melaslog Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Εχω ένα passat 2.8 V6 1998. Βλέπω δεκάδες posts και πολλές εταιρείες για βελτίωση turbo. Ξέρει κανείς για βελτίωση ατμοσφαιρικού; Ρώτησα για τσιπ και μου είπαν 350-400 ευρώ και αύξηση περίπου 10% στην Tuning-faster. Δουλεύει, δεν δουλεύει;ξέρει κανείς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΑΛΚΗΣ Μ. Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Για πες κωδικό κινητήρα φίλτατε. Πας κατευθείαν στο πρόγραμμα ενώ θα μπορούσες να κάνεις τόσα άλλα πράγματα σε αυτά τα κιβυκά.........¶ν είναι να έρθεις στο Κυριακάτικο meeting,καλύτερα να στα πώ εκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melaslog Posted April 15, 2005 Author Report Share Posted April 15, 2005 Για πες κωδικό κινητήρα φίλτατε.Πας κατευθείαν στο πρόγραμμα ενώ θα μπορούσες να κάνεις τόσα άλλα πράγματα σε αυτά τα κιβυκά.........¶ν είναι να έρθεις στο Κυριακάτικο meeting,καλύτερα να στα πώ εκεί. ← Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Θα προσπαθήσω να έρθω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFiiiGT Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ PASSAT ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ !!! ΜΠΟΡΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟ PASSAT ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ TUNING FASTER ΑΠΟ ΟΣΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΧΟΥΝΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΕΣ !!! ----------------------------- ΦΙΛΕ ΑΛΚΗ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ,ΟΧΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ !!! ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackpit Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Για πες κωδικό κινητήρα φίλτατε.Πας κατευθείαν στο πρόγραμμα ενώ θα μπορούσες να κάνεις τόσα άλλα πράγματα σε αυτά τα κιβυκά.........¶ν είναι να έρθεις στο Κυριακάτικο meeting,καλύτερα να στα πώ εκεί. ← ΦΙΛΕ ΑΛΚΗ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ,ΟΧΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ !!! ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ !!! Χμ, Κατι ξερει ο Αλκης. Ας τον ακουσουμε πρωτα.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFiiiGT Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 ΑΑΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟΤΕ, ΡΗΧΤΕ ΤΟΥ ΚΑΜΙΑ 2500-3000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 300 ΑΛΟΓΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ !!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest makntak Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 φιλε melaslog την turbo εκδοχη την εχεις σκεφτει????????? με τα ιδια λεφτα περνεις παραπανω ατια και βεβαια φτερνισμενα ΤΣΟΥΦΦΡΡΡΡΡΡΡΡ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 φιλε melaslog την turbo εκδοχη την εχεις σκεφτει?????????με τα ιδια λεφτα περνεις παραπανω ατια και βεβαια φτερνισμενα ΤΣΟΥΦΦΡΡΡΡΡΡΡΡ ← Και μετοχές στη Shell καί ένα πολύ καλό κοτσαδώρο γιατι και με 2.8 και turbo θα πρέπει να κουβαλάει μαζί του το βυτίο με τη Racing??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Σε παλαιότερο τεύχος Power tech είχε Λεον 2,8 δλδ τον ίδιο κινητήρα τουρμπισμένο υπάρχει έτοιμο κιτ με πολύ καλά σχόλια.Το αυτοκίνητο ανείκει στον ιδιοκτήτη της Σεατ στη χαλκίδα αν θυμάμαι καλά... Πάντως απότι λένε ο κινητήρας σου είναι αρκετά φιμωμένος οπότε με α στάδιο θα ξυπνήσει αρκετά.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 (edited) Πέρα από το πρόγραμμα ....υπάρχει και ο Υπερσυμπιεστής....αλλα 100 αλογάκια αλλα και περίπου 4000-4500 δολάρια.... Που θέλεις να το φτάσεις? @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited March 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melaslog Posted April 20, 2005 Author Report Share Posted April 20, 2005 Παιδιά ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον. Φίλε Αλκη αύριο θα σου στείλω κωδικό κινητήρα(δεν κατάφερα να έρθω στο meeting). Δεν είμαι και πολύ σχετικός με βελτιώσεις κλπ. Σίγουρα θέλω κάποια άλογα παραπάνω (τα 300 ακούγονται όμορφα) αλλά δεν θέλω να γυροφέρνω συνεργεία. Τη λύση Turbo την φοβάμαι λίγο για προβλήματα αλλά όπως είπα δεν είμαι και πολύ σχετικός. Τι καίει περισσότερο ατμόσφαιρα φτιαγμένο ή turbo γιατί άντε να δώσεις κάποια λεφτά για φτιάξιμο αλλά μην τα πληρώνεις και κάθε μέρα και σε κάνα χρόνο πληρώσεις άλλα τόσα βενζίνη; Και καλά το κάνω, θέλω και άλλες αλλαγές; αμορτισέρ, φρένα κλπ; Σας ζάλισα εεεεε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 http://www.evoms.com/vw%20main%20frames.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melaslog Posted April 20, 2005 Author Report Share Posted April 20, 2005 http://www.evoms.com/vw%20main%20frames.htm ← Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον Meltemi. Κράτησα το site για μελλοντική χρήση. Θα περιμένω βέβαια και τη γνώμη του Αλκη που από ότι βλέπω πρέπει να ξέρει κάτι παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΑΛΚΗΣ Μ. Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 ΑΑΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟΤΕ,ΡΗΧΤΕ ΤΟΥ ΚΑΜΙΑ 2500-3000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 300 ΑΛΟΓΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ !!!!!!! ← Γιατί με αποπέρνεις ρε φιλαράκι????? Σε παλαιότερο τεύχος Power tech είχε Λεον 2,8 δλδ τον ίδιο κινητήρα τουρμπισμένο υπάρχει έτοιμο κιτ με πολύ καλά σχόλια.Το αυτοκίνητο ανείκει στον ιδιοκτήτη της Σεατ στη χαλκίδα αν θυμάμαι καλά... Πάντως απότι λένε ο κινητήρας σου είναι αρκετά φιμωμένος οπότε με α στάδιο θα ξυπνήσει αρκετά.... ← Δεν είναι το ίδιο μοτέρ αρχηγέ μου.Αυτό που είδες στο Leon είναι το 24v VR6 το οποίο τοποθετείται εγκάρσια και στο Passat σταμάτησε να βγαίνει απο το 1997.Του melaslog είναι διαμείκης,το V είναι σε γωνία 60 μοιρών και όχι 15 όπως στο VR6 και 30βάλβιδο. Γειά σου φίλε melaslog και συγγνώμη για την καθηστέρηση. Πρώτα απ όλα ας ξεκινήσουμε απο το πόσα θέλεις να διαθέσεις και τί απαιτήσεις έχεις απο το αυτοκίνητό σου. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...... 1)το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να βάλεις μία τεράστια φιλτροχοάνη και εννοώ τεράστια διότι σε αυτά τα μοτέρ δεν προβληματίζεσαι αν θα είναι παραπάνω ο αέρας απο το καύσιμο ή θα έχεις κάποιες αριθμίες απο τον αισθητήρα κι αυτό γιατί μέσω εγκεφάλου και ανάλογα την εκάστοτε λειτουργία του μοτέρ,τραβάει όσο αέρα χρειάζεται απο την εισαγωγή για σωστότερο μίγμα και τίποτα παραπάνω ή λιγότερο.Δηλαδή,εσύ το ελευθερώνεις όσο μπορείς και αυτό ανάλογα πόσο αέρα θα χρειαστει,θα τραβήξει. 2)εκκεντροφόροι:σε αυτό το πράγμα για ατμοσφαιρικές βελτιώσεις είμαι απόλυτος. Με τον κινητήρα σου(κυβικά) και ένα καλό setaki εκκεντροφόρων(έχω κόλλημα με τους shrick) της τάξεως των 268 μοιρών(και 280 λέω σ αυτά τα κυβικά αλλά είναι too much) θα αποκτήσεις το ξεσπασμά σου μετά τις 4000σ.αλ. και πάνω(εμπειρικά πάντα).Εκεί πίστεψέ με ότι είναι όλη η μαγεία. 3)εδώ έχουμε κάτι πιο extreme που νομίζω ότι δεν θα σε ενδιαφέρει και τόσο αλλά ας το πώ. Κατέβασμα οι κυλινδροκεφαλές και άλλαγμα οι βαλβίδες με μεγαλύτερης διαμέτρου ΚΑΙ εισαγωγής αλλά ΚΑΙ εξαγωγής.Στης εισαγωγής απο 1,6-2,1mm και στης εξαγωγής από 1,2-1,8mm νομίζω οτι θα ήταν souper. 4)Aπο κεί κι έπειτα,αν κάνεις κάτι τέτοιο, θα πρέπει να μεγαλώσει και η διάμετρος των αυλών εισαγωγής της κυλινδροκεφαλής.¶ν γίνει το προηγούμενο βήμα και δεν κάνεις αυτό,τότε τσάμπα ο κόπος. 5)Ο συνδιασμός του 4 και του 5 στα 2,8LT είναι στο περίπου +20 τροχό. 6)Για την σωστή λειτουργία όλων ακόμα και μόνο εκκεντροφόρους να βάλεις,θα χρειαστεί ένας καλός επαναπρογραμματισμός της ECU για την σωστή διαχείρηση air/fuel mixture/ratio. 7)Aνάλογα την μούρλα σου(όπως εγώ ένα πράγμα),αγοράζεις τροχαλίες στοφάλου-δυναμο-τιμονιού.(setaki).Αναλογισου ότι η τροχαλία σου είναι γύρω στα 2,2 κιλά και οι aftermarket tuning γύρω στα 500 γραμμάρια. σύστημα εξαγωγής-εξάτμιση-καταλύτης. Πάω να την πέσω γιατί δεν την παλεύω άλλο(δείτε και την ώρα)και τα λέμε αύριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melaslog Posted April 21, 2005 Author Report Share Posted April 21, 2005 Φίλε, μόνο και μόνο για τον κόπο σου, σε ευχαριστώ πολύ. Κάτι τελευταίο για να μην σε πρήζω. Και πες καλά το αποφασίζω κάτι τέτοιο, επειδή είμαι άσχετος που τα κάνω όλα αυτά, ποιόν εμπιστεύομαι, πως τον ελέγχω; και αν είναι να πάω σε μηχανικό για τα πρώτα και σε προγραμματιστή για την ECU, αρχίζει ο ένας " δεν είναι έτσι ", ποιός σου τα είπε αυτά κλπ. και αν κάτι μετά στραβώσει θα λέει ο μηχανικός "δεν έκανε καλό προγραμματισμό ο άλλος", ο άλλος θα λέει ...... Κόστος;;; Εχεις κάποιον εσύ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΑΛΚΗΣ Μ. Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Καλησπέρα και πάλι.. Το κόστος είναι ανάλογο.Δεν μπορώ να στα πω όλα.Πρέπει πρώτα να μου πείς προς τα πού κλείνεις και μετά να σε ενημερώσω καταλλήλως. Όσο για το όλο project έχω απ όλα.Μην αγχώνεσαι.Τώρα,άν κάποιος σου πεί έτσι και γιουβέτσι,ξέρεις πού τον γράφω????¶σε καλύτερα. Υ.Γ.Επίτρεψέ μου να πώ ότι έχω κάνει διατριβή σε αυτά τα μοτέρ. See ya!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melaslog Posted April 21, 2005 Author Report Share Posted April 21, 2005 Καλησπέρα και πάλι..Το κόστος είναι ανάλογο.Δεν μπορώ να στα πω όλα.Πρέπει πρώτα να μου πείς προς τα πού κλείνεις και μετά να σε ενημερώσω καταλλήλως. Όσο για το όλο project έχω απ όλα.Μην αγχώνεσαι.Τώρα,άν κάποιος σου πεί έτσι και γιουβέτσι,ξέρεις πού τον γράφω????¶σε καλύτερα. Υ.Γ.Επίτρεψέ μου να πώ ότι έχω κάνει διατριβή σε αυτά τα μοτέρ. See ya!! ← Θα μου άρεσε κάτι μεταξύ 220-250 hp ή από μια άλλη προσέγγιση κάτι γύρω στις 2000,00. Από κατανάλωση πως τα πάμε;γιατί μέσα στη πόλη αγγίζει μερικές φορές και τα 20 lt/100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 τι να βελτιωσεισ σε αυτη τη μοτερουκλα ρε φιλαρακο, για να λεσ οτι ειναι βελτιωμενο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΑΛΚΗΣ Μ. Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 Θα μου άρεσε κάτι μεταξύ 220-250 hp ή από μια άλλη προσέγγιση κάτι γύρω στις 2000,00.Από κατανάλωση πως τα πάμε;γιατί μέσα στη πόλη αγγίζει μερικές φορές και τα 20 lt/100km. ← Τα 220+ τα έχουμε στο χέρι και χωρίς να κατεβάσουμε κυλινδροκεφαλή Όσο για τα χρήματα πιστεύω ότι μου έδωσες ένα καλό ποσό προς απαντησή μου!Απλά,μπορεί να γίνει δουλίτσα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefos Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 sls tuning for vag group για τσέκαρε για κάτι κίτ με κομπρέσορες που έχει για κάτι τέτοιους ατμοσφαιρικούς! όσο για πρόγραμμα κερδίζεις +19 PS +30 Nm και κοστίζει 480 ευρά! αλλά καλή λύση τα κιτάκια απο 3000 ευρά και πάνω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest agisd Posted May 3, 2005 Report Share Posted May 3, 2005 γνωμη μου ειναι ξεκινα με εισαγωγή/εξαγωγη πρωτα and take it from there... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melaslog Posted May 3, 2005 Author Report Share Posted May 3, 2005 τι να βελτιωσεισ σε αυτη τη μοτερουκλα ρε φιλαρακο, για να λεσ οτι ειναι βελτιωμενο.. ← Γιατί μου τη λες έτσι φιλαράκι; Το αμάξι είναι 2 τόννους (με εμένα μέσα που είμαι 130 κιλά), είναι 4*4 και αυτόματο και από τα 192 άλογα που λέει του κόβουν λίγο τα παραπάνω. Εξάλλου ποιός δεν το βελτιώνει και λίγο στα πλαίσια που μπορεί; Εδώ άλλοι πάνε και τα κάνουν καραγκιόζη με φουσκωτά φτερά, αεροτομές παντόφλες κλπ Δε μιλήσαμε κιόλας για καραφτιαξίματα 400+ ίππων. Οποιος το βελτιώνει το κάνει για να είναι βελτιωμένο και όχι για να το λέει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 3, 2005 Report Share Posted May 3, 2005 τι να βελτιωσεισ σε αυτη τη μοτερουκλα ρε φιλαρακο, για να λεσ οτι ειναι βελτιωμενο.. ← Αντιθέτως μάλιστα, όταν έχεις 6 κυλίνδρους, 2.800 κυβικά και τρελλές ροπές για να χτίσεις, τότε είναι που χαίρεσαι να βελτιώνεις... Σκέφτηκες οτι με τόσα κυβικά να παίξεις με ένα προγραμματάκι μπορεί να πάρεις 20-30 άλογα? Όταν έχεις τόσο μεγάλα μοτέρ, ό,τι και να κάνεις το αποτέλεσμα φαίνεται (το βλέπεις, το μυρίζεις το αισθάνεσαι!!!!). Εδώ σκάνε 1000 ευρώ για ΦΠΕ για να φτιάξουν τα 75άρια για να πάρουν 1-2-5-10 υποτιθέμενα άλογα, δέν θα φτιάξεις αυτό το θηριάκι που ότι και να κάνεις παίρνει καμμιά 20αριά άλογα με τις πιό ξευτιλομετατροπές? Εδώ είναι που αξίζει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest agisd Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 η βελτιωση σε ατμοσφαιρικο κινητήρα ειναι ακριβη και δεν θα σου δωσει πανω απο 20 αλογα και αυτα μονο αν κανεις εισαγωγη, εξαγωγη (header/cat back), προγραμμα. και αυτα σε αυτον τον κινητηρα που εχει και 190 ιππους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 5, 2005 Report Share Posted May 5, 2005 η βελτιωση σε ατμοσφαιρικο κινητήρα ειναι ακριβη και δεν θα σου δωσει πανω απο 20 αλογα και αυτα μονο αν κανεις εισαγωγη, εξαγωγη (header/cat back), προγραμμα. και αυτα σε αυτον τον κινητηρα που εχει και 190 ιππους. ← Στα τουρμπίσια όντως είναι πολύ ευκολότερο να πάρεις άλογα, και αυτό που λές όμως πιστεύω είναι υπερβολικό... Αυτά (εισαγωγή-εξαγωγή-πρόγραμμα) είναι το καλημέρα, και όχι και τόσο ακριβά πιά... ¶ν ασχοληθείς σοβαρά να το μετατρέψεις έχεις πολύ περισσότερα να κάνεις, για λεπτομέρειες καλύτερα όμως να τα πεί ο ¶λκης, έχει κάνει διατριβή στα VR6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...