Jump to content
alekos

Metallika Solinakia Frenon

Recommended Posts

γεια σας παιδια.ηθελα να κανω την εξης ερωτηση.

εχω ενα πολο 9n 75hp με μπρος πισω δισκους.

αν βαλω μεταλλικα σωληνακια στα φρενα θα εχω μεγαλη

διαφορα;και πειτε μου ποσο κανουν,αν αξιζει και απο που

μπορω να τα παραγγειλω.

περιμενω απαντησεις ευχαριστω....

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια.ηθελα να κανω την εξης ερωτηση.

εχω ενα πολο 9n 75hp με μπρος πισω δισκους.

αν βαλω μεταλλικα σωληνακια στα φρενα θα εχω μεγαλη

διαφορα;και πειτε μου ποσο κανουν,αν αξιζει και απο που

μπορω να τα παραγγειλω.

περιμενω απαντησεις ευχαριστω....

Eιναι καλη επιλογη να αλλαξεις τα εργοστασιακα σωληνακια με αλλα ανοξειδωτου ατσαλιου(stainless steel).Θα δεις μικρη διαφορα στο φρεναρισμα απο οτι ξερω αλλα εχεις αλλα πλεονεκτηματα:

1)Καλυτερη αισθηση στο πενταλ του φρενου

2)Τα εργοστασιακα σωληνακια επειδη δεν προοριζονται για τρελα φρεναρισματα(μιλαμε για μικρο-μεσαιας κατηγοριας αυτοκινητα παντα) λογω της υψηλης πιεσης διαστελλονται καθοτι ειναι λαστιχενια κ συγκεκριμενα απο καουτσουκ με αποτελεσμα αν τα ζορισεις πολυ υπαρχει περιπτωση λογω της διαστολης να σκασουν(παντα υπο υψηλη πιεση κ συνεχη φρεναρισματα).Αυτο ειναι σπανια περιπτωση αλλα οπως κ να χει το γλιτωνεις χρησιμοποιωντας αυτο το υλικο.Κυριως ομως εχεις καλυτερη αισθηση στο πενταλ.Θα σε βοηθησουν πολυ εαν τρεχεις το αμαξι σε πιστες που πιεζονται πολυ τα φρενα σου.Aν θελεις καλυτερο φρεναρισμα η προσωπικη μου επιλογη θα ηταν να παω πρωτα σε αλλαγη υγρων φρενων(υψηλοτερου σημειου βρασμου) καθως και τακακια που να δουλευουν αποτελεσματικα σε υψηλοτερες θερμοκρασιες κ πιεσεις

Ελπιζω να σε βοηθησα B)

Edited by P@p@souz@s
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι πλέον σε πολλά συνεργεία μπορείς να βάλεις σωληνάκια. Νομίζω ότι η δουλειά κοστίζει γύρω στα 150€. Τη διαφορά θα τη καταλάβεις κυρίως σε συνεχές φρενάρισμα σε κατηφόρα. Το πεντάλ δεν θα χάνει σε αίσθηση όπως τώρα.

http://www.megamarket.gr/-p-41837.html

Edited by soilac
Link to comment
Share on other sites

Aν θελεις καλυτερο φρεναρισμα η προσωπικη μου επιλογη θα ηταν να παω πρωτα σε αλλαγη υγρων φρενων(υψηλοτερου σημειου βρασμου) καθως και τακακια που να δουλευουν αποτελεσματικα σε υψηλοτερες θερμοκρασιες κ πιεσεις

B) - για να φτασει ενας απλος οδηγος να βρασει το υγρο του πριν τα παιξουν τα τακακια και αναψουν οι δισκοι ειναι λιγο δυσκολο ,πιο ευκολα θα εχει παρει υγρασια και θα θελει αλλαγη - τα μεταλλικα σωληνακια ειναι must για λογους ασφαλειας και βελτιωσης φρενων οπως σωστα περιεγραψαν τα παιδια πιο πανω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.