MarlboroMan Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Καλησπέρα σε όλους τους απανταχού άρρωστους με τα VW! είμαι καινούργιος... λίγα λόγια για το κάρο μου Polo 9Ν 16V 100PS 8/2003, me 16" RS look ζάντες, μαύρο με 52000Km στο κοντερ του λοιπόν, το πρόβλημα μου είναι η υπερβολική κατανάλωση λαδιου. η χρήση που του κάνω είναι καθημερινη και τα έχει όλα. (το πρωι με 1η-2η και μποτιλιάρισμα μέχρι υψηλές ταχύτητες το βράδυ χωρίς όμως να βαράει κοφτες, το πολύ μέχρι 5500rpm) το πρόβλημα ξεκίνησε, στα 15000km, από ένα ταξιδάκι μεχρι Θεσσαλονικη που έκανα (από Αθηνα) και επιστροφή οπου άναψε η κιτρινη λυχνια της χαμηλης σταθμης λαδιου! όλοι θα την έχετε δει). Η αντιπροσωπεία μου βάζει λάδια FUCHS TITAN GT1 5W-30 (κοστος 20€ το λίτρο - υπερβολη) Ανα 1000km μου καταναλώνει μπορεί και πάνω από λίτρο. Το τελευταίο καιρό βάζω μονος μου, συμπληρώνω, από πρατήριο SHELL (έμπιστο) τα 10W-40 kai έχω δει να καλυτερεύει το θέμα. Δεν πιστεύω να καίει λαδι το μοτεράκι μο, γιατί λογικά θα έβλεπα κάποιον καπνό από εξάτμιση, ούτε τα χάνει από κάπου γιατί θα έβλεπα λάδι στην άσφαλτο εκει που το παρκάρω. Σκέφτομαι να κάνω μια πλήρης αλλαγη λαδιών με αυτα από τη SHELL για αρχή σε φίλο μηχανικό μαζί με ενα πλήρες μικρό service πείτε μου σας παρακαλώ, αν αντιμετωπίζεται αντιστοιχο πρόβλημα, πως το λύσατε, αν λύνεται... Gia μένα σημασία έχει να μην υπάρχει κατανάλωση... Δεν μπορώ να κάνω ταξιδι και να έχω στο πορτμπαγκάζ μου 4lt λάδι Ευχαριστώ... Υ.Γ.: service του έκανα μέχρι τωρα στην αντιποσωπεία του Ν.Κ.Ρώρρης στο Ν.Ηράκλειο όπου και μένω... Y.Γ.: παλαιότερα είχα και ένα 6N 1000cc το οποίο δεν είχε βγάλει κιχ και του είχα ρίξει το άπηρο σκίσιμο, τι συμβαίνει με τη μαμα VW? ή μηπως μας κοροϊδεύουν οι δικές μας αντιπροσωπείες? Επίσης σε ξένα forum για POLO 9N δεν έχουν αναφέρει ποτέ τίποτα... e-mail επικοινωνίας minas_s@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Είναι φυσιολογικό να καίει λάδια, μέχρι ένα σημείο! Σε όλα τα Polo καίει λάδι! Τώρα η ποσότητα που σου καίει, είναι νομίζω λίγο υπερβολική! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 ειναι συνηθες το προβλημα φιλε μου εμενα μου εβγαλε ενδειξη μετα απο 4000 χιλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Μην είστε αστείοι, είδατε τί κατανάλωση έχει το παιδί? Τί λέτε τώρα? Φιλαράκι το αμάξι σου έχει πρόβλημα. Πρέπει να ανοιχτεί καπάκι και να γίνει ένας πλήρης έλεγχος και service σε οδηγούς βαλβίδων κτλ. Ο Ρώρης τί σου λέει μέχρι τώρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 (edited) Μην είστε αστείοι, είδατε τί κατανάλωση έχει το παιδί? Τί λέτε τώρα?Φιλαράκι το αμάξι σου έχει πρόβλημα. Πρέπει να ανοιχτεί καπάκι και να γίνει ένας πλήρης έλεγχος και service σε οδηγούς βαλβίδων κτλ. Ο Ρώρης τί σου λέει μέχρι τώρα? Αν πρόσεξες καλά Κώστα, είπα, καίει υπερβολικά! "Τώρα η ποσότητα που σου καίει, είναι νομίζω λίγο υπερβολική" Και όπως ξέχασα να το πω πριν, ναι καλό είναι να πας σε κάποιο συνεργείο να το ελέγξεις. Edited January 15, 2007 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAPASOUZAS Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Παντως το δικο μου απο τα 23000 χλμ ζητουσε ανα 1000-1200 λαδι....Στα 33000 εκοψε ιμαντα χρονισμου κ αλλαχτηκαν 8 βαλβιδες κ τα δυο πιστονια κ το εκανα στρωσιμο ξανα.Επειτα εχω φτασει 40000 χλμ και δεν εχει καψει τπτ ουτε καν χρειαζεται να συμπληρωσω κ παει κ πολυ πιο καλα.Αξιζει να σημειωθει οτι το αυτοκινητο αγοραστηκε 10/2003 δηλαδη κοντα στου παιδιου....Μηπως η συγκεκριμενη παραγωγη εκεινη την περιοδο εβγαινε προβληματικη????Τωρα παντως ολα καλα...Αξιζει να σημειωθει οτι οταν εκαιγε λαδι η τελικη του ταχυτητα ηταν μολις 190-195 το πολυ χλμ...Υπαρχει προβλημα πραγματικα κοιταξε το σε καποιον εμπιστο μαστορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarlboroMan Posted January 15, 2007 Author Report Share Posted January 15, 2007 Παιδιά καταρχήν ευχαριστώ που διαβάσατε το post μου!!! σε όσος από σας καίει τι έχετε κάνει ή τι κάνετε? δεν μπορεί ρε παιδιά να χαλάμε μια περιουσία σε ένα Polo!!! τι θα έπρεπε να γίνετε τοτε αν είχαμε κανένα πιο υψηλής ιπποδύναμης αυτοκίνητο? τέλος πάντων, οπως είπα έχω σκεφτει τις άμεσες ενέργειες μου... το λάδι της SHELL HELIX ULTRA 10W-40 είναι καλό? έχει τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου? Εσείς τι έχετε να προτείνετε? Πάντως το μέλλον του Polo μου που κατα τα άλλα με έχει αφήσει απόλητα ικανοποιημένο κρίνεται από την κατανάλωση λαδιού... Επίσης δεν έχω κανένα πρόβλημα με την δύναμη αφού χωρίς πρόβλημα περνόντας κάτω από το SERIOS στην εθνική Αθηνών - Λαμίας βλέπω με άνεση στο κοντέρ τα 200+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 To FUCHS που βάζεις είναι καλό λάδι, κάποιος μάστορας έχει πει: "Αν καίει το FUCHS έχεις πρόβλημα..." Και ξαναρωτάω, στον Rorri τι σου λένε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Εμένα φίλε μου μου καίει σχεδόν 1 λίτρο ανά 1000 χλμ. Το λάδι που είχα βάλει ήταν Amsoil 5-40. Την επόμενη φορά μου είπε ο μηχανικός να βάλω 15-40 μήπως και σταματήσει να καίει. Διαφορετικά πάω για τσιμουχάκια βαλβίδων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 απλά συμβαίνει σε μερικά τουτου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Φιλε και εμενα μου εκεγε πανω απο λιτρο τα 1000ΚΜ με 0-30longlife.Το καλοκαιρι βεβαια υπεγραφα συμβαση με εταιρια λιπαντικων.Τωρα που εχω βαλει 10-40 μου εχει καψει "μολις" 0.7 λιτρα σε 4000ΚΜ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 βαλε AMSOIL να σωθεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarlboroMan Posted January 16, 2007 Author Report Share Posted January 16, 2007 To FUCHS που βάζεις είναι καλό λάδι, κάποιος μάστορας έχει πει: "Αν καίει το FUCHS έχεις πρόβλημα..."Και ξαναρωτάω, στον Rorri τι σου λένε? Στο Ρωρρη ειχαν το θράσσος να μου πουν πως θα πρέπει να ζω με το πρόβλημα και να κουβαλάω πάντα 1 ή και παραπάνω λίτρα λαδιού στο πορτμπαγκάζ μου μάλιστα ένας τεχνικός που έχει το ίδιο αυτοκίνητο μου είπε πως και εκείνος το ίδιο κάνει.. Αυτό ομως εμένα δεν με καθυσηχάζει... Γι'αυτό αποφάσισα να ρωτήσω την Kosmocar για τι λάδια θ απρέπει να φοράει το Moter μου. και μου είπαν μονο 5W-30 της FUCHS... ενώ την ίδια μέρα ο αρχιμηχανικός της Carenta στην Βουλιαγμένης μου είπε πως δεν είναι στανταρ και πως υπάρχουν Polo που παίρνουν από 0W-30 έως 10W-40... ο ίδιος μου είπε πως δεν υπάρχει Polo 9N που κάνει service στην αντιπροσωπεία τους και να καέι λάδι. Να τον πιστε΄ψω? αν κάποιος από σας κάνει τα sevice του εκεί και έχει πρόβλημα ας μου το πει για να δούμε ποιος λεει ψέματα και ποιος όχι. και μια ερώτηση: ποσο θα κοστίσει η αλλαγή των τσιμούχων των βαλβίδων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 (edited) Όλα τα Polo καίνε λάδι! Φυσιολογικό είναι να καίνε μία ορισμένη ποσότητα, όχι μεγάλη όμως! Μάλλον ψέματα σου είπαν πως δεν έχουν δει Polo να καίει λάδι! Edited January 16, 2007 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSATOUMPAS Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 καλημερα φιλε μου!ο ξαδερφακος μου το χει 2 χρονια το πολακι και δεν το χει παει ουτε μια φορα στο συνεργειο!καλα ξεμπερδεματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 (edited) ο ίδιος μου είπε πως δεν υπάρχει Polo 9N που κάνει service στην αντιπροσωπεία τους και να καέι λάδι. Να τον πιστε΄ψω? αν κάποιος από σας κάνει τα sevice του εκεί και έχει πρόβλημα ας μου το πει για να δούμε ποιος λεει ψέματα και ποιος όχι. Αν και το αγόρασα το αμάξι από την karenta αργυρούπολης service είχα κάνει στην karenta πειραιά. Ωστόσο επειδή μου έκιγε λαδάκια το αμάξι το έιχα πάει μία, δύο φορές και η απάντηση τους ήταν ότι καίει σε φυσιολογικά πλαίσια όπως όλα τα αμάξια group vag. Το μόνο που μου είπανε είναι να τους το πήγαινα για service σε αυτούς (των 30000χλμ) να βάλουν αυτοί δικά τους λάδια, αλλά δεν το πήγα γιατί δεν ήθελα να σκάσω μία 350 για ένα απλό service. Το ότι δεν τους καίει κανένα polaki ΄λαδι είναι φούμαρα αφού το polo 9n είναι το αμάξι που τους έχει βγάλει τα περισσότερα προβλήματα. και μια ερώτηση: ποσο θα κοστίσει η αλλαγή των τσιμούχων των βαλβίδων? Από ότι έχω ρωτήσει για μένα,κοστίζει περίπου από 350 εώς 550. Edited January 16, 2007 by nikolakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarlboroMan Posted January 16, 2007 Author Report Share Posted January 16, 2007 λοιπόν παιδιά επειδή έω αγαναχτίσει γιατί τελικά μας πουάνε φούμαρα, και επειδή δεν έχω σκοπο να χαλάσω μι περιουσία γιαένα Polo, θα κάνω ένα καλό service σε φίλο μηχανικό με λάδια τα οποία θα έχω αγοράσει εγώ και αν δεν φτιάξει η κατάσταση θα το δώσω... Ειλικρινά είμαι πολύ απογοητευμένος γιατί ο brother μου έχει ένα Golf IV 1.6 16V και δεν το καίει ούτε σταγόνα... Και κάτι ακόμα, αν επισκευτείτε το επίσημο site της VW (www.volkswagen.de) θα παρατηρήσετε πως έχει καταργήσει τον 1.4 16V 100PS και στην θέση του έχει βάλει τον 1.6 16V me 105PS και σαφώς καλύτερη ροπή... Πάντως ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον... και αν μένει κανείς κοντα στο Ν.Ηράκλειο και θέλει να συναντηθούμε απο κοντά και να τα πούμε ας μου γράψει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 Αν πρόσεξες καλά Κώστα, είπα, καίει υπερβολικά! "Τώρα η ποσότητα που σου καίει, είναι νομίζω λίγο υπερβολική"Και όπως ξέχασα να το πω πριν, ναι καλό είναι να πας σε κάποιο συνεργείο να το ελέγξεις. Λάθος, ΔΕΝ καίνε όλα τα polo λάδι, to δικό μου δεν καίει 4 διαφορετικά λάδια που του έχς βάλει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 βαλε AMSOIL να σωθεις! Με τι χαρακτηριστικα βρε αδελφε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 οτι βαζεις κανονικα!5-30?... θα μειωθει αρκετα η καταναλωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopas Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 (edited) Και εμενα ρε παιδια εχει αρχισει μετα τα 35000km και καει 1 λιτρο ανα 1500km. Εμενα εδω η αντιπροσωπεια μου βαζει Aral longlife III 5-30. Αν ειναι να καει τοσο καλυτερα να παω να το φουνταρω στη λίμνη. Αν αλλαζα το λαδι με αλλη μαρκα λετε να δω διαφορα(π.χ. το AMSOIL που λετε παραπανω)? Θελω να το παω και στην αντιπροσωπεια να δω τη μ@λ@κι@ δικαιολογια θα μου πουνε παλι. Edited January 29, 2007 by geopas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Εγώ πάλι του τράβιξα ένα καλό ρεκτιφιάρισμα στους οδηγούς της εισαγωγής και λαδάκι 15/40 και bye bye prolems μαζί με ένα set χρονισμού 800€ αν θυμάμαι καλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...