nasos_ea Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 (edited) Απλά αναρωτιέμαι, είσαι τόσο σίγουρος ότι θα δεις τρομερή διαφορά από τα 115 στα 122 άλογα? Θα μου πεις ότι ο 1.6 FSI είναι φριτέζα, αλλά το νέο μοτέρ τι θα είναι??? Φιλε speedster αλλο 122 αλογα τουρμπατα και αλλο 115 ατμοσφαιρικα.Η διαφορα δεν ειναι μονο τα 7 αλογα.Μιλαμε για πολυ καλυτερη ροπη κ μαλιστα σταθερη σε μεγαλο φασμα στροφων.Αρα αρκετα πιο γρηγορο και χωρις συχνη χρηση του κιβωτιου.Η διαφορα ειναι μεγαλη.Και οχι μονο στο 0-100 αλλα ειδικα στις ρεπριζ δε θα υπαρχει συγκριση του 1.6 με τον 1.4 των 122 αλογων.Το δικο μου ειναι tsi και το εχω στησει και με bmw compact 1.8 valvetronic που βγαζει τα ιδια αλογα (την οποια εχω οδηγησει κιολας).Η συγκριση ειναι ανωφελη.Φυσικα και θα εχει αισθητα μεγαλυτερες επιδοσεις.Ειπαμε...η διαφορα δεν ειναι μονο τα 7 αλογα.Μην το βλεπεις τοσο στενα. Οσο για το αν ο 1.6 fsi ειναι ικανοποιητικος για το Eos , κι επειδη εκανες μια αντιπαραβολη με το passat,μπορω κι εγω να αναφερθω σε περιοδικα που θεωρουν τον κινητηρα αυτον οριακο για το passat.Μην ξεχνας οτι σε αυτη την κατηγορια οι περισσοτερες αυτοκινητοβιομηχανιες εξοπλιζουν τα αυτοκινητα με κατωτερο κινητηρα τον 1.8 κ οχι τον 1.6. Edited July 27, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Υ.ΓΒλεπουμε οτι ολο και πιο πολλες εταιριες τουρμπιζουν μικρα συνολα λογω ρυπων, κοστους ή δεν ξερω εγω τι αλλο.. Clio 1.2 T (100 hp) Punto 1.4 T (120 & 150 hp) και παει λεγοντας.... Το μελλον κρυβεται πισω απο 8 γραμματα.. ΑΑΑ......ΤΣΟΥΦ..... Θα συμφωνησω μαζι σου ,διαφωνωντας παραλληλα με γνωμες που λενε οτι αυτο το κανει μονο η VW και οτι δεν ειναι σιγουρο οτι θα γινει και στις αλλες.Θετω ομως το εξης ερωτημα.Η Vw ,ενας κολλοσος , αλλαζει ροτα και παει προς τα υπερτροφοδοτουμενα συνολα.Κ οταν λεμε Vw εννοουμε και audi,seat,skoda.Οταν λοιπον τεσσερις αυτοκινητοβιομηχανιες με τεραστιο μεριδιο στην αγορα αλλαζουν κατευθυνση και φτιαχνουν κινητηρες που θα δινουν πολυ καλες επιδοσεις στα μοντελα τους,πως θα τις φτασουν οι αλλοι??Πιστευω λοιπον οτι αυτη η κινηση της Vw θα συμπαρασυρει κι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες προς τα εκει.Ηδη η opel εχει κανει μια κινηση στο Astra.Μην ξεχναμε οτι τα σημερινα τουρμπο δεν εχουν την αναξιοπιστια και την μεγαλη καταναλωση καυσιμου των παλιων.Βεβαια το μελλον θα δειξει.Ειδωμεν..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Θα συμφωνησω μαζι σου ,διαφωνωντας παραλληλα με γνωμες που λενε οτι αυτο το κανει μονο η VW και οτι δεν ειναι σιγουρο οτι θα γινει και στις αλλες.Θετω ομως το εξης ερωτημα.Η Vw ,ενας κολλοσος , αλλαζει ροτα και παει προς τα υπερτροφοδοτουμενα συνολα.Κ οταν λεμε Vw εννοουμε και audi,seat,skoda.Οταν λοιπον τεσσερις αυτοκινητοβιομηχανιες με τεραστιο μεριδιο στην αγορα αλλαζουν κατευθυνση και φτιαχνουν κινητηρες που θα δινουν πολυ καλες επιδοσεις στα μοντελα τους,πως θα τις φτασουν οι αλλοι??Πιστευω λοιπον οτι αυτη η κινηση της Vw θα συμπαρασυρει κι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες προς τα εκει.Ηδη η opel εχει κανει μια κινηση στο Astra.Μην ξεχναμε οτι τα σημερινα τουρμπο δεν εχουν την αναξιοπιστια και την μεγαλη καταναλωση καυσιμου των παλιων.Βεβαια το μελλον θα δειξει.Ειδωμεν..... Αγαπητέ, αν το μέλλον είναι στα turbo, θα το δούμε, μην ανησυχείς. Αυτή τη στιγμή είναι μάλλον νωρίς να το κρίνουμε. Εμένα με απασχολεί το μακροπρόθεσμο κόστος συντήρησης αφού μάλλον κρατάω τα αυτοκίνητα για αρκετά χρόνια. Επίσης, θεωρώ ότι ο μέσος (έλληνας τουλάχιστον) οδηγός δεν γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της φροντίδας των νέων αυτών κινητήρων. Εδώ οι περισσότεροι δεν περιμένουν να ζεσταθεί/κρυώσει ομαλά ένα συμβατικό μοτέρ, θα το κάνουν σε ένα turbo? Σε ότι αφορά το άρθρο που παρέθεσα, μάλλον δεν το διάβασες προσεκτικά γιατί τα νούμερα που δίνει, αν είναι αληθινά, λένε αρκετά. Για το EOS συγκεκριμένα, προσωπικά με ικανοποιεί σαν 1.6 FSI, δεν το συζητώ για την πόλη, αλλά και στο ταξίδι, και σημείωσε ότι αυτά έγινα σε cabrio mode όπου ενδέχεται να υπάρχει και αεροδυναμική επιβάρυνση! Προσωπικά ήμουν μεταξύ του 1.6 FSI και του 2.0 TFSI (σχεδόν +10.000). Απέρριψα από την αρχή το 2.0 FSI (+5.000) αφού έχει ανάλογο κόστος συντήρησης με το 2.0 TFSI χωρίς ανάλογη απόδοση και όχι αρκετά ικανοποιητική διαφορά τιμής. Τελικά αν αναλογιστείς αυτό που είπε με το μέλος Alfisti (πλέον Volkswagenisti EOS 2.0 TFSI) το EOS δεν είναι σπορ αυτοκίνητο. Όπως επιμένουν να γράφουν πολλοί δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου, δεν στρίβει σαν το GTI παρά το ότι μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα. Θεωρώ ότι το EOS είναι ένα CSC (Cabrio Sunroof CRUISER) και αυτό θα πρέπει να το γνωρίσουν οι επίδοξοι αγοραστές. Το 1.4 TSI είναι καλοδεχούμενο εφόσον και η τιμή του είναι απ’ ότι φαίνεται μάλλον ίδια με του 1.6 FSI αλλά δεν περιμένω θαύματα στην απόδοση. Καλό θα είναι αγαπητέ να τον δούμε στην πράξη, και από απόδοση αλλά και από αξιοπιστία… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 (edited) Αγαπητέ, αν το μέλλον είναι στα turbo, θα το δούμε, μην ανησυχείς.Αυτή τη στιγμή είναι μάλλον νωρίς να το κρίνουμε. Εμένα με απασχολεί το μακροπρόθεσμο κόστος συντήρησης αφού μάλλον κρατάω τα αυτοκίνητα για αρκετά χρόνια. Επίσης, θεωρώ ότι ο μέσος (έλληνας τουλάχιστον) οδηγός δεν γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της φροντίδας των νέων αυτών κινητήρων. Εδώ οι περισσότεροι δεν περιμένουν να ζεσταθεί/κρυώσει ομαλά ένα συμβατικό μοτέρ, θα το κάνουν σε ένα turbo? Σε ότι αφορά το άρθρο που παρέθεσα, μάλλον δεν το διάβασες προσεκτικά γιατί τα νούμερα που δίνει, αν είναι αληθινά, λένε αρκετά. Για το EOS συγκεκριμένα, προσωπικά με ικανοποιεί σαν 1.6 FSI, δεν το συζητώ για την πόλη, αλλά και στο ταξίδι, και σημείωσε ότι αυτά έγινα σε cabrio mode όπου ενδέχεται να υπάρχει και αεροδυναμική επιβάρυνση! Προσωπικά ήμουν μεταξύ του 1.6 FSI και του 2.0 TFSI (σχεδόν +10.000). Απέρριψα από την αρχή το 2.0 FSI (+5.000) αφού έχει ανάλογο κόστος συντήρησης με το 2.0 TFSI χωρίς ανάλογη απόδοση και όχι αρκετά ικανοποιητική διαφορά τιμής. Τελικά αν αναλογιστείς αυτό που είπε με το μέλος Alfisti (πλέον Volkswagenisti EOS 2.0 TFSI) το EOS δεν είναι σπορ αυτοκίνητο. Όπως επιμένουν να γράφουν πολλοί δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου, δεν στρίβει σαν το GTI παρά το ότι μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα. Θεωρώ ότι το EOS είναι ένα CSC (Cabrio Sunroof CRUISER) και αυτό θα πρέπει να το γνωρίσουν οι επίδοξοι αγοραστές. Το 1.4 TSI είναι καλοδεχούμενο εφόσον και η τιμή του είναι απΆ ότι φαίνεται μάλλον ίδια με του 1.6 FSI αλλά δεν περιμένω θαύματα στην απόδοση. Καλό θα είναι αγαπητέ να τον δούμε στην πράξη, και από απόδοση αλλά και από αξιοπιστία… Κοιτα αν εισαι ευχαριστημενος με τον 1.6 fsi εμενα μου περισσευει.Εγω απλα οδηγησα το golf 1.6 fsi και δεν εμεινα ευχαριστημενος.Αυτα ειναι υποκειμενικα.Αλλα επειδη εχω οδηγησει golf 1.6 fsi και golf tsi, μην επιμενεις οτι δεν βλεπεις θαυματα στην αποδοση.Ο tsi ειναι κατα πολυ πιο γρηγορος απο τον fsi.Για αυτο ουτε συζητηση.Και για να μιλησουμε με παραδειγματα,σε περιοδικο που ειχε συγκριτικο focus 1.6 και golf tsi σου λεω οτι σε ολες τις ρεπριζ,τον χρονο που πετυχαινε το focus,τον πετυχαινε το tsi με δυο σχεσεις παραπανω στο κιβωτιο!!!! Οσο για το ποτε θα ερθει το eos tsi φιλε geokarag ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι δεν εχουν καποια ενημερωση ακομα. Edited August 1, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Κοιτα αν εισαι ευχαριστημενος με τον 1.6 fsi εμενα μου περισσευει.Εγω απλα οδηγησα το golf 1.6 fsi και δεν εμεινα ευχαριστημενος.Αυτα ειναι υποκειμενικα.Αλλα επειδη εχω οδηγησει golf 1.6 fsi και golf tsi, μην επιμενεις οτι δεν βλεπεις θαυματα στην αποδοση.Ο tsi ειναι κατα πολυ πιο γρηγορος απο τον fsi.Για αυτο ουτε συζητηση.Και για να μιλησουμε με παραδειγματα,σε περιοδικο που ειχε συγκριτικο focus 1.6 και golf tsi σου λεω οτι σε ολες τις ρεπριζ,τον χρονο που πετυχαινε το focus,τον πετυχαινε το tsi με δυο σχεσεις παραπανω στο κιβωτιο!!!!Οσο για το ποτε θα ερθει το eos tsi φιλε geokarag ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι δεν εχουν καποια ενημερωση ακομα. Αφού οδήγησες το 1.4 TSI 122hp, τότε κάτι θα ξέρεις… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Αφού οδήγησες το 1.4 TSI 122hp, τότε κάτι θα ξέρεις… Δεν υπαρχει ακομα tsi 122, το tsi 140 εννοει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Αγαπητέ Agis-Pro.Γενικά συμφωνώ με αυτά που λες, καλό όμως είναι να αναλογιστείς τα εξής: Το Έτος στην βιομηχανία του αυτοκινήτου αρχίζει τον Αύγουστο (που τα εργοστάσια είναι κλειστά). ¶ρα λοιπόν τα Model Year 2008 θα κατασκευάζονται από Σεπτέμβριο 2007, με ότι αυτό συνεπάγεται για ένα μοντέλο σε αναβαθμίσεις και τιμή μεταπώλησης. Δεν γνωρίζω πότε γίνεται η διαπραγμάτευση της VW με την Kosmocar και τι όρους περιλαμβάνει για το EOS, πάντως θυμάμαι ότι είχα διαβάσει πως η Kosmocar είχε βάλει υψηλό στόχο για τις πωλήσεις του EOS (δεν θυμάμαι νούμερο) που προφανώς το έπιασε αφού δεν προλαβαίνει το αμάξι να μείνει in-stock. Μην είσαι σίγουρος ότι αυτό θα αλλάξει στο μέλλον αφού η αγορά έχει διευρυνθεί και η ζήτηση αυξάνεται. Σύμφωνα πάντως με αυτά που λες, για τους τελευταίους μήνες του τρέχοντος έτους, δεν θα έρχονται αυτοκίνητα στην Ελλάδα… Σε ότι αφορά τα μοτέρ η VW πράγματι έχει χάσει τι μπάλα. Απλά αναρωτιέμαι, είσαι τόσο σίγουρος ότι θα δεις τρομερή διαφορά από τα 115 στα 122 άλογα? Θα μου πεις ότι ο 1.6 FSI είναι φριτέζα, αλλά το νέο μοτέρ τι θα είναι??? δικια σου δεν ειναι αυτη η απαντηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Δεν υπαρχει ακομα tsi 122, το tsi 140 εννοει. Το ξέρω αγαπητέ μου! Το μέλος nasos_ea ισχυρίζεται ότι το 1.4TSI με τα 122 άλογα θα είναι ΠΟΛΥ καλύτερο από το 1.6 FSI. Παρά το γεγονός ότι, τουλάχιστον εγώ, δεν έχω διαβάσει καμία αναφορά σχετικά με αυτό το μοτέρ, το οποίο σημειωτέων δεν διαθέτει κομπρέσορα αλλά μόνο Turbo, είναι σίγουρος για αυτά που λέει, αφού οδηγάει το 1.4 TSI με τα 140 άλογα. Προφανώς δεν θα έχει Turbo lag, παρά το ότι ξηλώσανε τον κομπρέσορα και θα μπαίνει ομαλότατα το Turbo, αφού το μοτέρ το ονομάσανε TSI, όχι TFSI(*)! (*)Συγνώμη για τον σαρκασμό, αλλά καλά είναι να δούμε ένα μοτέρ πριν το κρίνουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 δικια σου δεν ειναι αυτη η απαντηση? Ναι! Βλέπεις κάτι περίεργο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Το ξέρω αγαπητέ μου!Το μέλος nasos_ea ισχυρίζεται ότι το 1.4TSI με τα 122 άλογα θα είναι ΠΟΛΥ καλύτερο από το 1.6 FSI. Παρά το γεγονός ότι, τουλάχιστον εγώ, δεν έχω διαβάσει καμία αναφορά σχετικά με αυτό το μοτέρ, το οποίο σημειωτέων δεν διαθέτει κομπρέσορα αλλά μόνο Turbo, είναι σίγουρος για αυτά που λέει, αφού οδηγάει το 1.4 TSI με τα 140 άλογα. Προφανώς δεν θα έχει Turbo lag, παρά το ότι ξηλώσανε τον κομπρέσορα και θα μπαίνει ομαλότατα το Turbo, αφού το μοτέρ το ονομάσανε TSI, όχι TFSI(*)! (*)Συγνώμη για τον σαρκασμό, αλλά καλά είναι να δούμε ένα μοτέρ πριν το κρίνουμε. Απλα μπερδευτηκα με tsi k tfsi.Ετσι οπως εξελιχθηκε η συζητηση θεωρησα tsi=140 και tfsi=122.Οποτε παραπανω μιλουσα για tsi φυσικα.Ειναι ποτε δυνατον να ισχυριστω οτι οδηγησα αυτοκινητο με μοτερ που δεν εχει κυκλοφορησει?Μαλιστα για τον 122αρη ειπα οτι θα εχει διαφορα στις επιδοσεις απο τον 1.6.Ενω για τον 140αρη μιλησα διαφορετικα.Ειπα οτι ειναι κατα πολυ πιο γρηγορος απο τον 1.6.Ουσιαστικα η μερα με τη νυχτα.Τελοςπαντων οταν βγει με το καλο θα τις δουμε τις διαφορες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 (edited) Λοιπον στο www.audi.de μπορειτε να δειτε το A3 Sportback 1.4 tfsi 125hp με 0-100 9,8" Ετσι, για να παρουμε μια γευση Edited August 11, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyko81 Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Μετά από μια επίσκεψή μου στην αντιπροσωπία της VW για να πάρω μια προσφορά για το EOS ενημερώθηκα σχετικά με την έκδοση TSI που πρόκειται να κυκλοφορίσει και σκέφτηκα προς ενημέρωσή σας να σας τα παραθέσω. Καταρχήν η διάθεσή του του EOS 1.4 TSI Θα ξεκινήσει την 49η εβδομάδα. Έως τότε δεν προβλέπουν να έχει μπεί κωδικός για το μοντέλο αυτό στο σύστημα παραγγελιών,πράγμα που σημαίνει πως για να το δουμε να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους (με παράδοση 5 μηνών) καλό Μάιο. Ο κινητήρας θα είναι όπως έχει αναφερθεί 1.4 TSI 122 hp με σκέτο turbo και intercooler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agis-Pro Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Όταν ενοείς 49 Εβδομάδα για κάντο λίγο λιανά γιατί εγώ δεν ξέρω απο αυτά! Δηλαδή θα μπορούμε να το παραγγείλουμε τον Μάιο του 08? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Έχουμε εβδομάδα 38. Σύμφωνα με αυτά που λέει Lyko81, η διάθεση θα αρχίσει από εβδομάδα 49. Αυτό είναι λίγο διφορούμενο γιατί αν τα πρώτα 1.4TSI βγουν τότε, αυτό σημαίνει ότι θα είναι δυνατή η παραγγελία του μοτέρ νωρίτερα, ίσως και άμεσα, σήμερα π.χ.! Αν απλά ανοίγει η δυνατότητα παραγγελίας από την εβδομάδα 49 (3 ως 7 Δεκ.), τότε το αυτοκίνητο θα το έχεις σε όσο καιρό κάνει να παραχθεί από τότε και μετά. Στην Ελλάδα ένα EOS έρχεται στον ιδιοκτήτη του από 4 ως 6 μήνες! Η λογική λέει ότι πιθανότατα θα το έχεις μάλλον πριν τον Μάιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyko81 Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Συμφωνα με όσα μου είπε ο πωλητής την 49η εβδομάδα του 2007 θα ξεκινήσει η διάθεση του TSI παράλληλα θα ανοίξουν και οι κωδικοί για παραγγελίες. Σήμερα δεν υπάρχει διαθέσιμος κωδικός και ούτε φαίνεται να ανοίγει πρίν τον Δεκέμβρη. Οι παραδώσεις εξακολουθούν να είναι 5 μηνες (ή 9 μηνες με δερμάτινα) οπότε Μάιο το νωρίτερο για όποιον παραγγείλει Δεκέμβρη θα γίνει η πρώτη παράδωση EOS TSI. P.S. Συγχωρέστε με αν δεν γίνομαι κατανοητός αλλά αυτό ήταν και το πρώτο μου post. newbee... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfitis Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 Αν ειναι ετσι οπως σου τα ειπαν lyko81 η vw θα επρεπε να το εχει ανακοινωσει ηδη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 Συμφωνα με όσα μου είπε ο πωλητής την 49η εβδομάδα του 2007 θα ξεκινήσει η διάθεση του TSI παράλληλα θα ανοίξουν και οι κωδικοί για παραγγελίες. Σήμερα δεν υπάρχει διαθέσιμος κωδικός και ούτε φαίνεται να ανοίγει πρίν τον Δεκέμβρη. Οι παραδώσεις εξακολουθούν να είναι 5 μηνες (ή 9 μηνες με δερμάτινα) οπότε Μάιο το νωρίτερο για όποιον παραγγείλει Δεκέμβρη θα γίνει η πρώτη παράδωση EOS TSI.P.S. Συγχωρέστε με αν δεν γίνομαι κατανοητός αλλά αυτό ήταν και το πρώτο μου post. newbee... Με άλλα λόγια, οι παραγγελίες ανοίγουν αρχές Δεκεμβρίου και τα πρώτα EOS 1.4 TSI θα βγουν ανάλογα με τον χρόνο παράδοσης τότε. Πάντως σαν σχόλιο, οι 9 μήνες για τα εργοστασιακά δέρματα είναι πολλοί, αλλά από την άλλη το EOS το θέλει το δέρμα. Κρίμα, γιατί πολλοί θα αναγκαστούν σε εκ των υστέρων εγκατάσταση, που δεν είναι και το καλύτερο πράγμα. Το βασικό πλεονέκτημα σε αυτή την περίπτωση πάντως είναι η δυνατότητα για customιές και το μικρότερο κόστος… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 (edited) Εχουμε καμια πληροφορια για την τιμη?Θα ειναι λιγο χαμηλοτερη απο αυτη του 1.6 FSI? Edited September 22, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL_EOS Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 Τα ΜΥ08 κυκλοφορουν και αν ήταν να βάλουν 1.4TSI στο EOS θα το ξέραμε ήδη! Οπότε αν δεν κάνω λάθος η λογική λέει ότι πάμε για Ιουνιο με Ιούλιο του 2008 για παραγγελίες 1.4TSI στην καλύτερη! Πάντως εγω με το 1.6 είμαι ικανοποιημένος...συμφωνώ πάντως με τον speedster οτι είναι αυτοκίνητο για βόλτες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macklin Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 1.8 tsi prokeitai na doume sto eos? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyko81 Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Σήμερα είδα στο γερμανικό site της VW πρώτη φορά να παρουσιάζουν επίσημα το eos 1.4 tsi 122ps. http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc.../eos_85_kw.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macklin Posted October 17, 2007 Report Share Posted October 17, 2007 παιδια οντως θα βγει eos 1.4tsi με 125 αλογα....!!!!! σημερα ημουν στην αντιπροσωπια και τους ρωτησα.οπως επισης και στο passat θα βαλουν τον ιδιο κινητηρα. επισης ενδεχεται να αλλαξουν και λιγο την οροφη.αυτα μονο εμαθα.οσο για τα 1.6 μαλλον τα καταργουν απο παντου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyko81 Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 Σήμερα είχα την ενημέρωση από τον αντιπρόσωπο ότι πλέον δεν υπάρχει 1.6fsi αλλά μόνο 1.4tsi 122ps και γι'αυτό άλλαξε την παραγγελία μου επειδή δεν δεχόταν τον κωδικό του 1.6 το σύστημα. Η παράδόσεις πάντως συνεχίζουν ώς είχαν... 4,5 μήνες. Υπομονή λοιπόν σε όλους μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfitis Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Διαβαστε και εδω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spookybull Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΙΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕΛΟΣ, ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΗΝ VW ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ FORUM ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΩ ΑΠΟΨΕΙΣ (ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ) ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ (ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΡΘΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΜΗΝΕΣ) ΓΙΑ ΤΟ EOS. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ (ΩΣ ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ) ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΜΟΥΝ ΣΤΟ 1.6FSi. ΤΑ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ. ΚΑΙ ΤΑ 1.6 ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ 122 ΑΛΟΓΑΤΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΟΝΤΡΕΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΑΝ ΠΑΛΑΒΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΩΝ ΓΥΡΩ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΣΗΜΕΡΑ. ANYWAY, ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ. ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΟΜΩΣ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ WWW.VOLKSWAGEN.DE ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ VW ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΕΡΓΑΛΕΙΑΚΙ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ CONFIGURATOR (ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΦΡΙΛΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SITE). ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ, ΜΕΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΜΕΤΑ ΧΡΩΜΑ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ, ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΧΤΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙΣ ΚΟΥΤΙ. ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΔΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ kW (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ) ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΗΚΑ. ΚΟΙΤΑΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ 1.4 TSi 122 ΑΛΟΓΑΚΙΑ. ΞΕΚΙΝΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ Ε-ΜΑΙΛ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΚΑΙ SUPPORT TEAMS ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ... Ο 1.4TSi ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΟΥΣΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ... Ο 1.4TSi ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ 1.6, 1.8 ΚΛΠ ΤΟΝ TSi;........ Ο 1.4TSi ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ...... ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΤΡΩΓΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΑΣ ΡΩΤΑΩ, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ 'Η ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΙ 'ΑΛΛΟΥΣ; ... ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ. ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.... ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ 25 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ (ΒΛΕΠΕ OPEL) ΣΕ 1.6, 1.8, 2.0, ΚΛΠ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΛΑΟ 2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ... Ή 1.4 (ΠΟΥ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΣΕ ΚΥΒΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΕΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΟΝ 2.0;;;;; (ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο 2.0 TSi ΚΑΙ ΟΧΙ TFSi Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 200 ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ). ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΚΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΠΟΤΕ. ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ 1.6 TSi ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ 180 ΑΛΟΓΑ ΣΑΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ;;; 80 ΑΛΟΓΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ 'Η ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ STANDARD ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΡΑΒΗΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ POST.... ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ.... ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΣΤΡΑΒΑ. ANYWAY, ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. ΑΝ ΜΑΘΩ ΝΕΟΤΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...