Jump to content

Recommended Posts

ρε παιδια σοβαρευτειτε.6.7s 0-100km/h εχει το 8αρι κ 7.3 το gti. τι μου λετε τωρα?

οσον αφορα την αξια του αυτοκινητου το ξερουμε οτι δεν ποιανει λεφτα πλεον γιατι ο καθε φτωχομπινες που ηθελε να πουλησει μουρη εκανε το σκατο του παξιμαδι για να παρει ενα 8αρι, με αποτελεσμα να μην εχει λεφτα να το συντηρισει κ να το πουλαει χωμα. αυτο εγινε με πολλους κ ετσι να rx8 εχασαν την αξια τους. εγω βλεπω τα rx7 κ τα πουλανε 20 κ 22000ευρω κ ειναι κ αρχαια. παντως σε καμμια περιπτωση δεν συγκρινεται η μεταπωλητικη αξια του ιαπωνα με τον γερμανο.απλα λεω οτι το αμαξι ειναι αρκετα μπροστα κ fun to drive. κ με τρομερα εξτρα κ εμφανιση κ στησιμο.

οσον αφορα το ανοιγμα μπορω να το προτεινω αν θελεται στο www.rx8club.gr να δω αν ενδιαφερονται τα παιδια να ανοιξουν με gti.γιατι το δικο μου ειναι κ μακρια κ δεν το ξερω κ καλα ακομα για να το παιξω.

Edited by decibel
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σοβαρευτειτε.6.7s 0-100km/h εχει το 8αρι κ 7.3 το gti. τι μου λετε τωρα?

οσον αφορα την αξια του αυτοκινητου το ξερουμε οτι δεν ποιανει λεφτα πλεον γιατι ο καθε φτωχομπινες που ηθελε να πουλησει μουρη εκανε το σκατο του παξιμαδι για να παρει ενα 8αρι, με αποτελεσμα να μην εχει λεφτα να το συντηρισει κ να το πουλαει χωμα. αυτο εγινε με πολλους κ ετσι να rx8 εχασαν την αξια τους. εγω βλεπω τα rx7 κ τα πουλανε 20 κ 22000ευρω κ ειναι κ αρχαια. παντως σε καμμια περιπτωση δεν συγκρινεται η μεταπωλητικη αξια του ιαπωνα με τον γερμανο.απλα λεω οτι το αμαξι ειναι αρκετα μπροστα κ fun to drive. κ με τρομερα εξτρα κ εμφανιση κ στησιμο.

οσον αφορα το ανοιγμα μπορω να το προτεινω αν θελεται στο www.rx8club.gr να δω αν ενδιαφερονται τα παιδια να ανοιξουν με gti.γιατι το δικο μου ειναι κ μακρια κ δεν το ξερω κ καλα ακομα για να το παιξω.

0-100 ειναι φιλε μου ποιο γρηγορο οντως αλλα 0-400 οχι! :blink:

Συμφωνω σε ολα τα αλλα που ειπες αλλα οχι στο γκαζι!

Ασχετο αλλα με το rx8 club εχει κατσει και εχω παει σε εκδρομη που καναν καπου στην τριπολη και ειμουν ο μοναδικος γερμαναρας αναμεσα σε καμια 20αρια rx8!Ωραια περασαμε ειχε πολυ πλακα! :):blink:

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι σκέτη τρέλα, ότι και να λέμε. Είναι όντως πιο αργό από το δικό μου, αλλά από κράτημα είναι πολύ μακριά. Χαμηλότερο κέντρο βάρους, πίσω κίνηση, άλλες αναλογίες κά. Αλλά σαν αυτοκίνητο δεν συμφέρει. Βενζίνες, λάδια, σέρβις, όλα πανάκριβα και το άτιμο θέλει από όλα, πολύ.

Link to comment
Share on other sites

αρα...οσα γλιτωνεις απο την αγορα του τα δινεις μετα... μια η αλλη δηλαδη :blink:

Αυτός που έχει πάθος με το αυτοκίνητο αυτό δεν τον νοιάζει τίποτα. Ας έχει και 2 κιλά λάδι συνέχεια στο πορτ μπαγκαζ. Έχει οδηγική απόλαυση και ένα αυτοκίνητο που μαγνητίζει τα βλέματα. Αλλά ως γνωστόν, τα πάθη πληρώνονται... :heart:

Link to comment
Share on other sites

2 κιλα? χαχαχαχαχα. εγω ειμαι με το 6κιλο κ καθε 3 μερες συμπληρωνω. παω παντα 9αρες με τον κωλο να κουνιεται.κ ζηταει λαδακι το καημενο. χαλαλι οσα λεφτα κ να τρωει.

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
2 κιλα? χαχαχαχαχα. εγω ειμαι με το 6κιλο κ καθε 3 μερες συμπληρωνω. παω παντα 9αρες με τον κωλο να κουνιεται.κ ζηταει λαδακι το καημενο. χαλαλι οσα λεφτα κ να τρωει.

Πολύ λαδάκι τρώς Κωστή...... :D

Link to comment
Share on other sites

να διορθωσω λιγο την κατερινα μιας κ το εχω οδηγησει πανω απο 5 φορες.

αρχικα πρεπει να εχει οδηγησει challenge 192ps απ'οτι καταλαβα ενω εγω cosmo 231ps.

οντως μεχρι τις 4000 στροφες δεν εχει δυναμη. παει σαν ενα 1600αρι γκολφ ετσι απλα.

εχει τρομερα φρενα.

εβαλες μονο 50 ευρω? τυχαιρη ησουν. χαλαρα αμα του παιζεις 9αρες συνεχεια κατεβαζει το ντεποζιτο στο διημερο το πολυ.δηλ το πολυ σπασμενο να βγαλει 220κμ το μεγαλο σε υποδυναμη.

αν εχεις πατημενο το αντισπιν για 7δευτερα απενεργοποιηται εντελως.

κ μια απαντηση σε ολους τους αρνητικους. το αυτοκινητο ειναι οτι καλυτερο εχω οδηγησει μεχρι στιγμης. μετα τις 5000 στροφες ειναι απιαστο πιστολι, δεν βλεπεις ουτε το χρωμα του. εχει απιστευτο στησιμο, ειναι απιστευτα ομορφο, κ γενικα οποιος δεν ειναι κομπλεξηκος και το παει μια βολτα κ τουθ αρεσουν τα γκαζια κ η πισω κινηση πιστευω οτι θα ειναι το επομενο αυτοκινητο του.

giannispolo σ'ευχαριστω ρε φιλε για το κοσμητικο επιθετο "*μη επιτρεπόμενη λέξη*". δεν πειραζει απλα οταν μπεις σε ενα cosmo εστω κ συνοδηγος τοτε θα νιωσεις μονος σου *μη επιτρεπόμενη λέξη* που τοσα χρονια οδηγουσες πατινι.

οποιος τολμησει βεβαια να κολλησει σε τετοιο αμαξι ξερει οτι πρεπει να περιμενει να τον περασει με τις μπαντες.αυτος λοιπον ειναι ο καγκουρας που του κολλαει και οχι ο ιδιοκτητης του rx8 που τον περναει απο πανω. α και κατι αλλο. δεν παει οικονομικα ξεχαστε το. οταν το ακουσεται να ανοιγει πιστευω οτι θα το πηγαινεται συνεχεια σπασμενο για να ακουτε τις 9αρες. κ που να το ακουσεται κ με εξατμιση. χανεται την μπαλα.

ενημερωτικα το πιο απλο turbo kit το φτανει στα 300ps.

1. Ρίχνει το cosmo σε ττ quatro ?

Απο πότε ??? tongue.gif

2. Εχω δεί με τα μάτια μου κόντρα 192 με ΜΑΜΑ IV GTI και το gti και το 192σπασμένα και το έσκισε τριφασικά το rx ... IV GTI μόνο πρόγραμμα θα κάνει sex στο 231... Δεν συζητώ τι θα του κάνει ενα V GTI .... Αστο καλύτερα ... Και μιλάμε για ευθεία ... Στροφές άστο καλύτερα ... Το rx θα ψάχνει να δεί το σήμα του gti με τα κυάλια ...

3. Είναι παράτολμο να τουρμπίσεις ενα ατμοσφαιρικό 4χρονο μοτέρ ... Θα πάς να τουρμπισεις vakel ο οποίος ακόμα έχει πολύ σοβαρά προβλήματα με την πίεση στο καπάκι του ?

Για τα λευτά του ίσως να είναι καλώ. ΙΣΩΣ ...

Αλλα μην θεοποιούμε κάτι γήινο.

Ναι έχει vakel μοτέρ τα οποία άυριο ισως ωα γίνουν τα BEST αλλα σήμερα τα σημερινα vankel σίγουρα δεν είναι !!!!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σοβαρευτειτε.6.7s 0-100km/h εχει το 8αρι κ 7.3 το gti. τι μου λετε τωρα?

To 0-100 ειναι απλως ενα ενδεικτικο νουμερο, περισσοτερο για 'ευρεια καταναλωση'.

Μπορει δηλαδη πραγματι να ισχυουν τα νουμερα που εγραψες, αλλα να μεταφραζονται απλως στο οτι το ενα πιανει τα 100 με 2α, ενω το αλλο με 3η. (μια αλλαγη επιπλεον)

Αυτο που κατα βαση αντικατοπτριζει τη δυναμη ενος αυτοκινητου ειναι το 0-400 και το 60-160.

Εκει το GOLF V GTi ειναι μπροστα απο το Cosmo.

οσον αφορα την αξια του αυτοκινητου το ξερουμε οτι δεν ποιανει λεφτα πλεον γιατι ο καθε φτωχομπινες που ηθελε να πουλησει μουρη εκανε το σκατο του παξιμαδι για να παρει ενα 8αρι, με αποτελεσμα να μην εχει λεφτα να το συντηρισει κ να το πουλαει χωμα. αυτο εγινε με πολλους κ ετσι τα rx8 εχασαν την αξια τους.

Δεν ειναι τοσο πολυ αδυναμια συντηρησης φιλε decibel (αν και σε καποιο βαθμο ισχυει αυτο που γραφεις), αλλα το γεγονος οτι καιει τοση πολυ βενζινη και λαδι, που κατα αναλογια θα επρεπε να πηγαινει σα Μ5...

2. Εχω δεί με τα μάτια μου κόντρα 192 με ΜΑΜΑ IV GTI και το gti και το 192σπασμένα και το έσκισε τριφασικά το rx ... IV GTI μόνο πρόγραμμα θα κάνει sex στο 231...

Εαν ηταν το 150αρι Golf, με τιποτα.

Εαν ηταν το 180αρι, μπορει, αλλα και παλι ψηλα θα 'καθαριζε' το Mazda.

Με καλο προγραμμα, το 180αρι πραγματι ριχνει ακομα και στο Cosmo.

3. Είναι παράτολμο να τουρμπίσεις ενα ατμοσφαιρικό 4χρονο μοτέρ ... Θα πάς να τουρμπισεις vakel ο οποίος ακόμα έχει πολύ σοβαρά προβλήματα με την πίεση στο καπάκι του ?

To bolt-on κιτ της Greddy το παει μεχρι τα 300, χωρις να παρουσιαζει προβληματα, αλλα κοστιζει παρα πολλα χρηματα, ενω δεν ειναι και οτι καλυτερο για ενα αυτοκινητο που εχει σχεδιαστει και στηθει για 231 ιππους πισω, να του βαλεις ξαφνικα 300.

Γινεται πολυ αγαρμπο οδηγικα, με πολυ αποτομη συμπεριφορα στο οριο και με ελαχιστη πλεον ομοιογενεια. (I know something :wub: )

Ασε που εκει να δεις τι 'πινει'. :heart:

**ΠΡΟΣΟΧΗ**

Ειναι τουλαχιστον κουτο να προσπαθησει καποιος να αφορησει το 'Ρο-Χι 8', το οποιο ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο (ακομα και το Challenge), με εξαιρετικες αρετες, απιθανο design, φοβερη ομοιογενεια και κατα πασα πιθανοτητα, ακομα και οσοι μπορει να το σιχαινονται , θα εβαζαν τα κλαμματα μετα απο μια 'καλη' βολτα μαζι του.

Μην ξεχνατε οτι στην αυτοκινηση, δεν ειναι ολα γκαζι και 0-400... :wub:

Edited by VAG-Lover
Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Εγω ενα ξέρω.....μετά από πολλές συνεχόμενες βόλτες με το rx μου, το gti με ξενέρωσε όταν μπήκα...... :heart::wub: (το οποίο το λατρεύω ξέρετε πόσο)

Link to comment
Share on other sites

Κατερινιό το gti σου είναι 125 και το άλλο 190κατι ... Είναι λογικό ... Φτιάξε πρώτα το gti να πάει 150-155 και μετά μας λές εντυπώσεις !

Ενοείτε πώς είδες διαφορά !!!

To 0-100 ειναι απλως ενα ενδεικτικο νουμερο, περισσοτερο για 'ευρεια καταναλωση'.

Μπορει δηλαδη πραγματι να ισχυουν τα νουμερα που εγραψες, αλλα να μεταφραζονται απλως στο οτι το ενα πιανει τα 100 με 2α, ενω το αλλο με 3η. (μια αλλαγη επιπλεον)

Αυτο που κατα βαση αντικατοπτριζει τη δυναμη ενος αυτοκινητου ειναι το 0-400 και το 60-160.

Εκει το GOLF V GTi ειναι μπροστα απο το Cosmo.

Δεν ειναι τοσο πολυ αδυναμια συντηρησης φιλε decibel (αν και σε καποιο βαθμο ισχυει αυτο που γραφεις), αλλα το γεγονος οτι καιει τοση πολυ βενζινη και λαδι, που κατα αναλογια θα επρεπε να πηγαινει σα Μ5...

Εαν ηταν το 150αρι Golf, με τιποτα.

Εαν ηταν το 180αρι, μπορει, αλλα και παλι ψηλα θα 'καθαριζε' το Mazda.

Με καλο προγραμμα, το 180αρι πραγματι ριχνει ακομα και στο Cosmo.

To bolt-on κιτ της Greddy το παει μεχρι τα 300, χωρις να παρουσιαζει προβληματα, αλλα κοστιζει παρα πολλα χρηματα, ενω δεν ειναι και οτι καλυτερο για ενα αυτοκινητο που εχει σχεδιαστει και στηθει για 231 ιππους πισω, να του βαλεις ξαφνικα 300.

Γινεται πολυ αγαρμπο οδηγικα, με πολυ αποτομη συμπεριφορα στο οριο και με ελαχιστη πλεον ομοιογενεια. (I know something :wub: )

Ασε που εκει να δεις τι 'πινει'. :heart:

**ΠΡΟΣΟΧΗ**

Ειναι τουλαχιστον κουτο να προσπαθησει καποιος να αφορησει το 'Ρο-Χι 8', το οποιο ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο (ακομα και το Challenge), με εξαιρετικες αρετες, απιθανο design, φοβερη ομοιογενεια και κατα πασα πιθανοτητα, ακομα και οσοι μπορει να το σιχαινονται , θα εβαζαν τα κλαμματα μετα απο μια 'καλη' βολτα μαζι του.

Μην ξεχνατε οτι στην αυτοκινηση, δεν ειναι ολα γκαζι και 0-400... :wub:

Το golf ήταν μαμά του dg συγκεκριμένα. Το rx8 όχι απλά το έσκιζε αλλά κάρφωσε και την δευτέρα στο κιβώτιο. Το άνοιγμα έγινε στην παραλιακή και το golf ήταν σχεδόν μια καρότσα μπροστά. Ακολουθούσα απο πίσω με την κοπέλα μου και το είδαμε και οι 2 καθώς είχαμε τέλεια ορατότητα.

Επίσης ο chrismk2 με το mk2 του μου έχει πεί αντίστοιχα οτι ξετρυπώνει τα chalenge.

Τέλος τόσο λάδι που καίνε τα rx8 δεν καίει ούτε ενα παλιό ερηπωμένο bmw που έχουμ στην οικογένεια...

Αμα είναι να το πάρεις να πάς ενα ταξίδι και κάθε 50 χλμ επειδή το ανοίγεις να πρέπει να βάζεις λάδι ε τότε πέρνο yugo. Μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Κοιτάξτε. Μπορεί να φαίνομαι προκατηλημένος. Ισως ... Ομως οταν μου αρέσει κάτι λέω ωραίο και όταν κάτι το θεωρώ μλκ πάλι το λέω. Οι περισότεροι ξέρετε οτι οταν εχω να πώ κάτι το λέω. Ειδικά για το συγκεκριμένο αμάξι εχω διαβάσει κριτικές σε περιοδικά και νετ, εχω δεί video του top gear που το κάνουνε ρόμπα ... Εχω ψάξει. Και ειδικά όταν είδα το IV με τα 151 δυναμομετρημένο στο power techniques να ρίχνει στο challenge έριξα πολύυυυ γέλιο. Μα πάρα πολύ. Και είναι λογικό οτι του έριξε. Οπως στην slk που έκαναν dyno και είπαν 193 άλογα μεν αλλα χωρίς esp... 140 με esp ... Μία απο τα ίδια είναι και το rx8 ...

Για να βάλεις μέσα καμια γκόμενα που δεν ξέρει και να της πείς α ου και δύναμη και τόσα άλογα και δεν ξέρω και γώ καλό είναι. Αμα ξέρεις όμως .... Είναι για πέταμα.

Γνώμη μου πάντα. Δεν σημαίνει οτι αυτό που λέω είναι απόλυτο. Γνώμη εκφράζω ρε παιδιά !

Και στην τελική αμα το θές για να πετάς κώλο γιατί μόνο γι'αυτό κάνει μπορείς να το πάρεις και να λές εγώ απλά πηγαίνω με τον κώλο.

Δεν είναι κακό να το θές για τον κώλο... Αλλα μην τρελαθούμε και λέμε οτι είναι και κάτι το φοβερό απο πλευράς επιδόσεων...

Link to comment
Share on other sites

Τέλος τόσο λάδι που καίνε τα rx8 δεν καίει ούτε ενα παλιό ερηπωμένο bmw που έχουμ στην οικογένεια...

Αμα είναι να το πάρεις να πάς ενα ταξίδι και κάθε 50 χλμ επειδή το ανοίγεις να πρέπει να βάζεις λάδι ε τότε πέρνο yugo. Μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Κοιτάξτε. Μπορεί να φαίνομαι προκατηλημένος. Ισως ... Ομως οταν μου αρέσει κάτι λέω ωραίο και όταν κάτι το θεωρώ μλκ πάλι το λέω. Οι περισότεροι ξέρετε οτι οταν εχω να πώ κάτι το λέω. Ειδικά για το συγκεκριμένο αμάξι εχω διαβάσει κριτικές σε περιοδικά και νετ, εχω δεί video του top gear που το κάνουνε ρόμπα ... Εχω ψάξει. Και ειδικά όταν είδα το IV με τα 151 δυναμομετρημένο στο power techniques να ρίχνει στο challenge έριξα πολύυυυ γέλιο. Μα πάρα πολύ. Και είναι λογικό οτι του έριξε. Οπως στην slk που έκαναν dyno και είπαν 193 άλογα μεν αλλα χωρίς esp... 140 με esp ... Μία απο τα ίδια είναι και το rx8 ...

Για να βάλεις μέσα καμια γκόμενα που δεν ξέρει και να της πείς α ου και δύναμη και τόσα άλογα και δεν ξέρω και γώ καλό είναι. Αμα ξέρεις όμως .... Είναι για πέταμα.

Γνώμη μου πάντα. Δεν σημαίνει οτι αυτό που λέω είναι απόλυτο. Γνώμη εκφράζω ρε παιδιά !

Και στην τελική αμα το θές για να πετάς κώλο γιατί μόνο γι'αυτό κάνει μπορείς να το πάρεις και να λές εγώ απλά πηγαίνω με τον κώλο.

Δεν είναι κακό να το θές για τον κώλο... Αλλα μην τρελαθούμε και λέμε οτι είναι και κάτι το φοβερό απο πλευράς επιδόσεων...

Συγνωμη, αλλα διαφωνω καθετα.

Οχι για το αν σου αρεσει ή οχι (αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο), αλλα για το αν ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο ή οχι.

Το να παιρνεις 4-5 παραμετρους (επιλεκτικα αρνητικες) και απο εκει να βγαζεις συμπερασμα για το αν κατι ειναι καλο ή οχι, αυτο επετρεψε με να σου πω οτι ειναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. Απο τη στιγμη που δεν εχεις προσωπικη εμπειρια για κατι, απλα δεν βγαζεις ολοκληρωμενο συμπερασμα.

Επαναλαμβανω, σεβαστη καθε αποψη, αλλα ακου και την 'αλλη' αποψη, που λεει οτι το αυτοκινητο αυτο εχει τοσες πολλες αρετες, που δικαιολογημενα καποια -σημαντικα- ελλατωματα του περνανε σε δευτερη μοιρα.

Για να σου δωσω ενα παραδειγμα, το προηγουμενο Ρο-Χι (7), εκαιγε πολυ παραπανω και καυσιμο και λαδι απο το 8, αλλα οταν εβλεπες με Φ.Π.Ε. 300αρες στην εθνικη, οταν το αυτοκινητο 'μιλαγε' ακομα και παρκαρισμενο, οταν ακουγες το καμπανακι να βαραει στις 8 και κοφτιαζε στις 9, οταν περναγες τα 'γιαμπ' στο δρομο με 270+ και ηταν λες και ησουνα με 120 (τη στιγμη που ο κολλητος σου με το GOLF απο πισω χαροπαλευε να το κρατησει στο δρομο), ολα αυτα φιλε 'Pacific' σε αποζημιωναν και με το παραπανω.

Βαλτα ολα αυτα σε μικροτερες ποσοτητες και σε ενα πιο πολιτισμενο πακετο και εχεις το RX-8.

Ναι, θελει ΧΕΡΟΥΚΛΕΣ για να παει 'αεροπορια', ναι καιει τα κερατα του, ναι δεν παει οσο λενε τα spec του στα χαρτια, αλλα πιστεψε με, μια μικρη βολτα θα σε κανει να αλλαξεις γνωμη.

Πολυ μικρη βολτα...

Το golf ήταν μαμά του dg συγκεκριμένα. Το rx8 όχι απλά το έσκιζε αλλά κάρφωσε και την δευτέρα στο κιβώτιο. Το άνοιγμα έγινε στην παραλιακή και το golf ήταν σχεδόν μια καρότσα μπροστά. Ακολουθούσα απο πίσω με την κοπέλα μου και το είδαμε και οι 2 καθώς είχαμε τέλεια ορατότητα.

Επίσης ο chrismk2 με το mk2 του μου έχει πεί αντίστοιχα οτι ξετρυπώνει τα chalenge.

Βρε Pacific, μιλαμε σοβαρα ή απλως βασανιζουμε ενα πληκτρολογιο;

Κι εγω μια φορα με ενα Meriva OPC, κυνηγουσα και ειχα κανει ρομπα ενα WRX στο Ring.

Αυτο σημαινει αυτοματα οτι το Meriva (κινουμενο περιπτερο) ριχνει στα WRX; ή οτι εχει καλυτερη συμπεριφορα στις στροφες;

Ενα αλλο απλο παραδειγμα: Golf V GTI vs M3 απο σταση. Σιγουρο ε;

Φανταζεσαι ο φλουφλης στο Μ3 να μην εχει βγαλει το αντισπιν;

Ολη τη Βουλιαγμενης θα βλεπει VW μεσ'τη μουρη του και την αλλη μερα θα κανει μανουβρα στο Σπανο οτι κατι εχει το αμαξι... thumbsdown.gif

Think ρε γμτ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
Για να σου δωσω ενα παραδειγμα, το προηγουμενο Ρο-Χι (7), εκαιγε πολυ παραπανω και καυσιμο και λαδι απο το 8, αλλα οταν εβλεπες με Φ.Π.Ε. 300αρες στην εθνικη, οταν το αυτοκινητο 'μιλαγε' ακομα και παρκαρισμενο, οταν ακουγες το καμπανακι να βαραει στις 8 και κοφτιαζε στις 9, οταν περναγες τα 'γιαμπ' στο δρομο με 270+ και ηταν λες και ησουνα με 120 (τη στιγμη που ο κολλητος σου με το GOLF απο πισω χαροπαλευε να το κρατησει στο δρομο), ολα αυτα φιλε 'Pacific' σε αποζημιωναν και με το παραπανω.

RX7.... To Αμάξι.... hearts.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
γιατι σε ξενερωσε το Gti kath?

Απλά το rx8 είναι πολυ πιο παιχνιδιάρικο με αρκετά καλό στήσιμο και μου άρεσε πολύ το feeling του coupe. Αυτά βασικά και μετά αφού μπήκα στο polo είδα απλά την διαφορά. Λέω πάλι οτι το αμαξάκι μου το λατρεύω και αν το φτιάξω όπως λέει και ο Αλέξανδρος τότε ακόμα καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Απλά το rx8 είναι πολυ πιο παιχνιδιάρικο με αρκετά καλό στήσιμο και μου άρεσε πολύ το feeling του coupe. Αυτά βασικά και μετά αφού μπήκα στο polo είδα απλά την διαφορά. Λέω πάλι οτι το αμαξάκι μου το λατρεύω και αν το φτιάξω όπως λέει και ο Αλέξανδρος τότε ακόμα καλύτερα.

¶μα το φτιάξεις στα 150+ ίσως να αλλάξεις γνώμη...

Εμένα ακόμα μου λείπει το Πολάκι...... hearts.gifhearts.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Σύγουρα θα είναι πολύ καλύτερα........μακάρι και να αλλάξω γνώμη αλλά και τα δυο στην τελική αμάξια μου είναι το κάθε ενα με τις χάρες του :cry:

Link to comment
Share on other sites

εγω πλεον θα τα πω πιο χυμα. ρε αλεξανδρε σταματα ποια να λες παπαριες χωρις να εχεις μπει καν στο ρχ8.αυτο που κανεις λεγεται κομπλεξ. χαλαρωσε, γιατι μετα απο καποιες παπαριες θα σε κοροιδευουν κ τα κομπιουτερ. διαβασε προσεκτικα αυτα που σου λεει ο vag-lover. φιλικοτατα το λεω. κ πηγαινε οταν σου φυγει το κομπλεξ κ κανε ενα τεστ ντραιβ αλλα να εχεις αγορασει αυτοκινητο πρωτα για να μην παραγγειλεις κ εσυ μαζντα.

Link to comment
Share on other sites

Που να δείς και το "ψοφίμι" με τα 192 να σβουρίζει Μεγάλη Πέμπτη και να είσαι μέσα... hearts.gif Καλα τα vag, αλλά ότι είναι πισωκούνα, είναι ακόμη καλήτερα, και όπος είπαν τα προηγούμενα παιδιά το rx-7/8 πάνε πολύ καλά σε όλους τους τομείς...

ΥΣ: ¶μα τα σέβετε, σε σέβονται και αυτά... :baby:

Link to comment
Share on other sites

Που να δείς και το "ψοφίμι" με τα 192 να σβουρίζει Μεγάλη Πέμπτη και να είσαι μέσα... hearts.gif Καλα τα vag, αλλά ότι είναι πισωκούνα, είναι ακόμη καλήτερα, και όπος είπαν τα προηγούμενα παιδιά το rx-7/8 πάνε πολύ καλά σε όλους τους τομείς...

ΥΣ: ¶μα τα σέβετε, σε σέβονται και αυτά... B)

Κοιταξε, το 8αρι μπορεις να το χαρακτηρισεις ομοιογενες και πολιτισμενο, αλλα το 7 ηταν εντελως 'κανιβαλος'.

Πολλες αρετες σιγουρα και αυτο, αλλα οταν ερχοτανε η ωρα να στριψεις ή να φρεναρεις, ηθελε φοβερα αντανακλαστικα, γιατι επρεπε παραλληλα να κανεις το σταυρο σου και ταυτοχρονα να αναψεις και το καντηλι.

Και χωρις να αναφερουμε τη 2η γενια ετσι; (Turbo II/200ps/biturbo) Εκει, αν δεν κανω λαθος, το καντηλι στο εδινε σαν aftermarket αξεσουαρ η Mazda. :o

Οσο για την αξιοπιστεια, πρωτα εκανες ευχελαιο και μετα δοκιμαζες να τα βαλεις μπροστα...

Καλα αμαξια παντως.

Tip: Για να μαθαινουν οι νεοι και να θυμουνται οι παλιοι, το RX-7 ΙΙΙ (250ps) οταν πρωτοεμφανιστηκε στην Ελλαδα κοστιζε 17.000.000δρχ. :o

.

Link to comment
Share on other sites

VAG-Lover: Τουλάχιστον σε rx-7 πρώτης γενιάς με μοτέρ απο FC, το αμαξάκι πηγαίνει πολύ καλα σε όλους τους τομείς, αλλα είναι και γούστα του καθενός :o Ότι θέλει φροντίδα και brothem χρειάζεται, αλλα τουλάχιστον σε δικαιώνει το αποτέλεσμα :o

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.