Menios Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 (edited) Την αλλάζουν προληπτικά. Πάντως don't play with these. Έχω πληρώσει κινητήρα από άσχετο που δεν άλλαξε τεντωτήρες κι ένας φίλος μου από TRW Sabelt ιμάντα όπου έσπασε στα 25.000 χλμ. Εκτός αν θες να κάνεις rebuilt στον κινήτηρα (εμένα μου στράβωσαν και οι 16 βαλβίδες στο Clio και το ένα πιστόνι έκανε γρέζι από τη μια βαλβίδα). Φυσικά πήρα άλλον αφού η ζημία στοίχησε περισσότερο. Βέβαια ο τεντωτήρας έσπασε ενώ πήγαινα με 170 και 5.500 στροφές. Με λιγότερα παθαίνεις μικρότερη ζημιά. It's up to you. Εγώ πάντως από τότε μόνο εξουσιοδοτημένο για τόσο σοβαρές εργασίες. Edited May 7, 2007 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Makridis Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 Οχι ρε παιδια μου ειπανε οτι προληπτικα αλλαζεις και την τρομπα νερου ειναι λεει πακετο αυτη η εργασια ολα μαζι ιμαντας τεντωτηρες και τρομπα νερου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STAYROS800 Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 Καλημέρα παιδιά εγώ σήμερα άλλαξα ιμάντα και τεντωτήρες από τον Δούκα τα πήρα και μου είπαν στο συνεργείο προληπτικά να αλλάξω την αντλία νερού και να είναι και γνησία από την karenta αλλά δεν την άλλαξα δεν χρειαζότανε και όλα μια χαρά! Έχω κάνει 93.000 χλμ. μέχρι σήμερα που τα άλλαξα καλή συνέχεια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Makridis Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 (edited) φιλε δε μου λες ποσο σου κοστισαν? Ξερετε που μπορω να βρω γνησια ανταλλακτικα? Edited May 8, 2007 by Makridis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STAYROS800 Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 Καλησπέρα! Τα είχα παρει140 ή 150Εeuro από τον Δούκα στο βοτανικό είναι καθώς ανέβεις την Ιερά οδός όταν περάσεις της γραμμές στην κωστανινουπολεως στο βενζινάδικο δεξιά σου στρίβεις και στην επόμενη γωνία στο αριστερό σου χέρι θα το δεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 Την αλλάζουν προληπτικά.Πάντως don't play with these. Έχω πληρώσει κινητήρα από άσχετο που δεν άλλαξε τεντωτήρες κι ένας φίλος μου από TRW Sabelt ιμάντα όπου έσπασε στα 25.000 χλμ. Εκτός αν θες να κάνεις rebuilt στον κινήτηρα (εμένα μου στράβωσαν και οι 16 βαλβίδες στο Clio και το ένα πιστόνι έκανε γρέζι από τη μια βαλβίδα). Φυσικά πήρα άλλον αφού η ζημία στοίχησε περισσότερο. Βέβαια ο τεντωτήρας έσπασε ενώ πήγαινα με 170 και 5.500 στροφές. Με λιγότερα παθαίνεις μικρότερη ζημιά. It's up to you. Εγώ πάντως από τότε μόνο εξουσιοδοτημένο για τόσο σοβαρές εργασίες. Το ξέρω αλλά σου επαναλαμβάνω ότι η αντλία έχει αντέξει 99,000 και μέχρι στιγμής χτύπα ξύλο, ουδέν πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mayh3m Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 (edited) Μάγε, σε κάθε service o μηχανικός πρέπει να ελέγχει οπτικά τους ιμάντες και όταν διαπιστώσει φθορά τους αλλάζει. Αυτό σημαίνει ότι εσύ πχ μπορεί να τους κρατήσεις μέχρι σχεδόν να κοπούν ή να τους αλλάξεις νωρίτερα, απλώς πρέπει να ξέρεις να διακρίνεις την φθορά και να πάρεις τις αποφάσεις σου. Συνήθως ο ιμάντας στα VW Polo αλλάζει ή σε 4-5 χρόνια ή κοντά στα 60000χλμ ανάλογα την χρήση. Όταν αλλάζουν ιμάντες, υπάρχει και η άποψη να αλλάξεις την αντλία νερού διότι έτσι και αλλίως λύνεις ολόκληρο το σύστημα και ΑΝ σου χαλάσει δεν θα ξαναπληρώσεις εργατικά. Από εκεί και πέρα προφανώς αν θες δεν την αλλάζεις μέχρι να χαλάσει αν χαλάσει. Επειδή όμως η αντλία αυτή έχει κάποια πλαστικά μέρη και γενικά είναι γνωστή βλάβη ο μηχανικός σου θα σου το προτείνει. Προσωπικά στο Audi A4 που έχω όντως χάλασε στα 60000 χλμ και όλα τα ύγρα έκαναν βόλτα στο δρόμο, ενώ πχ ιμάντα άλλαξα κοντά στις 80000 χλμ Στο VW polo θα αλλάξω και ιμάντα πριν τις 60000 χλμ και ίσως αλλάξω και αντλία (ανάλογα πως θα μου φανεί στο μάτι ..) Συμπέρασμα: Γενικά στο αυτοκίνητό σου κάνεις κουμάντο εσύ είτε το προσέχεις και δίνεις χρήμα για συντήρηση είτε περιμένεις να χαλάσει κάτι και όταν χαλάσει ψάχνεις ότι να 'ναι ανταλλακτικά για να την βγάλεις φθηνά. Your choice .. Edited May 8, 2007 by mayh3m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted May 8, 2007 Author Report Share Posted May 8, 2007 εννοειται οτι αν αλλαξεις ιμαντες θα τσεκαρεις την αντλια να μην εχει τυχον κενα το ρουλεμαν της γιατι αργοτερα θα σου χασει νερα το ιδιο γινετε με τα ρουλεμαν και τους τεντοτηρες οταν κανεις αλλαγη τους τσεκαρεις να μην εχουν κενα και να μην γρατσουνανε στο γυρισμα εμενα ηθελε αλλαγη το πλαστικο ρουλεμαν τα αλλα ηταν κομπλε και η αντλία,οποτε γιατι να τα αλλαξεις?και τους ιμαντες τους αλλαξα λογω το οτι ηταν λιγο ξεροσκασμενοι αλλιως με 36.500χλμ τι να αλλαξεις? σιγα τα χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 9, 2007 Report Share Posted May 9, 2007 (edited) Το ξέρω αλλά σου επαναλαμβάνω ότι η αντλία έχει αντέξει 99,000 και μέχρι στιγμής χτύπα ξύλο, ουδέν πρόβλημα. Κι εμένα στο Polo που είναι του 2000, έχω ακόμα την μαμίσια μπαταρία και παίρνει μπρος με μισή μιζιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες κρατάνε 7 χρόνια! Γι' αυτό και εγώ επαναλαμβάνω την αλλάζουν ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ = λαμβάνω τα μέτρα μου πριν γίνει. Αν π.χ. τις μπαταρίες τις αλλάζουν προληπτικά στα 5 χρόνια και εγώ μείνω στο δρόμο γιατί λέω "μια χαρά είναι αφου παίρνει μπρος" ποιος θα φταίει? Γενικά είμαι της άποψης ότι καλό είναι να αλλάζεται σύμφωνα με την αντοχή και όχι "με το μάτι" γιατί ξέρεις τι ωραία το βλέπεις και ξαφνικά σου κάνει κρακ στο δρόμο. Κι εμένα ο τεντωτήρας μια χαρά ήταν άλλα εγώ έμεινα στο δρόμο και εγώ πλήρωσα την καινούρια μηχανή όχι ο μηχανικός που μου είπε "μια χαρά ήταν ο τεντωτήρας γι' αυτό και άλλαξα μόνο το λουρί". Το μόνο που κέρδισα ότι του πλήρωσα τα μισά εργατικά για το ανέβα-κατέβα των μηχανών κι αυτο μετά από καυγά (φυσικά έχασε κι ένα πελάτη). Το αποτέλεσμα όμως ήταν να πληρώσω ακριβά το "με το μάτι". Edited May 9, 2007 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterPan Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Κι εμένα στο Polo που είναι του 2000, έχω ακόμα την μαμίσια μπαταρία και παίρνει μπρος με μισή μιζιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες κρατάνε 7 χρόνια!Γι' αυτό και εγώ επαναλαμβάνω την αλλάζουν ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ = λαμβάνω τα μέτρα μου πριν γίνει. Αν π.χ. τις μπαταρίες τις αλλάζουν προληπτικά στα 5 χρόνια και εγώ μείνω στο δρόμο γιατί λέω "μια χαρά είναι αφου παίρνει μπρος" ποιος θα φταίει? Γενικά είμαι της άποψης ότι καλό είναι να αλλάζεται σύμφωνα με την αντοχή και όχι "με το μάτι" γιατί ξέρεις τι ωραία το βλέπεις και ξαφνικά σου κάνει κρακ στο δρόμο. Κι εμένα ο τεντωτήρας μια χαρά ήταν άλλα εγώ έμεινα στο δρόμο και εγώ πλήρωσα την καινούρια μηχανή όχι ο μηχανικός που μου είπε "μια χαρά ήταν ο τεντωτήρας γι' αυτό και άλλαξα μόνο το λουρί". Το μόνο που κέρδισα ότι του πλήρωσα τα μισά εργατικά για το ανέβα-κατέβα των μηχανών κι αυτο μετά από καυγά (φυσικά έχασε κι ένα πελάτη). Το αποτέλεσμα όμως ήταν να πληρώσω ακριβά το "με το μάτι". Σήμερα άλλαξα ιμάντα, τεντοτήρες, αντλία νερού στην ΕΤΕΑ. όλα αυτά, μαζί με τα περαστικά, μου κόστισαν 234,5 euro. αυτές είναι οι τιμές της επίσημης αντιπροσωπίας... τον άλλαξα στις 84.222 χλμ... βέβαια ο μηχανικός μου είπε πως ένας ιμάντας πρέπει να αλλάζει στις 60.000-75.000 χλμ... κατά τη γνώμη μου, δεν παίζουμε με τους ιμάντες... φίλος δεν άλλαξε αντλία, κ την επομένη πήγε από θεσ/νίκη κατερίνη κ ανέβασε 110 βαθμους σε λεόν... κατά 99% πρέπει να την αλλάξεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...