Jump to content
midiangr

Κορδόνι σε τρύπα (μικρή) από βίδα

Recommended Posts

Πριν λίγο καιρό άκουγα ένα θόρυβο από μπροστά αριστερά και κατάλαβα ότι είχε μπεί βίδα, στη γωνία μεταξύ πέλματος και προφίλ.

Το πήγα σε ένα βουλκανιζατέρ και ο τύπος έβαλε κορδόνι-δεν τον πρόλαβα- παρ'όλο που δεν έχανε σχεδόν καθόλου μετά την αφαίρεση της βίδας.

Ένα μήνα μετά, δεν έχει χάσει αέρα καθόλου πάντως (30 μπρος-πίσω)

Ερώτηση: είναι ασφαλής τρόπος μπαλώματος? Υπάρχει κίνδυνος-να ξαναχαλάσει ή να χαλάσει η ζυγοστάθμηση του ελαστικού ή κάτι χειρότερο? Μπορώ να πάω να το αφαιρέσω και να το φτιάξω κανονικά-που τα αλείφουν με λάστιχο(?) εσωτερικά και το βάζουν στην πρέσσα για κανά 10λεπτο?

(offtopic): Έχω το GT εδώ και ένα χρόνο (16000 χλμ) με τα Dunlop SP Sport 01A, μια χαρά είναι αν και μεταφέρουν λίγο θόρυβο στην καμπίνα...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή την έχω πατήσει 2 φορές απο βίδα στην πρώτη περίπτωση που είχα τα φαγωμένα Pirelli P6000 χρησιμοποιησαν μακαρόνι για την επισκευή. Τα κράτησα κανά 6 μηνο ακόμη πριν τα αλλάξω και δεν είχα πρόβλημα.

Την δευτερη φορά πάτησα πάλι βίδα αλλά τότε είχα τα καινούρια Toyo T1R. Σε αυτά δεν χρησιμοποιήσαν μακαρόνι αλλά μπάλωμα και ύστερα απο ερώτηση μου στο βουλκανιζατέρ είπαν οτι δεν είναι και η καλύτερη λύση το μακαρόνι και οτι το βάζουν σε ελαστικά που είναι στα τελευταία τους.

Τώρα τι να σου πώ? Εγώ τουλάχιστον αν ποτέ ξαναχρειαστεί θα προτιμήσω μπάλωμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το είχα πάθει στα Toyo με το Polo και δέν ήξερα καν την διαδικασία.

Ο τύπος μου έβαλε κορδόνι στην τρύπα, ΚΑΙ μπάλωμα απο μεσα.Απο ότι μου είπε γίνεται (άν το λέω σωστά) επαναβουλκανοποίηση του ελαστικού με

θερμότητα/πίεση τοπικά, και στην ουσία η τρύπα παύει να υπάρχει.

Το κράτησα έτσι μέχρι που πούλησα το αμάξι..No problem...

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω το εχω κανει σε αρκετα λαστιχα.

Δεν υπαρχει κινδυνος,ποτε δεν αντιμετωπισα κατι δλδ,οποτε δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω εχω βαλει μονο γορδονι σε προηγουμενο αυτοκινητο μου και δεν ειχα ποτε προβλημα ακομα και μετα απο 2 χρονια που αλλαξα λαστιχα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο καιρό άκουγα ένα θόρυβο από μπροστά αριστερά και κατάλαβα ότι είχε μπεί βίδα, στη γωνία μεταξύ πέλματος και προφίλ.

Το πήγα σε ένα βουλκανιζατέρ και ο τύπος έβαλε κορδόνι-δεν τον πρόλαβα- παρ'όλο που δεν έχανε σχεδόν καθόλου μετά την αφαίρεση της βίδας.

Ένα μήνα μετά, δεν έχει χάσει αέρα καθόλου πάντως (30 μπρος-πίσω)

Ερώτηση: είναι ασφαλής τρόπος μπαλώματος? Υπάρχει κίνδυνος-να ξαναχαλάσει ή να χαλάσει η ζυγοστάθμηση του ελαστικού ή κάτι χειρότερο? Μπορώ να πάω να το αφαιρέσω και να το φτιάξω κανονικά-που τα αλείφουν με λάστιχο(?) εσωτερικά και το βάζουν στην πρέσσα για κανά 10λεπτο?

(offtopic): Έχω το GT εδώ και ένα χρόνο (16000 χλμ) με τα Dunlop SP Sport 01A, μια χαρά είναι αν και μεταφέρουν λίγο θόρυβο στην καμπίνα...

Αν δεν κανω λαθος ο αερας πρεπει να ειναι στο 32 και οχι στο 30, ετσι τουλαχιστον μου ειχε πει η αντιπροσωπεια. Ιδιο λαστιχο με το gti δεν φοραει το gt?

Link to comment
Share on other sites

Guest CLakis
Αν δεν κανω λαθος ο αερας πρεπει να ειναι στο 32 και οχι στο 30, ετσι τουλαχιστον μου ειχε πει η αντιπροσωπεια. Ιδιο λαστιχο με το gti δεν φοραει το gt?

Λέει πίσω στο καπάκι του ντεπόζιτου-αν δεν κάνω λάθος- πόσο αέρα πρέπει να βάλεις, ανάλογα και με το βάρος που έχεις μέσα.Οι αντιπρόσωποι είτε για

το Fox τους ρωτήσεις είτε για το Touareg ένα 30άρι θα σου πετάξουν :lol:

Edited by CLakis
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παδια,επειδη εχω δουλεψει σε βουλκανιζατερ των ξαδερφιων μου για πολλα καλοκαιρια ,ηρεμηστε!Δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.Επειδη μπαινει ειδικη κολλα μαζι με το κορδονι(ενεση το λενε) στεγανοποιειται τελεια αφου στριβει απο μεσα και γινεται σαν κοτσιδα.Δεν υπαρχει περιπτωση να χασει.Μονο αν ηταν σκισιμο στο πλαινο θα χρειαζοταν μανσον(μπαλωμα απο μεσα).Οσο για τον αερα ειναι υποκειμενικο.Εγω προσωπικα βαζω 32 σε ολα με 17αρια ζαντολαστιχα.Οπως τον βολευει τον καθενα.Ελπιζω να βοηθησα....

Link to comment
Share on other sites

Το μπαλωμα ειναι καινουργια σχετικα μοδα.Παλια βαζαν συνεχεια κορδονια.Και τι παθαιναν?Τιποτα.Οποτε φανταζομαι και εσυ τωρα δεν θα εχεις προβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 μερες πατησα κι εγω μια οικοδομικη προκα (ηθελα να ξερα που στα κομματια βρεθηκε) η οποια και σφηνωθηκε στο τελευταιο αυλακι της εσωτερικης μεριας του Rosso.

Επειδη ηταν μεγαλης διαμετρου η τρυπα ο λαστιχας αποφασισε να μου βαλει "μανιταρι" το οποιο ειναι αποτι ειδα ενας συνδιασμος των 2 δηλ ενα τυπικο μπαλωμα με κολλα το οποιο βεβαια μπαινει και μεσα στην τρυπα περιπου σαν ενα κορδονι και την μπαλωνει.

Επιλεχτηκε οπως ειπα επειδη ηταν πολυ δυσκολο το σημειο, και ο χρονος θα δειξει αν και κατα ποσο θα αντεξει αυτο.....

Παντως δεν το ειχα ξαναδει σαν μπαλωμα. Ξερει κανεις ποσο αντεχουν αυτα?

Edited by Schiller
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι το έχω 2 χρόνια.Με την γκαντεμιά που με δέρνει μέσα στον πρώτο χρόνο έπαθα 3 φορές λάστιχο...!

Οι 2 από αυτές ήταν από βίδα.Και στις 2 περιπτώσεις μου έβαλε μανητάρι (εμένα μου το είπε ομπρέλα... :) ).Εδώ και έναν χρόνο όλα καλά.Πρέπει να είναι πολύ καλή μέθοδος αυτή!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.