ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 (edited) 0.68 για την ακριβεια δουλευει.Υπο νορμαλ συνθηκες.Αλλα σε μερικες περιεργες εχω δει προσωπικα και λιγοτερο και περισσοτερο.Ειπαμε μεχρι να πετυχει ο εγκεφαλος τον στοχο ροπης που εχει θεσει. Ρε παιδια, εαν δεν ξερετε τι ειναι το over,τουρμπισιο αμαξη και να μην εχει over? ελεος, απ το μιαλο σας τα βγαζεται? Αυτη ηταν η πρωτη σου απαντηση σε εμενα για το θεμα του οβερ.!!!Απο οτι καταλαβες ουτε βλακειες ειπα αλλα ουτε απο το μυαλο μου τα εβγαλα.Εαν ρωτουσες λιγο πιο ομορφα θα απαντουσαμε πιο ομορφα.Απλα πραγματα.Τουλαχιστον με τον Κοσμα εχουμε ψαξει πολυ για αυτο το αμαξακι.Ασχετα εαν εγω δεν πολυγραφω τωρα τελευταια. Οσο για τις Σερρες δεν ξερω εαν ερθω αλλα εαν ερθω με τον Κοσμα θα φαμε κανα σουβλακι και μετα θα μπουμε μεσα για καμια γυρα με του Κοσμα.Εγω δεν εχω λαστιχα.Εχουμε ξαναπαει αρκετες φορες και οι 2 εκει. Αυτα............................... Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 14, 2009 Author Report Share Posted September 14, 2009 KTM και Κοσμα, δεν ειναι σωστο να μιλατε με τετοια ειρωνεια, καποια στιγμη θα βρεθουμε σε καποια συναντηση και το πιο πιθανω στης σερρες, πως θα αντιμετοπισει ο ενας των αλλον... μλκια δεν ειναι.. Συμφωνω με την απαντηση του ktm σε αυτο και εφοσον λες οτι ξερεις απο αυτοκινητα θα επρεπε να ξερεις οτι δεν ειναι ολα ιδια πχ το δικο σου μοτερ με το 122. Δεν ξερω τι δειχνει το οργανακι του Μακη και τα κατα ποσο ειναι σωστη η τοποθετηση του αλλα σου ανεβασα ενα log για να δεις (αν ξερεις να το διαβασεις) οτι δεν υπαρχει οβερ. Τεσπα οπως και να εχει μην το παρακανουμε τωρα. ελα ρε ασχολειστε με το 122αρι ακομα , που οτι και να του βαλεις θα τρωει παλι ξυλο απο το 160αρι μαμα ... Δεν ηταν δικαιο το 160αρη ηταν dsg Οσο για εσενα παλιοποντιε ελπιζω να μπεις Σερρες και να δεις παλιοευθειακια οτι και 300 αλογα να ειχες θα σου ηταν αχρηστα μπροστα στα 122 μου :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 κοσμα το dyno πως σου φενεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 14, 2009 Author Report Share Posted September 14, 2009 (edited) κοσμα το dyno πως σου φενεται? Δεν σε αγνοεισαμε βλεπεις τι γινεται... Ωραιο! Αν λαβεις υπο οψιν και τους 34 βαθμους κραταει καλα και μετα τις 6000 !!! Βλεπω οτι εισαι ο μοναδικος σε maha που εχεις δει 26 ροπη ! Κοφτη εχεις 7200 ε? Εξατμιση αν θυμαμαι καλα δεν εχεις βαλει ? Edited September 14, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 ναι καπου εκει αλλα δεν χριαζεται τοσο ψηλα την max δυναμη τη βγαζει πιο πριν! οχι δεν εχει τπτ περα απο το remap εξατμιση σιγουρα μεχρι τα χρηστουγεννα. παντως κανω κατι ανιγματακια τωρα που επιασε τουρμποκαιρος και γουσταρω ακωμα πιο πολυ! το προγραμμα το εβαλα τελη ιουνιου αρχες ιουλη που παιζαν ζεστες και ξερεις δεν ενιωσα τη διαφορα πολυ εντονα! κατι αλλο ρε κοσμα εχεις 17αρες σωστα; θα αλαξω ζαντες και το σκευτομαι.. θα χασω σε αποδωση ; το νιωθεις δλδ; μεγαλωνει πολυ η καταναλωση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Ασόν κιλκις!!!τεμετερον πουλιμ!!!!!!! Κοσμα δειξτου του ευθειακια ποντιου!!! Οσο για το οργανο του Μακη σωστη ειναι τοποθετηση,προχειρη μεν αλλα δουλευει οπως φαινεται.Και αφου δεν τον πειραζει κανενα προβλημα.Αυτα και απο εμενα με το οβερ.Πιστευω να καταλαβε ο κοσμος οτι το 122 ΔΕΝ εχει τελικα και αυτο με ενδιαφερει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 14, 2009 Author Report Share Posted September 14, 2009 κατι αλλο ρε κοσμα εχεις 17αρες σωστα;θα αλαξω ζαντες και το σκευτομαι.. θα χασω σε αποδωση ; το νιωθεις δλδ; μεγαλωνει πολυ η καταναλωση; Ναι 17αρες GTi εχω. Απο αποδοση δεν καταλαβαινω κατι αν και δεν ειχα τις 16αρες με προγραμμα για να ξερω αλλα απο καταναλωση θα δεις μια διαφορα που θα ανεβαινει οσο πιο γρηγορα πας. Μπορει με 120 η διαφορα να ειναι μισο λιτρο και με 180 ισως φτανει και τα 2 λιτρα+. Δεν ειναι τιποτα, με το προγραμμα που εχει κατεβει ελαχιστα σε σταθερη πορεια με 110-120 κανω την διαδρομη εως το χωριο με μεση καταναλωση 6,6 ενω με τις 16αρες και χωρις προγραμμα εκανα 6,2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 (edited) Κοσμα????? Ενα πουλακι μου ειπε οτι εβγαλες 30 κιλα ροπη εκει κατω στον Βολο.Και σου αρεσαν και τα ανεβασες πανω σε εμας?Αληθευει αυτο??? Εκανε παλι θαυματα ο κυριλλος??? :D :D :D Επισης ενα ρουφιανοπουλακι ξανα μου ειπε οτι δοκιμασατε να βαλετε χοανη pipercross.Ξυλωσατε λεει ολη την εισαγωγη και την βαλατε πανω στην τουρμπινα.Και η διαφορα με το μανισιο φιλτρο χωρις το καπακι ηταν ΜΗΔΕΝ αλογα.Ειναι αληθεια αυτο?Δλδ τζαμπα τα λεφτα για τα βαρελακια και τις χοανες στα 122??Αφου το κανεις τζαμπα με το καπακι μονο και δεν εχεις και προβληματα εγγυησης???? Ποτε παμε για downpipe αφου την εισαγωγη την εχουμε ετοιμη??? :D :D Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 καντε τοπο για τα 122 κουφαλες! μικρα αλλα θαυματουργα κοσμα τι μεγιστη πιεση ανεβαζεις? Α το σιμαντικοτερο που ηθελα... στις ποσες στροφες αρχιζεις να ξεφουσκωνεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 (edited) Λοιπόν σήμερα πήρα το Vagcom και έκανα ένα πρόχειρο logarisma μέχρι τις 5600 (δεν είχα άλλο χώρο ) blocks 115, 118, 120 : http://www.sendspace.com/file/h8kifh. Δείτε το και πείτε μου σχόλια. Εμένα μου κάνει εντύπωση η σχετικά υψηλή θερμοκρασία εισαγωγής (με θερμοκρασία περιβάλλοντος 25 C) . Κοσμά θέλω block 120 από σένα please όπως επίσης το τηλέφωνό σου με pm για να σε ρωτήσω κάποια πράγματα. Επίσης σας παρακαλώ οι γνώστες να μου απαντήσουν στο παρακάτω μου post γιατί πρέπει να αποφασίσω: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry333036 Edited September 18, 2009 by PanosA3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 18, 2009 Author Report Share Posted September 18, 2009 Λοιπόν σήμερα πήρα το Vagcom και έκανα ένα πρόχειρο logarisma μέχρι τις 5600 (δεν είχα άλλο χώρο ) blocks 115, 118, 120 : http://www.sendspace.com/file/h8kifh. Δείτε το και πείτε μου σχόλια. Εμένα μου κάνει εντύπωση η σχετικά υψηλή θερμοκρασία εισαγωγής (με θερμοκρασία περιβάλλοντος 25 C) . Κοσμά θέλω block 120 από σένα please όπως επίσης το τηλέφωνό σου με pm για να σε ρωτήσω κάποια πράγματα. Κατ'αρχην ξανακανε ενα αλλο log εως και τον κοφτη οι 5600 ειναι λιγες. Με ποια ταχυτητα logαρες ? Η διαφορα μας στην πιεση ειναι 0.23bar απο τις 2200 εως και τις 3500 με παραπανω να εχει το δικο μου και απο και περα η διαφορα μικραινει οσο μεγαλωνουν οι στροφες και φτανει τα 0,15 με 0.1bar εως τις 5600 που εχεις logαρει. Αυτο που ειδα ειναι οτι το δικο σου εχει πιο σταθερη πιεση σε αντιθεση με το δικο μου που σηκωνει παραπανω χαμηλα και ψηλα ερχεται σχεδον στα ιδια με το Α3. Το 120 θα το κανω αυριο βραδυ. Η ροπη απο εχθες που καναμε το update στο δυναμομετρο του Χονδρονικου στο Βολο παντα, πηγε απο 28,3 σε 29,7. Το κατα ποσο ειναι αισιοδοξο το νουμερο ειναι αλλο θεμα ας μην το αναλυσουμε τωρα. Η διαφορα στη ροπη εγινε αισθητη και στο δρομο απο τις 2000 κλωτσαει πολυ ωραια το αμαξι. Οσο για τις ζαντες επειδη βλεπω κυνηγας απολυτα νουμερα βαλε καλυτερα μια φουλ εξατμιση και μετα βλεπεις και για ζαντα. Τι να πω κι εγω δηλαδη με τις gti τις θεοβαρες!!! Αλλα δεν στραβωνουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 18, 2009 Author Report Share Posted September 18, 2009 κοσμα τι μεγιστη πιεση ανεβαζεις? Κατι λιγοτερο απο 1,3 στις ποσες στροφες αρχιζεις να ξεφουσκωνεις? Στις 4000 εχω 0,9 στις 4500 0,8 και στις 5500 0,6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 εγω μεχρι 1. στις 4 εχω 0.8 περιπου... βεβαια δυο μερες τωρα εχει 33 βαθμους την ωρα που ειμαι εξω και πιο πριν δεν ειχα οργανο! μολις μπει εξατμιση ειπαμε με τον τουρμπολαγο για λιγο πιο επιθετικη ρυθμιση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 (edited) δε πειραζει κοσμα το dyno day πλησιαζει....εκει οτι κ να βγαλεις δε μπορει κανεις να πει ΤΙΠΟΤΑ Edited September 18, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Κατ'αρχην ξανακανε ενα αλλο log εως και τον κοφτη οι 5600 ειναι λιγες. Με ποια ταχυτητα logαρες ?Η διαφορα μας στην πιεση ειναι 0.23bar απο τις 2200 εως και τις 3500 με παραπανω να εχει το δικο μου και απο και περα η διαφορα μικραινει οσο μεγαλωνουν οι στροφες και φτανει τα 0,15 με 0.1bar εως τις 5600 που εχεις logαρει. Αυτο που ειδα ειναι οτι το δικο σου εχει πιο σταθερη πιεση σε αντιθεση με το δικο μου που σηκωνει παραπανω χαμηλα και ψηλα ερχεται σχεδον στα ιδια με το Α3. Το 120 θα το κανω αυριο βραδυ. Η ροπη απο εχθες που καναμε το update στο δυναμομετρο του Χονδρονικου στο Βολο παντα, πηγε απο 28,3 σε 29,7. Το κατα ποσο ειναι αισιοδοξο το νουμερο ειναι αλλο θεμα ας μην το αναλυσουμε τωρα. Η διαφορα στη ροπη εγινε αισθητη και στο δρομο απο τις 2000 κλωτσαει πολυ ωραια το αμαξι. Οσο για τις ζαντες επειδη βλεπω κυνηγας απολυτα νουμερα βαλε καλυτερα μια φουλ εξατμιση και μετα βλεπεις και για ζαντα. Τι να πω κι εγω δηλαδη με τις gti τις θεοβαρες!!! Αλλα δεν στραβωνουν... Το loggarisma έγινε με 4η φυσικά, όπως ακριβώς γίνεται και στο dyno. Το + 0,23 bar σε πόσα NM μεταφράζεται? Εγώ με με το Vagcom μέτρησα μέχρι 230 ΝΜ αλλά σχετικά σταθερά και όχι στιγμιαία. Στο maha είχα δει 245 ΝΜ. Κύριλλε αν μπορείς πες μου, υπάρχει διαφορά στο Golf σε σχέση με το Α3? Μπορεί να ανέβει και άλλο η πίεση στο δικό μου ή θέλει απαραίτητα τελικό? Για τις ζάντες το σκέφτομαι γιατί θα μου στοιχίσει κάπου 300 ευρώ η αλλαγή. Η εξάτμιση θέλει 1000+. Σκέφτομαι πάντως να κατέβω από 225/45/17 σε 205/50/17. Θα έχει διαφορά λογικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Κύριλλε αν μπορείς πες μου, υπάρχει διαφορά στο Golf σε σχέση με το Α3? Μπορεί να ανέβει και άλλο η πίεση στο δικό μου ή θέλει απαραίτητα τελικό? ==== Από το λόγκ που έβαλες, βλέπω ότι από τις 3700 και πάνω προσπαθώντας να φτάσει την ζητούμενη έχει την Ν75 στα 95+%. Οπότε στην περιοχή αυτή προγραμματιστικά δεν μπορώ να σηκώσω άλλη πίεση αν δεν γίνει κάποια αναβάθμιση περιφερειακών ή αν δεν σφύξεις την WG. Από 2000 -> 3700 - ναι μπορεί να πάει και λίγο καλύτερα, περίπου 0.1μπαρ πάνω ας πούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Κατι λιγοτερο απο 1,3Στις 4000 εχω 0,9 στις 4500 0,8 και στις 5500 0,6. Από που βλέπεις την πίεση???Έχεις και συ μπαρόμετρο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Ωραία λοιπόν, Κοσμά φοράς τελικό magnaflow απ' όσο θυμάμαι, που το έβαλες και πόσο στοίχισε? Βγάζουν και downpipe αυτοί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 19, 2009 Author Report Share Posted September 19, 2009 Ωραία λοιπόν, Κοσμά φοράς τελικό magnaflow απ' όσο θυμάμαι, που το έβαλες και πόσο στοίχισε? Βγάζουν και downpipe αυτοί? Ναι αυτο ειναι το τελικο 200 ευρω το περασα τωρα το που δεν νομιζω να εχει σημασια γιατι εισαι Αθηνα κι εγω Θεσσαλονικη οποτε δεν παιζει να ανεβεις για ενα τελικο!!! Ωστοσο ειναι απο εξατμισα κι οχι απο καποιο αντιπροσωπο. Αν ξεκινησεις αυτη τη δουλεια να ξερεις οτι θα εχεις θορυβο μετα..., δεν ξερω την οικογενειακη σου κατασταση και ποσο το επιτρεπει αυτο. Το λογκ που ζητησες το εκανα και ειναι ολοιδιο με το δικο σου και για αυτο δεν το ανεβαζω. Γιατι θεωρεις οτι επειδη ειναι Α3 ειναι σε κατι ανωτερο απο το golf??? Γιατι απο οσο εχω καταλαβει επειδη το golf υποτιθεται οτι ειναι κατωτερο σε καποια ζωτικα σημεια στον κινητηρα και λογω του οτι ''εδωσε'' κατι παραπανω σου φαινεται καπως και εχεις βαλει στοχο να αποδειξεις οτι το Α3 ειναι καλυτερο!!! Φιλικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 Από που βλέπεις την πίεση???Έχεις και συ μπαρόμετρο??? ==== Με το vag-com. Κάνοντας λόγκ τα κανάλια 115-118 θα δείς στροφές, ζητούμενη (από τον εγκέφαλο) πίεση, πραγματική (ότι έδωσε η τουρμπίνα) πίεση, ποσοστό παλμού της βαλβίδας Ν75 αλλά και θερμοκρασία εισαγωγής & φορτίο μηχανής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 ====Με το vag-com. Κάνοντας λόγκ τα κανάλια 115-118 θα δείς στροφές, ζητούμενη (από τον εγκέφαλο) πίεση, πραγματική (ότι έδωσε η τουρμπίνα) πίεση, ποσοστό παλμού της βαλβίδας Ν75 αλλά και θερμοκρασία εισαγωγής & φορτίο μηχανής. Από vag com δλδ....!!!Οκ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΛΛΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΣΤΟ 122? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted September 22, 2009 Report Share Posted September 22, 2009 μη λετε τετοια και μας σκαλιζετε πληγες... Β-) Βmc μικρο η μεγαλο θελουμε τα 122 αρια? συνυπολογιζωντας και το προγραμμα που θα μπει κπ στιγμη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 22, 2009 Report Share Posted September 22, 2009 μη λετε τετοια και μας σκαλιζετε πληγες... Β-)Βmc μικρο η μεγαλο θελουμε τα 122 αρια? συνυπολογιζωντας και το προγραμμα που θα μπει κπ στιγμη.... Μεγάλο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 22, 2009 Report Share Posted September 22, 2009 (edited) ρε τι μικρο και μεγαλο? μην ακουτε οτι π__α σας λενε. υπαρχει για καθε μοτερ συγκεκριμενη εισαγωγη αναλογα με το air flow που χρειαζεται. στηλε ενα μαιλ στη bmc κ αμα βγαλεις ακρη πες μου και εμενα που προσπαθω να μιλησω τοσο καιρο. απο οτι εχω ψαξει η bmc δεν βγαζει για το 122αρι μας. αρα θα πας η στου 140 η στου 160 η στου GT απλα αυτα εχουν outlet (διαμετρο εξαγωγης) 70μμ ενω εμεις εχουμε 60μμ αρα πρεπει να μπει κατι σαν συστολη και ενα κολαρο για να σφηξει.. παρε και ενα τηλ εδω.. να δεις τι θα σου πουν γιατι εγω μαζι τους δεν βγαζω ακρη. GREECE DEALER FOR BMC Address: AGIOY DIMITRIOY AVENU 225 Town: ATHENS ZIP Code: 17343 Nation: GREECE Telefone: +30(210)9318254 Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...