stefpatras Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Φιλοι μου βοηθηστε με λιγο με τις γνωμες σας. Ποια ειναι η καλυτερη αναρτηση για το golf v gti? Kαι οταν λεω καλυτερη, ενοω ανεση στην πολη και στα λιγα, κρατημα στην εθνικη και στα πολλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 ετσι οπως την περιγραφεις? ΚΑΜΙΑ!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Eγω εβαλα pss9 και μπορω να πω οτι εντυπωσιαστικα!Παλιοτερα ειχα και kw 2!Για μενα η pss9 ειναι μακραν η καλυτερη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 κριμα που εισαι πατρα διαφορετικα θα σ εκανα μαγκα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 (edited) Edited February 26, 2007 by GolfRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 τι γελας ρε ποντικι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 (edited) Είσαι εσύ μία..... Edited February 26, 2007 by GolfRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Το θεμα περα απο το τι θα επιλεξεις, ειναι ποιος θα σου την ρυθμισει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Aναμεσα σε αυτες τις δυο που αναφερεις,θα προτιμουσα την KW II. Βεβαια,οπως το περιγραφεις οτι το θελεις το αυτοκινητο,μαλλον δεν ταιριαζει καμια οπως ειπε και ο year(Χρονης) Καλυτερα να ψαξεις σε καποιο πακετο αμορτισερ-ελατηρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 27, 2007 Author Report Share Posted February 27, 2007 Mα Κωσταντινε για πακετο μιλαω και εγω.Και οσο για την kw δεν ειπα την II αλλα την III. Μπορειτε να με βοηθησετε λοιπον με γνωμες , γενικα τι ναρτηση προτεινετε να βαλω? Ας ξεχασουμε αυτες τις δυο εαν πιστευετε οτι δεν προσφερουν αυτα που θελω. Ποιες μου προτεινετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Λες οχι την ΙΙ, αλλα την ΙΙΙ...? Γνωριζεις τις διαφορες των δυο...? Τι σε κανει να πιστευεις οτι δεν σε καλυπτει η ΙΙ, αλλα η ΙΙΙ...? Το ρυθμιζομενο bound και rebound...? Επιλεξε την, ειναι καλη, αλλα το θεμα ειναι, εχεις καποιον να ξερει να στην ρυθμισει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει και θες να αλλαξεις αναρτηση?Η ΙΙΙ πιστευω οτι εχει πολυ περισσοτερα λεφτα απο την ΙΙ για να θεωρω οτι αξιζει εκτος αν ξερω λαθος τιμες :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Mα Κωσταντινε για πακετο μιλαω και εγω.Και οσο για την kw δεν ειπα την II αλλα την III.Μπορειτε να με βοηθησετε λοιπον με γνωμες , γενικα τι ναρτηση προτεινετε να βαλω? Ας ξεχασουμε αυτες τις δυο εαν πιστευετε οτι δεν προσφερουν αυτα που θελω. Ποιες μου προτεινετε? Στραβομαρα Στεφανε!! ΙΙ διαβασα Αναθεωρηση λοιπον,εκει που λεω πακετο ενοοω μη ρυθμιζομενη (κακως το εθεσα ετσι βεβαια). Για την χρηση που περιγραφεις πιστευω θα ειναι too much μια τετοια λυση,ειδικα η ΙΙΙ. Μπορεις να κοιταξεις ελατηρια χαμηλωματος μαζι με καλα αμορτισερ. Αν θες βεβαια να ελεγχεις το χαμηλωμα,δλδ να το φερεις ακριβως εκει που θελεις,μπορεις να κινηθεις προς ΙΙ γαλβανιζε που ειναι πολυ πιο οικονομικη απο την ανοξειδωτη. Λες οχι την ΙΙ, αλλα την ΙΙΙ...? Γνωριζεις τις διαφορες των δυο...?Τι σε κανει να πιστευεις οτι δεν σε καλυπτει η ΙΙ, αλλα η ΙΙΙ...? Το ρυθμιζομενο bound και rebound...? Επιλεξε την, ειναι καλη, αλλα το θεμα ειναι, εχεις καποιον να ξερει να στην ρυθμισει... +1 στον γιατρο. Η ΙΙΙ θελει καλο μαστορα να ρυθμιστει αλλιως ειναι χειροτερη απο ΙΙ. Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει και θες να αλλαξεις αναρτηση?Η ΙΙΙ πιστευω οτι εχει πολυ περισσοτερα λεφτα απο την ΙΙ για να θεωρω οτι αξιζει εκτος αν ξερω λαθος τιμες :S Δεν νομιζω οτι τα χιλιομετρα παιζουν ρολο σε αλλαγη αναρτησης. Υπαρχουν πολλοι που την αλλαζουν στα 5-10000χλμ Η ΙΙΙ οντως ειναι ακριβοτερη απο την ΙΙ κατα πολυ. Το αν αξιζει βεβαια ειναι σχετικο και εξαρταται απο την χρηση για την οποια την προοριζει ο καθενας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 O KOSTANTINOS PASSAT EGRAPSE TO EKSHS Η ΙΙΙ θελει καλο μαστορα να ρυθμιστει αλλιως ειναι χειροτερη απο ΙΙ. KAI LEO EGO TORA O STEFANOS THA KATEBEI GIA AGONES? AUTA PERI SOSTHS KAI KALHS RITHMISIS KAI KALOU MASTORA GIA THN KW 3 H THN BILSTEIN PS POU TA AKOUSATE DILADI ENAS MASTORAS POU PERNAEI ANARTISEIS AUTES THS SIGKEKRIMENES DEN MPOREI NA THS RITHMISI??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 O KOSTANTINOS PASSAT EGRAPSE TO EKSHS Η ΙΙΙ θελει καλο μαστορα να ρυθμιστει αλλιως ειναι χειροτερη απο ΙΙ. KAI LEO EGO TORA O STEFANOS THA KATEBEI GIA AGONES? AUTA PERI SOSTHS KAI KALHS RITHMISIS KAI KALOU MASTORA GIA THN KW 3 H THN BILSTEIN PS POU TA AKOUSATE DILADI ENAS MASTORAS POU PERNAEI ANARTISEIS AUTES THS SIGKEKRIMENES DEN MPOREI NA THS RITHMISI??? Ειδες εσυ κανεναν να λεει οτι δεν μπορει να τις ρυθμισει ο μαστορας που τις περναει ή μηπως ειπα οτι πρεπει να ΞΕΡΕΙ αυτος που θα την ρυθμισει επειδη αν την βαλει οπως του ερθει θα ειναι χαλια? Η ΙΙΙ οσο ρυθμιζεις απο πανω θελει ρυθμιση και απο κατω. Δεν ειναι σαν την ΙΙ που ειναι πιο απλη,ρυθμιζεις υψος,σκληροτητα και τελος,ετσι δεν ειναι ή κανω λαθος? Και επειδη λοιπον ο Στεφανος δεν θα κατεβει για αγωνες οπως λες (και οπως καταλαβα κι εγω απο το ποστ του Στεφανου) ειχα πει απο την αρχη οτι δεν εχει λογο να προσανατολιστει σε τοσο ακριβη και εξειδικευμενη λυση. Το περιεργο που ειναι δεν καταλαβαινω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 (edited) DEN LES GIA MASTORA ALLA LES GIA KALO MASTORA KAI KAPOIOS ALLOS LEEI POIOS THA STIS RUTHIMISEI DHLADH POULANE ANARTISEIS KAI DEN KSEROUN NA THS RITHMISOUN MONO PLIROFORIAKA STO GOLF 1 EXO KW 2 KAI STO R32 KW 3 EGW PROSOPIKA DEN SHNANTHSA DYSKOLIA STO NA MOU THS RITHMISOUNE Edited February 27, 2007 by GOLF R32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 28, 2007 Author Report Share Posted February 28, 2007 Λοιπον την ΙΙΙ την προτιμω περισσοτερο απο την ΙΙ επειδη εχει το rebount. Tην ρυθμιση θα μου την κανει ο pete που εχει βαλει και στο δικο του αλλα και σε πολλα αλλα και πιστευω οτι ξερει καλα να την ρυθμιζει. Τα χρηματα σιγουρα ειναι πολλα, αλλα επειδη ειμαι λιγο βαρεμενος στο οτι να βαζω την κορυφη παντα στο αυτοκινητο μου, βαλτε το αυτο στην ακρη και πειτε οτι σας την κανουν δωρο. Ποια θα βαζατε τωρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 (edited) POU TA AKOUSATE DILADI ENAS MASTORAS POU PERNAEI ANARTISEIS AUTES THS SIGKEKRIMENES DEN MPOREI NA THS RITHMISI??? Εγγυημένα όχι Μαρίνο. Γιατί 9 στους 10 μάστορες που απλά περνάνε αναρτήσεις δεν έχουν ιδέα τι αλλάζει στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με κάθε αλλαγή της ρύθμισης, πόσο μάλλον σε μια τόσο πολυρυθμιζόμενη ανάρτηση όπως η KWIII. Κατά την άποψή μου μια απλή ρυθμιζόμενη στο ύψος υπερκαλύπτει τους περισσότερους, εφόσον δεν ασχολούνται με κάτι ειδικό όπως τα trackdays, τα sprints και τις αναβάσεις. Κι ακόμα κι αν ασχολούνται μια τέτοια ανάρτηση είναι και πάλι υπεραρκετή. Και τότε ξανά πρέπει να έχεις το σωστό μάστορα για να σου τη συνδυάσει με το σωστό ελατήριο για το αμάξι σου. Δεν είναι πανάκια μια ανάρτηση και πάρα πολλές φορές με μια αλλαγή αυτοκίνητα έχουν γίνει χειρότερα από πριν λόγω κακής ρύθμισης, απλά ο ιδιοκτήτης λόγω άγνοιας και αυθυποβολής νομίζει ότι το αμάξι κρατάει πιο πολύ, επειδή έβαλε KWIII και PSS9 κτλ κτλ. Εκτός αυτού Μαρίνο θεωρώ δεδομένο πως στατιστικά είναι πιο πιθανό να βρεις καλό μάστορα να σου ρυθμίσει την ανάρτηση στη Γερμανία, παρά στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα όμως μια καλή ρύθμισή για τους δρόμους της Γερμανίας σίγουρα δεν είναι καλή ρύθμιση για τους δρόμους της Ελλάδας για το ίδιο αμάξι. Στεφανε, τι ακριβώς θέλεις να διορθώσεις στη συμπεριφορά του Golf σου κι επιλέγεις αυτή την ανάρτηση; Edited February 28, 2007 by CLSFox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 28, 2007 Author Report Share Posted February 28, 2007 Στεφανε, τι ακριβώς θέλεις να διορθώσεις στη συμπεριφορά του Golf σου κι επιλέγεις αυτή την ανάρτηση; Οπως ειπα και στην αρχη, θελω να κρατησω την ανεση της πολης, αλλα θελω να διορθωσω τη συμπεριφορα του αυτοκινητου, στο σημειο που οταν πηγαινεις στην εθνικη με 200 και στριβεις στους ελληνικους δρομους, βρισκεις ενα σαμαρακι και τοτε αντε γεια!!! Παει η καρδια σου στη κολοτσεπη. Θελω λοιπον καλυτερη αποσβεση σε αυτο το σημειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Οπως ειπα και στην αρχη, θελω να κρατησω την ανεση της πολης, αλλα θελω να διορθωσω τη συμπεριφορα του αυτοκινητου, στο σημειο που οταν πηγαινεις στην εθνικη με 200 και στριβεις στους ελληνικους δρομους, βρισκεις ενα σαμαρακι και τοτε αντε γεια!!! Παει η καρδια σου στη κολοτσεπη. Θελω λοιπον καλυτερη αποσβεση σε αυτο το σημειο. Αυτή τη δουλειά θα μπορούσες να την κάνεις και με μια απλή ανάρτηση και τα ρέστα να τα κάνεις κάτι άλλο στο αμάξι σου! Το "καλύτερο"-"ακριβότερο" δεν είναι ποτέ η σωστή επιλογή για όλους. Φυσικά περί ορέξεως αν έχεις τα χρήματα και δε σε νοιάζει το κόστος πολύ καλά κάνεις. Απλά δε νομίζω ότι θα κάτσεις ποτέ να ξαναρυθμίσεις την KW για να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες που σου παρέχει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Lou has said it all.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 28, 2007 Author Report Share Posted February 28, 2007 Αυτή τη δουλειά θα μπορούσες να την κάνεις και με μια απλή ανάρτηση και τα ρέστα να τα κάνεις κάτι άλλο στο αμάξι σου! Το "καλύτερο"-"ακριβότερο" δεν είναι ποτέ η σωστή επιλογή για όλους. Ok. To δεχομαι οτι εχεις καποιο δικιο σε αυτο το σημειο, αν και ειμαι λιγο υπερ του ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. Πες ομως φιλε μου εσυ και οποιος αλλος μπορει, ποια ειναι η οικονομικοτερη , αλλα και καλυτερη αναρτηση+ελατηρια για το αυτοκινητο μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Πες ομως φιλε μου εσυ και οποιος αλλος μπορει... Γυναίκα είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 28, 2007 Author Report Share Posted February 28, 2007 Γυναίκα είναι Sorry !!! Κεκτημενη ταχυτητα!! ΦΙΛΗ ΜΟΥ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 (edited) Ok. To δεχομαι οτι εχεις καποιο δικιο σε αυτο το σημειο, αν και ειμαι λιγο υπερ του ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.Πες ομως φιλε μου εσυ και οποιος αλλος μπορει, ποια ειναι η οικονομικοτερη , αλλα και καλυτερη αναρτηση+ελατηρια για το αυτοκινητο μου? An ήμουν υποθετικά στη θέση σου θα έβαζα μια απλή Bilstein με 60άρια ελατήρια μπρος πίσω (δεν ξέρω βέβαια την κατανομή του βάρους του Golf GTI σε σύγκριση με το απλό 1.6FSI για να σου πρότεινα κάτι ουσιαστικό, γι' αυτό θα πρέπει να πας σε έναν ειδικό να σου μετρήσει τα μαμά αμορτισέρ και να δεις και τη σκληρότητα των εργοστασιακών ελατηρίων για να προχωρήσεις. Δεν μπορείς να διορθώσεις τη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου αν δεν ξέρεις τι ακριβώς φοράει επάνω για να το αλλάξεις.). Ο Doctor κι εγώ ας πούμε φοράμε PSS. Ο Doctor έχει 70άρια ελατήρια μπρος πίσω, αλλά το GT είναι πολύ βαρύτερο εμπρός κι επίσης πίσω το έχει πολύ ελαφρωμένο. Εγώ φοράω 60άρια μπρος κι 70άρια πίσω, που είναι "παραπλήσιο" σαν setup, άλλα έχω και λίγο πιο σκληρά αμορτισέρ. Ο λόγος που έκανα αυτή την επιλογή είναι ότι ήθελα να θεραπεύσω την εγγενή υποστροφή του Golf και να το σκληρύνω γιατί έγερνε στις στροφές και είχε μεγάλες μετατοπίσεις βάρους στα S-ακια. Αυτό ήθελα να διορθώσω στο αμάξι μου κι αυτό κάναμε. Σκοπός είναι να πας σε έναν ειδικό και να του πεις: Θέλω πιο ουδέτερη συμπεριφορά ή θέλω να έχει μια τάση για υπέρστροφή ή θέλω να μη κοπανάει στο δρόμο, αλλά να γράφει στις μικροανωμαλίες και να μη ξεκολάει γιατί κάτι τέτοιο δε με ενοχλεί κτλ κτλ και να ξέρει αυτός τι ακριβώς θα πρέπει να αλλάξει. Ευτυχώς έχουμε έναν πολύ καλό εδώ πάνω.. Όσο για το "φίλε" κανένα πρόβλημα.. Συνήθισα πλέον τόσα χρόνια στο VWclub.. Edited February 28, 2007 by CLSFox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...