Jump to content
VasoP

Χαλασε δισκος πλατο και σασμαν σε Πολο 1.400, 16v

Recommended Posts

Παιδια καλως σας βρήκα.

Με λενε Βασω, μενω στην Χαλκιδα και εχω ενα Πολο 1400 16V , με τα 88 αλογα, τα τετραγωνα φαναρια, που αγορασα τον 11/2000.

Μεχρι σημερα του εχω κανει 250.000 χλμ, ταξιδιαρικα στην εθνικη οδο, και του εχω αλλαξει μια φορα εγκεφαλο (στην εγγυηση).

Πριν λιγες μερες, ανεβαινοντας την Ριτσωνα, δεν εμπαιναν οι ταχυτητες.....

Για να μην σας τα πολυλογω, η αντιπροσωπεια Χαλκιδας μου ειπε:

"Αλλαγη δισκο πλατο και αλλαγη σασμαν. Κοστος 2000€ με 2500€"

Επαθα εμφραγμα. Πηρα γυρω γυρω τηλεφωνα απο φιλους και γνωστους.

Δισκο πλατο 150 ευρω και 100 ευρω τοποθετηση (το "μαμα" )

Σασμαν βρηκα ενα με 800 ευρω, αλλα μου ειπε οτι ειναι του 8βαλβιδου. Κανει σε μενα;

Εχετε καποια λιστα με τηλεφωνα να μου στειλετε (pm, e-mail, sms) που να πουλανε ανταλακτικα για VW Polo χωρις να με "γδαρουν" ;

Ξερετε καποιον με κανενα τρακαρισμενο;

Γενικως: Μπορειτε να βοηθησετε να το φτιαξω;

Αν ειναι και σε κοντινη περιοχη (Χαλκιδα, Αθηνα, Θηβα...) θα μου ειναι πιο ευκολο και πιο φτηνο στην μεταφορα.

Edited by Vaso_P
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

οι τιμες τοσο ειναι περιπου μη το ψαχνεις αδικα

οπου κ να πας τα ιδια θα σου πουνε

το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να ρωτησεις αν γινεται ανακατασκευη που δινεις το δικο σου πισω κ παιρνεις αλλο κ πεφτει περιπου το κοστος στα 1700 ευρω

απο το 8 βαλβιδο το αμαξι θα εχει πιο κοντες σχεσεις κ θα κοψει σε τελικη ταχυτητα

Link to comment
Share on other sites

όσον αφορά το σασμάν του 8βάλβιδου 99% κάνει απλά θα έχεις λίγο διαφορετικές σχέσεις (ποιό κοντές) και ίσως δείς μια μικρή αλλαγή στην τελική.

Μικρό το κακό μιας και απ'όσο κατάλαβα δε το ζορίζεις... Τώρα ότι θέλει το "καβούκι" (σασμάν) εντελώς αλλαγή και δεν είναι μόνο δίσκος-πλατώ-γρανάζια-συγχρονιζέ και βολάν είσαι σίγουρη?

Μπορείς να το επιβεβαιώσεις με συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας?

Στο λέω γιατί το έχω πάθει και εγώ και το μόνο που "επέζησε" από τις κακουχίες ήταν το σασμάν σαν καβούκι και την έβγαλα καθαρή με 380 ευρώπουλα :)

Για επιβεβαίωσέ το, πάντως αν πας για μεταχείρα ε ναι κάπου στα 700-800 ευρώ τοποθετημένο να υπολογίζεις.

Μπορώ να ρωτήσω και να σου πω και με σιγουριά αν είναι.

Link to comment
Share on other sites

οι τιμες τοσο ειναι περιπου μη το ψαχνεις αδικα

οπου κ να πας τα ιδια θα σου πουνε

Και ομως μου ειπαν οτι μπορει να βρεθει και με 500, αλλα δεν ξερω σε τι κατασταση. Δεν ειμαι μηχανικος.

το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να ρωτησεις αν γινεται ανακατασκευη που δινεις το δικο σου πισω κ παιρνεις αλλο κ πεφτει περιπου το κοστος στα 1700 ευρω

Θα παρουν το δικο μου και θα μου δωσουν ενα αλλο επισκευασμενο. Ο Θεος βοηθος.

απο το 8 βαλβιδο το αμαξι θα εχει πιο κοντες σχεσεις κ θα κοψει σε τελικη ταχυτητα

Για την Εθνικη Οδο που οδηγω εγω, απ'οτι καταλαβαινω δεν με εξυπηρετει.

=========================================================================

Τώρα ότι θέλει το "καβούκι" (σασμάν) εντελώς αλλαγή και δεν είναι μόνο δίσκος-πλατώ-γρανάζια-συγχρονιζέ και βολάν είσαι σίγουρη?

Οχι δεν ειμαι. Δεν ειδα να τρεχουν βαλβολινες απο κατω. Μου το ειπε ο μηχανικος στην αντιπροσωπεια Χαλκιδας.

Μπορείς να το επιβεβαιώσεις με συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας?

Οχι, γιατι εχω αφησει το αμαξι εκει. Δεν το εχω παει αλλου απο την ημερα που το αγορασα.

Ειμαι του "μαμίσιου" και οχι της μετατροπης.

Για επιβεβαίωσέ το, πάντως αν πας για μεταχείρα ε ναι κάπου στα 700-800 ευρώ τοποθετημένο να υπολογίζεις.

Μα για μεταχειρισμενο και ξαναεπισκευασμενο (ενος αλλου προφανως) μου ειπαν.

Μπορώ να ρωτήσω και να σου πω και με σιγουριά αν είναι.

Αν δεν σου κανει κοπο, καντο.

==========================================

Ο τυπος του σασμαν μου ειναι: ETD 085300053F.

Τύπος μηχανης: AUA

Δεν ειμαι παντελως ασχετη, αλλα ουτε και γνωστρια μηχανολογιας αυτοκινητων ή τεχνικος ή βελτιωτρια.

Σας ευχριστω και τους δυο για το ενδιαφερον.

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν νομιζω την γυναικα απο την παρουσιαση και μονο που εκανε να την ενδιαφερει τοσο η τελικη η η επιταχυνση του αυτοκινητου αλλα το κοστος επισκευης...

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν νομιζω την γυναικα να την ενδιαφερει τοσο η τελικη η η επιταχυνση του αυτοκινητου αλλα το κοστος επισκευης...

Εισαι απολυτα σωστος.

==========================

Παιδια, βρισκομαστε σε καλο δρομο.

Πηρα το σασμαν απο την αντιπροσωπεια και θα το δωσω σε καποιον, ο οποιος θα μου δωσει ενα επισκευασμενο με 500 ευρω και εναν χρονο εγγυηση.

Πηρα μια λιστα απο το Φεργκαρινι (ενα παιδι απο αλλο site/forum) και ήδη παιρνω τηλεφωνα για τιμες δισκο πλατο (ολοι γυρω στα 100 ευρω).

==========================

Θα σας κρατω ενημερους (αν σας ενδιαφερει βεβαια).

Πιστευω να παμε καλα.

Ο Θεος βοηθός.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, τελικα το μαλλι μου βγηκε: 850 ευρώ ! ! !

Ακουσον ακουσον.

Και μου ζηταγανε τουλαχιστον 2000+ ευρώ . . .

Σασμαν:500 (ανταλλαγη του δικου μου με επισκευασμενο)

Δισκος πλατο ρουλεμαν:120 (ολοκαινουριο Σακς)

Τοποθετηση και βαλβολινες:230 ευρω (απο 100 που αρχικα μου ζητουσαν, το πηγαν 190 οταν τους πηγα σασμαν και δισκο πλατο, και τελικα ζητησαν 40 ευρω για τις βαλβολινες). Επισημη αντιπροσωπεια Χαλκίδας ρε γ@μ0τω...

Τα συμπερασματα δικα σας.

Σε πρωτη εντυπωση μου φαινεται οτι η διαδρομη του λεβιε ταχυτητων ειναι πιο μικρη κατα τις αλλαγες και οτι ο συμπλεκτης απομονωνει πιο ψηλα, απο οτι πριν.

Σας ευχαριστω παιδια ολους για το ενδιαφερον και που ξερεις.... μπορει να ερθω Αθηνα σε καμια συναντηση (αν με συμφωνησει και ο αντρας μου)

Edited by Vaso_P
Link to comment
Share on other sites

Χμ.. διάβασα τα post και με το που είδα το σασμάν και τα χρήματα που σου ζήτησαν φρίκαρα... Έχω το Polo 1.4 16v 9Ν και χτες το πήγα γιατί υποψιάστηκα το σασμάν απ' τον ήχο που έκανε... Θα το δει αύριο και θα μου πει τι και πως... πάντως είναι πολλά τα λεφτά ρε γμτ... Έχω κάνει 92.000 km και αν είναι να δώσω έστω και 1000 € θα το σκεφτώ αν θα το κρατήσω ή όχι... πολλά τα λεφτά!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω που αλλαξα σασμαν-δισκο-πλατο στις 87.000 χλμ μαζι με εργατικα μου πηγε 950€ και μεσα σε μια μερα ειχα το αυτοκινητο στα χερια μου(εχει σημασια ο χρονος παραδοσης γιατι το αυτοκινητο μπηκε στο συνεργειο δευτερα του πασχα!)

Link to comment
Share on other sites

εγω που αλλαξα σασμαν-δισκο-πλατο στις 87.000 χλμ μαζι με εργατικα μου πηγε 950¤ και μεσα σε μια μερα ειχα το αυτοκινητο στα χερια μου(εχει σημασια ο χρονος παραδοσης γιατι το αυτοκινητο μπηκε στο συνεργειο δευτερα του πασχα!)

Μαζί με σασμάν μόνο 950? :D Μερικές φορές μόνο το σασμάν ανακατασκευή πάει 1000 και βάλε!

Link to comment
Share on other sites

vaso το σασμαν το 16βαλβιδο απο 1.4 μοτερ ειναι πολυ δυσευρετο και πανακριβο.. γιαυτο και σε εφτιαξε σε ανταλλαγη.. θα του κανει σερβις και θα το πουλησει 800+

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με σασμάν μόνο 950? <_< Μερικές φορές μόνο το σασμάν ανακατασκευή πάει 1000 και βάλε!

μεταχειρισμενο ρε μλκ σε καλη πολυ καλη κατασταση(καποιος κλαιει ενα πολακι με 10.000 χλμ!) και τιμη για μενα!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Σαξούρα μου, αν το σασμαν ήταν δυσευρετο, για πες μου:

Πόσο ευκολα βρίσκεις αμαξι με πισίνα που να παρκαρει ευκολα στην πόλη;

ΚΑΡΑΔΥΣΕΥΡΕΤΟ

Δες εδω και θα καταλαβεις:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=16137

Link to comment
Share on other sites

Σαξούρα μου, αν το σασμαν ήταν δυσευρετο, για πες μου:

Πόσο ευκολα βρίσκεις αμαξι με πισίνα που να παρκαρει ευκολα στην πόλη;

ΚΑΡΑΔΥΣΕΥΡΕΤΟ

Δες εδω και θα καταλαβεις:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=16137

γιαυτο οι γνωστες κανουν παντρεματα απο αλλα σασμαν και δινουν ελαχιστα χρηματα...

Link to comment
Share on other sites

Σασμαν:500 (ανταλλαγη του δικου μου με επισκευασμενο)

Δισκος πλατο ρουλεμαν:120 (ολοκαινουριο Σακς)

Τοποθετηση και βαλβολινες:230 ευρω (απο 100 που αρχικα μου ζητουσαν, το πηγαν 190 οταν τους πηγα σασμαν και δισκο πλατο, και τελικα ζητησαν 40 ευρω για τις βαλβολινες). Επισημη αντιπροσωπεια Χαλκίδας ρε γ@μ0τω...

Τα συμπερασματα δικα σας.

πολύ καλή τιμή εγώ τα έβαλα με 970 ευρώ :lol:

Link to comment
Share on other sites

γιαυτο οι γνωστες κανουν παντρεματα απο αλλα σασμαν και δινουν ελαχιστα χρηματα...

ναι και χαλας και καμια δεκαρια σασμαν με την πιθανοτητα να φτιαξεις ενα αμφιβολου αντοχης και διαρκειας ζωης.και για τα ελαχιστα χρηματα δεν ειμαι και τοσο σιγουρος...

Link to comment
Share on other sites

ναι και χαλας και καμια δεκαρια σασμαν με την πιθανοτητα να φτιαξεις ενα αμφιβολου αντοχης και διαρκειας ζωης.και για τα ελαχιστα χρηματα δεν ειμαι και τοσο σιγουρος...

σεβαση η αποψη σου φιλε αν και διαφωνω.. δεν χρειαζεται να χαλασεις κανενα σασμαν. απλα χρησιμοποιεις το καβουκι του δικου σου και βαζεις εντοστια απο αλλα που ισως να ειναι και ανθεκτικοτερα.

Link to comment
Share on other sites

και παλευεις μια βδομαδα στην καλυτερη να τα συγχρονισεις.και καλα αυτο,αλλα η διαρκεια ζωης παραμενει πολυ μικρη.

δεν ειπα να το κανεις μονος σου φιλε. δινεις 100 ευρωσε καποιον και το κανει.. δεν θελει κοπο.. τροπο θελει, πιστεψε με..

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα να το κανεις μονος σου φιλε. δινεις 100 ευρωσε καποιον και το κανει.. δεν θελει κοπο.. τροπο θελει, πιστεψε με..

μπορεί να έχεις και δίκιο σε αυτό που λες αλλά η προσωπική μου εμπειρία μου λέει ότι ανακατασκευή κορώνα-πινιόν( που χωλένουν τα POLO) μετά από 16.000 χλμ ξανάβγαλε προβλημά.(Συνολικά χλμ 101.000)

Edited by giannispolo
Link to comment
Share on other sites

Χαλκιδα μενεις? Στον κλεφτη τον σταθοπουλο πηγες?Το πολακι σου να το πηγενεις στον ΘΩΔΟΡΗ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟ.Ρωτα οποιον θελεις χαλκιδα.Αν θελεις περισσοτερες πλhροφοριες ριξε μου ενα p.m.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.