθε 15.000 αλλα καθε 8 με 10.000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Ρε παιδιά υπάρχει πρόβλημα αν αλλάζουμε τα Longlife λάδια κάθε 7.000-8.000 χλμ αντί κάθε 15.000; Είναι καλύτερο ή χειρότερο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 (edited) ¶πλα χρειάζεται στα πρώτα 500χλμ να μην το σκίσεις ώστε να μπορέσει να αφαιρεθεί το στρώμα που έχει δημιουργήσει το παλιό λάδι και να δημιουργηθεί το νέο... 50χλμ συνήθως αρκούν. Εάν ήθελε 500χλμ για να ξαναπροστατευθεί πλήρως το μοτέρ καήκαμε... Edited October 6, 2007 by Miltellas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 (edited) Τελικα παρηγγειλα το CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW LONGLIFE III 5W-30 Αφού καλύπτει την VW504.00, εκτός από καταλληλότατο είναι σίγουρα και πολύ ποιοτικό 30ρι. Το ότι είναι Group III δεν μειώνει την ούτε την καταλληλότητα, ούτε την ποιότητά του. Συμφωνώ και με τον Τσάκη ότι για εφαρμογές VAG το Mobil 1 ESP Formula 5W30 δεν έχει αντίπαλο. Καλύπτει επίσης τις VW504.00-507.00 ενώ ταυτόχρονα διαθέτει εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά και εξαιρετική σύνθεση (Group IV/V). Γενικά, εφόσον ένα λιπαντικό αναγράφει την VW504.00-507.00 σημαίνει ότι είναι πολύ ποιοτικό 30ρι και καταλληλότατο για VAG (όπου απαιτείται 30ρι). Πρόκειται για την αυστηρότερη προδιαγραφή που έχει εκδόσει η VW. Edited October 6, 2007 by Miltellas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Ρε παιδιά υπάρχει πρόβλημα αν αλλάζουμε τα Longlife λάδια κάθε 7.000-8.000 χλμ αντί κάθε 15.000; Είναι καλύτερο ή χειρότερο; - δεν χρειαζεται να εμμενεις στα Longlife λιπαντικα και απο την αλλη να τα αλλαζεις νωριτερα γιατι πετας τα λεφτα σου ,βαλε ενα ποιοτικο συνθετικο λιπαντικο να εχεις προστασια και αλλαζε το κανονικα να εχεις το κεφαλι σου ησυχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Μπορείς να μου προτείνεις κάποιο "ποιοτικο συνθετικο λιπαντικο" που να πληρεί τις προδιαγραφές για tsi κινητήρες και να μην είναι longlife; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 - σε ιξωδες 5W-30 φορας ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Αφού καλύπτει την VW504.00, εκτός από καταλληλότατο είναι σίγουρα και πολύ ποιοτικό 30ρι. Το ότι είναι Group III δεν μειώνει την ούτε την καταλληλότητα, ούτε την ποιότητά του.Συμφωνώ και με τον Τσάκη ότι για εφαρμογές VAG το Mobil 1 ESP Formula 5W30 δεν έχει αντίπαλο. Καλύπτει επίσης τις VW504.00-507.00 ενώ ταυτόχρονα διαθέτει εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά και εξαιρετική σύνθεση (Group IV/V). Γενικά, εφόσον ένα λιπαντικό αναγράφει την VW504.00-507.00 σημαίνει ότι είναι πολύ ποιοτικό 30ρι και καταλληλότατο για VAG (όπου απαιτείται 30ρι). Πρόκειται για την αυστηρότερη προδιαγραφή που έχει εκδόσει η VW. Και το Castrol καλυπτει 504 507 βεβαια.Τωρα εχω αρχισει να το ξανασκεφτομαι.Εχω παραγγειλει το λαδι απο το trade wind αλλα δεν εχω παει ακομα στην τραπεζα να πληρωσω οποτε αν δεν πληρωσω μεσα σε καποιο χρονικο διαστημα, λογικα θα ακυρωσουν την παραγγελια σωστα;Ξερει κανεις ποτε θα την ακυρωσουν;Σκεφτομαι να ψαχτω σε μαγαζια για το Mobil 1 αφου ο Λαμπριανιδης δεν το φερνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Και το Castrol καλυπτει 504 507 βεβαια.Τωρα εχω αρχισει να το ξανασκεφτομαι.Εχω παραγγειλει το λαδι απο το trade wind αλλα δεν εχω παει ακομα στην τραπεζα να πληρωσω οποτε αν δεν πληρωσω μεσα σε καποιο χρονικο διαστημα, λογικα θα ακυρωσουν την παραγγελια σωστα;Ξερει κανεις ποτε θα την ακυρωσουν;Σκεφτομαι να ψαχτω σε μαγαζια για το Mobil 1 αφου ο Λαμπριανιδης δεν το φερνει. To έφερνε αλλά μάλλον του τελείωσε η παρτίδα...Φαντάζομαι οτι θα το ξαναφέρει γιατί έχει πολύ ζήτηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 - σε ιξωδες 5W-30 φορας ? Ναι (Υπάρχει όμως πρόβλημα αν αλλάζεις τα longlife κάθε 7,500 χλμ εκτός από οικονομικό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 - Amsoil,Mobil-1,Red Line,Torco μην ξεχνας οτι τωρα πλεον ειναι φθηνα/προσεγγισιμα σε σχεση με παλαιοτερα χρονια - σκεψου οτι ενα Valvoline κανει 11 Ε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Υπάρχει όμως πρόβλημα αν αλλάζεις τα longlife κάθε 7,500 χλμ εκτός από οικονομικό;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Και το Castrol καλυπτει 504 507 βεβαια.Τωρα εχω αρχισει να το ξανασκεφτομαι.Εχω παραγγειλει το λαδι απο το trade wind αλλα δεν εχω παει ακομα στην τραπεζα να πληρωσω οποτε αν δεν πληρωσω μεσα σε καποιο χρονικο διαστημα, λογικα θα ακυρωσουν την παραγγελια σωστα;Ξερει κανεις ποτε θα την ακυρωσουν;Σκεφτομαι να ψαχτω σε μαγαζια για το Mobil 1 αφου ο Λαμπριανιδης δεν το φερνει. Τους εστειλα email και τους ρωτησα. Θα το φερει εντος του επομενου 10ημερου το Mobil1 5-30 ESP Formula. Το ιδιο βαζω κ' εγω στο Gti μου και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος. Σταγονα δεν εχει καψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Υπάρχει όμως πρόβλημα αν αλλάζεις τα longlife κάθε 7,500 χλμ εκτός από οικονομικό;;; - οχι φιλε μου κανενα μα κανενα και αν θες την γνωμη μου αφου επιμενεις να βαζεις σωνει και καλα Longlife τοτε καλα κανεις και τα αλλαζεις νωριτερα για αργοτερα θα γινουν σχεδον σουπα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 βρε Κωστακη αλλαζε τα καθε 7.000...εγω τα αλλαζω καθε 5.000 χιλιομετρα...ετσι για να σκασεις... δινουμε που δινουμε τοσα για βενζινες να μη δωσουμε και για λαδακια 2 φορες το χρονο ή και τρεις... και μπουζι αλλαζω καθε 15.000 χιλιομετρα...φιλτρο λαδιου μια φορα στις δυο...και φιλτρο βενζινης μια φορα το χρονο... για αυτο σε εχω χαλαρα και απο σταση και απο ρεμπριζ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Τους εστειλα email και τους ρωτησα. Θα το φερει εντος του επομενου 10ημερου το Mobil1 5-30 ESP Formula. Το ιδιο βαζω κ' εγω στο Gti μου και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος. Σταγονα δεν εχει καψει. Με σωζεις.Να σε ρωτησω.Εχω παραγγειλει ηδη τα castrol αλλα μετανιωσα.Εχω επιλεξει καταθεση σε λογαριασμο ως τροπο πληρωμης.Αν δεν πληρωσω θα την ακυρωσουν την παραγγελια σωστα;Ποτε μπορω να ξαναπαραγγειλω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renaissance Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Και γιατι να το κανεις αυτο και να μην επικοινωνησεις μαζι τους ,εστω με μειλ, και να τους ενημερωσεις για την αλλαγη που θες να κανεις στην παραγγελια σου??Θα σε δαγκωσουν?Αυτοι γιατι να περιμενουν τσαμπα τα χρηματα στον λογαριασμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Και γιατι να το κανεις αυτο και να μην επικοινωνησεις μαζι τους ,εστω με μειλ, και να τους ενημερωσεις για την αλλαγη που θες να κανεις στην παραγγελια σου??Θα σε δαγκωσουν?Αυτοι γιατι να περιμενουν τσαμπα τα χρηματα στον λογαριασμο? Το εχω κανει ηδη κ βρισκομαι στην αναμονη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...