alekos Posted March 17, 2007 Report Posted March 17, 2007 γεια σας παιδια.ηθελα να κανω την εξης ερωτηση. εχω ενα πολο 9n 75hp με μπρος πισω δισκους. αν βαλω μεταλλικα σωληνακια στα φρενα θα εχω μεγαλη διαφορα;και πειτε μου ποσο κανουν,αν αξιζει και απο που μπορω να τα παραγγειλω. περιμενω απαντησεις ευχαριστω.... Quote
PAPASOUZAS Posted March 17, 2007 Report Posted March 17, 2007 (edited) γεια σας παιδια.ηθελα να κανω την εξης ερωτηση.εχω ενα πολο 9n 75hp με μπρος πισω δισκους. αν βαλω μεταλλικα σωληνακια στα φρενα θα εχω μεγαλη διαφορα;και πειτε μου ποσο κανουν,αν αξιζει και απο που μπορω να τα παραγγειλω. περιμενω απαντησεις ευχαριστω.... Eιναι καλη επιλογη να αλλαξεις τα εργοστασιακα σωληνακια με αλλα ανοξειδωτου ατσαλιου(stainless steel).Θα δεις μικρη διαφορα στο φρεναρισμα απο οτι ξερω αλλα εχεις αλλα πλεονεκτηματα: 1)Καλυτερη αισθηση στο πενταλ του φρενου 2)Τα εργοστασιακα σωληνακια επειδη δεν προοριζονται για τρελα φρεναρισματα(μιλαμε για μικρο-μεσαιας κατηγοριας αυτοκινητα παντα) λογω της υψηλης πιεσης διαστελλονται καθοτι ειναι λαστιχενια κ συγκεκριμενα απο καουτσουκ με αποτελεσμα αν τα ζορισεις πολυ υπαρχει περιπτωση λογω της διαστολης να σκασουν(παντα υπο υψηλη πιεση κ συνεχη φρεναρισματα).Αυτο ειναι σπανια περιπτωση αλλα οπως κ να χει το γλιτωνεις χρησιμοποιωντας αυτο το υλικο.Κυριως ομως εχεις καλυτερη αισθηση στο πενταλ.Θα σε βοηθησουν πολυ εαν τρεχεις το αμαξι σε πιστες που πιεζονται πολυ τα φρενα σου.Aν θελεις καλυτερο φρεναρισμα η προσωπικη μου επιλογη θα ηταν να παω πρωτα σε αλλαγη υγρων φρενων(υψηλοτερου σημειου βρασμου) καθως και τακακια που να δουλευουν αποτελεσματικα σε υψηλοτερες θερμοκρασιες κ πιεσεις Ελπιζω να σε βοηθησα Edited March 17, 2007 by P@p@souz@s Quote
soilac Posted March 17, 2007 Report Posted March 17, 2007 (edited) Νομίζω ότι πλέον σε πολλά συνεργεία μπορείς να βάλεις σωληνάκια. Νομίζω ότι η δουλειά κοστίζει γύρω στα 150€. Τη διαφορά θα τη καταλάβεις κυρίως σε συνεχές φρενάρισμα σε κατηφόρα. Το πεντάλ δεν θα χάνει σε αίσθηση όπως τώρα. http://www.megamarket.gr/-p-41837.html Edited March 17, 2007 by soilac Quote
TSAKHS-EYBOIA Posted March 17, 2007 Report Posted March 17, 2007 Aν θελεις καλυτερο φρεναρισμα η προσωπικη μου επιλογη θα ηταν να παω πρωτα σε αλλαγη υγρων φρενων(υψηλοτερου σημειου βρασμου) καθως και τακακια που να δουλευουν αποτελεσματικα σε υψηλοτερες θερμοκρασιες κ πιεσεις - για να φτασει ενας απλος οδηγος να βρασει το υγρο του πριν τα παιξουν τα τακακια και αναψουν οι δισκοι ειναι λιγο δυσκολο ,πιο ευκολα θα εχει παρει υγρασια και θα θελει αλλαγη - τα μεταλλικα σωληνακια ειναι must για λογους ασφαλειας και βελτιωσης φρενων οπως σωστα περιεγραψαν τα παιδια πιο πανω Quote