kalamaris Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Ρε παλληκαρια αν βαλεις προγραμμα(πχ revo) χανεις την εγγυηση???Ας απαντησει οποιος ξερει σιγουρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Ρε παλληκαρια αν βαλεις προγραμμα(πχ revo) χανεις την εγγυηση???Ας απαντησει οποιος ξερει σιγουρα.. οχι αν δεν το βρουν η αν δεν τουσ το πεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 ε αν το πας για σερβις θα το βρουν σιγουρα εδω βρισκουν το sprint booster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Το Sprint booster ειναι κατι υλικο, που το εχεις στο γκαζι...Το προγραμμα, αν εχει γινει απο καποιον που ξερει, μπορει να μην ειναι ανιχνευσιμο 100% Στο VaG-cOM εχει ενα μερος, που λεει για τον εγκεφαλο, αριθμο που φλασαριστηκε. Αν πας και το κανεις μηδεν, δεν μπορουν να δουν τιποτις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 πλακα κανεις?φυσικα!1300 ειναι το Golf iv 1,6 που ειναι και αλουμινενιο μοτερ.σκεψου με τον 20VT!φλερταρει τον 1μιση τονο Το βάρος του Polo είναι 1164 κιλά καμία σχέση με τον 1μιση τονο που λές, απλά υπολόγισε και το βάρος 2 ατόμων αλλά και σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ. και ξανατονίζω μιλάμε για κατηφορικό δρόμο και πάντα για την ένδειξη του cruise control. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 (edited) Ερωτηση ασχετου επειδη διαβασα μερικα ποστς παραπανω:Ωραια το τσιπακι αν τοποθετηθει.Τον παλιο εγκεφαλο τον δινουν πισω για περιπτωση που κατι δεν παει καλα?Επανερχεται παλι οπως ηταν στην αρχη?Αυτο με το vag-com ενταξει αν γινεται καλο ακουγεται αν ισχυει η μη αναγνωριση του προγραμματισμου ετσι.Και μια ασχετη ερωτηση.Επειδη θελω να βαλω ενα μπαρομετρο αλλα δεν θελω να τρυπαω κολωνες κτλ υπαρχει καμμια βαση τιποτα που να μην ειναι αναγκαιο να τρυπηθει κατι?Θα προτιμουσα να μην το βαλω αεραγωγο κτλ γιατι δεν μαρεσει... Μη με τουφεκισετε αν ειπα καμμια βλακεια Phantom οσο για την καταναλωση προφανως εννοεις trip computer και οχι cruise control.Μηπως πηγαινες με κουμπωμενη ταχυτητα και απλα δεν παταγες γκαζι?Γιαυτο δεν εκαιγε τιποτα?Εγω κατω απο 6.κατι δεν εχω δει ποτε παντως.Συνηθως στο 8 κυμαινομαι και αν το παταω λιγο παει και παραπανω... Edited January 19, 2007 by icy20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 το παλιο τσιπακι ναι το παιρνεις πισω σε περιπτωση μετα που θελεις να πουληθει το αμαξι οπως ηταν κ λοιπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 Με σειριακο προγραμματισμο το προγραμμα δεν ανιχευεται. Μονο αν αντικαταστησεις το τσιπακι και το δουν κινδυνευεις να χασεις την εγγυηση. Μην ανησυχεις παντως.Βαλε αφοβα προγραμμα,ειδικα επωνυμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alonedriver Posted January 19, 2007 Author Report Share Posted January 19, 2007 Σήμερα πήγα και ζήτησα να δω το polo gti 20vt ανεβασμένο σε γρύλο!!! Καλά τα σαλόνια που σου δείχνουν οι πωλητές αλλά εμένα με ενδιαφέρουν άλλα πράγματα. Παρατηρήσεις: Γενικά ο κινητήρας 20vt : 1. Δεν έχει front mount ψυγείο λαδιού. Μόνο ένα μικρό πραγματάκι σαν φίλτρο που υποτίθεται ότι ψύχει το λάδι... 2. Δεν έχει front mount ψυγείο αέρα. Έχει ένα μικρό intercooler μπροστά αριστερά που αμφιβάλλω αν ψύχει κάπως τον αέρα. 3. Δεν μπορείς (μου είπαν από την αντιπροσωπεία) να βάλεις όργανα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού και πίεσης λαδιού. Γιατί έχει μόνο μια βαλβίδα μέτρησης χαμηλής πίεσης όπου δεν υπάρχει χώρος να μπει μεταλλικό ταφ για να κουμπώσουν πάνω οι αισθητήρες θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού... Ερωτήσεις: 1. Έχει βάλει κανείς με 20vt κινητήρα ψυγείο λαδιού (front mount)? Αν ναι πιο?, που? και χρειάστηκε να αλλαχτεί η αντλία λαδιού? Γιατί αν προσθέσεις τόση επιφάνεια στο κύκλωμα λαδιού χρειάζεσαι και μεγαλύτερη παροχή από την ανλτία αν δεν θες να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι... 2. Έχει βάλει κανείς fmic χωρίς να τρυπήσει προφυλακτήρα? 3. Έχει βάλει κανείς όργανα μέτρησης πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού και αν ναι που ? Με ποια πατέντα? Με το να τρυπήσεις την τάπα αλλαγής λαδιού και να περάσεις εκεί τον αισθητήρα θερμοκρασίας ή με μεταλλικό ταφ στην βαλβίδα μέτρησης χαμηλής πίεσης λαδιού? Ή με το πιατάκι που μπαίνει στο φίλτρο λαδιού? Παρακαλώ πολύ να απαντήσουν μονο όσοι ξέρουν πραγματικά ... Φιλικά πάντα, Θοδωρής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leader Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 Θοδωρη μαρεσεις γιατι το ψαχνεις παντος...σωστο σε βρισκω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 (edited) Εγω ειμαι ενας μικρος ποταπος ανθρωπος που μονο μπαρομετρο θελει και ενα προγραμματακι ΜΟΝΟ να βαλει...Τιποτα αλλο...ΜΤΜ μαλλον με βλεπω γιατι της εχω περισσοτερο εμπιστοσυνη.Κωνσταντινε αυτο που λες για τον σειριακο προγραμματισμο can u explain? :S PS Κανεις να γνωριζει αυτο που ρωτησα παραπανω για το μπαρομετρο και την κολωνα??? Edited January 19, 2007 by icy20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalamaris Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 Σήμερα πήγα και ζήτησα να δω το polo gti 20vt ανεβασμένο σε γρύλο!!! Καλά τα σαλόνια που σου δείχνουν οι πωλητές αλλά εμένα με ενδιαφέρουν άλλα πράγματα.Παρατηρήσεις: Γενικά ο κινητήρας 20vt : 1. Δεν έχει front mount ψυγείο λαδιού. Μόνο ένα μικρό πραγματάκι σαν φίλτρο που υποτίθεται ότι ψύχει το λάδι... 2. Δεν έχει front mount ψυγείο αέρα. Έχει ένα μικρό intercooler μπροστά αριστερά που αμφιβάλλω αν ψύχει κάπως τον αέρα. 3. Δεν μπορείς (μου είπαν από την αντιπροσωπεία) να βάλεις όργανα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού και πίεσης λαδιού. Γιατί έχει μόνο μια βαλβίδα μέτρησης χαμηλής πίεσης όπου δεν υπάρχει χώρος να μπει μεταλλικό ταφ για να κουμπώσουν πάνω οι αισθητήρες θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού... Ερωτήσεις: 1. Έχει βάλει κανείς με 20vt κινητήρα ψυγείο λαδιού (front mount)? Αν ναι πιο?, που? και χρειάστηκε να αλλαχτεί η αντλία λαδιού? Γιατί αν προσθέσεις τόση επιφάνεια στο κύκλωμα λαδιού χρειάζεσαι και μεγαλύτερη παροχή από την ανλτία αν δεν θες να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι... 2. Έχει βάλει κανείς fmic χωρίς να τρυπήσει προφυλακτήρα? 3. Έχει βάλει κανείς όργανα μέτρησης πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού και αν ναι που ? Με ποια πατέντα? Με το να τρυπήσεις την τάπα αλλαγής λαδιού και να περάσεις εκεί τον αισθητήρα θερμοκρασίας ή με μεταλλικό ταφ στην βαλβίδα μέτρησης χαμηλής πίεσης λαδιού? Ή με το πιατάκι που μπαίνει στο φίλτρο λαδιού? Παρακαλώ πολύ να απαντήσουν μονο όσοι ξέρουν πραγματικά ... Φιλικά πάντα, Θοδωρής Ψυγειο λαδιου δεν χρειαζεται μεγαλυτερο εκτος κ αν σκεφτεσαι για πανω απο 300 αλογα οσο για ιντερκουλερ απο το cupra,για fm δεν το συνιστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 (edited) υπαρχουν ακομη προγραμματα σε chipaki,ειστε σιγουροι??? 50-60αλογα με προγραμμα ρε παιδια ουτε εβο να ταν. εγω ξερω 180+192. @τheodore δεν περιμενεις κανα cup edition 180ps? na ακουσεις προβληματα για renault clio rs(p kola ομως συγκριση με τα 150αλογα...κ τα 27χιλ π εχει) k 207gt λιγο δυσκολο γιατι ειναι new k αφορετα... δεν εχει κυκλοφορησει πολυ το polo gti,ποσο μαλλον να το χουν πειραξει ηδη.αν δεν κανω λαθος 2-3 gti εμφανιζονται στο club,στο δρομο δεν εχω πετυχει κανενα ακομη,οποτε για τις ερωτησεις σ καλυτερα να ρωτησεις κανα βελτιωτη vag group. για τις πιεσεις/turbines στα 1.8τ πηγαινε http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=1943 σιγουρα το 150αρη εχει over katw apo 0.9 logika 0.6... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...49;ις Edited January 21, 2007 by kage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 Ποιος ειπε για 50-60 αλογα καλε?35-45 δινουν ολοι και τα 45 μαλλον ειναι πολυ αισιοδοξα κιολας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 (edited) το πε ο andre 1η σελιδα κ μετα δεν ειδα κανεις να το αμισφβητει. επισης οτι σε καμια περιπτωση δεν γινεται 1.8τ να καιει κατω απο 7λ μεση καταναλωση. @τηeodore http://www.gtc.gr/forum/viewforum.php?f=16 κοιτα κ αυτο το σιτε π ασχολουνται κυριως με τα 1.8τ Edited January 21, 2007 by kage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 Το βάρος του Polo είναι 1164 κιλά καμία σχέση με τον 1μιση τονο που λές, απλά υπολόγισε και το βάρος 2 ατόμων αλλά και σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ.και ξανατονίζω μιλάμε για κατηφορικό δρόμο και πάντα για την ένδειξη του cruise control. 1164 κιλα? Αποκλειεται . Εδω το 100hp εχει αποβαρο 1260 και μικτο 1600, το Gti με τον βαρυτερο 20vt δεν μπορει να ειναι ελαφρυτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 (edited) 1164 κιλα? Αποκλειεται . Εδω το 100hp εχει αποβαρο 1260 και μικτο 1600, το Gti με τον βαρυτερο 20vt δεν μπορει να ειναι ελαφρυτερο. Κι όμως η VW επίσημα στο φυλλάδιο που δίνει η αντιπροσωπεία λέει Απόβαρο 1164 για το Polo GTI, δέν τα βγάζω απο το μυαλό μου, τα διαβάζω και τα λέω. Επίσης τα περιοδικά που κάνουν τις παρουσιάσεις και τα συγκριτικά (τα έχω σχεδόν όλα λόγω λόξας) όλα μιλάνε για 1164 κιλά. Δέ μπορεί τοσοι άνθρωποι να ανακοινώνουν επίσημα λάθος βάρος... Και το 100άρι το δίνει στο φυλλάδιο 1025 Edited January 21, 2007 by phantom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 Συμφωνω με τον φαντομ...Και εγω αυτο ξερω...Καποιο περιοδικο που νομιζω το ειχε μετρησει το ειχε βγαλει λιγο παραπανω (1200) αλλα με τιποτα 1.5 τονο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 .....Και το 100άρι το δίνει στο φυλλάδιο 1025 Η Αδεια κυκλοφοριας παντως στο 100αρι λεει Αποβαρο :1265 . Για τσεκαρε την αδεια στο Gti ποσο λεει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 23, 2007 Report Share Posted January 23, 2007 Η Αδεια κυκλοφοριας παντως στο 100αρι λεει Αποβαρο :1265 . το αποβαρο βγαινει οταν το αμαξι ειναι εντελως κενο....χωρις γεματο ντεποζιτο χωρις ρεζερβα και αλλα.....το δικο μου το εχω μετρησει 1100 κιλα με ντεποζιτο φουλ χωρις 17αρες και χωρις ρεζερβα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 το αποβαρο βγαινει οταν το αμαξι ειναι εντελως κενο....χωρις γεματο ντεποζιτο χωρις ρεζερβα και αλλα.....το δικο μου το εχω μετρησει 1100 κιλα με ντεποζιτο φουλ χωρις 17αρες και χωρις ρεζερβα..... Λαθος, συμφωνα με το Υπουργειο Μεταφορων το Αποβαρο οριζεται ως εξης : Απόβαρο κενού οχήματος : Το βάρος του οχήματος χωρίς πλήρωμα, επιβάτες ή φορτίο, αλλά με τη δεξαμενή καυσίμου γεμάτη καύσιμα, μέχρι το 90% της χωρητικότητας, με ψυκτικό μέσο, λιπαντικά, τα συνήθως φερόμενα εργαλεία και τον εφεδρικό τροχό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Η Αδεια κυκλοφοριας παντως στο 100αρι λεει Αποβαρο :1265 . Για τσεκαρε την αδεια στο Gti ποσο λεει ? Sorry για την καθυστέρηση αλλά δέν προλάβαινα ούτε το όνομά μου να πώ λόγω δουλειάς. Τσέκαρα το Gti και γράφει 1358 απόβαρο, δέν ξέρω ρε φίλε, μπερδεύτηκα τώρα. Γίνεται να λέει άλλο η αντιπροσωπεία και άλλο το υπουργείο; Μήπως βάζουν εκεί ένα νούμερο στο περίπου και στην τύχη στις άδειες; Δέν ξέρω, σκέφτομαι να πάω πουθενά να το ζυγίσω για να μου λυθεί και η απορία.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalamaris Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Pε παιδια μην πνιγεστε σε μια κουταλια νερο 1164 ειναι αλλα χωρις aircondition καπου 1200κατι βγαινει συνολικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 (edited) 200 κιλα δεν ειναι κουταλια.... Το αποβαρο στις αδειες δινεται απο την Κοσμοκαρ στον φακελλο με τις προδιαγραφες του αυτοκινητου που κατατιθεται στο Υπουργειο για να καταχωρηθει ο τυπος. Τωρα ετσι οπως οριζεται το αποβαρο απο το υπουργειο ειναι και το πιο λογικο και το αμεσα συγκρισιμο γιατι σε μια κανονικη σου βολτα θα εχεις και γεματο ντεποζιτο και ρεζερβα κλπ. οποτε εχουμε 1358 + 2 επιβατες παμε ανετα στον 1,5 τονο Edited January 25, 2007 by Pery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Η τιμη που βγαζει το υπουργειο ειναι η επισημη και ορθοτερη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...