Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
passatb5

Passatοπροβλημα!

Recommended Posts

Καλησπερα και καλως ηρθα στην παρεα σας.

Οπως προειπα και στη γνωριμια μελων, εχω ενα passat B5 1.8T (1999).Το αυτοκινητο αυτο ηρθε στην κατοχη μου απο 2ο χερι( του μπαμπα!) με 198000χλμ στην καροτσα(και μοτερ).

Λογω των πολλων χλμ και επειδη εκαιγε λαδι, το αυτοκινητο υπεσθει ανακατασκευη μοτερ (αλλαχτηκαν στροφαλος-τουρμπινα κτλ).

Ολα καλα μεχρι το στιγμη που πηρα το αυτοκινητο στα χερια μου..... Ενω ο κινητηρας ακουγοταν πιο "καθαρος" παρατηρησα οτι το αυτοκινητο δεν πηγαινε για 150 αλογα (ποσο μαλλον τουρμπατα κιολας).Παρολλο που "φτιαχτηκε" ο κινητηρας, το αυτοκινητο μου δινε την εντυπωση οτι ηταν πιο αργο απο πριν :wub: .Φιλος μου εχει fiat punto mk2b 1.4 16v(95 αλογα ατσμοσφαιρικο).

Μια φορα ειπαμε να πατησουμε για χαβαλε να δουμε ποσο θα ετρωγε......το αποτελεσμα ηταν υπερ του punto κατα 2 αυτοκινητα!! :wub:

Μετα απ αυτο ημουν πια σιγουρος πως τα 150 αλογα ειχαν γινει βιαν 130!

Ετσι ειπα σογα σιγα να το ψαξω λιγο,μπας και βρω το προβλημα ,κατι το οποιο αποδεικνυεται πολυ δυσκολο.....

Προφανως, ο μηχανικος που εκανε την ανακατασκευη δεν το χε και πολυ το θεμα, το πιο πιθανο να μου "ψοφησε" την τουρμπινα.

Ετσι ξεκινησα να πηγαινω σε διαφορα συνεργεια με την ελπιδα να επιστρεψω στο αυτοκινητο , τα χαμενα αλογα.(ξερω ακουγεται τραγικο).

Πηγαινοντας σε εναν, μου ειπε πως το δισκοπλατο ηταν για πεταμα και χρειαζοταν αμεση αντικατασταση....(εκει σκεφτηκα οτι ισως αυτο να ηταν το προβλημα της αποδοσης,μιας και το πιο πιθανο ηταν να ειχα αλογα στον στροφαλο αλλα να μην εφτανα ποτε στους τροχους).Ο δισκος αλλαχτηκε, το αυτοκινητο πηρε λιγο μπαμ(αφου κερδισε την χαμενη lag) και στο δικαστηριο για το punto!!

Ανοιγουμε ξανα.....ενα αμαξι πισω το vw....παλι καλα :lol: .Εκει διαπιστωσα οτι το βασικο προβλημα ηταν στον κινητηρα.

Στη συνεχεια επισκεφτηκα εναν αλλο μηχανικο, ο οποιος ασχολειται κυριως με βελτιωσεις(οπου χρειαζομαι).

Κοιταγε το μοτερ, εψαχνε διαφορα, μου λεει....η σκασρτα σου θελει αλλαγη, δεν αφηνει την τουρμπινα να φουσκωσει, ειναι σαν να μην εχεις........ετσι, αλλαξαμε σκαστρα, αλλαξαμε και κατι σωληνες που ηταν χαλια και μετα σφηξαμε λιγο την wastegate για να ανεβασουμε λιγο την πιεση(νομιζω την ειχα μετρησει στο 0,3 ενω μαμα ειναι 0,45 νομιζω).

Να προσθεσω πως φευγοντας απ το συνεργειο δεν ακουγα καθολου την τουρμπινα( πριν την ακουγα!), σκεφτηκα οτι ισως λογω της σκαστρας να μην ακουγεται πλεον(κλειστου τυπου η σκαστρα, οχι για passat)

Χαρουμενος εγω, λεω το λυσαμε το προβλημα......παλι δικαστηριο με το punto....

Απο ενα που το χα μειωσει...........πηγαμε στα 3!!!!(οπως περιμενε και ο φιλος με το φιατ απ την βολτα που τον πηγα πριν).

Το τελευταιο εγινε μολις χθες το βραδυ....

Ερωτηση:Σκεφτηκα οτι ισως φταιει η σκαστρα......γινεται μια "λαθος" σκαστρα να αποτρεψει τελειως το τουρμπο να φουσκωνει?

(γτ με το που αλλαχτηκε, σταματησε να ακουγεται το τουρμπο)

Επισης να επισημανω οτι πλεον συμπεριφερεται καθαρα σαν ατμοσφαιρικο 18αρι, αφου με το φιατ πατησαμε και 2ες και 4ες και μου εφευγε!!!

Το θεμα ειναι πως το αυτοκινητο δε θα το κρατησω πολυ μιας και θα παρω αλλο μικροτερο,οποτε δε θελω να διαθεσω πολλα χρηματα, αλλα με καιει πολυ να το φτιαξω να πηγαινει σαν εργοστασιακο.Ειναι πλεον προσωπικο το θεμα και μου χει γινει αχτι να με σπρωξει λιγο η τουρμπινα του!

Οποιος γνωριζει το οτιδηποτε και μπορει να βοηθησει θα το εκτιμησω ιδιαιτερα.

Ευχαριστω προκαταβολικα και ευχομαι να μην εγινα κουραστικος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ passatb5 καλώς ήρθες στην παρέα μας. Απ΄ότι βλέπω μετά την ανακατασκευή που έκανες δεν αντιμετωπίζεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ενθαρρυντικό. Το θέμα της απόδοσης του κινητήρα σου νομίζω ότι είναι περισσότερο ψυχολογικό. Καταρχάς πραγματοποίησες μια εν μέρει ανακατασκευή δεν μας ανέφερες όμως αν τα ανταλλακτικά που χρησιμοποίησες ήταν γνήσια ή aftermarket? Επίσης πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψιν σου ότι τα υπόλοιπα μηχανικά και μη μέρη όπως ο καταλύτης σου είναι ταλαιπωρημένα και να μην παρασύρεσαι από τον ενθουσιασμό που προκαλεί μια επισκευή. Τέλος, κοντράρεις το αυτοκίνητό σου με λάθος αντίπαλο.Θα έπρεπε να το πατήσεις με ένα άλλο passat ιδίου κυβισμού για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Βέβαια υπάρχει και η λύση της δυναμομέτρησης η οποία θα σου δείξει που πραγματικά βρίσκεται το αυτοκίνητό σου από πλευράς απόδοσης. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αγαπητέ passatb5 καλώς ήρθες στην παρέα μας. Απ΄ότι βλέπω μετά την ανακατασκευή που έκανες δεν αντιμετωπίζεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ενθαρρυντικό. Το θέμα της απόδοσης του κινητήρα σου νομίζω ότι είναι περισσότερο ψυχολογικό. Καταρχάς πραγματοποίησες μια εν μέρει ανακατασκευή δεν μας ανέφερες όμως αν τα ανταλλακτικά που χρησιμοποίησες ήταν γνήσια ή aftermarket? Επίσης πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψιν σου ότι τα υπόλοιπα μηχανικά και μη μέρη όπως ο καταλύτης σου είναι ταλαιπωρημένα και να μην παρασύρεσαι από τον ενθουσιασμό που προκαλεί μια επισκευή. Τέλος, κοντράρεις το αυτοκίνητό σου με λάθος αντίπαλο.Θα έπρεπε να το πατήσεις με ένα άλλο passat ιδίου κυβισμού για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Βέβαια υπάρχει και η λύση της δυναμομέτρησης η οποία θα σου δείξει που πραγματικά βρίσκεται το αυτοκίνητό σου από πλευράς απόδοσης. :wub:

Λοιπον καταρχας στα περισσοτερα εχεις απολυτο δικιο.Μια δυναμομετρηση θα ηταν πολυ σημαντικη και θα εβλεπα πολλα για το τι παιζει.Λοιπον, οσο για τα ανταλλακτικα και παλι εχεις δικιο που ρωτας....αλλα δυστυχως δε μπορω να δωσω πολλες πληροφοριες!Η ανακατασκευη εγινε πριν το παρω στα χερια μου και δεν ειχα καμια σχεση μ αυτην, οποτε δε γνωριζω βασικα στοιχεια οπως τι ανταλλακτικα εβαλε ο "μηχανικος", αυτο που ξερω ειναι οτι αντικατασταθηκε απο παραπλησιας διαμετρου τουρμπινας (25αρα δε φοραω?, νομιζω η Κ03 ειναι 25αρα...) αλλα garrett.Ο καταλυτης εχει αλλαχτει(οχι προσφατα αλλα εχει αλλαχτει), αλλα δε νομιζω οτι ειναι αυτη η βασικη αιτια ετσι κι αλλιως, αφου προχθες το αμαξι τουρμπισε(οσο τουρμπιζε δλδ) και μετα την τελευταια επισκεψη σε μηχανικο(με τη σκαστρα κτλ) δεν τουρμπιζει καθολου.

Οσο για το ανοιγμα με το punto, θα πρεπε να τρωει πανω απο κολωνα....(γνωμη μου).

Τελος εννοειται πως θα ηθελα να ανοιξω με ενα ιδιο μαμα passat 1.8t να δω διαφορες.......μαλλον ομως θα χρειαστει να παω και με 1.8 σκετο αφου δεν υπαρχει τουρμπινα πλεον :wub: !!

Υ.Γ. Τη Δευτερα μαλλον θα βαλω μπαρομετρο να δω επιτελους και οντως τι γινεται......το θεμα ομως ειναι η αιτια που το προκαλει και οχι το αποτελεσμα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου καλώς όρισες και από εμένα. Όπως είπε και ο Γιώργος, πρέπει να το βάλεις δίπλα σε ίδιο μοντέλο το αμάξι σου ή να το πας σε δυναμόμετρο. Βέβαια και το μπαρόμετρο είναι μια πολύ καλή λύση. Είναι ένα εργαλείο που θα έπρεπε να το είχες από την πρώτη μέρα. Έτσι θα έβλεπες κάθε επέμβαση που έκανες, πως θα επιρρέαζε - έστω - την πίεση υπερπλήρωσης. Καλύτερα βέβαια να μιλήσουν κάτοχοι Passat B5, οι οποίοι γνωρίζουν και το αυτοκίνητο. Τώρα αυτό με την τουρμπίνα που λες, είναι λίγο ύποπτο, ειδικά αν δεν είναι η ενδεδειγμένη. Εγώ βέβαια δε γνωρίζω να σου πω. Το σίγουρο είναι πάντως ότι 25άρα Garett είναι αρκετά μεγάλη και δεν ξέρω αν είναι η σωστή. Να φορούσε από μαμά τόσο μεγάλη τουρμπίνα για 150PS και μόνο 0,45 πίεση (τόσο δεν λες στο 1ο ποστ?)??... Εγώ φοράω στο Stilo μου 25άρα ρουλεμανάτη Garett αλλά το δουλεύω 0,9 πίεση για να μου βγάλει 227PS. Γενικότερα, η μεγάλη τουρμπίνα δίνει περισσότερα άλογα στην ίδια πίεση με μια μικρότερη, αλλά είναι πιο δύσκολα για τον κινητήρα να την γυρίσει, δλδ μεγαλύτερη καθυστέρηση για το σημείο υπερπλήρωσης. Τέλος, για να μη μακρυγορώ, μια λάθος σκάστρα θα βοηθούσε στην λάθος λειτουργία ενός turbo. Οπότε θέλεις τις συμβουλές των φίλων με τα Passat B5 και μετά κατευθείαν για ελέγχους-επισκευές-αλλαγές...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eιναι πιστευω μλκ μηχανικου.

Κατι δεν σου εχει κανει σωστα.

Η σκαστρα σιγουρα δεν εχει μπει αναποδα?

ΜΑΦ κτλ ειναι σε καλη κατασταση?

Η τουρμπινα ειναι σιγουρα καινουρια και οχι διαλυμενη και αυτη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον εγω το πιο πιθανο απο βδομαδα θα παω παλι μηχανικο να το ξαναδουμε...

Μετα βλεπουμε για ανοιγμα με μαμα να δουμε διαφορες (να χει και νοημα)

Αληθεια υπαρχει κανενα μαμα passat 1.8T 1999μοντ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγώ είχα κάνει πάντως service την τουρμπίνα στα 98.000κμ είχα αλλάξει την φτερωτή και τον πίρο της φτερωτής και βέβαια καθαρίστηκε κάνε μία ματιά να δεις την τουρμπίνα :o ρίξε μια λεπτομερή ματιά στην πολλαπλή εξαγωγής για μήπως τυχών κανένα ράγισμα, τσέκαρε τον ΜΑΦ, τι μπουζί σου πέρασε επάνω? ρίξε και σε αυτά μια ματιά και μετά κοίταξε και τον καταλύτη, και επίσης σημαντικό 100άρα βενζινούλα έτσι?

Edited by Dark Angel

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγώ είχα κάνει πάντως service την τουρμπίνα στα 98.000κμ είχα αλλάξει την φτερωτή και τον πίρο της φτερωτής και βέβαια καθαρίστηκε κάνε μία ματιά να δεις την τουρμπίνα :o ρίξε μια λεπτομερή ματιά στην πολλαπλή εξαγωγής για μήπως τυχών κανένα ράγισμα, τσέκαρε τον ΜΑΦ, τι μπουζί σου πέρασε επάνω? ρίξε και σε αυτά μια ματιά και μετά κοίταξε και τον καταλύτη, και επίσης σημαντικό 100άρα βενζινούλα έτσι?

Ολα αυτα που λες ισχυουν και σιγουρα αν κατι απ αυτα εχει προβλημα,τοτε χανω αποδοση...το θεμα ειναι οτι πλεον δεν υπαρχει καθολου τουρμπινα(αντε 0,1 να φουσκωνει).Αυτο εγινε με το που αλλαχτηκε η σκαστρα.Η απορια μου ειναι, μπορει μια σκαστρα μονο, να κανει την τουρμπινα να μην φουσκωνει καθολου?(αν και συντομα θα παρω απαντηση απ το μηχανικο)

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδή είμαι παθών με το Passat όσο και εάν έκανα τακτικά Service 7000 - 7500 κμ αγλαή λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης καθαρισμός φίλτρου (K&N) σωστή χρήση της τουρμπίνας ζέσταμα κάθε φόρα πριν ξεκινήσω τουλάχιστον 5 λεπτά τα πρωινά και και άλλα 3 λεπτά μετά την βόλτα η ταξίδι και πάντα στο ρελαντί πριν κλείσω την μηχανή, στα 95.000κμ ένιωθα πως το αμάξι δεν τράβαγε όπως πριν! και στο Service στην τουρμπίνα άλλαξα και πολλαπλή εξαγωγής βρήκα 2 ραγισματάκια άλλαξα ΜΑΦ πολλαπλασιαστές μπουζί, και επίσης πρόσφατα πέρασα σκάστρα ανοιχτού τύπου ελάχιστη απώλεια κατάλαβα μόνο στις αλλαγές ταχύτητας αλλά το Passat πλέων έχει φίλτρο K&N, πρόγραμμα, καταλύτη ελευθέρας αγωνιστικό, ολόκληρη εξάτμιση από καταλύτη και πίσω...

Τώρα σου δουλεύει σαν να είναι ατμόσφαιρα? και πως το οδηγάς? δεν σου τουρμπίζει?

Share this post


Link to post
Share on other sites
επειδή είμαι παθών με το Passat όσο και εάν έκανα τακτικά Service 7000 - 7500 κμ αγλαή λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης καθαρισμός φίλτρου (K&N) σωστή χρήση της τουρμπίνας ζέσταμα κάθε φόρα πριν ξεκινήσω τουλάχιστον 5 λεπτά τα πρωινά και και άλλα 3 λεπτά μετά την βόλτα η ταξίδι και πάντα στο ρελαντί πριν κλείσω την μηχανή, στα 95.000κμ ένιωθα πως το αμάξι δεν τράβαγε όπως πριν! και στο Service στην τουρμπίνα άλλαξα και πολλαπλή εξαγωγής βρήκα 2 ραγισματάκια άλλαξα ΜΑΦ πολλαπλασιαστές μπουζί, και επίσης πρόσφατα πέρασα σκάστρα ανοιχτού τύπου ελάχιστη απώλεια κατάλαβα μόνο στις αλλαγές ταχύτητας αλλά το Passat πλέων έχει φίλτρο K&N, πρόγραμμα, καταλύτη ελευθέρας αγωνιστικό, ολόκληρη εξάτμιση από καταλύτη και πίσω...

Τώρα σου δουλεύει σαν να είναι ατμόσφαιρα? και πως το οδηγάς? δεν σου τουρμπίζει?

Δινει την αισθηση ατμοσφαιρικου μοτερ....επισης δεν ακουγεται καθολου η τουρμπινα(εκτος αν απομονωσω ολους τους αλλους ηχους, που τοτε ισως ακουσω ενα σφυριγμα σαν χελιδονακι!) και τελος οπως και ξαναπα με ραβει ενα punto με 95 αλογα!

Και επειδη ο φιλος ξερει πως πανε τα 20vt, υποστηριζει πως θα πρεπε να του ριχνω κολωνα+..ποσο μαλλον αν ανοιγμα ρολλ που υπο μαμα συνθηκες εχω σαφεστατο πλεονεκτημα και με το πατα θα πρεπε να του κανω κολωνα(οπως του κανει και ενα grande punto tjet που ειναι πιο αργο απο ενα μαμα passat 1.8T.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

έχεις τσεκάρει όλα τα σωληνάκια μην χάνει πίεση από πουθενά? είχα αλλάξει όλα τα περιφερειακά σωλινάκια λόγο πολυκαιρίας... τσεκάρισε τα όλα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητο μπήκε αντιπροσωπεία πριν λίγες εβδομάδες. Το πρόβλημα λύθηκε, το αμάξι πλέον τουρμπίζει κανονικά! Το άνοιγμα με το punto επαναλήφθηκε, έκατσε μία κολόνα πίσω στα 700 μέτρα(όπως το υπολογίζα).

Πλέον είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψαν οι παλιές καλές τουρμπομέρες!

Υ.Γ. Το πρόβλημα ήταν στον χρονισμό των εκκεντροφόρων, με αποτέλεσμα να μην πηγαίνουν καυσαέρια στην τουρμπίνα και να μην φουσκώνει. Το αυτοκίνητο είχε σοβαρό πρόβλημα και σύμφωνα με την αντιπροσωπεία είμαι τυχερός που δε το πήρα στα χέρια τόσο καιρό.

Υ.Γ.2 Όπως ήταν επακόλουθο, ήρθε η στιγμή τα μαμήσια 150 να γίνουν παραπάνω άλογα....

Θα ήθελα τη βοήθεια σας ως προς ένα καλό 1ο στάδιο.

Εννοειται θα ανοιχτεί το ανάλογο θέμα, εκτός αν υπάρχει άλλο παρόμοιο.

Υ.Γ.3 Με μεγάλη χαρά, μπορώ να πω....κλειδώστε το θέμα! :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...