Jump to content
ZAGORAKIS1

ΙΜΑΝΤΑΣ

Recommended Posts

Την αλλάζουν προληπτικά.

Πάντως don't play with these.

Έχω πληρώσει κινητήρα από άσχετο που δεν άλλαξε τεντωτήρες κι ένας φίλος μου από TRW Sabelt ιμάντα όπου έσπασε στα 25.000 χλμ.

Εκτός αν θες να κάνεις rebuilt στον κινήτηρα (εμένα μου στράβωσαν και οι 16 βαλβίδες στο Clio και το ένα πιστόνι έκανε γρέζι από τη μια βαλβίδα). Φυσικά πήρα άλλον αφού η ζημία στοίχησε περισσότερο.

Βέβαια ο τεντωτήρας έσπασε ενώ πήγαινα με 170 και 5.500 στροφές. Με λιγότερα παθαίνεις μικρότερη ζημιά. It's up to you.

Εγώ πάντως από τότε μόνο εξουσιοδοτημένο για τόσο σοβαρές εργασίες.

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Guest Makridis

Οχι ρε παιδια μου ειπανε οτι προληπτικα αλλαζεις και την τρομπα νερου ειναι λεει πακετο αυτη η εργασια ολα μαζι ιμαντας τεντωτηρες και τρομπα νερου

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά εγώ σήμερα άλλαξα ιμάντα και τεντωτήρες από τον Δούκα τα πήρα και μου είπαν στο συνεργείο προληπτικά να αλλάξω την αντλία νερού και να είναι και γνησία από την karenta αλλά δεν την άλλαξα δεν χρειαζότανε και όλα μια χαρά!

Έχω κάνει 93.000 χλμ. μέχρι σήμερα που τα άλλαξα

καλή συνέχεια!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Makridis

φιλε δε μου λες ποσο σου κοστισαν?

Ξερετε που μπορω να βρω γνησια ανταλλακτικα?

Edited by Makridis
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Τα είχα παρει140 ή 150Εeuro από τον Δούκα στο βοτανικό είναι καθώς ανέβεις την Ιερά οδός όταν περάσεις της γραμμές στην κωστανινουπολεως στο βενζινάδικο δεξιά σου στρίβεις και στην επόμενη γωνία στο αριστερό σου χέρι θα το δεις! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Την αλλάζουν προληπτικά.

Πάντως don't play with these.

Έχω πληρώσει κινητήρα από άσχετο που δεν άλλαξε τεντωτήρες κι ένας φίλος μου από TRW Sabelt ιμάντα όπου έσπασε στα 25.000 χλμ.

Εκτός αν θες να κάνεις rebuilt στον κινήτηρα (εμένα μου στράβωσαν και οι 16 βαλβίδες στο Clio και το ένα πιστόνι έκανε γρέζι από τη μια βαλβίδα). Φυσικά πήρα άλλον αφού η ζημία στοίχησε περισσότερο.

Βέβαια ο τεντωτήρας έσπασε ενώ πήγαινα με 170 και 5.500 στροφές. Με λιγότερα παθαίνεις μικρότερη ζημιά. It's up to you.

Εγώ πάντως από τότε μόνο εξουσιοδοτημένο για τόσο σοβαρές εργασίες.

Το ξέρω αλλά σου επαναλαμβάνω ότι η αντλία έχει αντέξει 99,000 και μέχρι στιγμής χτύπα ξύλο, ουδέν πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Μάγε,

σε κάθε service o μηχανικός πρέπει να ελέγχει οπτικά τους ιμάντες και όταν διαπιστώσει φθορά τους αλλάζει.

Αυτό σημαίνει ότι εσύ πχ μπορεί να τους κρατήσεις μέχρι σχεδόν να κοπούν ή να τους αλλάξεις νωρίτερα, απλώς πρέπει να ξέρεις να διακρίνεις την φθορά και να πάρεις τις αποφάσεις σου.

Συνήθως ο ιμάντας στα VW Polo αλλάζει ή σε 4-5 χρόνια ή κοντά στα 60000χλμ ανάλογα την χρήση.

Όταν αλλάζουν ιμάντες, υπάρχει και η άποψη να αλλάξεις την αντλία νερού διότι έτσι και αλλίως λύνεις ολόκληρο το σύστημα και ΑΝ σου χαλάσει δεν θα ξαναπληρώσεις εργατικά.

Από εκεί και πέρα προφανώς αν θες δεν την αλλάζεις μέχρι να χαλάσει αν χαλάσει. Επειδή όμως η αντλία αυτή έχει κάποια πλαστικά μέρη και γενικά είναι γνωστή βλάβη ο μηχανικός σου θα σου το προτείνει.

Προσωπικά στο Audi A4 που έχω όντως χάλασε στα 60000 χλμ και όλα τα ύγρα έκαναν βόλτα στο δρόμο, ενώ πχ ιμάντα άλλαξα κοντά στις 80000 χλμ

Στο VW polo θα αλλάξω και ιμάντα πριν τις 60000 χλμ και ίσως αλλάξω και αντλία (ανάλογα πως θα μου φανεί στο μάτι ..)

Συμπέρασμα: Γενικά στο αυτοκίνητό σου κάνεις κουμάντο εσύ είτε το προσέχεις και δίνεις χρήμα για συντήρηση είτε περιμένεις να χαλάσει κάτι και όταν χαλάσει ψάχνεις ότι να 'ναι ανταλλακτικά για να την βγάλεις φθηνά. Your choice ..

Edited by mayh3m
Link to comment
Share on other sites

εννοειται οτι αν αλλαξεις ιμαντες θα τσεκαρεις την αντλια να μην εχει τυχον κενα το ρουλεμαν της γιατι αργοτερα θα σου χασει νερα το ιδιο γινετε με τα ρουλεμαν και τους τεντοτηρες οταν κανεις αλλαγη τους τσεκαρεις να μην εχουν κενα και να μην γρατσουνανε στο γυρισμα εμενα ηθελε αλλαγη το πλαστικο ρουλεμαν τα αλλα ηταν κομπλε και η αντλία,οποτε γιατι να τα αλλαξεις?και τους ιμαντες τους αλλαξα λογω το οτι ηταν λιγο ξεροσκασμενοι αλλιως με 36.500χλμ τι να αλλαξεις? σιγα τα χιλιομετρα

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω αλλά σου επαναλαμβάνω ότι η αντλία έχει αντέξει 99,000 και μέχρι στιγμής χτύπα ξύλο, ουδέν πρόβλημα.

Κι εμένα στο Polo που είναι του 2000, έχω ακόμα την μαμίσια μπαταρία και παίρνει μπρος με μισή μιζιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες κρατάνε 7 χρόνια!

Γι' αυτό και εγώ επαναλαμβάνω την αλλάζουν ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ = λαμβάνω τα μέτρα μου πριν γίνει.

Αν π.χ. τις μπαταρίες τις αλλάζουν προληπτικά στα 5 χρόνια και εγώ μείνω στο δρόμο γιατί λέω "μια χαρά είναι αφου παίρνει μπρος" ποιος θα φταίει?

Γενικά είμαι της άποψης ότι καλό είναι να αλλάζεται σύμφωνα με την αντοχή και όχι "με το μάτι" γιατί ξέρεις τι ωραία το βλέπεις και ξαφνικά σου κάνει κρακ στο δρόμο.

Κι εμένα ο τεντωτήρας μια χαρά ήταν άλλα εγώ έμεινα στο δρόμο και εγώ πλήρωσα την καινούρια μηχανή όχι ο μηχανικός που μου είπε "μια χαρά ήταν ο τεντωτήρας γι' αυτό και άλλαξα μόνο το λουρί". Το μόνο που κέρδισα ότι του πλήρωσα τα μισά εργατικά για το ανέβα-κατέβα των μηχανών κι αυτο μετά από καυγά (φυσικά έχασε κι ένα πελάτη). Το αποτέλεσμα όμως ήταν να πληρώσω ακριβά το "με το μάτι".

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα στο Polo που είναι του 2000, έχω ακόμα την μαμίσια μπαταρία και παίρνει μπρος με μισή μιζιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες κρατάνε 7 χρόνια!

Γι' αυτό και εγώ επαναλαμβάνω την αλλάζουν ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ = λαμβάνω τα μέτρα μου πριν γίνει.

Αν π.χ. τις μπαταρίες τις αλλάζουν προληπτικά στα 5 χρόνια και εγώ μείνω στο δρόμο γιατί λέω "μια χαρά είναι αφου παίρνει μπρος" ποιος θα φταίει?

Γενικά είμαι της άποψης ότι καλό είναι να αλλάζεται σύμφωνα με την αντοχή και όχι "με το μάτι" γιατί ξέρεις τι ωραία το βλέπεις και ξαφνικά σου κάνει κρακ στο δρόμο.

Κι εμένα ο τεντωτήρας μια χαρά ήταν άλλα εγώ έμεινα στο δρόμο και εγώ πλήρωσα την καινούρια μηχανή όχι ο μηχανικός που μου είπε "μια χαρά ήταν ο τεντωτήρας γι' αυτό και άλλαξα μόνο το λουρί". Το μόνο που κέρδισα ότι του πλήρωσα τα μισά εργατικά για το ανέβα-κατέβα των μηχανών κι αυτο μετά από καυγά (φυσικά έχασε κι ένα πελάτη). Το αποτέλεσμα όμως ήταν να πληρώσω ακριβά το "με το μάτι".

Σήμερα άλλαξα ιμάντα, τεντοτήρες, αντλία νερού στην ΕΤΕΑ. όλα αυτά, μαζί με τα περαστικά, μου κόστισαν 234,5 euro. αυτές είναι οι τιμές της επίσημης αντιπροσωπίας... τον άλλαξα στις 84.222 χλμ... βέβαια ο μηχανικός μου είπε πως ένας ιμάντας πρέπει να αλλάζει στις 60.000-75.000 χλμ... κατά τη γνώμη μου, δεν παίζουμε με τους ιμάντες...

φίλος δεν άλλαξε αντλία, κ την επομένη πήγε από θεσ/νίκη κατερίνη κ ανέβασε 110 βαθμους σε λεόν... κατά 99% πρέπει να την αλλάξεις...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.