Jump to content
melaslog

Βελτίωση 2.8 V6 ατμοσφαιρικού.

Recommended Posts

Εχω ένα passat 2.8 V6 1998.

Βλέπω δεκάδες posts και πολλές εταιρείες για βελτίωση turbo.

Ξέρει κανείς για βελτίωση ατμοσφαιρικού;

Ρώτησα για τσιπ και μου είπαν 350-400 ευρώ και αύξηση περίπου 10% στην Tuning-faster. Δουλεύει, δεν δουλεύει;ξέρει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.

Για πες κωδικό κινητήρα φίλτατε.

Πας κατευθείαν στο πρόγραμμα ενώ θα μπορούσες να κάνεις τόσα άλλα πράγματα σε αυτά τα κιβυκά.........¶ν είναι να έρθεις στο Κυριακάτικο meeting,καλύτερα να στα πώ εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Για πες κωδικό κινητήρα φίλτατε.

Πας κατευθείαν στο πρόγραμμα ενώ θα μπορούσες να κάνεις τόσα άλλα πράγματα σε αυτά τα κιβυκά.........¶ν είναι να έρθεις στο Κυριακάτικο meeting,καλύτερα να στα πώ εκεί.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Θα προσπαθήσω να έρθω.

Link to comment
Share on other sites

ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ

ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ PASSAT ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,

ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ !!!

ΜΠΟΡΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΙΝ

ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ

ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟ PASSAT ΣΟΥ,

ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ TUNING FASTER ΑΠΟ ΟΣΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

ΕΧΟΥΝΕ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΧΟΥΝΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΜΟΝΟ

ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΕΣ !!!

-----------------------------

ΦΙΛΕ ΑΛΚΗ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ

ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ,ΟΧΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ !!!

ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΑΚΟΜΑ

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ !!!

Link to comment
Share on other sites

Για πες κωδικό κινητήρα φίλτατε.

Πας κατευθείαν στο πρόγραμμα ενώ θα μπορούσες να κάνεις τόσα άλλα πράγματα σε αυτά τα κιβυκά.........¶ν είναι να έρθεις στο Κυριακάτικο meeting,καλύτερα να στα πώ εκεί.

ΦΙΛΕ ΑΛΚΗ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ

ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ,ΟΧΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ !!!

ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΑΚΟΜΑ

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ !!!

Χμ, Κατι ξερει ο Αλκης. Ας τον ακουσουμε πρωτα.............. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest makntak

φιλε melaslog την turbo εκδοχη την εχεις σκεφτει?????????

με τα ιδια λεφτα περνεις παραπανω ατια και βεβαια φτερνισμενα ΤΣΟΥΦΦΡΡΡΡΡΡΡΡ

Link to comment
Share on other sites

φιλε melaslog την turbo εκδοχη την εχεις σκεφτει?????????

με τα ιδια λεφτα περνεις παραπανω ατια και βεβαια φτερνισμενα  ΤΣΟΥΦΦΡΡΡΡΡΡΡΡ

Και μετοχές στη Shell καί ένα πολύ καλό κοτσαδώρο γιατι και με 2.8 και turbo θα πρέπει να κουβαλάει μαζί του το βυτίο με τη Racing???

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Σε παλαιότερο τεύχος Power tech είχε Λεον 2,8 δλδ τον ίδιο κινητήρα τουρμπισμένο υπάρχει έτοιμο κιτ με πολύ καλά σχόλια.Το αυτοκίνητο ανείκει στον ιδιοκτήτη της Σεατ στη χαλκίδα αν θυμάμαι καλά... Πάντως απότι λένε ο κινητήρας σου είναι αρκετά φιμωμένος οπότε με α στάδιο θα ξυπνήσει αρκετά....

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το πρόγραμμα ....υπάρχει και ο Υπερσυμπιεστής....αλλα 100 αλογάκια

αλλα και περίπου 4000-4500 δολάρια....

Που θέλεις να το φτάσεις?

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.

Φίλε Αλκη αύριο θα σου στείλω κωδικό κινητήρα(δεν κατάφερα να έρθω στο meeting).

Δεν είμαι και πολύ σχετικός με βελτιώσεις κλπ. Σίγουρα θέλω κάποια άλογα παραπάνω (τα 300 ακούγονται όμορφα) αλλά δεν θέλω να γυροφέρνω συνεργεία. Τη λύση Turbo την φοβάμαι λίγο για προβλήματα αλλά όπως είπα δεν είμαι και πολύ σχετικός.

Τι καίει περισσότερο ατμόσφαιρα φτιαγμένο ή turbo γιατί άντε να δώσεις κάποια λεφτά για φτιάξιμο αλλά μην τα πληρώνεις και κάθε μέρα και σε κάνα χρόνο πληρώσεις άλλα τόσα βενζίνη;

Και καλά το κάνω, θέλω και άλλες αλλαγές; αμορτισέρ, φρένα κλπ;

Σας ζάλισα εεεεε;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον Meltemi. Κράτησα το site για μελλοντική χρήση.

Θα περιμένω βέβαια και τη γνώμη του Αλκη που από ότι βλέπω πρέπει να ξέρει κάτι παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.
ΑΑΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟΤΕ,

ΡΗΧΤΕ ΤΟΥ ΚΑΜΙΑ 2500-3000 ΕΥΡΩ

ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 300 ΑΛΟΓΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ !!!!!!!

Γιατί με αποπέρνεις ρε φιλαράκι?????

Σε παλαιότερο τεύχος Power tech είχε Λεον 2,8 δλδ τον ίδιο κινητήρα τουρμπισμένο υπάρχει έτοιμο κιτ με πολύ καλά σχόλια.Το αυτοκίνητο ανείκει στον ιδιοκτήτη της Σεατ στη χαλκίδα αν θυμάμαι καλά... Πάντως απότι λένε ο κινητήρας σου είναι αρκετά φιμωμένος οπότε με α στάδιο θα ξυπνήσει αρκετά....

Δεν είναι το ίδιο μοτέρ αρχηγέ μου.Αυτό που είδες στο Leon είναι το 24v VR6 το οποίο τοποθετείται εγκάρσια και στο Passat σταμάτησε να βγαίνει απο το 1997.Του melaslog είναι διαμείκης,το V είναι σε γωνία 60 μοιρών και όχι 15 όπως στο VR6 και 30βάλβιδο.

Γειά σου φίλε melaslog και συγγνώμη για την καθηστέρηση.

Πρώτα απ όλα ας ξεκινήσουμε απο το πόσα θέλεις να διαθέσεις και τί απαιτήσεις έχεις απο το αυτοκίνητό σου.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν......

1)το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να βάλεις μία τεράστια φιλτροχοάνη και εννοώ τεράστια διότι σε αυτά τα μοτέρ δεν προβληματίζεσαι αν θα είναι παραπάνω ο αέρας απο το καύσιμο ή θα έχεις κάποιες αριθμίες απο τον αισθητήρα κι αυτό γιατί μέσω εγκεφάλου και ανάλογα την εκάστοτε λειτουργία του μοτέρ,τραβάει όσο αέρα χρειάζεται απο την εισαγωγή για σωστότερο μίγμα και τίποτα παραπάνω ή λιγότερο.Δηλαδή,εσύ το ελευθερώνεις όσο μπορείς και αυτό ανάλογα πόσο αέρα θα χρειαστει,θα τραβήξει.

2)εκκεντροφόροι:σε αυτό το πράγμα για ατμοσφαιρικές βελτιώσεις είμαι απόλυτος.

Με τον κινητήρα σου(κυβικά) και ένα καλό setaki εκκεντροφόρων(έχω κόλλημα με τους shrick) της τάξεως των 268 μοιρών(και 280 λέω σ αυτά τα κυβικά αλλά είναι too much) θα αποκτήσεις το ξεσπασμά σου μετά τις 4000σ.αλ. και πάνω(εμπειρικά πάντα).Εκεί πίστεψέ με ότι είναι όλη η μαγεία.

3)εδώ έχουμε κάτι πιο extreme που νομίζω ότι δεν θα σε ενδιαφέρει και τόσο αλλά ας το πώ.

Κατέβασμα οι κυλινδροκεφαλές και άλλαγμα οι βαλβίδες με μεγαλύτερης διαμέτρου ΚΑΙ εισαγωγής αλλά ΚΑΙ εξαγωγής.Στης εισαγωγής απο 1,6-2,1mm και στης εξαγωγής από 1,2-1,8mm νομίζω οτι θα ήταν souper.

4)Aπο κεί κι έπειτα,αν κάνεις κάτι τέτοιο, θα πρέπει να μεγαλώσει και η διάμετρος των αυλών εισαγωγής της κυλινδροκεφαλής.¶ν γίνει το προηγούμενο βήμα και δεν κάνεις αυτό,τότε τσάμπα ο κόπος.

5)Ο συνδιασμός του 4 και του 5 στα 2,8LT είναι στο περίπου +20 τροχό.

6)Για την σωστή λειτουργία όλων ακόμα και μόνο εκκεντροφόρους να βάλεις,θα χρειαστεί ένας καλός επαναπρογραμματισμός της ECU για την σωστή διαχείρηση air/fuel mixture/ratio.

7)Aνάλογα την μούρλα σου(όπως εγώ ένα πράγμα),αγοράζεις τροχαλίες στοφάλου-δυναμο-τιμονιού.(setaki).Αναλογισου ότι η τροχαλία σου είναι γύρω στα 2,2 κιλά και οι aftermarket tuning γύρω στα 500 γραμμάρια.

:Dσύστημα εξαγωγής-εξάτμιση-καταλύτης.

Πάω να την πέσω γιατί δεν την παλεύω άλλο(δείτε και την ώρα)και τα λέμε αύριο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, μόνο και μόνο για τον κόπο σου, σε ευχαριστώ πολύ.

Κάτι τελευταίο για να μην σε πρήζω. Και πες καλά το αποφασίζω κάτι τέτοιο, επειδή είμαι άσχετος που τα κάνω όλα αυτά, ποιόν εμπιστεύομαι, πως τον ελέγχω; και αν είναι να πάω σε μηχανικό για τα πρώτα και σε προγραμματιστή για την ECU, αρχίζει ο ένας " δεν είναι έτσι ", ποιός σου τα είπε αυτά κλπ. και αν κάτι μετά στραβώσει θα λέει ο μηχανικός "δεν έκανε καλό προγραμματισμό ο άλλος", ο άλλος θα λέει ......

Κόστος;;;

Εχεις κάποιον εσύ;

Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.

Καλησπέρα και πάλι..

Το κόστος είναι ανάλογο.Δεν μπορώ να στα πω όλα.Πρέπει πρώτα να μου πείς προς τα πού κλείνεις και μετά να σε ενημερώσω καταλλήλως.

Όσο για το όλο project έχω απ όλα.Μην αγχώνεσαι.Τώρα,άν κάποιος σου πεί έτσι και γιουβέτσι,ξέρεις πού τον γράφω????¶σε καλύτερα.

Υ.Γ.Επίτρεψέ μου να πώ ότι έχω κάνει διατριβή σε αυτά τα μοτέρ.

See ya!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι..

Το κόστος είναι ανάλογο.Δεν μπορώ να στα πω όλα.Πρέπει πρώτα να μου πείς προς τα πού κλείνεις και μετά να σε ενημερώσω καταλλήλως.

Όσο για το όλο project έχω απ όλα.Μην αγχώνεσαι.Τώρα,άν κάποιος σου πεί έτσι και γιουβέτσι,ξέρεις πού τον γράφω????¶σε καλύτερα.

Υ.Γ.Επίτρεψέ μου να πώ ότι έχω κάνει διατριβή σε αυτά τα μοτέρ.

See ya!!

Θα μου άρεσε κάτι μεταξύ 220-250 hp ή από μια άλλη προσέγγιση κάτι γύρω στις 2000,00.

Από κατανάλωση πως τα πάμε;γιατί μέσα στη πόλη αγγίζει μερικές φορές και τα 20 lt/100km.

Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.
Θα μου άρεσε κάτι μεταξύ 220-250 hp ή από μια άλλη προσέγγιση κάτι γύρω στις 2000,00.

Από κατανάλωση πως τα πάμε;γιατί μέσα στη πόλη αγγίζει μερικές φορές και τα 20 lt/100km.

Τα 220+ τα έχουμε στο χέρι και χωρίς να κατεβάσουμε κυλινδροκεφαλή ;)

Όσο για τα χρήματα πιστεύω ότι μου έδωσες ένα καλό ποσό προς απαντησή μου!Απλά,μπορεί να γίνει δουλίτσα!!! ;):D

Link to comment
Share on other sites

sls tuning for vag group

για τσέκαρε για κάτι κίτ με κομπρέσορες που έχει για κάτι τέτοιους ατμοσφαιρικούς!

όσο για πρόγραμμα κερδίζεις +19 PS +30 Nm και κοστίζει 480 ευρά! αλλά καλή λύση τα κιτάκια απο 3000 ευρά και πάνω!

Link to comment
Share on other sites

τι να βελτιωσεισ σε αυτη τη μοτερουκλα ρε φιλαρακο, για να λεσ οτι ειναι βελτιωμενο.. :D

Γιατί μου τη λες έτσι φιλαράκι;

Το αμάξι είναι 2 τόννους (με εμένα μέσα που είμαι 130 κιλά), είναι 4*4 και αυτόματο και από τα 192 άλογα που λέει του κόβουν λίγο τα παραπάνω. Εξάλλου ποιός δεν το βελτιώνει και λίγο στα πλαίσια που μπορεί;

Εδώ άλλοι πάνε και τα κάνουν καραγκιόζη με φουσκωτά φτερά, αεροτομές παντόφλες κλπ Δε μιλήσαμε κιόλας για καραφτιαξίματα 400+ ίππων.

Οποιος το βελτιώνει το κάνει για να είναι βελτιωμένο και όχι για να το λέει.

Link to comment
Share on other sites

τι να βελτιωσεισ σε αυτη τη μοτερουκλα ρε φιλαρακο, για να λεσ οτι ειναι βελτιωμενο.. :baby:

Αντιθέτως μάλιστα, όταν έχεις 6 κυλίνδρους, 2.800 κυβικά και τρελλές ροπές για να χτίσεις, τότε είναι που χαίρεσαι να βελτιώνεις... Σκέφτηκες οτι με τόσα κυβικά να παίξεις με ένα προγραμματάκι μπορεί να πάρεις 20-30 άλογα? Όταν έχεις τόσο μεγάλα μοτέρ, ό,τι και να κάνεις το αποτέλεσμα φαίνεται (το βλέπεις, το μυρίζεις το αισθάνεσαι!!!!). Εδώ σκάνε 1000 ευρώ για ΦΠΕ για να φτιάξουν τα 75άρια για να πάρουν 1-2-5-10 υποτιθέμενα άλογα, δέν θα φτιάξεις αυτό το θηριάκι που ότι και να κάνεις παίρνει καμμιά 20αριά άλογα με τις πιό ξευτιλομετατροπές? Εδώ είναι που αξίζει!

Link to comment
Share on other sites

Guest agisd

η βελτιωση σε ατμοσφαιρικο κινητήρα ειναι ακριβη και δεν θα σου δωσει πανω απο 20 αλογα και αυτα μονο αν κανεις εισαγωγη, εξαγωγη (header/cat back), προγραμμα. και αυτα σε αυτον τον κινητηρα που εχει και 190 ιππους.

Link to comment
Share on other sites

η βελτιωση σε ατμοσφαιρικο κινητήρα ειναι ακριβη και δεν θα σου δωσει πανω απο 20 αλογα και αυτα μονο αν κανεις εισαγωγη, εξαγωγη (header/cat back), προγραμμα. και αυτα σε αυτον τον κινητηρα που εχει και 190 ιππους.

Στα τουρμπίσια όντως είναι πολύ ευκολότερο να πάρεις άλογα, και αυτό που λές όμως πιστεύω είναι υπερβολικό... Αυτά (εισαγωγή-εξαγωγή-πρόγραμμα) είναι το καλημέρα, και όχι και τόσο ακριβά πιά... ¶ν ασχοληθείς σοβαρά να το μετατρέψεις έχεις πολύ περισσότερα να κάνεις, για λεπτομέρειες καλύτερα όμως να τα πεί ο ¶λκης, έχει κάνει διατριβή στα VR6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.