bozis_k Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Καλησπέρα, έχω το ΤSi εδώ και 3 μέρες, και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ο κινητήρας βράζει μετά από κάθε διαδρομή!!! Χωρίς να έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και χωρίς να ανεβάζω τις στροφές, ανοίγω το καπό και ο κινητήρας βράζει κανονικά!!! Μυρίζει και κάτισαν ψιλοκαμένο, αλλα θα μου πεις λογικό ειναι, 3ων ημερών είναι Γνωρίζει κανείς κάτι πάνω σε αυτό το θέμα??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Καλησπέρα, έχω το ΤSi εδώ και 3 μέρες, και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ο κινητήρας βράζει μετά από κάθε διαδρομή!!! Χωρίς να έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και χωρίς να ανεβάζω τις στροφές, ανοίγω το καπό και ο κινητήρας βράζει κανονικά!!! Μυρίζει και κάτισαν ψιλοκαμένο, αλλα θα μου πεις λογικό ειναι, 3ων ημερών είναι Γνωρίζει κανείς κάτι πάνω σε αυτό το θέμα??? καταρχήν φιλαράκι καλορίζικο το θηριάκι σου κ να το χαίρεσαι!!! αυτο που λες με το καμένο ειναι λογικό πιστεύω, τα πρωτα χιλιόμετρα του κινητήρα κ όλα μυρίζουν.. αυτό νομίζω με τη θερμοκρασία έχει αναφερθεί ξανα κ επίσης το βρίσκω λογικό, ειδικά για υπερτροφοδοτουμενο μοτέρ, με μονώσεις σε μετώπες,καπώ,κλπ.. αλλα ρε παιδιά πως καταλαβαίνετε πως είναι υπερβολική η θερμοκρασία? γιατί να μην είναι η κανονική θερμοκρασία που αναπτύσει το μοτερ μετα απο κάθε διαδρομή? σε όλα τα αμάξια δεν βάζεις χέρι πάνω στη μηχανή!! καταλαβαίνω ,καινούριο αμάξι,αλλά μην ανησυχείς.. εκτός αν με τη θερμότητα βγαίνουν κ τίποτα ατμοί η καπνοί ή λιώνουν τίποτα πλαστικά, οπότε πάω πάσο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bozis_k Posted February 8, 2007 Author Report Share Posted February 8, 2007 Έχεις ανοίξει ποτέ φούρνο, που να είναι στους 250 C ? ε, κάπως έτσι είναι και ο δικός μου κινητήρας όταν ανοίγεις το καπό εκπεμπει παρα πολυ θερμότητα Και αυτό που ανησυχεί ειναι το καλοκαιρι..... φαντάσου τότε τι θα γίνεται..... πριζόλες θα ψήνω Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Μην αγχωνεσαι ετσι γινεται.Ειδικα το καλοκαιρι οταν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου και με κλειστο καπο δεν καθεσαι ουτε διπλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 δοκιμασε και με το κολπο του κλιματισμου να δεις την θερμοκρασια της μηχανης να δεις μεχρι ποσους βαθμους φτανει.στο δικο μου (gt) δεν εχει ξεπερασει τους 86. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Έχεις ανοίξει ποτέ φούρνο, που να είναι στους 250 C ?ε, κάπως έτσι είναι και ο δικός μου κινητήρας όταν ανοίγεις το καπό εκπεμπει παρα πολυ θερμότητα Και αυτό που ανησυχεί ειναι το καλοκαιρι..... φαντάσου τότε τι θα γίνεται..... πριζόλες θα ψήνω Είχες ποτέ ξανά αυτοκίνητο και δη turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 καινουργιο ειναι ρε παιδια...θα στρωσει!!! απλα και μετα με τη θερμοκρασια δε θα τα πηγαινεις και πολυ καλα...ανεβαζουν ευκολα!!! πατα το λιγο κι εσυ....αν πηγανεις σιγα ζεσταινεται!!!! εγω αν κατσω 5 λεπτα εν σταση θα μυριζει κι εμενα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 καταρχήν φιλαράκι καλορίζικο το θηριάκι σου κ να το χαίρεσαι!!!αυτο που λες με το καμένο ειναι λογικό πιστεύω, τα πρωτα χιλιόμετρα του κινητήρα κ όλα μυρίζουν.. αυτό νομίζω με τη θερμοκρασία έχει αναφερθεί ξανα κ επίσης το βρίσκω λογικό, ειδικά για υπερτροφοδοτουμενο μοτέρ, με μονώσεις σε μετώπες,καπώ,κλπ.. αλλα ρε παιδιά πως καταλαβαίνετε πως είναι υπερβολική η θερμοκρασία? γιατί να μην είναι η κανονική θερμοκρασία που αναπτύσει το μοτερ μετα απο κάθε διαδρομή? σε όλα τα αμάξια δεν βάζεις χέρι πάνω στη μηχανή!! καταλαβαίνω ,καινούριο αμάξι,αλλά μην ανησυχείς.. εκτός αν με τη θερμότητα βγαίνουν κ τίποτα ατμοί η καπνοί ή λιώνουν τίποτα πλαστικά, οπότε πάω πάσο.. +1 Χαλαρωσε και απολαυσε το!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Aν σου πω, οτι η τουρμπινα σου, ανεβαζει γυρω στους 1100+ βαλέ βαθμους, απο μαμα οπως ειναι το αμαξι, θα νιωσεις καλυτερα, η χειροτερα...? Καλοριζικο να ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 (edited) δοκιμασε και με το κολπο του κλιματισμου να δεις την θερμοκρασια της μηχανης να δεις μεχρι ποσους βαθμους φτανει.στο δικο μου (gt) δεν εχει ξεπερασει τους 86. ειμαι λιγο εκτος και συγνωμη αλλα μηπως μπορεις να μου εξηγησεις πως θα δω και εγω τη θερμοκρασια στο gt μου και που την αναγραφει γιατι προσπαθω και δεν βγαζω ακρη ευχαριστω. Edited February 9, 2007 by dubbeR_xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
BABIS Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 δοκιμασε και με το κολπο του κλιματισμου να δεις την θερμοκρασια της μηχανης να δεις μεχρι ποσους βαθμους φτανει.στο δικο μου (gt) δεν εχει ξεπερασει τους 86. [/quotειμαι λιγο εκτος και συγνωμη αλλα μηπως μπορεις να μου εξηγησεις πως θα δω και εγω τη θερμοκρασια στο gt μου και που την αναγραφει γιατι προσπαθω και δεν βγαζω ακρη ευχαριστω. Πήγαινε στο vw cars>how to's> Θα βρεισ αυτό που ψάχνεις αναλητικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Δεν τρέχει τίποτα, φυσιολογικό είναι. Ολα τα αυτοκίνητα που έχουν turbo ζεσταίνονται πολύ, το tsi ακόμα περισσότερο αφού έχει 2 turbo που πιάνουν τρελές θερμοκρασίες. Οσο για την μυρωδιά, ούτε για αυτό να ανησυχείς, τα πλαστικά είναι επειδή είναι καινούργια, μετά απο μερικές μέρες θα σταματήσει να μυρίζει. Καλές βόλτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bozis_k Posted February 10, 2007 Author Report Share Posted February 10, 2007 Ευχαριστώ πολύ παίδες, Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο με Turbo επομένως δεν ξέρω και πολλά Πάντως όσο το οδηγώ τόσο ποιο πολύ το χαίρομαι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 Ευχαριστώ πολύ παίδες,Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο με Turbo επομένως δεν ξέρω και πολλά Πάντως όσο το οδηγώ τόσο ποιο πολύ το χαίρομαι.... ελπιζω να σε δουμε σε δυο βδομαδες στην συναντηση!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 (edited) se μια δυναμομετρηση του gt οι θερμοκρασιες μηχανης εφτασαν κ 1100-1200(δεν εννοουσαν τουρμπινας παντως)οπου αυτες οι θερμοκρασιες ειναι υπερβολικες για μαμα αυτοκ. ελπιζω να το ειχαν υποψην τους οταν τα βγαζαν κ να προνοησαν. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=14519 οποτε εσενα π ναι tsi einai pio safe... Edited February 10, 2007 by kage Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 στο topic που λες δεν αναφερόταν σε θερμοκρασία μηχανής οι 1100+ βαθμοί για μηχανή λένε γύρω στους 90 Link to comment Share on other sites More sharing options...