Jump to content
DEMON4141

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΤ ΠΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ (σσ BOULEKOS). ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

Link to comment
Share on other sites

Πεταμένα λεφτάάάάά.... <_<

να πληρώσεις...για την καλύτερη απόκριση σε έναν από τους πιο ακριβούς βελτιωτές, τον Μπουλέκο?

Καλύτερα βάλε μιά σκούπα, βγάλε προκαταλύτη, βάλε πρόγραμμα! Το ηλ. γκάζι κάνει καλή δουλειά με την κατανάλωση σε σταθερά γκάζια!

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΤ ΠΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ (σσ BOULEKOS). ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

εγω το εχω βαλει φιλε μου κ καποια αλλα παιδια

εχω δει διαφορα αλλα οχι για τοσα λεφτα ισως να μην αξιζει η σχεση αποδοσης-κοστους

ειχα τα λεφτα κ ειπα να το βαλω,απλα

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΤ ΠΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ (σσ BOULEKOS). ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

Yπαρχει σχετικο topic για αυτο το θεμα, ριξε μια ματια εδω :cry:

Σου έχει περάσει από το μυαλό να βάλεις sprint booster? Από οτι ξέρω έχει κάπου 160 Ευρώ

Σπυρο για το ιδιο πραγμα ρωταει το παληκαρι :D:baby:

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 200€ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΕΛΤΙΩΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΡΚΕΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ!! THANKS ΠΑΝΤΩΣ... :cry:

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί τόση μανία με την απόκριση στο γκάζι! Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν πολλοί λιγότερο δαπανηροί αλλά περισσότερο αποτελεσματικοί τρόποι να απαλαγείτε από δισταγμό στην εκκίνηση, ο οποίος δημιουργείται 90% από την ύπαρξη προκαταλύτη στα συγκεκριμένα αμάξια και όχι από την ηλεκτρονική μονάδα! οι μοναδικοί που κατήργησαν τη μονάδα ηλεκτρονικού γκαζιού ήταν οι οδηγοί στο ενιαίο με τα Λεόν!

Σας το ξαναλέω αγαπητοί μου:πεταμένα λεφτά!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια να ρωτησω κατι αλλο δε μπορει να γινε ιτραμπα ντιζας απο παλιοτερο polo οπως γνωστο περιοδικο ειχε παρουσιασει αντιστοιχη μετατροπη σε 307?

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Στα Λεον του εννιαίου δεν κατάργησαν τη μονάδα του γκαζιού, απλά είχαν κόψει το καλώδιο που ενώνει το γκάζι με το φρένο απλά δε μπερδεύει στα γκαζόφρενα το ηλεκτρονικό γκάζι, απαραίτητο στην πίστα, αλλά ανάβει μόνιμα το λαμπάκι epc...Πάντως όντως με σκούπα που φόραγα στο ίμπιζα η κατάσταση καλυτέρευε εμφανώς αλλά καμία σχέση...Το να αλλάξεις την πεταλούδα είναι πολύ μπέρδεμα γιατι εμάς έχει πολύ πιο πολύπλοκο εγκέφαλο...άσε που το κόστος είναι απαγορευτικό...

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί τόση μανία με την απόκριση στο γκάζι! Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν πολλοί λιγότερο δαπανηροί αλλά περισσότερο αποτελεσματικοί τρόποι να απαλαγείτε από δισταγμό στην εκκίνηση, ο οποίος δημιουργείται 90% από την ύπαρξη προκαταλύτη στα συγκεκριμένα αμάξια και όχι από την ηλεκτρονική μονάδα! οι μοναδικοί που κατήργησαν τη μονάδα ηλεκτρονικού γκαζιού ήταν οι οδηγοί στο ενιαίο με τα Λεόν!

Σας το ξαναλέω αγαπητοί μου:πεταμένα λεφτά!

δηλαδη προτεινεις την αφαιρεση του προκαταλυτη?

το εχει δοκιμασει κανεις? εχουμε εντυπωσεις?

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη προτεινεις την αφαιρεση του προκαταλυτη?

το εχει δοκιμασει κανεις? εχουμε εντυπωσεις?

ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΑΝ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΜΔΑ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΛΙΓΟ Η ΕΞΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

Στο ενιαίο , στα Λεον, δημιουργούσαν με τον τρόπο που προαναφέρθηκε ένα σκόπιμο βραχυκύκλωμα αλλά δεν ήταν εύκολο, καθώς μετά προέκυπταν προβλήματα με τον εγκέφαλο και τέτοια!

Από εκεί και πέρα η αφαίρεση του προκαταλύτη είναι απλή, εφόσον τοποθετηθεί ένα ελεύθερο χταπόδι στην εισαγωγή! Η διαφορά χαμηλά, στα ξεκινήματα και ειδικά με κλιματισμό σε λειτουργία από τα λόγια πολλών , αλλάζει πολύ προς το καλύτερο!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά ένα ελεύθερο χταπόδι θα προκαλέσει πιθανότατα να ανάψουν λαμπάκια EPC και Engine (που είναι ουσιαστικά για τα καυσαέρια), τα οποία συγκεκριμένα στο 9Ν έχουν και ως αποτέλεσμα να μην ανάβουν τα φώτα των φρένων!!! ;) Γίνεται να βγάλουμ τον προκαταλύτη χωρίς να αλλάξουμε χταπόδι; Και αν ναί θα ανάψουν τα λαμπάκια; Αν το έχει κάνει κανένας ας πει την άποψή του παρακαλώ.

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

an pas σε καποιον καλο επωνυμο θα σου φτιαξει πολυ καλο χταποδι(θα το πληρωσεις βεβαια αντιστοιχα περισσοτερα)αλλα δε εχει κανενα προβλημα

κ με τα παιδια απο το ιμπιζα κλαμπ που συζηταμε τα ιδια μου ειπαν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.