Jump to content
dj-thanos

Φ.Π.Ε ή αλλαγή μοτερ και τι?

Recommended Posts

Καλησπέρα!Ήρθε η ώρα να πειραξω λίγο (λέμε τώρα) το polaki μου μέχρι να πάρω κανένα άλλο πιο γρήγορο.

ειναι 1,4 16v 75ps 2005 μοντελο.

παίζουν 2 ενδεχόμενα και θέλω τη γνώμη και την εμπειρία σας....

Α)το κλασσικο ΦΠΕ

Β)αλλαγή μοτέρ....

όσον αφορά το Α:

α)α εξάτμιση καλύφθηκα και με το παραπάνω απο άλλα posts (παπαδοπουλο ή Καράμπελα) σκέφτομαι και για χταπόδι 4-2-1

β)ρα για φιλτρο?ακούω διάφορα.άλλος λέει ελεύθερο στο φιλτροκουτί, άλλος βαρεάκι, και άλλος σκουπα....πραγματικα τα έχω παιξει με αυτο... :huh:

τι διαφορα θα δω με καθενα απο τα παραπάνω στο αμάξι μου?δε με ενδιαφέρει για γενικα αλλα ειδικά για το συγκεκριμένο τουτου

γ)προγραμματακι απο που θα μου προτίνατε και τι τιμουλες περίπου? σκεφτόμουνα για custom made σε δυναμομετρο πάνω

τώρα για το Β:

α)ουσα, δεν ξέρω αν ισχύει, (μη φάμε και ξύλο tongue.gif ) ότι το Polaki χωράει το μοτέρ του S3, ισχύει? μάλιστα ο 0-400 μου λέει ότι αναλαμβάνει αυτή τη μετατροπή.για το μαλλι δε ρωτησα

β) σκεφτόμουν μοτέρ από Polo gti με 150ps ή το Cup (αν το βρω) με τα 180ps

γ) άλλες επιλογές? B)

κάθε γνώμη δεκτή! ;)

Φιλικά Θάνος!

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

φιλε μου ρωτας παγματα που δεν εχουν καμια σχση μεταξυ τους σε κοστος!

το 1το που λες εισαι καπου στα 1000 ευρω (περιπου)

και το 2 το καπου στα 4000-5000 ευρω και ισως λιγα λεω

πρωτα βαλε κατω ποσα ευρω εχεις/θελεις να ξοδεψεις στο αμαξι και τοτε

εδω ειμαστε! :huh:

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου ρωτας παγματα που δεν εχουν καμια σχση μεταξυ τους σε κοστος!

το 1το που λες εισαι καπου στα 1000 ευρω (περιπου)

και το 2 το καπου στα 4000-5000 ευρω και ισως λιγα λεω

πρωτα βαλε κατω ποσα ευρω εχεις/θελεις να ξοδεψεις στο αμαξι και τοτε

εδω ειμαστε! ;)

το ότι δεν έχουν σχέση μεταξύ τους το ξέρω...γι αυτό και θέλω γνώμες για κάθε μια απο τις 2 περιπτωσεις :huh:

τα χρήματα θα βρεθούν το θεμα είναι να δω τί μπορει να ειναι καλυτερο και πανω απο ολα αξιοπιστο!!!μη σκοτωθουμε κι ολας...

Link to comment
Share on other sites

στην θεση σου φιλε θα εκανα το εξης η θα το πουλαγα και θα επαιρνα ενα καινουργιο γρηγορο αμαξι η θα του εβαζα μοτερ 1.8Τ!!

Edited by ReApEr
Link to comment
Share on other sites

στην θεση σου φιλε θα εκανα το εξης η θα το πουλαγα και θα επαιρνα ενα καινουργιο γρηγορο αμαξι η θα του εβαζα μοτερ 1.8Τ!!

βρήκα skoda octavia rs abt 1,8 20vt 210ps με 14000¤ και πολυ΄λίγα χιλιομετρα αλλα μ'αρεσει το πολάκι ρε γμτ....

Edited by dj-thanos
Link to comment
Share on other sites

επειδή αναμεσα στα 2 που λεω την απαντηση μαλλον την ξερω....ας πάρουμε μόνο το Α) σκέλος....

για μοτέρ βλέπυμε αργότερα....

τι έχετε να μου προτινετε για φίλτρο και για πρόγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

green twister φιλτροχωάνη, και καένα χειροποίτο πρόγραμμα και ένα full σύστημα εξάτμησεις χταποδι καταλιτις αγωνιστισκος μεσεο τελικο (αν διαθέτεις χρήμα και τροχαλίες)

Link to comment
Share on other sites

green twister φιλτροχωάνη, και καένα χειροποίτο πρόγραμμα και ένα full σύστημα εξάτμησεις χταποδι καταλιτις αγωνιστισκος μεσεο τελικο (αν διαθέτεις χρήμα και τροχαλίες)

ευχαρισω πολυ!με τη φιλτοχωάνη θα "κερδίσω" καλύτερα όσον αφορα τον αερα-εισαγωγη κλπ??

ή αλλάζεις σε σοβαρό μοτέρ ή αλλάζεις αμάξι

το να αλλάξω αμάξι το έχω σκεφτεί πολλές φορες....ομως....

το έχω μόνο 6 μήνες και εκτός αυτού μου αρέσει εμφανισιακά και του έχω ρίξει χρήματα για την εμφνιση του.αυτο ειναι που με κάνει και κολλαω....

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχουν σοβάρα αμάξια αλλά αμάξια που να μας αρέσουν και να μπορούμε να τα έχουμε, dj-thanos έαν έχεις σκοπό να ρίξεις χρήματα στο αυτοκίνητο σου για να το φτάσεις 100άρι θές? θές μερικά αρκετά πραγματάκια και χρήμα και διάθεση να το φτιάξεις και μετά όλα γίνωνται αρκεί να το θες και να εχεις υγεια να το χαρείς ;)

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχουν σοβάρα αμάξια αλλά αμάξια που να μας αρέσουν και να μπορούμε να τα έχουμε, dj-thanos έαν έχεις σκοπό να ρίξεις χρήματα στο αυτοκίνητο σου για να το φτάσεις 100άρι θές? θές μερικά αρκετά πραγματάκια και χρήμα και διάθεση να το φτιάξεις και μετά όλα γίνωνται αρκεί να το θες και να εχεις υγεια να το χαρείς ;)

ακριβως φιλε μου!να το ζωντανεψω θελω λιγάκι να φτασει καπου κοντα στα 100 αλογακια.

ακουσα κατι ομως δεν ξερω αν ισχυει.αν αλλαξω πεταλουδα και βαλω αυτη απο το 16v με τα 100 αλογα μου ειπαν οτι γινεται τοσο γιατι αυτη ειναι ουσιαστικα διαφορα τους.ισχυει κατι τετοιο ή απλα μου το πε ο συγκεκριμενος για να πουλησει (ξερω οτι ειναι λιγο παραμυθας....)

Edited by dj-thanos
Link to comment
Share on other sites

ακριβως φιλε μου!να το ζωντανεψω θελω λιγάκι να φτασει καπου κοντα στα 100 αλογακια.

ακουσα κατι ομως δεν ξερω αν ισχυει.αν αλλαξω πεταλουδα και βαλω αυτη απο το 16v με τα 100 αλογα μου ειπαν οτι γινεται τοσο γιατι αυτη ειναι ουσιαστικα διαφορα τους.ισχυει κατι τετοιο ή απλα μου το πε ο συγκεκριμενος για να πουλησει (ξερω οτι ειναι λιγο παραμυθας....)

Θα σου απάντησω μέσω pm

Link to comment
Share on other sites

¶λλαξε αμάξι με κάτι πιο σοβαρό.

Χωρής παρεξίγηση, αλά γιάτι να πάει σε άλλο αυτοκίνητο? αμα του αρέσει αυτο που έχει? και στην τελική και εσή το ίδιο αυτοκίνητο δεν έχεις? γιατι δεν το αλάζεις και εσύ? χωρείς να θέλω να γίνωμαι εχθρικός, νομίζω ότι αμά σας αρέσει αυτό που έχετε το φτιάχνετε όπως θέλετε να σας κάνει το κέφι ;)

Link to comment
Share on other sites

Χωρής παρεξίγηση, αλά γιάτι να πάει σε άλλο αυτοκίνητο? αμα του αρέσει αυτο που έχει? και στην τελική και εσή το ίδιο αυτοκίνητο δεν έχεις? γιατι δεν το αλάζεις και εσύ? χωρείς να θέλω να γίνωμαι εχθρικός, νομίζω ότι αμά σας αρέσει αυτό που έχετε το φτιάχνετε όπως θέλετε να σας κάνει το κέφι :thumbsup:

Κανεις πως δεν ξερεις Λευτερη ποια θεωρουνται εδω μεσα σοβαρα αμαξια... B) .

Φιλε για να σε βοηθησω και γω οσο μπορω θα σου προτεινα τα εξης:

Το συγκεκριμενο μοτερ δεν λεει με την καμια να διαθεσεις χρηματα και να το βελτιωσεις κατα την προσωπικη μου αποψη, αρα πας για αλλαγη μοτερ. Οι επιλογες ειναι δυο μεσα σε λογικα χρηματικα πλαισια.

Κωδικος ΑFH: 1400cc 101ΗΡ 16ν. Απο τα καλυτερα μοτερ στην κατηγορια του με πολλες δυνατοτητες βελτιωσης. Θα δυσκολευτεις να το βρεις και η τιμη του θα παιζει γυρω στα 1200-1400 ευρω με ολα τα παρελκομενα. Ειναι πολυ καλη επιλογη και θα εχεις 100+ αλογακια πριν το πειραξεις καν.

Κωδικος AJV: 1600cc 120ΗΡ 16v. Τo μοτερ του 6Ν gti. Πολυ καλο ντιζατο μοτερ που θα βρεις μονο απο γερμανια και θα σου στοιχησει οτι και το προηγουμενο με τα 101 μονο που θα τραβηχτεις με μεταφορικες κτλ.

Οποιο και απο τα δυο να διαλεξεις θα το χαρεις πολυ περισσοτερο απ οτι να φτιαξεις το ηδη υπαρχον. Το μοτερ του S3 δεν θα το εβαζα γιατι περα απο το γεγονος οτι τα χρηματα ειναι πολλα και μπορεις να διαθεσεις ενα κομματι απο αυτα για αναρτησεις φρενα κτλ η δουλεια στο 6Ν θελει ραψιμο στις βασεις μηχανης και μετα δεν μπορεις να δηλωσεις το αμαξι αρα και να το πουλησεις ευκολα αν χρειαστει. Τα δυο μοτερακια που σου ανεφερα ειναι καθολα νομιμα και ευκολα να τα δηλωσεις.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Dark Angel αν του άρεσε δεν θα ψαχνόταν να το κάνει Φρανκεστάιν.

Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει να βελτιώσει το συγκεκριμένο αμάξι. ΤΟ καλύτερο που έχει να κάνει είναι να το πουλήσει και με τα λεφτά της μετατροπής και ίσως 1-2Κ παραπάνω να πάρει ένα μεταχειρισμένα Ibiza Cupra που θα γαζώνει και εν γένει, είναι σαφώς καλύτερο αμάξι από το πολάκι του.

και στην τελική και εσή το ίδιο αυτοκίνητο δεν έχεις? γιατι δεν το αλάζεις και εσύ?

Εντελώς άκυρη παρατήρηση και φυσικά δεν θα απαντήσω. Ως εκ τούτου όμως δεν προβληματίζεσαι που έχω το ίδιο αμάξι και του προτείνω να αλλάξει με κάτι καλύτερο?

Link to comment
Share on other sites

αν είναι τόσο δυσαρεστιμένος απο το αυτοκινητό του ας το αλάξει, αλλά δεν δέχωμαι τα πόλο Polo να θεορουντε αυτοκίνητα κατώτερου θέου. τέλος sorry εαν είμουνα λίγο aggressive ... B) είναι λίγο άκυρο η εποικινωνία μέσω νετ.

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν μπορεί να σε πείσει να κάνεις κάτι διαφορετικό στο αμάξι σου, από αυτό που σχεδιάζεις και αντέχει η τσέπη σου. Αυτό που έχω να πω είναι πως 10-12 χιλιάρικα πιάνει το Polάκι σου. Τρία χιλιάρικα θα σου πάει η μετατροπή (1000¤ εξάτμιση, 300-400¤ φίλτρο, 1500 ¤ το πρόγραμμα) 12+3=15. Με 18 παίρνεις το Golf TSI. Αυτό νομίζω πως θέλει να πει και ο Στοΐλας, αν δεν απατώμαι..

Edited by skaraviaios
Link to comment
Share on other sites

παιδια συγνωμη αλλα θα ηθελα να ρωτησω κατι...

το club υπαρχει και το forum για να ανταλλασουμε αποψεις οι "φιλοι των vw" ή σκοπος μας ειναι "πεισε τον αλλο να αλλαξει αμαξι?"

πριν γραφτω εδω και παρω το polaki επειδη δεν ειχα τοσα λεφτα κοιτουσα να παρω το ibiza ετσι γραφτηκα στο ibizamania club.εκει τα παιδια δε σου ελεγαν σε καμια περιπτωση πουλα το και παρε πιο καλο.και μιλαω για μοτερ με 75 μουλαρακια παλι.παρολα αυτα ειχαν και σαν sticky ενα καλο 1ο σταδιο και ελεγαν οριστε τι ειναι πιο καλο για το συγκεκριμενο τουτου και θα φτασει μεχρι τοσα αλογα.ποιος ειπε οτι θελω πυραυλο?ειπα να το κανω να ζωντανεψει λιγο να με πορωσει λιγο η ολη φαση.αν ηθελα κατι γρηγορο οπως ειπα και πιο πανω επαιρνα octavia rs abt με 210 αλογα στα 14000 ή subaru sti με 15000 και εχει και 310 αλογα.

ρωτησα τη γνωμη σας για να βελτιωσω λιγο το υπαρχον τουτου-καρο-πατινι πειτε το οπως θελετε.

συγνωμη αν ακουγομαι καπως αλλα ειναι η αληθεια!φοιτητης ειμαι και αν ειχα τα ατελειωτα φραγκα για να συντηρω ενα πολυ δυνατοτερο θα το επαιρνα.ευκολα παιρνεις ενα γρηγορο αμαξι πλεον η συντηρηση ειναι το δυσκολο B)

φιλικα θανος

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Είναι όσο το πιο αντικειμενική άποψη γίνεται. Δύσκολα θα την ξανακούσεις εδώ μέσα, αν την ακούσεις θα είναι από κάποιον ψύχραιμο και το μυαλό μέσα στο κεφάλι του.

Το ότι δεν σου αρέσει αυτή η άποψη δεν είναι απαραίτητα και λανθασμένη. Βέβαια ούτε και σωστή απαραίτητα είναι. Είναι όμως μια άποψη. Προφανώς είσαι μικρός σε ηλικία, όταν μεγαλώσεις και έχεις και κάποιο καιρό το polo σου και του έχεις χώσει κάποια χρήματα που σκέφτεσαι, τότε θα πεις ότι κάποιος άλλος κακεντρεχής και κακοπροαίρετος στα έλεγε κι εσύ δεν τον άκουσες.

Όσο πιο γρήγορα καταλάβεις ότι δεν αξίζει να δώσεις πάνω από 100-200 ¤ σε αυτό το αμάξι για βελτίωση επιδόσεων τόσο καλύτερα για την τσέπη σου. Από την άλλη βέβαια, αν δεν κάνεις μια βλακεία δεν μαθαίνεις οπότε ίσως και να πρέπει να το κάνεις, στην τελική δικά σου (ίσως του πατέρα σου αφού είσαι φοιτητής) είναι τα χρήματα.

Πάντως όπως καταλαβαίνεις, εγώ κέρδος από αυτό δεν έχω, ίσα-ίσα, το πιο πιθανό είναι να με βρίσεις που δεν σου χάιδεψα τα αυτιά. Αλλά όπως και να το κάνουμε αυτός είμαι, τα λέω χύμα και σε πολλούς δεν αρέσει. Από τους πολλούς όμως, μέσα σε αυτά τα χρόνια με την ενασχόλησή μου με το VWClub, οι περισσότεροι παραδέχτηκαν το λάθος τους μετά από καιρό. Εδώ θα είμαι, ελπίζω κι εσύ για να δούμε τί ψάρια πιάσαμε. B)

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Είναι όσο το πιο αντικειμενική άποψη γίνεται. Δύσκολα θα την ξανακούσεις εδώ μέσα, αν την ακούσεις θα είναι από κάποιον ψύχραιμο και το μυαλό μέσα στο κεφάλι του.

Το ότι δεν σου αρέσει αυτή η άποψη δεν είναι απαραίτητα και λανθασμένη. Βέβαια ούτε και σωστή απαραίτητα είναι. Είναι όμως μια άποψη. Προφανώς είσαι μικρός σε ηλικία, όταν μεγαλώσεις και έχεις και κάποιο καιρό το polo σου και του έχεις χώσει κάποια χρήματα που σκέφτεσαι, τότε θα πεις ότι κάποιος άλλος κακεντρεχής και κακοπροαίρετος στα έλεγε κι εσύ δεν τον άκουσες.

Όσο πιο γρήγορα καταλάβεις ότι δεν αξίζει να δώσεις πάνω από 100-200 ¤ σε αυτό το αμάξι για βελτίωση επιδόσεων τόσο καλύτερα για την τσέπη σου. Από την άλλη βέβαια, αν δεν κάνεις μια βλακεία δεν μαθαίνεις οπότε ίσως και να πρέπει να το κάνεις, στην τελική δικά σου (ίσως του πατέρα σου αφού είσαι φοιτητής) είναι τα χρήματα.

Πάντως όπως καταλαβαίνεις, εγώ κέρδος από αυτό δεν έχω, ίσα-ίσα, το πιο πιθανό είναι να με βρίσεις που δεν σου χάιδεψα τα αυτιά. Αλλά όπως και να το κάνουμε αυτός είμαι, τα λέω χύμα και σε πολλούς δεν αρέσει. Από τους πολλούς όμως, μέσα σε αυτά τα χρόνια με την ενασχόλησή μου με το VWClub, οι περισσότεροι παραδέχτηκαν το λάθος τους μετά από καιρό. Εδώ θα είμαι, ελπίζω κι εσύ για να δούμε τί ψάρια πιάσαμε. B)

δεχομαι καθε αποψη αλλα...

αν δεν κανω λαθος πολλα αμαξια σε αυτη την κατηγορια βγαζουν πανω κατω τα ιδια αλογα.σε αντιστοιχα φορουμς υπαρχει ενα 1ο σταδιο που στην τελικη και να δωσεις 1000 ευρω και να κανεις την τρελα σου δεν ειναι και τοσο κακο.το αμαξι μονος μου το πηρα,μονος μου το συντηρω και μονος μου ριχνω τα λεφτα πανω.δε μ'αρεσουν τα ετοιμα :thumbsup:

δε ζητησα να το κανω 200αλογα απο 75 που ειναι.απλα να ακουγεται λιγο καλυτερα και να ζωντανεψει λιγακι το κακομοιρο.δεν ξερω τη γνωμε εχεις για το αμαξι σου, εχουμε το ιδιο απ οτι βλεπω, αλλα τα vw ειναι τα καλυτερα, προσωπικη μου αποψη, σε σχεση με αντιστοιχα αλλα της κατοιγοριας τους.

δε μπορω να δεχτω πως φτιαχνεται ο καθε κουβας και δε φτιαχνεται το πολακι!σορρυ κιολας!

κι οσο για το cupra που διαβασα πιο πανω σαν επιλογη, υποψιν οτι δε βελτιωνεται χωρις να πειραξεις τα εντοσθια του κινητηρα, κοινως 1ο σταδιο δεν παιζει, πηγη seatforce ;)

Link to comment
Share on other sites

Θάνο, όπως είπα και πριν, δεν μπορούμε να σου αλλάξουμε γνώμη, αλλά σου παραθέτουμε εναλλακτικές λύσεις για να έχεις ένα πιο γρήγορο αμάξι. Το θέμα είναι πόσα διατίθεσαι να ξοδέψεις. Αν πας στη πρώτη λύση το συνολικό κόστος θα σου φτάσει τα 3000 περίπου. Αν πάς στη δεύτερη, τα 4500 που σου είπε ο Bassakos είναι λίγα. Σκέψου πως εκτός μοτέρ, θα χρειαστείς: αναρτήσεις, φρένα, εγκεφάλους, προγράμματα, πλεξούδες. Πρέπει επίσης να συμπεριληφθεί και το κόστος της εργασίας, που είναι κατέβασε μοτέρ, άνοιξε το καινούργιο, μήπως χρειάζεται καμία φλάντζα κάνα άλλο μπινελίκι κτλ βάλε μοτέρ ταίριαξε σασμάν. Όλα αυτά δυστηχώς οι μηχανικοί δεν τα κάνουν τσάμπα. Και πάλι στα 18 που σου είπα πριν βγαίνει το polo gti το καινούργιο νομίζω, αφού κάπου γράφτηκε για gti μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Θάνο, όπως είπα και πριν, δεν μπορούμε να σου αλλάξουμε γνώμη, αλλά σου παραθέτουμε εναλλακτικές λύσεις για να έχεις ένα πιο γρήγορο αμάξι. Το θέμα είναι πόσα διατίθεσαι να ξοδέψεις. Αν πας στη πρώτη λύση το συνολικό κόστος θα σου φτάσει τα 3000 περίπου. Αν πάς στη δεύτερη, τα 4500 που σου είπε ο Bassakos είναι λίγα. Σκέψου πως εκτός μοτέρ, θα χρειαστείς: αναρτήσεις, φρένα, εγκεφάλους, προγράμματα, πλεξούδες. Πρέπει επίσης να συμπεριληφθεί και το κόστος της εργασίας, που είναι κατέβασε μοτέρ, άνοιξε το καινούργιο, μήπως χρειάζεται καμία φλάντζα κάνα άλλο μπινελίκι κτλ βάλε μοτέρ ταίριαξε σασμάν. Όλα αυτά δυστηχώς οι μηχανικοί δεν τα κάνουν τσάμπα. Και πάλι στα 18 που σου είπα πριν βγαίνει το polo gti το καινούργιο νομίζω, αφού κάπου γράφτηκε για gti μοτέρ.

θα το κοιταξω για το gti.

παντως για αλλαγη μοτερ δεν το κσεφτομαι πλεον...γιατι συμφερει καλυτερα να παρω ενα αλλο ετοιμο κομπλε αμαξακι

αν το φτιαξω δε θα το φτιαξω μια και εξω αλλα σιγα σιγα.

αν το πουλησω ποσα πιανει τωρα,ξερει κανεις?2005 μοντελο με 44000 και κατι ψιλα χλμ χωρις γρατζουνιες με μπολικη σκονη λογω εργων εξω απο τη δουλεια B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.