midiangr Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Πριν λίγο καιρό άκουγα ένα θόρυβο από μπροστά αριστερά και κατάλαβα ότι είχε μπεί βίδα, στη γωνία μεταξύ πέλματος και προφίλ. Το πήγα σε ένα βουλκανιζατέρ και ο τύπος έβαλε κορδόνι-δεν τον πρόλαβα- παρ'όλο που δεν έχανε σχεδόν καθόλου μετά την αφαίρεση της βίδας. Ένα μήνα μετά, δεν έχει χάσει αέρα καθόλου πάντως (30 μπρος-πίσω) Ερώτηση: είναι ασφαλής τρόπος μπαλώματος? Υπάρχει κίνδυνος-να ξαναχαλάσει ή να χαλάσει η ζυγοστάθμηση του ελαστικού ή κάτι χειρότερο? Μπορώ να πάω να το αφαιρέσω και να το φτιάξω κανονικά-που τα αλείφουν με λάστιχο(?) εσωτερικά και το βάζουν στην πρέσσα για κανά 10λεπτο? (offtopic): Έχω το GT εδώ και ένα χρόνο (16000 χλμ) με τα Dunlop SP Sport 01A, μια χαρά είναι αν και μεταφέρουν λίγο θόρυβο στην καμπίνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis25 Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Επειδή την έχω πατήσει 2 φορές απο βίδα στην πρώτη περίπτωση που είχα τα φαγωμένα Pirelli P6000 χρησιμοποιησαν μακαρόνι για την επισκευή. Τα κράτησα κανά 6 μηνο ακόμη πριν τα αλλάξω και δεν είχα πρόβλημα. Την δευτερη φορά πάτησα πάλι βίδα αλλά τότε είχα τα καινούρια Toyo T1R. Σε αυτά δεν χρησιμοποιήσαν μακαρόνι αλλά μπάλωμα και ύστερα απο ερώτηση μου στο βουλκανιζατέρ είπαν οτι δεν είναι και η καλύτερη λύση το μακαρόνι και οτι το βάζουν σε ελαστικά που είναι στα τελευταία τους. Τώρα τι να σου πώ? Εγώ τουλάχιστον αν ποτέ ξαναχρειαστεί θα προτιμήσω μπάλωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Εγώ το είχα πάθει στα Toyo με το Polo και δέν ήξερα καν την διαδικασία. Ο τύπος μου έβαλε κορδόνι στην τρύπα, ΚΑΙ μπάλωμα απο μεσα.Απο ότι μου είπε γίνεται (άν το λέω σωστά) επαναβουλκανοποίηση του ελαστικού με θερμότητα/πίεση τοπικά, και στην ουσία η τρύπα παύει να υπάρχει. Το κράτησα έτσι μέχρι που πούλησα το αμάξι..No problem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Κι εγω το εχω κανει σε αρκετα λαστιχα. Δεν υπαρχει κινδυνος,ποτε δεν αντιμετωπισα κατι δλδ,οποτε δεν υπαρχει λογος ανησυχιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Και εγω εχω βαλει μονο γορδονι σε προηγουμενο αυτοκινητο μου και δεν ειχα ποτε προβλημα ακομα και μετα απο 2 χρονια που αλλαξα λαστιχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xou Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Πριν λίγο καιρό άκουγα ένα θόρυβο από μπροστά αριστερά και κατάλαβα ότι είχε μπεί βίδα, στη γωνία μεταξύ πέλματος και προφίλ.Το πήγα σε ένα βουλκανιζατέρ και ο τύπος έβαλε κορδόνι-δεν τον πρόλαβα- παρ'όλο που δεν έχανε σχεδόν καθόλου μετά την αφαίρεση της βίδας. Ένα μήνα μετά, δεν έχει χάσει αέρα καθόλου πάντως (30 μπρος-πίσω) Ερώτηση: είναι ασφαλής τρόπος μπαλώματος? Υπάρχει κίνδυνος-να ξαναχαλάσει ή να χαλάσει η ζυγοστάθμηση του ελαστικού ή κάτι χειρότερο? Μπορώ να πάω να το αφαιρέσω και να το φτιάξω κανονικά-που τα αλείφουν με λάστιχο(?) εσωτερικά και το βάζουν στην πρέσσα για κανά 10λεπτο? (offtopic): Έχω το GT εδώ και ένα χρόνο (16000 χλμ) με τα Dunlop SP Sport 01A, μια χαρά είναι αν και μεταφέρουν λίγο θόρυβο στην καμπίνα... Αν δεν κανω λαθος ο αερας πρεπει να ειναι στο 32 και οχι στο 30, ετσι τουλαχιστον μου ειχε πει η αντιπροσωπεια. Ιδιο λαστιχο με το gti δεν φοραει το gt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 (edited) Αν δεν κανω λαθος ο αερας πρεπει να ειναι στο 32 και οχι στο 30, ετσι τουλαχιστον μου ειχε πει η αντιπροσωπεια. Ιδιο λαστιχο με το gti δεν φοραει το gt? Λέει πίσω στο καπάκι του ντεπόζιτου-αν δεν κάνω λάθος- πόσο αέρα πρέπει να βάλεις, ανάλογα και με το βάρος που έχεις μέσα.Οι αντιπρόσωποι είτε για το Fox τους ρωτήσεις είτε για το Touareg ένα 30άρι θα σου πετάξουν Edited June 4, 2007 by CLakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantargos Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Λοιπον παδια,επειδη εχω δουλεψει σε βουλκανιζατερ των ξαδερφιων μου για πολλα καλοκαιρια ,ηρεμηστε!Δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.Επειδη μπαινει ειδικη κολλα μαζι με το κορδονι(ενεση το λενε) στεγανοποιειται τελεια αφου στριβει απο μεσα και γινεται σαν κοτσιδα.Δεν υπαρχει περιπτωση να χασει.Μονο αν ηταν σκισιμο στο πλαινο θα χρειαζοταν μανσον(μπαλωμα απο μεσα).Οσο για τον αερα ειναι υποκειμενικο.Εγω προσωπικα βαζω 32 σε ολα με 17αρια ζαντολαστιχα.Οπως τον βολευει τον καθενα.Ελπιζω να βοηθησα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 Και μενα παντως υστερα απο χοντρη βιδα που εφαγε το λαστιχο και μου εκαναν μπαλωμα ακομη και 1 χρονο μετα ηταν μια χαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 Το μπαλωμα ειναι καινουργια σχετικα μοδα.Παλια βαζαν συνεχεια κορδονια.Και τι παθαιναν?Τιποτα.Οποτε φανταζομαι και εσυ τωρα δεν θα εχεις προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 (edited) Πριν 2 μερες πατησα κι εγω μια οικοδομικη προκα (ηθελα να ξερα που στα κομματια βρεθηκε) η οποια και σφηνωθηκε στο τελευταιο αυλακι της εσωτερικης μεριας του Rosso. Επειδη ηταν μεγαλης διαμετρου η τρυπα ο λαστιχας αποφασισε να μου βαλει "μανιταρι" το οποιο ειναι αποτι ειδα ενας συνδιασμος των 2 δηλ ενα τυπικο μπαλωμα με κολλα το οποιο βεβαια μπαινει και μεσα στην τρυπα περιπου σαν ενα κορδονι και την μπαλωνει. Επιλεχτηκε οπως ειπα επειδη ηταν πολυ δυσκολο το σημειο, και ο χρονος θα δειξει αν και κατα ποσο θα αντεξει αυτο..... Παντως δεν το ειχα ξαναδει σαν μπαλωμα. Ξερει κανεις ποσο αντεχουν αυτα? Edited June 19, 2007 by Schiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Το αμάξι το έχω 2 χρόνια.Με την γκαντεμιά που με δέρνει μέσα στον πρώτο χρόνο έπαθα 3 φορές λάστιχο...! Οι 2 από αυτές ήταν από βίδα.Και στις 2 περιπτώσεις μου έβαλε μανητάρι (εμένα μου το είπε ομπρέλα... ).Εδώ και έναν χρόνο όλα καλά.Πρέπει να είναι πολύ καλή μέθοδος αυτή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Θοδωρα μην ανησυχεις. Αντεχουν!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...