Jump to content
alonedriver

Polo Gti 1.8t 150hp - Εντυπωσεις

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω το polo gti με τον 1.8Τ κινητήρα. Το έχει κάποιος από το club και αν ναι τι προβλήματα έχει? Ο συγκεκριμένος κινητήρας που είναι πολύ ευρέως χρησιμοποιημένος τι γνωστά προβλήματα έχει? Καίει ας πούμε λάδια όπως τα polo 1.4 16V? σπασμένες πολλαπλές ή top piper που έχω ακούσει? Γενικά επειδή είναι η πρώτη φορά που θα αγοράσω vw, αν κάποιος έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχει άποψη (θετική ή αρνητική) ας την καταθέσει.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω το polo gti με τον 1.8Τ κινητήρα. Το έχει κάποιος από το club και αν ναι τι προβλήματα έχει? Ο συγκεκριμένος κινητήρας που είναι πολύ ευρέως χρησιμοποιημένος τι γνωστά προβλήματα έχει? Καίει ας πούμε λάδια όπως τα polo 1.4 16V? σπασμένες πολλαπλές ή top piper που έχω ακούσει? Γενικά επειδή είναι η πρώτη φορά που θα αγοράσω vw, αν κάποιος έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχει άποψη (θετική ή αρνητική) ας την καταθέσει.

Φίλε ο κινητήρας είναι διαμάντι αντέχει χωρίς αλλαγή μπιλομπιστονα μέχρι 300-350 άλογα.

Με ένα πρόγραμμα μόνο περνάς τα 200.

Προβλήματα ιδιαίτερα δεν έχει, κάποια καίνε τους πολλαπλασιαστές (μικρό το κακό κάνα 50€).

Είναι πολύ δοκιμασμένος .

top piper ? :):)

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι τωρα το μονο κακο που μπορω να εντοπισω ειναι η σκληρη αναρτηση σε σχεση με τα αλλα που ειχα και πρεπει να περναω με μισο χιλιομετρο απο τις λακουβες για να μην ακουω μπαμ και οτι η εξατμιση ακουγεται αρκετα...πραγμα ομως που δεν ειναι αναγκαια κακο.αναλογα τα γουστα

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι τωρα το μονο κακο που μπορω να εντοπισω ειναι η σκληρη αναρτηση σε σχεση με τα αλλα που ειχα και πρεπει να περναω με μισο χιλιομετρο απο τις λακουβες για να μην ακουω μπαμ και οτι η εξατμιση ακουγεται αρκετα...πραγμα ομως που δεν ειναι αναγκαια κακο.αναλογα τα γουστα

σκληρη η αναρτηση του gti :)

το ακουσαμε και αυτο.....εγω δηλαδη και μερικοι αλλοι που φοραμε bilstein koni weitec kw κλπ τι να πουμε....να κατεβουμε κατω και να το σπρωξουμε να περασει το σαμαρακι και την λακουβα new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Το οδήγησα σήμερα test drive.

Καταρχήν προέρχομαι από Ιταλική σχολή (Uno turbo - Punto GT). Για 18άρι 20βάλβιδο turbo περίμενα πολλά περισσότερα. Αρπάζει δεν λέω αλλά έχω συνηθίσει σε άγρια αρπάγματα, από το uno κυρίως, που δεν καταλαβαίνει τι είναι πολιτισμός και σε κολλάει στο κάθισμα. Βέβαια το uno μου δεν έχει καμία σχέση με το μαμά που αγόρασα πριν 15 χρόνια αλλά...

Έχει χαμηλά την ροπή για turbo 20V αλλά μετά τις 5000 ψοφάει. Ίσως να είναι θέμα χαρτογράφησης. Επίσης δεν έχει την σπιρτάδα που θα περίμενα. Βέβαια αν το πάρω θα ακολουθήσει strip down στα 900 κιλά από 1170 που είναι τώρα και μπορεί να φταίει και αυτό για την έλλειψη σπιρτάδας. Βλέπετε το uno έχει φτάσει 800 κιλά!!!.

Στο σύντομο τεστ που έκανα περνάει καλά από τις λακούβες των ελληνικών δρόμων και από τα σαμάρια. Σφιχτή ανάρτηση αλλά πολύ καλή όσον αφορά λακούβες. Τώρα για γρήγορες καμπές δεν ξέρω. Βέβαια εγώ έχω συνηθίσει από αγωνιστικές αναρτήσεις και αυτές μου φαίνονται πουπουλο.

Εξωτερικά το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο αν και αυτό είναι πολύ υποκειμενικό. Το σκέφτομαι σε κοκκινο αν και το οδήγησα σε μαυρο.

Εσωτερικά είναι πολύ φτωχό και το design πολύ ξεπερασμένο. Ούτε όργανο πίεσης turbo, ούτε πίεση λαδιού, ούτε θερμοκρασία λαδιού. Τίποτα. Φτωχό πολύ. Θα μου πείτε βάζω τρια apexi και τέλος αλλά όταν δίνεις 20000 θέλεις και κάποια πραγματάκια. Τιμόνι καλό μάλλον αν και δεν το "έστριψα".

Κινητήρας: Εργοστάσιο αλλά το intercooler είναι κάτω αριστερα σε τυφλή γωνία (χωρίς αερισμό) και για να αλλάξεις φίλτρο λαδιού πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο. Τεσπα αν δεν έχει προβλήματα σαν μοτέρ δεν με νοιάζει. Ερώτηση: έχει καδένα ή ιμάντα για τους εκκεντροφόρους?

Χώροι: οκ. Θετικό ότι η ρεζέρβα είναι κανονική αλουμινίου 16'' όπως οι άλλες!!! με κανονικό λάστιχο.

Είμαι μεταξύ του renault clio RS, του Polo GTI και του Peugeuot 207 GTi. To μόνο που δεν έχω οδηγήσει είναι το RS που θα το οδηγήσω στην επόμενη εβδομάδα.

Το Golf GT δεν το σκέφτομαι γιατί ο νέος κινητήρας με 2 turbo δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα. Είχα μόνο turbo αυτοκίνητα μέχρι τώρα και ξέρω τι ευαισθησίες έχουν. Double turbo πάει πολύ. Θα δείξει ο χρόνος. ακόμα είναι πολύ νωρίς.

Σας ευχαριστώ για τις απόψεις σας. Περιμένω και άλλες...

Θα ενημερώσω για την επιλογή μου.

Φιλικά πάντα,

Θοδωρής.

Link to comment
Share on other sites

..... η εξατμιση ακουγεται αρκετα...πραγμα ομως που δεν ειναι αναγκαια κακο.αναλογα τα γουστα

Φίλε μου εδώ μάλλον κάτι δέν κατάλαβες καλά, δέν είναι η εξάτμιση αυτό που ακούς,

κι εγώ έτσι νόμιζα αλλά τελικά είναι η εισαγωγή!!

Link to comment
Share on other sites

Η εισαγωγη ειναι?Τσεκαρισμενο αυτο?

Πιο τσεκαρισμένο δέ γίνεται, η εξάτμιση ίσα που ακούγεται. Το άκουσε απο έξω απο το αμάξι ο chrismk2 και μου το είπε διαφορετικά ούτε κι εγώ θα το είχα καταλάβει.

Link to comment
Share on other sites

Το Golf GT δεν το σκέφτομαι γιατί ο νέος κινητήρας με 2 turbo δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα. Είχα μόνο turbo αυτοκίνητα μέχρι τώρα και ξέρω τι ευαισθησίες έχουν. Double turbo πάει πολύ. Θα δείξει ο χρόνος. ακόμα είναι πολύ νωρίς.

το gt ειναι turbo kompressor οχι διπλο turbo.......

λες επισης οτι το μοτερ δεν αρπαζει οσο ενα uno που απ'οτι καταλαβα ειναι τουμπανιασμενο δεν σκεφτηκες ομως οτι εκει που τελειωνουν τα ορια βελτιωσης ενος uno-punto αρχιζει ενα 20vt να ψιλοπαιρνει τα πανω του....μην μιλησουμε για αντοχες κλπ κλπ γιατι τουλαχιστον στην εθνικη οδο μονο uno-punto βλεπω δεξια σταματημενα και με αλαρμ κανενα 1.8t σε οποιο αμαξι και αν εχει μπει αυτο το μοτερ......απο beetle μεχρι audi A6.....οποτε ειναι τελειως ασκοπο κατ'εμε να συγκρινεις ενα μοτερ που θα σου κανει ενα καλο ανοιγμα σε ενα 400αρι και στο επομενο θα το σκεφτεις να ξανανοιξεις με ενα μοτερ που παει ταπα αθηνα πατρα και δεν ανεβαζει θερμοκρασιες οτι καιρο και αν εχει εξω.....δοκιμασμενο :lol:

Link to comment
Share on other sites

βασικα περα απο το θεμα της αξιοπιστιας η τα περιθωρια που εχει για φτιαξιμο,συγκρινεις δυο αμαξια με 300+ κιλα βαρους διαφορα.μη πω κοντα 500..

δε γινεται να συγκρινουμε ανομοια πραγματα.το uno ειναι για αλλη χρηση το πολο για επισης αλλη.

λαβε υποψην σου την ασφαλεια που σου προσφερει κλπ..

Link to comment
Share on other sites

το gt ειναι turbo kompressor οχι διπλο turbo.......

λες επισης οτι το μοτερ δεν αρπαζει οσο ενα uno που απ'οτι καταλαβα ειναι τουμπανιασμενο δεν σκεφτηκες ομως οτι εκει που τελειωνουν τα ορια βελτιωσης ενος uno-punto αρχιζει ενα 20vt να ψιλοπαιρνει τα πανω του....μην μιλησουμε για αντοχες κλπ κλπ γιατι τουλαχιστον στην εθνικη οδο μονο uno-punto βλεπω δεξια σταματημενα και με αλαρμ κανενα 1.8t σε οποιο αμαξι και αν εχει μπει αυτο το μοτερ......απο beetle μεχρι audi A6.....οποτε ειναι τελειως ασκοπο κατ'εμε να συγκρινεις ενα μοτερ που θα σου κανει ενα καλο ανοιγμα σε ενα 400αρι και στο επομενο θα το σκεφτεις να ξανανοιξεις με ενα μοτερ που παει ταπα αθηνα πατρα και δεν ανεβαζει θερμοκρασιες οτι καιρο και αν εχει εξω.....δοκιμασμενο :D

Δεν αντιπαρατίθεμαι καλοί μου φίλοι. Δεν ξέρω τι ποιότητα έχουν τα 20vt. Μακάρι να έχουν ποιότητα και να μην παθαίνει τίποτα.

Εξακολουθώ να περιμένω εμπειρίες από το 20vt κινητήρα, πιθανά προβλήματα κλπ

Ξέρει κάποιος σε τι πίεση δουλευει το μοτέρ στα 150 άλογα, σε τι στα 180 και σε τι στα 225? Επίσης οι τρεις εκδόσεις αυτού του κινητήρα έχουν και διαφορετικές τουρμπίνες φαντάζομαι και διαφορετικά intercooler-Μπεκ εκτός από διαφορετική χαρτογράφηση. Ξέρει κανείς τι παιζει με τις 3 εκδόσεις?

Και για τα polo 1.4 100HP δεν περίμενα ποτέ να καίνε τόσο λάδι και όμως καίνε...

Ούτε περίμενα να καίει πολλαπλασιαστές ο 20vt σαν ασφάλειες κι όμως καιει.

Τεσπα, δεν διαφωνώ με κανέναν απλά συλλέγω γνώμες όσον αφορά την αξιοπιστία του συγκεκριμένου μοτέρ.

Για το Clio RS δεν έχει βγει κανείς να πει ότι έκαψε ούτε λαμπάκι... Αλλά ανεβαίνουμε πολύ σε χρήματα. Είναι άλλο αυτοκίνητο όμως.

Όσο για το Gt έχεις απόλυτο δίκιο, είναι compressor - turbo αλλά για συντομία λόγου είπα 2 turbo. Βέβαια αυτό δεν αλλάζει ότι έχεις δύο συμπιεστές (ο ένας μηχανικός από τον στρόφαλο και ο άλλος υπερπλήρωσης από τα καυσαέρια) που γυρίζουν στις 100000 στροφές το λεπτό και παράγουν αρκετή θερμότητα, την οποία αναγκαστικά την μεταφέρουν σε όλο το κύκλωμα ψύξης (νερό) και λίπανσης (λάδι). Επίσης το Gt δουλευει με πολύ ψηλή σχέση συμπίεσης (11,5:1) που απαιτεί βενζίνη 100RON και γενικά μειώνει τα περιθώρια βελτίωσης του μοτέρ. Δεν μπορείς να ανέβεις σε πίεση πολύ με σχέση συμπίεσης 11.5:1 χωρίς σφυρήλατα εντόσθια και ζυγισμένο μοτέρ. Όλα αυτά όμως είναι θεωρητικά και ο χρόνος είναι ο καλύτερος κριτής.

Ξανά στον 20vt... Περιμένω εμπειρίες... Κακές και καλες... Συχνές βλάβες...

βασικα περα απο το θεμα της αξιοπιστιας η τα περιθωρια που εχει για φτιαξιμο,συγκρινεις δυο αμαξια με 300+ κιλα βαρους διαφορα.μη πω κοντα 500..

δε γινεται να συγκρινουμε ανομοια πραγματα.το uno ειναι για αλλη χρηση το πολο για επισης αλλη.

λαβε υποψην σου την ασφαλεια που σου προσφερει κλπ..

Έχεις δίκιο και το επισήμανα και μόνος μου. Πάντως δεν είναι και τόσο άλλη κατηγορία. Είναι hatchback με μήκος κοντά στα 4 μέτρα και τα δύο. Δεν συγκρίνω παιδιά. Αλλά μερικά πράγματα μου έρχονται αυθόρμητα. Περίμενα περισσότερα από το 20vt.

Και διαβάζω και το συγκριτικό τεστ του Σεπτεμβρίου 2006 στους 4Τροχούς μεταξύ polo, ibiza, fiesta colt και με μεγάλη μου έκπληξη λένε: Περιμέναμε κάτι πολύ καλύτερο από τον κινητήρα... Αυτό το διάβασα χτες το βράδυ αφού είχα κάνει το test drive και έμεινα άφωνος. Ακριβώς την ίδια αίσθηση είχα και εγώ.

Εξάλλου παιδιά το uno μου δεν το πουλάω. Τώρα μπαίνει μέσα για άγραφο και νέα πλεξούδα Haltech. Πάει για άλλα...

Φιλικά πάντα,

Θοδωρής.

Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορα την σπιρταδα παιζει ρολο και το ηλεκτρονικο γκαζι, οσο και να το ελαφρυνεις δεν θα αλλαξουν και πολλα πραγματα. Με ενα προγραμμα θα κανεις κατι αλλα δεν θα γινει uno turbo αλλοι κινητηρες αλλη φιλοσοφια.

Για τα οργανα που λες για ενα εργοστασιακο αυτοκινητο δεν ειναι απαραιτητα. Η πιεση που δουλευει ελεγχεται απο τον εγκεφαλο και σε μαμα καταστασεις δεν υπαρχει λογος υπαρξης του, οσον αφορα τις θερμοκρασιες και την πιεση - χρησιμα οργανα - αλλα αν υπαρξουν επικυνδινες αποκλισεις απο το κανονικο θα στο δωσουν εγκαιρα οι ενδειξεις στην οθονη του ταμπλω. Αμα προχωρησεις σε βελτιωσεις στην συνεχεια θα πρεπει να τα βαλεις.

Για τον κινητηρα δυστυχως ειναι πολυ στριμωγμενα τα πραγματα αλλα ο κινητηρας εχει αποδεδειγμενες καλες κριτικες και πολλα περιθωρια βελτιωσης.

Τωρα για τις αλλες 2 επιλογες που αναφερεις, το 207 ειναι σιγουρα πιο γρηγορο αλλα απο αξιοπιστια knife.gif

Link to comment
Share on other sites

μηπως να περιμενες για να δεις και για το corsa opc..?

το ibiza το cupra το απερριψες?

για το clio παντως αν πηγαινες θα λεγα να βαζες κατι παραπανω για golf gti :D

Edited by dubbeR_OuNkaS
Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορα την σπιρταδα παιζει ρολο και το ηλεκτρονικο γκαζι, οσο και να το ελαφρυνεις δεν θα αλλαξουν και πολλα πραγματα. Με ενα προγραμμα θα κανεις κατι αλλα δεν θα γινει uno turbo αλλοι κινητηρες αλλη φιλοσοφια.

Για τα οργανα που λες για ενα εργοστασιακο αυτοκινητο δεν ειναι απαραιτητα. Η πιεση που δουλευει ελεγχεται απο τον εγκεφαλο και σε μαμα καταστασεις δεν υπαρχει λογος υπαρξης του, οσον αφορα τις θερμοκρασιες και την πιεση - χρησιμα οργανα - αλλα αν υπαρξουν επικυνδινες αποκλισεις απο το κανονικο θα στο δωσουν εγκαιρα οι ενδειξεις στην οθονη του ταμπλω. Αμα προχωρησεις σε βελτιωσεις στην συνεχεια θα πρεπει να τα βαλεις.

Για τον κινητηρα δυστυχως ειναι πολυ στριμωγμενα τα πραγματα αλλα ο κινητηρας εχει αποδεδειγμενες καλες κριτικες και πολλα περιθωρια βελτιωσης.

Τωρα για τις αλλες 2 επιλογες που αναφερεις, το 207 ειναι σιγουρα πιο γρηγορο αλλα απο αξιοπιστια knife.gif

Συγγνώμη αλλά έχω κακομάθει... στο uno 20ετίας υπάρχουν εργοστασιακά όλα αυτά! Πίεση λαδιού, θερμοκρασία λαδιού, και πίεση turbo...

1. Πίεση λαδιού... Πολύ πριν το κόκκινο λαμπάκι βλέπεις ότι κάτι δεν πάει καλά...

2. Θερμοκρασία λαδιού... Το πρωί το νερό πάει 90 βαθμούς σε 5 λεπτά, το λάδι 80 σε 20 λεπτά... Τότε και μόνο τότε μπορώ να τα χώσω... Όταν πάλι έρχομαι από πολλά γκάζια και έχω νερό 90 έχω λάδι 120!!! Τότε κάθομαι κανένα 5 λεπτο να πέσουν τα λάδια...

3. Πίεση turbo... Πως θα δεις αν τουρμπίζει καλά, αν ανοίγει η wastegate στο σωστό νούμερο κλπ?

4. Κανονικά όλα τα sport αυτοκίνητα έπρεπε να έχουν από την μάνα τους και πυρόμετρο και hallmeter.

Όσον αφορά την σπιρτάδα δεν νομίζω ότι φταίει το ηλ. γκάζι. Μάλλον το μεγάλο βάρος και η χαρτογράφηση που πρεπει να υπακούει σε εκπομπές ρύπων Euro4. Αυτά διορθώνονται όμως (η χαρτογράφηση).

Για μένα το πιο πλήρες αυτοκίνητο είναι το RS. Δεν μπορώ να πάω σε Golf GTi λόγω χρημάτων. Και τα 27000 του Clio είναι οριακά (πάντα με δόσεις μιλάμε - γιατί cash δεν υπάρχει ούτε για δείγμα). Αλλά αν έδινα 30000-φευγα θα έπαιρνα το Focus. ¶λλο αυτοκίνητο. Το έχω οδηγήσει και δεν παιζεται. ¶νετα 225 άλογα, πολλά κυβικά, τρελλή ροπή, απίστευτη ευστροφία, τέλεια κρατήματα... και μόνο 30 χιλιάρικα. Και έχει και όλα τα έργανα που θέλω :D

θα δούμε παιδιά... Περιμένω εμεπιρίες από τον 20vt όσον αφορά προβλήματα και τετοια... Από βελτίωση ξέρω ότι πάει πολύ ψηλά... Αυτό έλειπε ρε παιδια. Έχει όλες τις προδιαγραφές. Turbo, 20v, 2EEK, 1800cc... Τι άλλο να ζητήσω? V6 με 20.000?

μηπως να περιμενες για να δεις και για το corsa opc..?

το ibiza το cupra το απερριψες?

για το clio παντως αν πηγαινες θα λεγα να βαζες κατι παραπανω για golf gti :blink:

Θα περιμένω να δω και το corsa opc αν και δεν μου αρέσει το νέο corsa ως εξωτερική εμφάνιση. Πολύ γυναικείο. Ο νέος 1600άρης ακούγεται καλός (είναι και η bmw που έχει βάλει το χεράκι της) ενώ από αξιοπιστία τα opel δεν παίζονται... Δίνουν και 6 χρόνια εγγύηση... ¶λλη φάση. Μόνο το evo και το s2000 έχουν παραπάνω (7!!!).

Το ibiza είναι πολύ παλιό και θα αντικατασταθει μέσα στο 2007 με αρχές 2008. Απορρίπτεται. Είναι και πιο ακριβό (πάει όσο το RS) και φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με το RS. Μπορεί το RS να μην σηκώνει βελτίωση (ή αν σηκώνει να θέλεις άλλο ένα Rs) αλλά όσους έχω ρωτήσει σου δημιουργεί ένα απίστευτο χαμόγελο κάθε φορά που το οδηγάς. Είναι απλά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. 17άρες, Brembo 4 πίστονες, 200 άλογα ατμόσφαιρα, κοντό σασμάν 6άρι, και πλαίσιο άντε γεια... Στην ευθεία κοιτάει από πίσω υπομονετικά αλλά στην πρώτη επαρχιακή στροφή χαιρετάς ευγενικά και εξαφανίζεσαι.

Δεν ξέρω. Αν είχα τα λεφτά μάλλον εκεί θα κατέληγα. Αλλά 27χιλ με 20χιλ είναι πολύ μεγάλη διαφορά. Με 7χιλ κάνω το Polo να είναι πολύ κοντά στο Rs και από φρένα και από μοτέρ. Το μόνο που δεν θα γίνει ποτέ rs είναι το πλαίσιο.

Θα δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι και εγω saxo ειχα φτιαγμενο αλλα για καινουριο και μεχρι 20 χιλιαρικα ειναι οτι καλυτερο παιζει,για αυτο αλλωστε και το προτιμησα.Το colt καλο και γρηγορο αλλα το εσωτερικο του ειναι πραγματικα σαν λουνα παρκ,οσο για το fiesta st δεν εχει τις ιδιες δυνατοτητες βελτιωσης με τον 20vt.Ενα απλο διλιτρο ατμοσφαιρα ειναι.Το οδηγησα και εγω το polo gti σε test drive πριν το παρω και ομολογω οτι ουτε κ μενα μου εκανε καποια εντυπωση,περιμενα πολλα περισσοτερα.Και λεω τι σκ@τ@ Gti ειναι αυτο??Ισως ειχα συνηθισει στο saxo...και ψιλοξενερωσα...

Αλλα το σκεφτηκα πιο ωριμα...και αν το σκεφτεις και εσυ θα δεις οτι μεχρι 20χιλιαρικα τιμη δεν βρισκεις κατι καλυτερο...Ισως το fr που ειναι και πιο σβελτο αλλα δεν εχει την ποιοτητα VW..

Συμπερασματικα...Αν υπαρχει η δυνατοτηα να διαθεσεις και παραπανω απο 20000 τοτε το θεμα αλλαζει..Αλλα μεχρι 20 σου προτεινω το polo..

Ελπιζω να βοηθησα γιατι ημουνα στη θεση που εισαι εσυ τωρα πριν 2 εβδομαδες!...

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι και εγω saxo ειχα φτιαγμενο αλλα για καινουριο και μεχρι 20 χιλιαρικα ειναι οτι καλυτερο παιζει,για αυτο αλλωστε και το προτιμησα.Το colt καλο και γρηγορο αλλα το εσωτερικο του ειναι πραγματικα σαν λουνα παρκ,οσο για το fiesta st δεν εχει τις ιδιες δυνατοτητες βελτιωσης με τον 20vt.Ενα απλο διλιτρο ατμοσφαιρα ειναι.Το οδηγησα και εγω το polo gti σε test drive πριν το παρω και ομολογω οτι ουτε κ μενα μου εκανε καποια εντυπωση,περιμενα πολλα περισσοτερα.Και λεω τι σκ@τ@ Gti ειναι αυτο??Ισως ειχα συνηθισει στο saxo...και ψιλοξενερωσα...

Αλλα το σκεφτηκα πιο ωριμα...και αν το σκεφτεις και εσυ θα δεις οτι μεχρι 20χιλιαρικα τιμη δεν βρισκεις κατι καλυτερο...Ισως το fr που ειναι και πιο σβελτο αλλα δεν εχει την ποιοτητα VW..

Συμπερασματικα...Αν υπαρχει η δυνατοτηα να διαθεσεις και παραπανω απο 20000 τοτε το θεμα αλλαζει..Αλλα μεχρι 20 σου προτεινω το polo..

Ελπιζω να βοηθησα γιατι ημουνα στη θεση που εισαι εσυ τωρα πριν 2 εβδομαδες!...

Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ.

Όντως στα 20 χιλ δεν παίζει κάτι άλλο. Το έχεις πάρει εσύ δλδ? Πως σου φαίνεται σε καθημερινή οδήγηση έστω σε συνθήκες στρωσίματος? Το έστριψες καθόλου έστω με 3500 στροφές (5η) να δεις πως στρίβει? Καλά εσύ προέρχεσαι και από Γαλλικό TGV και θα ξενέρωσες απίστευτα με τα κρατήματα του... Πίσω έχει ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους? Από φρένα τι λέει? Ξέρεις διάμετρο και πόσα έμβολα? Από κατανάλωση τι λεει? Το εσωτερικό δεν είναι λίγο από Polo 1000cc δεκαετίας 90? Ούτε ένα οργανάκι κάτι...

Πάντως (αν και αυτό είναι υποκειμενικό) εξωτερικά δεν παίζεται ... Εσωτερικά μ' αρέσει που είναι σοβαρό αλλά πολύ λιτό ρε γμτ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ.

Όντως στα 20 χιλ δεν παίζει κάτι άλλο. Το έχεις πάρει εσύ δλδ? Πως σου φαίνεται σε καθημερινή οδήγηση έστω σε συνθήκες στρωσίματος? Το έστριψες καθόλου έστω με 3500 στροφές (5η) να δεις πως στρίβει? Καλά εσύ προέρχεσαι και από Γαλλικό TGV και θα ξενέρωσες απίστευτα με τα κρατήματα του... Πίσω έχει ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους? Από φρένα τι λέει? Ξέρεις διάμετρο και πόσα έμβολα? Από κατανάλωση τι λεει? Το εσωτερικό δεν είναι λίγο από Polo 1000cc δεκαετίας 90? Ούτε ένα οργανάκι κάτι...

Πάντως (αν και αυτό είναι υποκειμενικό) εξωτερικά δεν παίζεται ... Εσωτερικά μ' αρέσει που είναι σοβαρό αλλά πολύ λιτό ρε γμτ.

εχει ημιακαμπτο αξονα πισω το polo αλλα.....εγω εχω ενα 1.4 100 hp του εχω βαλει πανω μια σειρα απο bilstein χοντρομπουκαλα κιτρινα στις κλειστες στροφες ενα σαξοραλλο μου φευγει αλλα σε στροφες με πολλα χιλιομετρα τα περναω σαν σταματημενα χωρις υπερβολλες......οποτε κατ'εμε το ολο θεμα ειναι μια πολυ καλη αναρτηση......

Link to comment
Share on other sites

Oχι φιλε theodore akrivos δεν το εχω παραλαβει ακομα οποτε δεν μπορω να σου απαντησω σε αυτα που με ρωτας.Παντως απο οσα καταλαβα στο test drive εχει πολυ καλυτερα φρενα απο το saxo και μου αρεσε και το τιμονι του,αν και δεν το πολυεστριψα λογω του πωλητη που καθοταν στη θεση του συνοδηγου... :angry:

Απο θεμα γκαζιου ξενερωσα πραγματικα,περιμενα πολλα περισσοτερα και ιδιως περισσοτερο ξεσπασμα και πιο πολλη ροπη...Αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα!Αλλωστε αν ηθελα ΜΟΝΟ γκαζι κρατουσα και το saxo..

Ελπιζω να βοηθησα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.