Jump to content
mixmal321

Μήπως αρρώστησε το Polaki μου?

Recommended Posts

δώστο όσο μπορείς να φύγει...

Αυτο εκανα και εγω. το αμαξι μου το πηραν 8.500 με 33.000χλμ. Να εδινα δλδ. και 1500 για να το φτιαξω?????

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εκανα και εγω. το αμαξι μου το πηραν 8.500 με 33.000χλμ. Να εδινα δλδ. και 1500 για να το φτιαξω?????

Το κατοστάρι είχες? Οπότε εμένα που έχει 83000 κμ να υπολογίζω κανα 6500 ευρώ???Ατρακαριστο είναι με όλα τα σέρβις στην ώρα τους. Αυτό με τα 100 άλογα είναι...Δεν ξέρω αν έχει κάτι τις προσεχείς μέρες θα ξέρω αλλά τρόμαξα τώρα.

Edited by nikos_100ps
Link to comment
Share on other sites

εγώ δόξα τον θέο το 6n μου δέν εχει τπτ... όρες όρες οταν κοιμάμε τα βράδυα βλεπο εφιάλτες με όσα διαβάζω! θα κάνω ευχέλεο να μην μου ματιαστεί! tongue.gif:lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παίδες τα έσκασα για να το φτιάξουν γιατί αλλιώς δεν πουλιέται το αυτοκίνητο. Θα το πάρω απο τη μαμά service σήμερα και θα πάει προς πώληση. Γενικά το πρόβλημα του προκαταλύτη είναι απο το γεγονός οτι χρησιμοποιούν διπλή καύση των καυσαερίων και απλά έγινε το αμάξι διαστημικά σύνθετο. Επίσης είναι κεραμικός ο καταλύτης για να αντέχει τις θερμοκρασίες αλλά σε γενικές γραμμές το Polo είναι φτιαγμένο το καινούριο για την πόλη.

Η μεγάλη μου στεναχώρια είναι ότι το αμάξι και το ανέφερα πάλι αλλά θα το ξαναπώ, το αγάπησα γιατί είναι γερό σκαρί και πολύ άνετο στην οδήγηση. Όσες φορές το οδηγησα και δεν είχα πρόβλημα ήταν απο τις πιό ευχάριστες διαδρομές γιατι είναι απλά Playmobil να το οδηγήσεις. Αλλά όσο το αγαπώ τόσο το μισώ αυτή τη στιγμή όταν σκέφτομαι ότι μου έφυγε σχεδόν 90% του μισθού μου για να πάρω πίσω το 40% της επένδυσης αγοράς του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες τα έσκασα για να το φτιάξουν γιατί αλλιώς δεν πουλιέται το αυτοκίνητο. Θα το πάρω απο τη μαμά service σήμερα και θα πάει προς πώληση. Γενικά το πρόβλημα του προκαταλύτη είναι απο το γεγονός οτι χρησιμοποιούν διπλή καύση των καυσαερίων και απλά έγινε το αμάξι διαστημικά σύνθετο. Επίσης είναι κεραμικός ο καταλύτης για να αντέχει τις θερμοκρασίες αλλά σε γενικές γραμμές το Polo είναι φτιαγμένο το καινούριο για την πόλη.

Η μεγάλη μου στεναχώρια είναι ότι το αμάξι και το ανέφερα πάλι αλλά θα το ξαναπώ, το αγάπησα γιατί είναι γερό σκαρί και πολύ άνετο στην οδήγηση. Όσες φορές το οδηγησα και δεν είχα πρόβλημα ήταν απο τις πιό ευχάριστες διαδρομές γιατι είναι απλά Playmobil να το οδηγήσεις. Αλλά όσο το αγαπώ τόσο το μισώ αυτή τη στιγμή όταν σκέφτομαι ότι μου έφυγε σχεδόν 90% του μισθού μου για να πάρω πίσω το 40% της επένδυσης αγοράς του αυτοκινήτου.

δεν ξερω εαν σου ειχε εμφανισει και αλλα προβληματα αλλα αυτα συμβαινουν μην σε παιρνει απο κατω αφου οπως λες το αγαπησες το αμαξι γνωμη μου παντα και τελειως φιλικα.η τελικη αποφαση ειναι παντα δικη σου

Link to comment
Share on other sites

Βασικά με έχει ........ και άλλες φορές αλλά όλα φτιάχτηκαν στο μαμα συνεργείο. Γενικά θα έλεγα οτι ειμουν άτυχος με αυτο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...

Αλλά σαν φιλική συμβουλή σε όσους έχουν 9Ν Polo:

1) Κάθε 10.000κμ και πριν αλλάξεις λάδια ενα μπουκαλάκι STP (μαύρο) για να ξεμπουκώνεις το αμάξι

2) Σε γενικές γραμμές και ξέρω οτι κοστίζει 100αρα βενζίνα, μου νόθευσαν μια φορά με πετρέλαιο θέρμανσης την 95αρα και μην σας πώ πώς εγινε η αντλία βενζίνης (άλλαξα και μια απο αυτές)

3) Πάντα το αμάξι προθέρμανση και όχι ανάβω και φεύγω. Δεν κάνω πλάκα σε αυτό, ο προκαταλύτης είναι εκεί για ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό το λόγο γιατί δέχεται τα πρώτα καυσαέρια προτού τα πασάρει στον καταλύτη. Πάθημα - μάθημα σε όσους πιστεύουν το αντίθετο και το λέει και το βιβλιαράκι που πολλοί δεν διαβάζουμε.

4) Εάν σας ρετάρει το αμάξι καμια φορά και ανάψει το λαμπάκι μηχανής, το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να σβήσετε την μηχανή και να προσπαθήσετε να ξαναναψετε. Εάν το αμάξι βγάλει νορμαλ ρελαντί αλλά χαμηλή απόδοση έχετε κάψει πολλαπλασιαστή μπουζί μέσα σε δύο λεπτά στο αλλάζουν επι τόπου. Μην νομίζεται ότι και το μαμά ανταλλακτικό είναι super, σας προτείνω και Bosch. Όπως επίσης και μπουζί, aftermarket is better κατά την γνωμη μου.

5) Και τέλος, εάν τρίζει κάτι απο κάτω καθώς οδηγείτε σε χαμηλές ταχύτητες και κάνει θόρυβο σαν ρουλεμάν μην αφησετε κανενα κουφό απο μαμα σερβις να σας πεί δεν το ακούω. πείτε τους να ανοίξουν τα στραβά τους και να τσεκάρουν ρουλεμάν.

Αυτά τα ολίγα, περιμένω το τηλέφωνο να πάω να το πάρω. Κανόνισα και βιολογικό, καινούριο προφυλακτήρα. Θα το κάνω κουκλί του κουτιού και ετοιμάζεται για νέο ιδιοκτήτη.

Link to comment
Share on other sites

έδωσες κάνα 500 άρικο 400 άρικο? για να το φτιάξεις και τώρα θα το δώσεις...? πόσο θα στο κρτίσουν? και μετα... θα επιστρατέψεις το μεγάλο το ford ? και εαν στο κρατίσουν κάπια εξεφτιλιστικη τίμη θα σε σημφέρει εσένα? γνώμη μου κράτησε το έτσι και απο πισμα μόνο και μόνο... και αφου έχεις αλάξει όλα τα περιφεριάκα... τι άλλο μετα??? η γνώμη βέβεα είναι όλη δική σου.

Link to comment
Share on other sites

έδωσες κάνα 500 άρικο 400 άρικο? για να το φτιάξεις και τώρα θα το δώσεις...? πόσο θα στο κρτίσουν? και μετα... θα επιστρατέψεις το μεγάλο το ford ? και εαν στο κρατίσουν κάπια εξεφτιλιστικη τίμη θα σε σημφέρει εσένα? γνώμη μου κράτησε το έτσι και απο πισμα μόνο και μόνο... και αφου έχεις αλάξει όλα τα περιφεριάκα... τι άλλο μετα??? η γνώμη βέβεα είναι όλη δική σου.

+10000000 Αφου ξηλωθηκε που ξηλωθηκε ας το κρατησει. Γιατι να τους κανει την χαρη και να τους το δωσει ετοιμο? Για ενα κομματι ψωμι θα του το παρουν, οπως το πηραν και σε μενα B)rocket.giffire.giffire.gifmachinegun.gifmachinegun.gif . Εκτος αν το πουλησει σε ιδιωτη. ;)

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το σύνολο πήγε κόντα στο 1000+ μαζί με καθαρισμούς/αλλαγη βαλβίδας/προκαταλύτη/πολλαπλασιαστές μπουζί, αλλά το έβαλα για 7500 Ευρω το αμάξι. Δεν το κρατάω το αμάξι το πήρα απόφαση, ποδαράκια και το Focus για λίγο καιρό μέχρι να πάρω κάτι άλλο. Το αμάξι μου έχει προκαλέσει φοβία στην κυριολεξία. Είμαι σίγουρος οτι μετά απο τόσα λεφτά που του έχω ρίξει θα είναι ΟΚ απλά δεν μπορώ και στην σκέψη μόνο οτι μπορεί να μου προκαλέσει κάποιο πρόβλημα. Προτιμώ να περπατάω στο δρόμο αντί να είμαι εθνική και να με αφήσει για κανά κουλό λόγο πάλι. Όταν είμουν εθνική και μου έσβησε στις 3000 στροφές πίστευα οτι δεν θα την έβγαζα καθαρή. Το Polo όταν δεν έχει τιμόνι και φρένα είναι σα να κοντρολάρεις μια αρκούδα αλλά να μου πείς κάθε αμάξι όταν η μηχανή καπούτ τα λόγια είναι περιττά.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το σύνολο πήγε κόντα στο 1000+ μαζί με καθαρισμούς/αλλαγη βαλβίδας/προκαταλύτη/πολλαπλασιαστές μπουζί, αλλά το έβαλα για 7500 Ευρω το αμάξι. Δεν το κρατάω το αμάξι το πήρα απόφαση, ποδαράκια και το Focus για λίγο καιρό μέχρι να πάρω κάτι άλλο. Το αμάξι μου έχει προκαλέσει φοβία στην κυριολεξία. Είμαι σίγουρος οτι μετά απο τόσα λεφτά που του έχω ρίξει θα είναι ΟΚ απλά δεν μπορώ και στην σκέψη μόνο οτι μπορεί να μου προκαλέσει κάποιο πρόβλημα. Προτιμώ να περπατάω στο δρόμο αντί να είμαι εθνική και να με αφήσει για κανά κουλό λόγο πάλι. Όταν είμουν εθνική και μου έσβησε στις 3000 στροφές πίστευα οτι δεν θα την έβγαζα καθαρή. Το Polo όταν δεν έχει τιμόνι και φρένα είναι σα να κοντρολάρεις μια αρκούδα αλλά να μου πείς κάθε αμάξι όταν η μηχανή καπούτ τα λόγια είναι περιττά.

Go ahead B)!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

όπως είπαμε η επιλογή είναι δική σου! αφου το ποφάσισες να φύγεις... καλός να φύγει μετά!

Link to comment
Share on other sites

Αλλά σαν φιλική συμβουλή σε όσους έχουν 9Ν Polo:

2) Σε γενικές γραμμές και ξέρω οτι κοστίζει 100αρα βενζίνα, μου νόθευσαν μια φορά με πετρέλαιο θέρμανσης την 95αρα και μην σας πώ πώς εγινε η αντλία βενζίνης (άλλαξα και μια απο αυτές)

3) Πάντα το αμάξι προθέρμανση και όχι ανάβω και φεύγω. Δεν κάνω πλάκα σε αυτό, ο προκαταλύτης είναι εκεί για ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό το λόγο γιατί δέχεται τα πρώτα καυσαέρια προτού τα πασάρει στον καταλύτη. Πάθημα - μάθημα σε όσους πιστεύουν το αντίθετο και το λέει και το βιβλιαράκι που πολλοί δεν διαβάζουμε.

4) Εάν σας ρετάρει το αμάξι καμια φορά και ανάψει το λαμπάκι μηχανής, το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να σβήσετε την μηχανή και να προσπαθήσετε να ξαναναψετε. Εάν το αμάξι βγάλει νορμαλ ρελαντί αλλά χαμηλή απόδοση έχετε κάψει πολλαπλασιαστή μπουζί μέσα σε δύο λεπτά στο αλλάζουν επι τόπου. Μην νομίζεται ότι και το μαμά ανταλλακτικό είναι super, σας προτείνω και Bosch. Όπως επίσης και μπουζί, aftermarket is better κατά την γνωμη μου.

5) Και τέλος, εάν τρίζει κάτι απο κάτω καθώς οδηγείτε σε χαμηλές ταχύτητες και κάνει θόρυβο σαν ρουλεμάν μην αφησετε κανενα κουφό απο μαμα σερβις να σας πεί δεν το ακούω. πείτε τους να ανοίξουν τα στραβά τους και να τσεκάρουν ρουλεμάν.

Φίλε με μεγάλη λύπη διάβασα τα όσα σου συνέβησαν. Απλά έχω να συμπληρώσω:

Όσον αφορά τη δεύτερή σου πρόταση για την 100άρα έχω να πω ότι αυτά τα 5 χρόνια που έχω το αμάξι 3 ή 4 φορές ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ 100άρα και τις 2 από αυτές είχα προβλημα με λαμπάκια κλπ.(Λες να είναι σύμπτωση:D

Η τέταρτη και τελευταία ήταν όταν άρχισε να τρέμει πριν από 2 εβδομάδες.(Δε λέω ότι φταίει η βενζίνη για αυτό που έπαθα αλλά τι να υποθέσει κανείς????)

¨Οσον αφορά την τρίτη σου πρόταση για την προθέρμανση πάντα αυτά τα 5 χρόνια άφηνα το αμάξι να δουλεύει όταν το ξεκινούσα όχι πολύ απλά να πέσουν λίγο οι στροφές και μόλις έφταναν στις 1000 ξεκινούσα. Τον τελευταίο μήνα που έφευγα πάντα βιαστικά το ξεκινούσα αμέσως. Δεν ξέρω πάλι αν έκανα βλακεία και τι ρόλο παίζει ο προκαταλύτης αλλά με βάση αυτό που έπαθα ίσως και να έχεις δίκιο σχετικά με την προθέρμανση του αυτοκινήτου. Απλα αν μπορείς εξήγησέ μου λίγο πιο αναλυτικά το γιατί να προθερμαίνει κανείς το ατυοκίνητο(αν το γνωρίζεις ακριβώς βέβαια)

Για την 4 και 5 πρότασή σου δεν μπορώ να έχω άποψη.

Πάντως για την ιστορία το αμαξάκι σήμερα πήρε μπρος κανονικά, έκανε σαν τρακτερ για τα πρώτα 20 δευτερόλεπτα, μύρισε λίγο άκαφτη βενζίνη και μετά λειτουργούσε κανονικά. Το πήγα στη vw αλλά αφού δεν είχε ανάψει λαμπάκι δεν διαπίστωσαν τίποτα και φυσικά έριξαν όλο το φταίξιμο στη βενζίνη(λες και τους πίστεψα)

Το ερώτημα λοιπόν που με τρώει τώρα είναι:

Το πουλάω και γλιτώνω τα 1000ευρώ που έδωσες εσύ ή δεν έχει τίποτα και το αφήνω?

Γεγονός είναι πάντως ότι δύσκολα θα μείνω ικανοποιημένος από άλλο ότι και να πάρω(εννοώντας πάντα το πώς συμπεριφέρεται το αμάξι στο δρόμο)

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση για ποιο πόλο μιλάμε 6Ν, 6Ν2, 9Ν??? δεν ξέρω αλλα στα 12 χρόνια που έκκλεισε εσίος το πολάκι μου μόνο ένα μπουζοκαλόδιο άλαξα το οποίο είχε ελάτομα απο το εργοστάσειο και απο τότε τπτ άλλο...

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση για ποιο πόλο μιλάμε 6Ν, 6Ν2, 9Ν??? δεν ξέρω αλλα στα 12 χρόνια που έκκλεισε εσίος το πολάκι μου μόνο ένα μπουζοκαλόδιο άλαξα το οποίο είχε ελάτομα απο το εργοστάσειο και απο τότε τπτ άλλο...

Για το 9Ν μιλάμε φίλε μου. Αυτα που λες ίσχυαν πολύ παλιά.....

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω εμένα δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα πέραν τον μπυζοκαλοδιού που πρωανέφερα...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όσο πιο παλιό τόσο πιο καλό έχει καταντήσει να είναι ενα αμάξι γιατί όσο πιο σύνθετο γίνεται το αυτοκίνητο τόσο πιο εύκολο είναι να πάει κάτι στραβά. Αυτό πάντος με το Polo και γενικά το πώς κατασκευάστηκε ο κινητήρας του 9Ν μπορεί με μαθηματική ακρίβεια να προκαλεί τα προβλήματα αυτά. Και δεν είναι οτι είναι κακό design απλά στην Ελλάδα είμαστε μην πω και εγώ με την βενζίνη. Είμαστε απο τις λίγες χώρες παγκοσμίος που η ποιότητα της βενζίνης είναι τραγελαδική.

Αυτό που μπορώ να πώ είναι οτι ενα καθάρισμα της μηχανής στα Polo 9N κάθε 10.000κμ με ενα λιπαντικό που να καθαρίζει το μοτέρ επιβάλεται για να βγάινει η μάκα απο τα μπεκ. Ακούγεται τρελό το ξέρω αλλά όπως το ξεσκόνισμα δυστυχώς έχουμε ενα κρυστάλλινο αβγό που για να δείχνει την γυαλάδα του πρέπει να το καθαρίζεις.

Νίκο το καπάκι του ρεζερβουάρ λέει καίω 95αρα πάντως. Την βάζουμε την 100αρα γιατί εκεί τουλαχιστον νοθεύουν με 95αρα οπότε πλερώνεις για να μην πονέσεις μετά. Όσον αφορά τώρα το προκαταλύτη, η προθέρμανση είναι καθαρά για να μπορούν τα λάδια να ζεσταθούν και μέχρι να φτάσει το αυτοκίνητο στο steady state που λένε. Όσον αφορά τα καυσαέρια, ο προκαταλύτης είναι απλά ενα αρχικό στάδιο φιλτραρίσματος τον σωματιδίων απο τα καυσαέρια τα οποία δεν κάνει να πάνε στον καταλύτης μεχρι να φτάσει ο καταλύτης στην σωστή θερμοκρασία. Αν πάς να φύγεις με 1 λεπτό ζεστάματος το πιο πιθανό είναι η διαφορά θερμοκρασίας θα αρχίσει σιγα σιγα να δημιουργεί αστοχία υλικού.

Edited by MadBrainiac
Link to comment
Share on other sites

Αν πάς να φύγεις με 1 λεπτό ζεστάματος το πιο πιθανό είναι η διαφορά θερμοκρασίας θα αρχίσει σιγα σιγα να δημιουργεί αστοχία υλικού.

δηλαδη ποσο πρεπει να περιμενουμε???

εγω περιμενω να πεσουν οι στροφες στις 800 και μετα ξεκιναω...!

να περιμενω να ανεβει και η θερμοκρασια στους 90????

Link to comment
Share on other sites

Αν πάς να φύγεις με 1 λεπτό ζεστάματος το πιο πιθανό είναι η διαφορά θερμοκρασίας θα αρχίσει σιγα σιγα να δημιουργεί αστοχία υλικού.

Αστοχία υλικού?Δηλαδή λες ότι πρέπει να το αφήνει κανείς να δουλεύει περισσότερο ή να μην το αφήνει να δουλεύει καθόλου??

Με μπέρδεψες τώρα.

Τέλος πάντων

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχεις φτάσει στις 800 στροφές είσαι ΟΚ σίγουρα αλλά όσο παραπάνω ώρα αφήνεις τον κινητήρα στην αρχή να ζεσταίνεται τόσο το καλύτερο. Το πήρα πίσω σήμερα και εκτός απο την μυρωδιά καμένο λάστιχο που βγάζει απο τον αεραγωγό πάει νορμάλ.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά ο προκαταλύτης όταν αλλάζει μυρίζει τρελά παίδες. Εάν κάνει κάποιος την αλλαγή μην τρομάξει και νομίζει οτι του καίγεται το μοτέρ. Είναι τα μέταλλά που είναι καινούρια και θέλει λίγο καιρό μέχρι να έρθει στα ίσια του το μοτέρ. Το μόνο που θα πώ είναι το αμάξι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ήρθε στα ίσια του.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα όταν μου έσβηνε στο παρκάρισμα απλά έβαζα λίγο παραπάνω γκάζι συνήθως. Αλλά όταν άρχισαν το προβλήματα το πρώτο πράγμα είναι καθάρισμα πεταλούδας και είσαι ΟΚ. Μπουκωμένο είναι.

Link to comment
Share on other sites

Τον Νοεμβρη αν θυμάμαι καλά είχα κάνει ενα καθαρισμό. Καθε πόσα χλμ είναι προτιμότερο να γίνονται διάφοροι "καθαρισμοί" στον κινητήρα;

Απλά με παραξενεύει γιατί έχω το γκάζι κανονικά κ απλά πέφτουν οι στροφές και σβίνει χωρίς κλότσιμα.. αν έχεις μουσική κ κανεις όπισθεν κοιτάζοντας πίσω δεν θα το πάρεις χαμπάρι οτι έσβισε tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

μου είναι λίγο δίσκολο να πιστέψω ότι υπάρχουν τέτια προβλήματα σε νέα αυτοκίνητα του 2003 και μετα... τι να πώ... φένετε ότι η παλια γεννια... κρατάει αξιοπιστία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.