Jump to content

mezzanine

Members
  • Posts

    321
  • Joined

  • Last visited

About mezzanine

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,800 profile views

mezzanine's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ξέρουμε πόσο έχει η φούσκα για ένα GT που έχει σκιστεί; Εργασία; ευχαριστω
  2. Υπάρχουν ακόμα τα προβλήματα με τον θόρυβο στο κιβώτιο dsg; Φίλος μου έχει 160αρι DSG και δεν έχω ακούσει τίποτα ρε παιδιά. Επίσης κάπου διάβασα πως κάποιο λαμάκι έκανε θόρυβο και έχει φτιαχτεί. Ισχύει;
  3. Με ενα φίλο που ανοίξαμε μαζί μέχρι τα 130-140 πηγαίναμε μαζί. (Εγω GT manual αυτός 160άρι DSG) Παρόλαυτα το GT νομίζω είναι ελαφρώς γρηγορότερο αφού το 6άρι έχει πιο κοντές σχέσεις και αλλάζει με το DSG ταχύτητα αμέσως. Και στον δρόμο το GT έχει "πιο βαρύ" πάτημα. Βέβαια το 160άρι με sport ανάρτηση και 17άρες φαντάζομαι θα είναι περίπου ίδιο (αν όχι καλύτερο)
  4. Υπάρχουν και χειρότερα... π.χ. το Α3 κάνει και 5 χιλιάρικα παραπάνω
  5. Πρίν αρχίσουν να σου λύνουν το μοτέρ και να αλλάζουνε μπέκ, εκκεντροφόρους κτλπ βάλτους να αποκλείσουν όλες τις πιθανές μικρές περιφερειακές βλάβες, όπως μπουζί, τρόμπα βενζίνης κτλπ. Πάρε και μια δεύτερη γνώμη..
  6. Και μετά να τα βάψουνε μπλέ, γιατί με την αξιοπιστία της VW στο Golf V δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι τι ζημιές μπορεί να βγάλει ενα TSi μετά τα 4 χρόνια.
  7. Τελικά πόσα άλογα γίνεται ο 122; Κάποιος που το έχει κάνει μπορεί να μας πεί πως πάει; Κάπου διάβαζα οτι έρχεται πολύ κοντά στο 1.8TFSi. Απο αξιοπιστία πως πάμε;
  8. Οι διαφορές ούτως η άλλως θα είναι τόσο μικρές που δεν έχει σημασία. Εγω που είχα ανοίξει λίγο (εχω το V GT) με ενα VI 160 DSG 80-150 ενός φίλου μου είχα φύγει λίγο μπροστά και έκανα μέτριες αλλαγές.
  9. Νομίζω πως στο Highline αν προσθέσεις ενα απο τα σπορ πακέτα (Bilbao, Vancouver, Porto, Seattle) φοράει πιο σκληρή ανάρτηση και είναι αντίστοιχο με το V GT.
  10. Αν θέλουμε να έχουμε 1.4 με 160 άλογα και διπλά turbo και αυτόματα υπερσύγχρονα κιβώτια που είναι πιο γρήγορα απο manual, μην περιμένουμε να το κρατήσουμε και 15 χρόνια χωρίς ζημιές και κόστος συντήρησης. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
  11. Οντως είναι ξεφτιλά, εξοπλισμός του κώλου (βλέπε αισθητήρες βροχής, follow me home) στα VW να χρεώνονται λες και είναι διαστημική τεχνολογία. Ολα αυτά θα έπρεπε να ήταν στον στάνταρ εξοπλισμό του Highline.
  12. Μου το πηδήξατε το θέμα με το ντουλαπάκι σας.
  13. Συγνώμη που επεμβαίνω. Το συμπέρασμα είναι οτι έχουμε δύο περιπτώσεις: 1. Πείραγματα με καμιά ουσιαστική διαφορά απο το μαμά πρόγραμμα, μόνο ψεύτικα νούμερα απο μαιμουδιάρικες μεθόδους μέτρησης. 2. Πείραγματα με αυξημένη δύναμη και safe mode κάθε τόσο. Λάθος; Πάντως απο ότι κατάλαβα αν έχει κάποιος σκοπό να του περάσει πρόγραμμα καλό είναι να το βαψεί πρώτα μπλέ να είναι έτοιμο.
  14. Αν ξέρει κάποιος ας μου πεί πόσο έχει ενα 5άπορτο TSi 160 DSG Highline μεταλλικό με sunroof και το πακέτο sport porto με το κλειδί στο χέρι. Κάτι διαβάζω για τρελούς χρόνους παράδοσης, ισχύουν; Οι υπόλοιποι αν μπορείτε μην τσακώνεστε εδώ για ντουλαπάκια και ταπεράκια. ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.