Jump to content
alonedriver

Polo Gti 1.8t 150hp - Εντυπωσεις

Recommended Posts

Ρε παλληκαρια αν βαλεις προγραμμα(πχ revo) χανεις την εγγυηση???Ας απαντησει οποιος ξερει σιγουρα..

οχι αν δεν το βρουν η αν δεν τουσ το πεις :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Το Sprint booster ειναι κατι υλικο, που το εχεις στο γκαζι...Το προγραμμα, αν εχει γινει απο καποιον που ξερει, μπορει να μην ειναι ανιχνευσιμο 100%

Στο VaG-cOM εχει ενα μερος, που λεει για τον εγκεφαλο, αριθμο που φλασαριστηκε. Αν πας και το κανεις μηδεν, δεν μπορουν να δουν τιποτις....

Link to comment
Share on other sites

πλακα κανεις?φυσικα!1300 ειναι το Golf iv 1,6 που ειναι και αλουμινενιο μοτερ.σκεψου με τον 20VT!φλερταρει τον 1μιση τονο

Το βάρος του Polo είναι 1164 κιλά καμία σχέση με τον 1μιση τονο που λές, απλά υπολόγισε και το βάρος 2 ατόμων αλλά και σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ.

και ξανατονίζω μιλάμε για κατηφορικό δρόμο και πάντα για την ένδειξη του cruise control.

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση ασχετου επειδη διαβασα μερικα ποστς παραπανω:Ωραια το τσιπακι αν τοποθετηθει.Τον παλιο εγκεφαλο τον δινουν πισω για περιπτωση που κατι δεν παει καλα?Επανερχεται παλι οπως ηταν στην αρχη?Αυτο με το vag-com ενταξει αν γινεται καλο ακουγεται αν ισχυει η μη αναγνωριση του προγραμματισμου ετσι.Και μια ασχετη ερωτηση.Επειδη θελω να βαλω ενα μπαρομετρο αλλα δεν θελω να τρυπαω κολωνες κτλ υπαρχει καμμια βαση τιποτα που να μην ειναι αναγκαιο να τρυπηθει κατι?Θα προτιμουσα να μην το βαλω αεραγωγο κτλ γιατι δεν μαρεσει...

Μη με τουφεκισετε αν ειπα καμμια βλακεια tongue.gif

Phantom οσο για την καταναλωση προφανως εννοεις trip computer και οχι cruise control.Μηπως πηγαινες με κουμπωμενη ταχυτητα και απλα δεν παταγες γκαζι?Γιαυτο δεν εκαιγε τιποτα?Εγω κατω απο 6.κατι δεν εχω δει ποτε παντως.Συνηθως στο 8 κυμαινομαι και αν το παταω λιγο παει και παραπανω...

Edited by icy20
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

το παλιο τσιπακι ναι το παιρνεις πισω σε περιπτωση μετα που θελεις να πουληθει το αμαξι οπως ηταν κ λοιπα

Link to comment
Share on other sites

Με σειριακο προγραμματισμο το προγραμμα δεν ανιχευεται.

Μονο αν αντικαταστησεις το τσιπακι και το δουν κινδυνευεις να χασεις την εγγυηση.

Μην ανησυχεις παντως.Βαλε αφοβα προγραμμα,ειδικα επωνυμο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα και ζήτησα να δω το polo gti 20vt ανεβασμένο σε γρύλο!!! Καλά τα σαλόνια που σου δείχνουν οι πωλητές αλλά εμένα με ενδιαφέρουν άλλα πράγματα.

Παρατηρήσεις:

Γενικά ο κινητήρας 20vt :

1. Δεν έχει front mount ψυγείο λαδιού. Μόνο ένα μικρό πραγματάκι σαν φίλτρο που υποτίθεται ότι ψύχει το λάδι...

2. Δεν έχει front mount ψυγείο αέρα. Έχει ένα μικρό intercooler μπροστά αριστερά που αμφιβάλλω αν ψύχει κάπως τον αέρα.

3. Δεν μπορείς (μου είπαν από την αντιπροσωπεία) να βάλεις όργανα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού και πίεσης λαδιού. Γιατί έχει μόνο μια βαλβίδα μέτρησης χαμηλής πίεσης όπου δεν υπάρχει χώρος να μπει μεταλλικό ταφ για να κουμπώσουν πάνω οι αισθητήρες θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού...

Ερωτήσεις:

1. Έχει βάλει κανείς με 20vt κινητήρα ψυγείο λαδιού (front mount)? Αν ναι πιο?, που? και χρειάστηκε να αλλαχτεί η αντλία λαδιού? Γιατί αν προσθέσεις τόση επιφάνεια στο κύκλωμα λαδιού χρειάζεσαι και μεγαλύτερη παροχή από την ανλτία αν δεν θες να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι...

2. Έχει βάλει κανείς fmic χωρίς να τρυπήσει προφυλακτήρα?

3. Έχει βάλει κανείς όργανα μέτρησης πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού και αν ναι που ? Με ποια πατέντα? Με το να τρυπήσεις την τάπα αλλαγής λαδιού και να περάσεις εκεί τον αισθητήρα θερμοκρασίας ή με μεταλλικό ταφ στην βαλβίδα μέτρησης χαμηλής πίεσης λαδιού? Ή με το πιατάκι που μπαίνει στο φίλτρο λαδιού?

Παρακαλώ πολύ να απαντήσουν μονο όσοι ξέρουν πραγματικά ...

Φιλικά πάντα,

Θοδωρής

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι ενας μικρος ποταπος ανθρωπος που μονο μπαρομετρο θελει και ενα προγραμματακι ΜΟΝΟ να βαλει...Τιποτα αλλο...ΜΤΜ μαλλον με βλεπω γιατι της εχω περισσοτερο εμπιστοσυνη.Κωνσταντινε αυτο που λες για τον σειριακο προγραμματισμο can u explain? :S

PS Κανεις να γνωριζει αυτο που ρωτησα παραπανω για το μπαρομετρο και την κολωνα???

Edited by icy20
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα και ζήτησα να δω το polo gti 20vt ανεβασμένο σε γρύλο!!! Καλά τα σαλόνια που σου δείχνουν οι πωλητές αλλά εμένα με ενδιαφέρουν άλλα πράγματα.

Παρατηρήσεις:

Γενικά ο κινητήρας 20vt :

1. Δεν έχει front mount ψυγείο λαδιού. Μόνο ένα μικρό πραγματάκι σαν φίλτρο που υποτίθεται ότι ψύχει το λάδι...

2. Δεν έχει front mount ψυγείο αέρα. Έχει ένα μικρό intercooler μπροστά αριστερά που αμφιβάλλω αν ψύχει κάπως τον αέρα.

3. Δεν μπορείς (μου είπαν από την αντιπροσωπεία) να βάλεις όργανα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού και πίεσης λαδιού. Γιατί έχει μόνο μια βαλβίδα μέτρησης χαμηλής πίεσης όπου δεν υπάρχει χώρος να μπει μεταλλικό ταφ για να κουμπώσουν πάνω οι αισθητήρες θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού...

Ερωτήσεις:

1. Έχει βάλει κανείς με 20vt κινητήρα ψυγείο λαδιού (front mount)? Αν ναι πιο?, που? και χρειάστηκε να αλλαχτεί η αντλία λαδιού? Γιατί αν προσθέσεις τόση επιφάνεια στο κύκλωμα λαδιού χρειάζεσαι και μεγαλύτερη παροχή από την ανλτία αν δεν θες να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι...

2. Έχει βάλει κανείς fmic χωρίς να τρυπήσει προφυλακτήρα?

3. Έχει βάλει κανείς όργανα μέτρησης πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού και αν ναι που ? Με ποια πατέντα? Με το να τρυπήσεις την τάπα αλλαγής λαδιού και να περάσεις εκεί τον αισθητήρα θερμοκρασίας ή με μεταλλικό ταφ στην βαλβίδα μέτρησης χαμηλής πίεσης λαδιού? Ή με το πιατάκι που μπαίνει στο φίλτρο λαδιού?

Παρακαλώ πολύ να απαντήσουν μονο όσοι ξέρουν πραγματικά ...

Φιλικά πάντα,

Θοδωρής

Ψυγειο λαδιου δεν χρειαζεται μεγαλυτερο εκτος κ αν σκεφτεσαι για πανω απο 300 αλογα οσο για ιντερκουλερ απο το cupra,για fm δεν το συνιστω

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν ακομη προγραμματα σε chipaki,ειστε σιγουροι???

50-60αλογα με προγραμμα ρε παιδια ουτε εβο να ταν. εγω ξερω 180+192.

@τheodore δεν περιμενεις κανα cup edition 180ps?

na ακουσεις προβληματα για renault clio rs(p kola ομως συγκριση με τα 150αλογα...κ τα 27χιλ π εχει) k 207gt λιγο δυσκολο γιατι ειναι new k αφορετα...

δεν εχει κυκλοφορησει πολυ το polo gti,ποσο μαλλον να το χουν πειραξει ηδη.αν δεν κανω λαθος 2-3 gti εμφανιζονται στο club,στο δρομο δεν εχω πετυχει κανενα ακομηtongue.gif,οποτε για τις ερωτησεις σ καλυτερα να ρωτησεις κανα βελτιωτη vag group.

για τις πιεσεις/turbines στα 1.8τ πηγαινε http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=1943 σιγουρα το 150αρη εχει over katw apo 0.9 logika 0.6...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...49;ις

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

το πε ο andre 1η σελιδα κ μετα δεν ειδα κανεις να το αμισφβητει.

επισης οτι σε καμια περιπτωση δεν γινεται 1.8τ να καιει κατω απο 7λ μεση καταναλωση.

@τηeodore http://www.gtc.gr/forum/viewforum.php?f=16 κοιτα κ αυτο το σιτε π ασχολουνται κυριως με τα 1.8τ

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

Το βάρος του Polo είναι 1164 κιλά καμία σχέση με τον 1μιση τονο που λές, απλά υπολόγισε και το βάρος 2 ατόμων αλλά και σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ.

και ξανατονίζω μιλάμε για κατηφορικό δρόμο και πάντα για την ένδειξη του cruise control.

1164 κιλα? Αποκλειεται . Εδω το 100hp εχει αποβαρο 1260 και μικτο 1600, το Gti με τον βαρυτερο 20vt δεν μπορει να ειναι ελαφρυτερο.

Link to comment
Share on other sites

1164 κιλα? Αποκλειεται . Εδω το 100hp εχει αποβαρο 1260 και μικτο 1600, το Gti με τον βαρυτερο 20vt δεν μπορει να ειναι ελαφρυτερο.

Κι όμως η VW επίσημα στο φυλλάδιο που δίνει η αντιπροσωπεία λέει Απόβαρο 1164 για το Polo GTI, δέν τα βγάζω απο το μυαλό μου, τα διαβάζω και τα λέω.

Επίσης τα περιοδικά που κάνουν τις παρουσιάσεις και τα συγκριτικά (τα έχω σχεδόν όλα λόγω λόξας) όλα μιλάνε για 1164 κιλά.

Δέ μπορεί τοσοι άνθρωποι να ανακοινώνουν επίσημα λάθος βάρος...

Και το 100άρι το δίνει στο φυλλάδιο 1025

Edited by phantom
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον φαντομ...Και εγω αυτο ξερω...Καποιο περιοδικο που νομιζω το ειχε μετρησει το ειχε βγαλει λιγο παραπανω (1200) αλλα με τιποτα 1.5 τονο!

Link to comment
Share on other sites

Η Αδεια κυκλοφοριας παντως στο 100αρι λεει Αποβαρο :1265 .

το αποβαρο βγαινει οταν το αμαξι ειναι εντελως κενο....χωρις γεματο ντεποζιτο χωρις ρεζερβα και αλλα.....το δικο μου το εχω μετρησει 1100 κιλα με ντεποζιτο φουλ χωρις 17αρες και χωρις ρεζερβα.....

Link to comment
Share on other sites

το αποβαρο βγαινει οταν το αμαξι ειναι εντελως κενο....χωρις γεματο ντεποζιτο χωρις ρεζερβα και αλλα.....το δικο μου το εχω μετρησει 1100 κιλα με ντεποζιτο φουλ χωρις 17αρες και χωρις ρεζερβα.....

Λαθος, συμφωνα με το Υπουργειο Μεταφορων το Αποβαρο οριζεται ως εξης :

Απόβαρο κενού οχήματος : Το βάρος του οχήματος χωρίς πλήρωμα, επιβάτες ή φορτίο, αλλά με τη δεξαμενή καυσίμου γεμάτη καύσιμα, μέχρι το 90% της χωρητικότητας, με ψυκτικό μέσο, λιπαντικά, τα συνήθως φερόμενα εργαλεία και τον εφεδρικό τροχό.

Link to comment
Share on other sites

Η Αδεια κυκλοφοριας παντως στο 100αρι λεει Αποβαρο :1265 .

Για τσεκαρε την αδεια στο Gti ποσο λεει ?

Sorry για την καθυστέρηση αλλά δέν προλάβαινα ούτε το όνομά μου να πώ λόγω δουλειάς.

Τσέκαρα το Gti και γράφει 1358 απόβαρο, δέν ξέρω ρε φίλε, μπερδεύτηκα τώρα.:lol:

Γίνεται να λέει άλλο η αντιπροσωπεία και άλλο το υπουργείο; Μήπως βάζουν εκεί ένα νούμερο στο περίπου και στην τύχη στις άδειες;

Δέν ξέρω, σκέφτομαι να πάω πουθενά να το ζυγίσω για να μου λυθεί και η απορία.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

200 κιλα δεν ειναι κουταλια....

Το αποβαρο στις αδειες δινεται απο την Κοσμοκαρ στον φακελλο με τις προδιαγραφες του αυτοκινητου που κατατιθεται στο Υπουργειο για να καταχωρηθει ο τυπος.

Τωρα ετσι οπως οριζεται το αποβαρο απο το υπουργειο ειναι και το πιο λογικο και το αμεσα συγκρισιμο γιατι σε μια κανονικη σου βολτα θα εχεις και γεματο ντεποζιτο και ρεζερβα κλπ. οποτε εχουμε 1358 + 2 επιβατες παμε ανετα στον 1,5 τονο

Edited by Pery
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.