Numb Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Ερωτηση: Εχω Golf 5 Gti με χωανη ΑEM intake systems,προγραμμα Stratis autosport και intercooler S3(2007) κα αναρωτιεμαι αν θα εχει καμια διαφορα στην αποδοση αν βγαλω το μεσαιο καζανακι....Οι αποψεις ειναι πολλες....αλλοι βγαλε το θα ανεβει στα ψηλα ,αλλοι αστο θα πεσει στα ψηλα ,αλλοι δεν εχει διαφορα.....ξερω γω..........Help... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 - τι νοημα εχει εαν και εφ'οσον κερδισεις κατι στις υψηλες αν το χασεις απο μεσαιες συν τον θορυβο που θα ανεβει ? δεν αξιζει για καθημερινο αμαξι αυτοι που κανουν κοντρες ή ρισκαρουν καποια κληση ας το κανουν - αλλαξε το σε περιπτωση που βαλεις νεα πολλαπλη εχεις ηδη αλλο τελικο οποτε τι μενει ? ενας μεταλλικος καταλυτης να δεσει το γλυκο αντε και ενα μεσαιο για να "κλεισει" το θεμα εξατμιση (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 μονο κ μονο η φασαρια φτανει για να μην το βαλεις. αλλα γουστα ειναι αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Ακόμα να προσθέσω ότι στα ψηλά το αυτοκίνητο θα κρεμάει, αλλά θα βγάζει περισσότερη δύναμη στις χαμηλές. Και από θόρυβο, άστα να πάνε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 ...και λίγο οικολογική συνείδηση δεν βλάπτει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Επειδή θα βγάλει το μεσαίο , θα επιβαρυνθεί το περιβάλλον? Ότι έβγαζε πρίν , θα βγάζει και τώρα, ισως ένα 2% παραπάνω λόγο προσαρμογής μίγματος.... Εγω λέω να μην το βγάλεις, το έβγαλα και εγω και μετα απο μια εβδομάδα το ξανακόλλησα , γιατι 1)Χαμηλά εδινε καλύτερα αλλα ψηλά τον επαιρνε 2)Έκανε πολυ θόρυβο 3)Πάρα πολυ θόρυβο 4)Δεν έπαιζε να κάνω ταξίδι ήρεμος.... 5)Νόμιζα οτι οδηγούσα Grp A αυτοκίνητο , πιο πολυ θόρυβο και απο Rallye με grp N καζανάκι...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Επειδή θα βγάλει το μεσαίο , θα επιβαρυνθεί το περιβάλλον? Ότι έβγαζε πρίν , θα βγάζει και τώρα, ισως ένα 2% παραπάνω λόγο προσαρμογής μίγματος.... Μου θυμίζεις ένα φίλο μου ο οποίος με βλέπει που θέλω να βρω κάδο για να πετάξω το εισητήριο του λεωφορείου και μου λέει: "Έλα ρε ΒΛΑΚΑ κοίτα τι γίνεται γύρω σου και εσύ πας και το πετάς στον κάδο???". Ότι κατάλαβες κατάλαβες.Είμαι 18 χρονών και μου φαίνεται πολύ ηλίθιο να κάθομαι να συμβουλεύω μεγαλύτερους μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Ο Puck μάλλον εννούσε ότι την κύρια ζημιά στο περιβάλλον δεν την προκαλεί η έλληψη τελικού. Γι'αυτό είναι υπεύθυνος ο καταλύτης. Το τελικό μειώνει περισσότερο την ηχορύπανση και πολύ λιγότερο εώς καθόλου, την μόλυνση του περιβάλλοντος. Επίσης έχει και άλλους λόγους ύπαρξης.. για τους οποίους δεν θα το έβγαζα προσωπικά. +1 στην οικολογική συνείδηση 0ε0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Ερωτηση: Εχω Golf 5 Gti με χωανη ΑEM intake systems,προγραμμα Stratis autosport και intercooler S3(2007) κα αναρωτιεμαι αν θα εχει καμια διαφορα στην αποδοση αν βγαλω το μεσαιο καζανακι....Οι αποψεις ειναι πολλες....αλλοι βγαλε το θα ανεβει στα ψηλα ,αλλοι αστο θα πεσει στα ψηλα ,αλλοι δεν εχει διαφορα.....ξερω γω..........Help... Επειδή είναι η δεύτερη φορά που σε βοηθάω να σου πώ ότι εγώ το έκανα ήδη, και μετά απο ένα μήνα το ξανάβαλα... Απο απόδοση ίσως να είσαι και χειρότερα, όχι για τεχνικούς λόγους , αλλά γιατί λόγο του θορύβου απλά δέν θα πατάς γκάζι.... Και άν έχεις αμφιβολίες για το τί και πόσο κόβει το μεσαίο, δές λίγο την φωτό απο το δικό μου, λίγο πρίν το ξαναβάλω, και κρίνεις απο μόνος σου... Αντί λοιπόν να ασχολείσαι με...χαζομάρες (τις κάναμε πρίν απο σένα...), πές μας καλύτερα τί είδες με το intercooler του S3. Πιστεύω αυτό θα βοηθούσε περισσότερο το φόρουμ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Αστο οπως ειναι και κανεις μια και καλη την κινηση για εξατμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 αν αλλαξεις ομως διαμετρο στην εξατμιση σου πρεπει να το αφαιρεσεις...και οποιος μου λεει για θορυβο ας με αφησει να εχω αλλη γνωμη...αν βαλεις το καταλληλο καζανακι δε θα εχεις καθολου θορυβο...οπως π.χ. εμενα που δεν εχει μεσαιο και δεν ακουγεται καθολου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 αν αλλαξεις ομως διαμετρο στην εξατμιση σου πρεπει να το αφαιρεσεις...και οποιος μου λεει για θορυβο ας με αφησει να εχω αλλη γνωμη...αν βαλεις το καταλληλο καζανακι δε θα εχεις καθολου θορυβο...οπως π.χ. εμενα που δεν εχει μεσαιο και δεν ακουγεται καθολου!!! Golf 5 έχεις;; Γιατί άν όχι τότε απο εξάτμιση σε εξάτμιση έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.Δέν μπορείς να συγκρίνεις το τί κάνει το δικό σου χωρίς μεσαίο με το τί κάνει σε άλλα αυτοκίνητα. Το θέμα μείωση θορύβου απο την εξάτμιση είναι κάτι που μπορεί να χειριστεί τόσο το μεσαίο όσο και το τελικό καζανάκι, και το τί θόρυβο κάνει η αφαίρεση του πρώτου, έχει να κάνει κατα μεγάλο ποσοστό το τι "κρατάει" και το τελικό. Τρανταχτό παράδειγμα η milltek που ενώ δέν έχει μεσαίο, το τελικό κάνει όλη την δουλειά, κρατόντας τον θόρυβο σε "λογικά" πλαίσια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...