Jump to content
MarlboroMan

την βοηθεια σας παρακαλώ!

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους τους απανταχού άρρωστους με τα VW!

είμαι καινούργιος...

λίγα λόγια για το κάρο μου

Polo 9Ν 16V 100PS 8/2003, me 16" RS look ζάντες, μαύρο με 52000Km στο κοντερ του

λοιπόν, το πρόβλημα μου είναι η υπερβολική κατανάλωση λαδιου.

η χρήση που του κάνω είναι καθημερινη και τα έχει όλα. (το πρωι με 1η-2η και μποτιλιάρισμα μέχρι υψηλές ταχύτητες το βράδυ χωρίς όμως να βαράει κοφτες, το πολύ μέχρι 5500rpm)

το πρόβλημα ξεκίνησε, στα 15000km, από ένα ταξιδάκι μεχρι Θεσσαλονικη που έκανα (από Αθηνα) και επιστροφή οπου άναψε η κιτρινη λυχνια της χαμηλης σταθμης λαδιου! όλοι θα την έχετε δει). Η αντιπροσωπεία μου βάζει λάδια FUCHS TITAN GT1 5W-30 (κοστος 20€ το λίτρο - υπερβολη) Ανα 1000km μου καταναλώνει μπορεί και πάνω από λίτρο. Το τελευταίο καιρό βάζω μονος μου, συμπληρώνω, από πρατήριο SHELL (έμπιστο) τα 10W-40 kai έχω δει να καλυτερεύει το θέμα. Δεν πιστεύω να καίει λαδι το μοτεράκι μο, γιατί λογικά θα έβλεπα κάποιον καπνό από εξάτμιση, ούτε τα χάνει από κάπου γιατί θα έβλεπα λάδι στην άσφαλτο εκει που το παρκάρω.

Σκέφτομαι να κάνω μια πλήρης αλλαγη λαδιών με αυτα από τη SHELL για αρχή σε φίλο μηχανικό μαζί με ενα πλήρες μικρό service

πείτε μου σας παρακαλώ, αν αντιμετωπίζεται αντιστοιχο πρόβλημα, πως το λύσατε, αν λύνεται...

Gia μένα σημασία έχει να μην υπάρχει κατανάλωση... Δεν μπορώ να κάνω ταξιδι και να έχω στο πορτμπαγκάζ μου 4lt λάδι

Ευχαριστώ...

Υ.Γ.: service του έκανα μέχρι τωρα στην αντιποσωπεία του Ν.Κ.Ρώρρης στο Ν.Ηράκλειο όπου και μένω...

Y.Γ.: παλαιότερα είχα και ένα 6N 1000cc το οποίο δεν είχε βγάλει κιχ και του είχα ρίξει το άπηρο σκίσιμο, τι συμβαίνει με τη μαμα VW? ή μηπως μας κοροϊδεύουν οι δικές μας αντιπροσωπείες? Επίσης σε ξένα forum για POLO 9N δεν έχουν αναφέρει ποτέ τίποτα...

e-mail επικοινωνίας minas_s@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσιολογικό να καίει λάδια, μέχρι ένα σημείο! Σε όλα τα Polo καίει λάδι! Τώρα η ποσότητα που σου καίει, είναι νομίζω λίγο υπερβολική!

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Μην είστε αστείοι, είδατε τί κατανάλωση έχει το παιδί? Τί λέτε τώρα?

Φιλαράκι το αμάξι σου έχει πρόβλημα. Πρέπει να ανοιχτεί καπάκι και να γίνει ένας πλήρης έλεγχος και service σε οδηγούς βαλβίδων κτλ. Ο Ρώρης τί σου λέει μέχρι τώρα?

Link to comment
Share on other sites

Μην είστε αστείοι, είδατε τί κατανάλωση έχει το παιδί? Τί λέτε τώρα?

Φιλαράκι το αμάξι σου έχει πρόβλημα. Πρέπει να ανοιχτεί καπάκι και να γίνει ένας πλήρης έλεγχος και service σε οδηγούς βαλβίδων κτλ. Ο Ρώρης τί σου λέει μέχρι τώρα?

Αν πρόσεξες καλά Κώστα, είπα, καίει υπερβολικά! "Τώρα η ποσότητα που σου καίει, είναι νομίζω λίγο υπερβολική"

Και όπως ξέχασα να το πω πριν, ναι καλό είναι να πας σε κάποιο συνεργείο να το ελέγξεις.

Edited by Polakias
Link to comment
Share on other sites

Παντως το δικο μου απο τα 23000 χλμ ζητουσε ανα 1000-1200 λαδι....Στα 33000 εκοψε ιμαντα χρονισμου κ αλλαχτηκαν 8 βαλβιδες κ τα δυο πιστονια κ το εκανα στρωσιμο ξανα.Επειτα εχω φτασει 40000 χλμ και δεν εχει καψει τπτ ουτε καν χρειαζεται να συμπληρωσω κ παει κ πολυ πιο καλα.Αξιζει να σημειωθει οτι το αυτοκινητο αγοραστηκε 10/2003 δηλαδη κοντα στου παιδιου....Μηπως η συγκεκριμενη παραγωγη εκεινη την περιοδο εβγαινε προβληματικη????Τωρα παντως ολα καλα...Αξιζει να σημειωθει οτι οταν εκαιγε λαδι η τελικη του ταχυτητα ηταν μολις 190-195 το πολυ χλμ...Υπαρχει προβλημα πραγματικα κοιταξε το σε καποιον εμπιστο μαστορα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καταρχήν ευχαριστώ που διαβάσατε το post μου!!!

σε όσος από σας καίει τι έχετε κάνει ή τι κάνετε?

δεν μπορεί ρε παιδιά να χαλάμε μια περιουσία σε ένα Polo!!! τι θα έπρεπε να γίνετε τοτε αν είχαμε κανένα πιο υψηλής ιπποδύναμης αυτοκίνητο?

τέλος πάντων, οπως είπα έχω σκεφτει τις άμεσες ενέργειες μου...

το λάδι της SHELL HELIX ULTRA 10W-40 είναι καλό? έχει τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου? Εσείς τι έχετε να προτείνετε?

Πάντως το μέλλον του Polo μου που κατα τα άλλα με έχει αφήσει απόλητα ικανοποιημένο κρίνεται από την κατανάλωση λαδιού...

Επίσης δεν έχω κανένα πρόβλημα με την δύναμη αφού χωρίς πρόβλημα περνόντας κάτω από το SERIOS στην εθνική Αθηνών - Λαμίας βλέπω με άνεση στο κοντέρ τα 200+

post-5366-1168883505_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

To FUCHS που βάζεις είναι καλό λάδι, κάποιος μάστορας έχει πει: "Αν καίει το FUCHS έχεις πρόβλημα..."

Και ξαναρωτάω, στον Rorri τι σου λένε?

Link to comment
Share on other sites

Εμένα φίλε μου μου καίει σχεδόν 1 λίτρο ανά 1000 χλμ.

Το λάδι που είχα βάλει ήταν Amsoil 5-40.

Την επόμενη φορά μου είπε ο μηχανικός να βάλω 15-40 μήπως και σταματήσει να καίει.

Διαφορετικά πάω για τσιμουχάκια βαλβίδων.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε και εμενα μου εκεγε πανω απο λιτρο τα 1000ΚΜ με 0-30longlife.Το καλοκαιρι βεβαια υπεγραφα συμβαση με εταιρια λιπαντικων.Τωρα που εχω βαλει 10-40 μου εχει καψει "μολις" 0.7 λιτρα σε 4000ΚΜ.

Link to comment
Share on other sites

To FUCHS που βάζεις είναι καλό λάδι, κάποιος μάστορας έχει πει: "Αν καίει το FUCHS έχεις πρόβλημα..."

Και ξαναρωτάω, στον Rorri τι σου λένε?

Στο Ρωρρη ειχαν το θράσσος να μου πουν πως θα πρέπει να ζω με το πρόβλημα και να κουβαλάω πάντα 1 ή και παραπάνω λίτρα λαδιού στο πορτμπαγκάζ μου

μάλιστα ένας τεχνικός που έχει το ίδιο αυτοκίνητο μου είπε πως και εκείνος το ίδιο κάνει.. Αυτό ομως εμένα δεν με καθυσηχάζει...

Γι'αυτό αποφάσισα να ρωτήσω την Kosmocar για τι λάδια θ απρέπει να φοράει το Moter μου. και μου είπαν μονο 5W-30 της FUCHS...

ενώ την ίδια μέρα ο αρχιμηχανικός της Carenta στην Βουλιαγμένης μου είπε πως δεν είναι στανταρ και πως υπάρχουν Polo που παίρνουν από 0W-30 έως 10W-40...

ο ίδιος μου είπε πως δεν υπάρχει Polo 9N που κάνει service στην αντιπροσωπεία τους και να καέι λάδι. Να τον πιστε΄ψω? αν κάποιος από σας κάνει τα sevice του εκεί και έχει πρόβλημα ας μου το πει για να δούμε ποιος λεει ψέματα και ποιος όχι.

και μια ερώτηση: ποσο θα κοστίσει η αλλαγή των τσιμούχων των βαλβίδων?

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα Polo καίνε λάδι! Φυσιολογικό είναι να καίνε μία ορισμένη ποσότητα, όχι μεγάλη όμως! Μάλλον ψέματα σου είπαν πως δεν έχουν δει Polo να καίει λάδι!

Edited by Polakias
Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλε μου!ο ξαδερφακος μου το χει 2 χρονια το πολακι και δεν το χει παει ουτε μια φορα στο συνεργειο!καλα ξεμπερδεματα!

Link to comment
Share on other sites

ο ίδιος μου είπε πως δεν υπάρχει Polo 9N που κάνει service στην αντιπροσωπεία τους και να καέι λάδι. Να τον πιστε΄ψω? αν κάποιος από σας κάνει τα sevice του εκεί και έχει πρόβλημα ας μου το πει για να δούμε ποιος λεει ψέματα και ποιος όχι.

Αν και το αγόρασα το αμάξι από την karenta αργυρούπολης service είχα κάνει στην karenta πειραιά. Ωστόσο επειδή μου έκιγε λαδάκια το αμάξι το έιχα πάει μία, δύο φορές και η απάντηση τους ήταν ότι καίει σε φυσιολογικά πλαίσια όπως όλα τα αμάξια group vag. Το μόνο που μου είπανε είναι να τους το πήγαινα για service σε αυτούς (των 30000χλμ) να βάλουν αυτοί δικά τους λάδια, αλλά δεν το πήγα γιατί δεν ήθελα να σκάσω μία 350 για ένα απλό service.

Το ότι δεν τους καίει κανένα polaki ΄λαδι είναι φούμαρα αφού το polo 9n είναι το αμάξι που τους έχει βγάλει τα περισσότερα προβλήματα.

και μια ερώτηση: ποσο θα κοστίσει η αλλαγή των τσιμούχων των βαλβίδων?

Από ότι έχω ρωτήσει για μένα,κοστίζει περίπου από 350 εώς 550.

Edited by nikolakis
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν παιδιά επειδή έω αγαναχτίσει γιατί τελικά μας πουάνε φούμαρα, και επειδή δεν έχω σκοπο να χαλάσω μι περιουσία γιαένα Polo, θα κάνω ένα καλό service σε φίλο μηχανικό με λάδια τα οποία θα έχω αγοράσει εγώ και αν δεν φτιάξει η κατάσταση θα το δώσω...

Ειλικρινά είμαι πολύ απογοητευμένος γιατί ο brother μου έχει ένα Golf IV 1.6 16V και δεν το καίει ούτε σταγόνα...

Και κάτι ακόμα, αν επισκευτείτε το επίσημο site της VW (www.volkswagen.de) θα παρατηρήσετε πως έχει καταργήσει τον 1.4 16V 100PS και στην θέση του έχει βάλει τον 1.6 16V me 105PS και σαφώς καλύτερη ροπή...

Πάντως ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον... και αν μένει κανείς κοντα στο Ν.Ηράκλειο και θέλει να συναντηθούμε απο κοντά και να τα πούμε ας μου γράψει

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Αν πρόσεξες καλά Κώστα, είπα, καίει υπερβολικά! "Τώρα η ποσότητα που σου καίει, είναι νομίζω λίγο υπερβολική"

Και όπως ξέχασα να το πω πριν, ναι καλό είναι να πας σε κάποιο συνεργείο να το ελέγξεις.

Λάθος, ΔΕΝ καίνε όλα τα polo λάδι, to δικό μου δεν καίει 4 διαφορετικά λάδια που του έχς βάλει!

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα ρε παιδια εχει αρχισει μετα τα 35000km και καει 1 λιτρο ανα 1500km. Εμενα εδω η αντιπροσωπεια μου βαζει Aral longlife III 5-30. Αν ειναι να καει τοσο καλυτερα να παω να το φουνταρω στη λίμνη. Αν αλλαζα το λαδι με αλλη μαρκα λετε να δω διαφορα(π.χ. το AMSOIL που λετε παραπανω)? Θελω να το παω και στην αντιπροσωπεια να δω τη μ@λ@κι@ δικαιολογια θα μου πουνε παλι.

Edited by geopas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.