mpoukou22 Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 (edited) αποφασισα μετα απο πολυ καιρο να αλλαξω τα φρενα που σχεδον ειχαν παραδωσει πνευμα.οι δισκοι σιγουρα τα τακακια ειχαν λιγο ακομα. Αποφασισα να βαλω μεγαλυτερα.αφου δεν βρηκα 4πιστονες(μεταχειρισμενες)εβαλα: 280mm αεριζομενους δισκους brembo τακακια ferodo ds2500 και αποστατες απο corrado. ολα αυτα 320 ευρω. Απο φρεναρισμα απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. απο ενφανιση σχεδον γεμισε ολη η ζαντα. αντε να τουμπανιασει κ το μοτερ να ειναι αναλογα..... Edited May 15, 2007 by mpoukou22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 Καλορίζικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 15, 2007 Author Report Share Posted May 15, 2007 (edited) Καλορίζικα να΄σαι καλα,ευχαριστω Edited May 16, 2007 by mpoukou22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopapax Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 Καλορίζικα και ελπίζω να μην σου χρειαστούν ποτέ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 26, 2007 Author Report Share Posted May 26, 2007 .........το μονο κακο σφυριζουν εντονα.................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 Καινούργιοι δίσκοι και τακάκια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted June 2, 2007 Author Report Share Posted June 2, 2007 Καινούργιοι δίσκοι και τακάκια; ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 κλασσικό πρόβλημα στα ρημαδοφρένα των corrado δε μπορώ να καταλάβω το γιατί, κατά καιρούς το κάνουν και εμένα αυτό και μετά από λίγο τους περνάει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agismar Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Για να μην ανοίξω νεο θέμα θα το γράψω εδω γιατι είναι σχετικο. Πριν απο κανα 2 μήνες πανω στο service αλλαξα τακάκια και δισκόπλακες, τις πρωτες μέρες όλα καλα,μετα αρχισαν να σφυριζουν,ξανα πισώ αλλαγη τακάκια ,πάλι τις πρωτες μέρες ολα καλα μετα αρχισε παλι το σφυριγμα.Αποτέλεσμα αλλαγη δισκοπλακων,παραγγελια απο γερμανια γιατι εδω δεν υπηρχαν. Τελικα το αποτέλεσμα ειναι το ιδιο ,παρολο που τα αλλαξαμε 2 φορες , τα φρενα συνεχιζουν και σφυριζουν. Εχει καποιος να πει τι μπορει να ειναι αυτο που μπορει να φταιει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 εμένα προσωπικά κατά καιρούς σφυρίζουν... τους περνάει... ξανασφυρίζουν για λίγο... ε... έμαθα να ζω με αυτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Στην επόμενη αλλαγή τακακιών, δοκιμάστε να βάλετε της αντιπροσωπίας. Θα σας ξυρίσουν λίγο (110Ε την τελευταία φορά που πήρα) αλλά πιστεύω ότι θα σταματήσουν τα μικροπροβλήματα. Είναι το μοναδικό είδος αναλώσιμου μαζί με το G12 που αγοράζω γνήσιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Πριν κανα μηνα εκανα και εγω την ιδια μοντα στο polaki αφου πρωτα του ειχα φορεσει δισκοφρενα πισω. Δισκους-τακακια ΑΤΕ και σωληνακια υψηλης με της βασεις του corrado. Πολυ καλυτερο φρεναρισμα και πολυ λιγοτερες απωλειες σε κυνηγητο και παρατεταμενες αλογιστες χρησης του μεσαιου πενταλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...