Jump to content
giannispolo

ΣΚΟΥΠΑ Vs ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΒΜc

Recommended Posts

ΣΚΟΥΠΑ χειροτερη απο το ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΒΜC

ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ

ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΟΤΑΝ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ Η ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΟΙΧΤΗ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ(ΜΑΖΑ) ΑΕΡΑ, Ο ΟΓΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΩΣ, ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΗ ΔΙΑΤΟΜΗ ΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΔ ΟΓΚΟΣ, ΑΡΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΑΖΑ, ΑΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ( ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΙΤΡΑΡΙΣΜΑ)ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΜΑΣ ΤΟ ΝΙΤΡΑΡΙΣΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΒΑΛΑΝΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ , ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΠΩς ΕΙΠΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΕΡΑ ΑΡΑ ΑΜΑ ΤΡΕΧΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΠΑ(ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ)ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΠΙΕΣΗ( εχουμε μεγαλυτερη μαζα ομως) , στο βαρελακι παιρνει απο μπροστα κρυο και οταν φτανει στο βαρελακι αυξανεται η πιεση και βγαινοντασ απο το βαρελακι αυξανεται η ταχυτητα και περναει απο την πεταλουδιτσα περισσοτερσο αερασ . γιαυτο βαρελακι.

Edited by giannispolo
Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάς και τους στροβιλισμούς (φαινόμενο venturi) που δημιουργεί η σκούπα, οι οποίοι αυξάνονται όσο αυξάνεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου. Αυτός είναι και ο λόγος που η σκούπα 'αποδίδει' πιο καλά στον δρόμο παρά στο δυναμόμετρο όπου η ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα είναι περιορισμένη.

Είναι σίγουρο ότι χάνεται η πίεση στην σκούπα? Αυτό μπορεί να συμβεί με διαφορά θερμοκρασίας του αέρα που οδεύει προς πεταλούδα και του νεο - εισερχόμενου αέρα που σε κάθε περίπτωση ισχύει ανεξάρτητα τι σύστημα εισαγωγής θα βάλεις. Για τον λόγο αυτό και οι σωληνώσεις είναι καλό να είναι θερμο-μονωμένες.

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη θετεις ΠΟΛΥ μεγαλο θεμα...

Συμφωνω με οσα λες οτι θελουμε κρυο αερα επειδη η περιεκτικοτητα σε οξυγονο ειναι μεγαλυτερη και μπλα μπλα μπλα (βλεπε Ρευστα και Θερμοδυναμικη...α ρε συναδελφε :D )

Ξεχνας κατι πολυ βασικο ομως..Οτι συνηθως οταν βαζουμε βαρελακι, η προεκταση που χρησημοποιουμε για να τραβηξουμε αερα απο την εισαγωγη εχει πολλες "κουρμες" ή αν θελεις γωνιες, οι οποιες προκαλουν ΜΕΙΩΣΗ της πιεσης του εισερχομενου αερα...Αντιθετα, δεν θα πρεπει να ξεχναμε πως συνηθως οταν τοποθετουμε μια σκουπα, η μονη κουρμα ή γωνια που προκαλουμε ειναι οταν θελουμε να πλησιασουμε την πεταλουδα..Καταλαβενετε..

Επιπροσθετως (τι λεω ο ανθρωπος...) δεν θα πρεπει να ξεχναμε και το φαινομενο Venturi το οποιο πολυ καλα προανεφερε ο φιλος bear..

Μπορεις να μου πεις τωρα, ΠΩΣ αυξανεται η πιεση του αερα οταν αυτος περναει ΜΕΣΑ απο το βαρελακι? Ποτε δεν μπορεσα να το καταλαβω...Εχεις κανα σχεδιακι (Τομη) να δουμε τι εχει μεσα? Και στη τελικη, αν το τραβηξουμε το θεμα, θα πρεπει να γνωριζουμε και σε τι επιφανεια "τρεχει" ο αερας...Τι αριθμο Reynolds εχουμε?

Απο την μετωπη μεχρι και την πεταλουδα...Βεβαια αυτο που λεω ειναι σε πολυ μικρο βαθμο σημαντικο, αλλα παιζει ρολο.

Ετσι λοιπον Γιαννη θελω να μου δικαιολογησεις γιατι θεωρεις το βαρελακι πιο σωστο.

ΥΓ: Ψηφιζω σκουπα.

Link to comment
Share on other sites

xexexexexe!!!! Συμφωνω και εγω με bear και κουκουρουκου!!!! Πως διαολο αυξανετε η πιεση στο βαρελακι??? Ουτε εγω το εχω καταλαβει!!! :)

Σκουπααααααα και ξερο ψωμι!!! :b

Link to comment
Share on other sites

ΚΟΙΝΗ ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.........

ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ VENTURI !!!

TI ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ.........ΨΙΛΟΥΣ ΣΤΑ ΑΧΥΡΑ ???

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
με λίγα λόγια καλυτέρη απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και όντως κόβει περισσότερο σε σχέση με το βαρελάκι (περισσότερος αέρας συνεπάγεται περισσότερο καύσιμο) αν δεν υπάρχει πρόγραμμα... (περίπου 2-3αλογα είναι η διαφορά τους και περισσότερο οι ροπές)

τι εννοεις κοβει περισσοτερο?

και αν υπαρχει προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη εισαγωγή σημαίνει περισσότερη ποσότητα αέρα. Αυτό είναι ο τελικός μας σκοπός, αρκεί ο αέρας να έχει βενζίνη να κάψει. Περισσότερος αέρας που καίει βενζίνη = περισσότερα άλογα, ροπές κ.λπ. Όσο καλύτερο το φίλτρο μας, τόσο καλύτερο το τελικό αποτέλεσμα, αλλά απο ένα σημείο και μετά τόσο χειρότερο το αποτέλεσμα αν δεν βάλουμε πρόγραμμα (γιατί όσο πιό πολύ αέρα δίνουμε απο ένα σημείο και μετά, αντί να καίει περισσότερη βενζίνη, τόσο πιό πολύ φτωχαίνει το μείγμα μας ρίχνοντας την απόδοση τελικά). Αυτό δεν εννοούσες Φάνη?

Τα saxoralla ακριβώς για αυτό τρελλαίνονται με τις σκούπες, γιατι απο τη μαμά τους δουλεύουν πλούσια, οπότε έχουν πολύ περιθώριο να βελτιώσεις εισαγωγή. Τα VW όχι, και ίσως για αυτό σε πολύ κόσμος να μήν αρέσουν οι σκούπες.

Πολύ θα ήθελα μιά τομή και των δύο να μπορούσαμε να κάνουμε μια πιό εμπεριστατωμένη σύγκριση. Πάντως είμαι 90% σίγουρος οτι η σκούπα είναι καλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Guest GREG

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ GOLF 1400-1600 ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ SIMOTA ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΙΑ ΣΩΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Κ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Κ ΜΙΑ ΕΥΚΑΜΠΤΗ ΘΕΡΜΟΜΩΝΟΜΕΝΗ ΣΩΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΙΔΩΜΕΝΗ ΣΤΗ ΜΕΤΩΠΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗΣ.ΟΠΟΤΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΚΡΥΟΣ ΑΕΡΑΣ ΠΑΝΤΑ Κ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.

Edited by GREG
Link to comment
Share on other sites

Guest GREG

ΟΙ ΣΚΟΥΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΑΛΛΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ Κ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ!ΟΣΟ Κ ΑΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΕ ΕΜΑΣ ΔΕ ΚΑΝΕΙ. :cry::excl:

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

ωραια το καλο ειναι οτι βγαζουμε ακρη!χαχα

να δικαιολογουμε κ λιγο παιδια

Link to comment
Share on other sites

Guest GREG

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΣΚΟΥΠΑ Η ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 120 ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ(ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ). ^_^

Link to comment
Share on other sites

Διαφορά μεταξύ τους είναι πως το βαρελάκι δεν μαζεύει αέρα μόνο σπρώχνει όταν ανοίγει η πεταλούδα (και αν μαζεύει είναι πολύ μικρή η ποσότητα σε σχέση με την σκούπα) η δε σκούπα μαζεύει στο εσωτερικό της αέρα άρα πάντα στο εσωτερικό της υπάρχει σταθερή υποπίεση αέρα με αποτέλεσμα το φαινόμενο ram-air...με λίγα λόγια καλυτέρη απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και όντως κόβει περισσότερο σε σχέση με το βαρελάκι (περισσότερος αέρας συνεπάγεται περισσότερο καύσιμο) αν δεν υπάρχει πρόγραμμα... (περίπου 2-3αλογα είναι η διαφορά τους και περισσότερο οι ροπές)

φιλε μου το φαονιμενο ram-air εμφανιζεται μετα τα 200χαω

Link to comment
Share on other sites

Guest GREG
Ποιά 120....Να έρθω να μου πείς;;

ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΑΘΗΝΩΝ ΛΑΜΙΑΣ.ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΣ ΦΙΛΑΡΑΚΟ Η ΜΕ 1400? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest GREG
Ποιά 120....Να έρθω να μου πείς;;

ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΠΜ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ.

Edited by GREG
Link to comment
Share on other sites

ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΒΜC

ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΤΟΜΗ

Η προχειρη τομη που εκανες συναδελφε (ως προς το αντικειμενο-δεν ειμαι ΑΚΟΜΗ πτυχιουχος tongue.gif ) ειναι ανεπαρκης καθως δεν φαινεται στα δεξια της φωτο τι εχεις γραψει...φανταζομαι κατι για υψος?

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια, στο βαρελάκι έχουμε ένα "ανάποδο" venturi, που αυξάνει την ταχύτητα καί πίεση του εισερχομένου αέρα, ενώ στη σκούπα ένα "χωνί" που αυξάνει την πίεση του αέρα, χρησιμοποιώντας την ροή του απο την κίνηση του αυτοκινήτου (i.e. την πίεση του αέρα στην μετώπη του αυτοκινήτου λόγω της κίνησής του). Με κάνει να σκέφτομαι οτι το βαρελάκι θα λειτουργεί καλύτερα σε μικρές σχετικά τιμές υποπίεσης (χαμηλές/μεσαίες στροφές με μεγάλα γκάζια), ενώ η σκουπίτσα ασχέτως γκαζιού/στροφών, αλλά κυρίως στα μεγάλα χιλιόμετρα ανα ώρα. Ισχύει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.