Jump to content
jgoros

Φίλτρο Αέρα σε Golf Tsi 122

Recommended Posts

Περίπου πρίν απο 4 μήνες αντικατέστησα το χαρτινο εργοστσσιακο φίλτρο με βαρελακι της BMC χωρίς κανενα πρόβλημα. Θα ηθελα να μαθω αν καποιος γνωρίζει συγκεκριμενα αν μπορω να αντικαταστησω το συγκεκριμενο φιλτρο η μπορω να κανω καποια μετατροπη ετσι ωστε να εχω καλυτερα αποτελεσματα σε θεματα ηχου

Θελω να σημειωσω πως χωρις το καπακι απο το φιλτροκουτι η ηχος του αυτοκινητου αλλαζει εντυπωσιακα (ακουγεται σχαστρα πιο εντονα, το γεμισμα του turbo και ο ηχος της μηχανής είνμαι πιο αγριος) μπορω να κυκλοφορω με ανοικτο το καπακι? και με το φιλτρο μεσα? με αποτελεσμα να ρουφαει απο εκει αερα ? θα εχω προβλημα, δεδομενου οτι στο φιλτροκουτι συνδεεται και η σκαστρα με ενα καλωδιακι?

Το καλυτερο θα ηταν να υπηρχε καποιο ολοκληρωμενο συστημα. Αν μπορει κάποιος να απαντησει διοτι η διαταξη της μηχανης 122 και 140 εχει διαφορα!!

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως το εχω ετσι χωρις το καπακι και με το μανισιο φιλτρο.Πριν το σερβις βαζεις το καπακι και ολα ενταξει!!

καλωδιακι που εχει?ενα σωληνακι αναθυμιασεις εχει αλλα ακριβως μετα το φιλτρο.οποτε δεν εχει προβλημα.

Καινουργιο μοτερ οποτε περιμενε να το σκαλιξουν λιγακι για να εχουμε απαντησεις.θα εχει πολυ πραμα σε λιγο.αφου το καινουργιο θα βγαινει με αυτο και με το 160.Το 160 μαλλον θα ειναι κατι σαν το GT οποτε μπορει να ειναι λιγακι ακριβο.Πιστευω οτι θα βρωμισει ο τοπος απο αυτα τα μοτερ.

Εγω εφαγα μια εβδομαδα και βαλε για να δω που μπορω να συνδεσω μπαρομετρο και καμια απαντηση.τελικα εβγαλα ενα-ενα τα σωληνακια που εβγαιναν απο την εισαγωγη και εβλεπα σε τι βαλβιδες πανε καιτι κανουν.Το βρηκα και πρεπει να ειμαι και ο πρωτος που εβαλε μπαρομετρο σε 122 εστω και μανισιο ακομα tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως το εχω ετσι χωρις το καπακι και με το μανισιο φιλτρο.Πριν το σερβις βαζεις το καπακι και ολα ενταξει!!

καλωδιακι που εχει?ενα σωληνακι αναθυμιασεις εχει αλλα ακριβως μετα το φιλτρο.οποτε δεν εχει προβλημα.

Καινουργιο μοτερ οποτε περιμενε να το σκαλιξουν λιγακι για να εχουμε απαντησεις.θα εχει πολυ πραμα σε λιγο.αφου το καινουργιο θα βγαινει με αυτο και με το 160.Το 160 μαλλον θα ειναι κατι σαν το GT οποτε μπορει να ειναι λιγακι ακριβο.Πιστευω οτι θα βρωμισει ο τοπος απο αυτα τα μοτερ.

Εγω εφαγα μια εβδομαδα και βαλε για να δω που μπορω να συνδεσω μπαρομετρο και καμια απαντηση.τελικα εβγαλα ενα-ενα τα σωληνακια που εβγαιναν απο την εισαγωγη και εβλεπα σε τι βαλβιδες πανε καιτι κανουν.Το βρηκα και πρεπει να ειμαι και ο πρωτος που εβαλε μπαρομετρο σε 122 εστω και μανισιο ακομα tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Για να δούμε θα βγαλουν τιποτα Thanks παντως!

Τωρα οποιος αλλος εχει ιδεα ας την ριξει!!!

Link to comment
Share on other sites

εχει ηδη μερικα προγραμματα και στα μεσα του επομενου μηνα λενε να βγαλει και η revo.

βεβαια ειναιαρκετα νωρις πιστευω ακομα για προγραμμα.Κατσε να περασει λιγο καιρος,να διορθωσουν τις ατελειες τους και μετα αγοραζουμε.Μην ειμαστε τα πειραματοζωα!!!

Θα ηθελα εαν εχει κανενας ΕΤΚΑ και μπορει να βρει τον κωδικο της τουρμπινας-μοντελο για να βρω τι ψαρια πιανει.

Ευχαριστω

Γιωργος

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως το εχω ετσι χωρις το καπακι και με το μανισιο φιλτρο.Πριν το σερβις βαζεις το καπακι και ολα ενταξει!!

καλωδιακι που εχει?ενα σωληνακι αναθυμιασεις εχει αλλα ακριβως μετα το φιλτρο.οποτε δεν εχει προβλημα.

Καινουργιο μοτερ οποτε περιμενε να το σκαλιξουν λιγακι για να εχουμε απαντησεις.θα εχει πολυ πραμα σε λιγο.αφου το καινουργιο θα βγαινει με αυτο και με το 160.Το 160 μαλλον θα ειναι κατι σαν το GT οποτε μπορει να ειναι λιγακι ακριβο.Πιστευω οτι θα βρωμισει ο τοπος απο αυτα τα μοτερ.

Εγω εφαγα μια εβδομαδα και βαλε για να δω που μπορω να συνδεσω μπαρομετρο και καμια απαντηση.τελικα εβγαλα ενα-ενα τα σωληνακια που εβγαιναν απο την εισαγωγη και εβλεπα σε τι βαλβιδες πανε καιτι κανουν.Το βρηκα και πρεπει να ειμαι και ο πρωτος που εβαλε μπαρομετρο σε 122 εστω και μανισιο ακομα tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

ΦΙΛΕ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΗ ΣΩΣΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ :

Ο MAF (Mass Air Flow) ή στα ελληνικά Μετρητής Ροής Μάζας Αέρα είναι ένας αισθητήρας που μετρά την θερμοκρασία αλλά και τη ροή της μάζας του αέρα που εισέρχεται μέσω της πεταλούδας γκαζιού προς το θάλαμο καύσης. Αυτή την πληροφορία τη διαβιβάζει στην Κεντρική Μονάδα Ελέγχου έτσι ώστε να υπολογιστεί με ακρίβεια το μίγμα της καύσης.

Είναι τύπου θερμού σύρματος (hot wire) με απευθείας μέτρηση της ροής της μάζας του αέρα. Στην πραγματικότητα είναι διπλός αισθητήρας με δύο νήματα, έναν για την ροή της μάζας του αέρα και έναν για την θερμοκρασία.

Η αρχή λειτουργίας του, είναι να μετρά συνεχώς την αντίσταση του «νήματος». Για αυτόν το λόγο θερμαίνει το νήμα σε συγκεκριμένη θεροκρασία, αυτό ακολούθως παγώνει λόγω της εισροής αέρα και έτσι μέσω της θερμικής διαφοράς υπολογίζεται η ροή της μάζας του εισερχόμενου αέρα. Για την ακρίβεια της μέτρησης ο δεύτερος αισθητήρας-νήμα μετρά τη θερμοκρασία του αέρα, ώστε το σύστημα να είναι συνεχώς ελεγχόμενο.

Ένας βρώμικος από επικαθίσεις MAF, αδυνατεί να μετρήσει σωστά τόσο τη θερμοκρασία όσο και την πραγματική ροή της μάζας του αέρα, με αποτέλεσμα να μεταφέρονται λανθασμένες πληροφορίες προς την κεντρική μονάδα και αυτή με τη σειρά της να δίνει λανθασμένες οδηγίες ψεκασμού. Ακολούθως, η καύση δεν γίνεται σωστή το αντιλαμβάνεται ο αισθητήρας λ, επανατροφοδοτεί την κεντρική μονάδα η οποία προσπαθεί να διορθώσει και γενικότερα γίνεται ένας φαύλος κύκλος αλληλοδιορθώσεων που το μόνο που επιτυγχάνεται είναι μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου, πτώση της απόδοσης και δισταγμούς κατά την επιτάγχυνση.

Φυσικά, σε πλήρη κατεστραμμένο MAF το αυτοκίνητο σχεδόν «γονατίζει» και λειτουργεί με βοηθητικό πρόγραμμα ασφαλείας.

ΤΟ link ειναι αυτό : http://lancialybra.mlemo.gr/operation/motor/maf/maf.htm

(Φυσικά, σε πλήρη κατεστραμμένο MAF το αυτοκίνητο σχεδόν «γονατίζει» και λειτουργεί με βοηθητικό πρόγραμμα ασφαλείας) Αυτο το ειχα παθει με το προηγουμενο μου αμαξει Fiat Punto 16V 2004 στο οποίο ειχα αλλαξει φιλτρο αερα και προκειμενου να εχει αγριο ηχο εκανα τρυπες στο καπακι απο το φιλτροκουτι με αποτελεσμα να ρουφαει παραπανω αερα απ οσο πρεπει .

Καποια στιγμη μετα απο 1μιση χρονο μου ανοιξε διαγνωστικος ελεγχος και το αμαξι δεν πηγαινε πανω απο 120 χλμ.

Βεβαιως στην αντιπροσωπεια οταν πηγα του ειχα βαλει το δικο του φιλτρο και ενα καπακι κανονικο χωρις τρυπες για να μην το καταλαβουν.

Μου αντικαταστησαν μπουζοκαλωδια ετσι μου χαν πει. Αλλα εγω πιστευω πως ηταν απο αυτο και σιγουρα τα μπουζοκαλωδια δεν χαλανε σε ενα αμαξι 2μιση ετων που ηταν τοτε!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως το εχω ετσι χωρις το καπακι και με το μανισιο φιλτρο.Πριν το σερβις βαζεις το καπακι και ολα ενταξει!!

καλωδιακι που εχει?ενα σωληνακι αναθυμιασεις εχει αλλα ακριβως μετα το φιλτρο.οποτε δεν εχει προβλημα.

Καινουργιο μοτερ οποτε περιμενε να το σκαλιξουν λιγακι για να εχουμε απαντησεις.θα εχει πολυ πραμα σε λιγο.αφου το καινουργιο θα βγαινει με αυτο και με το 160.Το 160 μαλλον θα ειναι κατι σαν το GT οποτε μπορει να ειναι λιγακι ακριβο.Πιστευω οτι θα βρωμισει ο τοπος απο αυτα τα μοτερ.

Εγω εφαγα μια εβδομαδα και βαλε για να δω που μπορω να συνδεσω μπαρομετρο και καμια απαντηση.τελικα εβγαλα ενα-ενα τα σωληνακια που εβγαιναν απο την εισαγωγη και εβλεπα σε τι βαλβιδες πανε καιτι κανουν.Το βρηκα και πρεπει να ειμαι και ο πρωτος που εβαλε μπαρομετρο σε 122 εστω και μανισιο ακομα tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Θα εισαι πολυ τυχερος αν δεν περασει τιποτα μεσα στη μηχανη.Φιλε μου ετσι στο αυτοκινητο σου κανεις μονο κακο.Μπορει να ακουγεται ωραια οπως ειπες, αλλα ως εκει. Πιστευω οτι εστω και λιγο θα σου εχει ''κοψει'' το αυτοκινητο.Πετας με την ιδια αναλογια καυσιμου περισσοτερο αερα.
Link to comment
Share on other sites

η αναλογια καυσιμου-αερα ρυθμιζεται συνεχεια απο τοσους αισθητηρες και χαρτες που εχει το μοτερ.Δεν ειναι καρμπυρατερ να εχει μια και μονο αναλογα το ζιγκλερ.

οσο για το maf-sensor δεν διαφωνω οτι θελει ολοκαθαρο αερα για να μην χαλασει.Αυτο συμβαινει με τις χοανες και φιλτρα χαμηλης ποιοτητας που ειτε αφηνουν μικρα σωματιδια να περνανε προν τον κινητηρα ειτε επιδη οι ιδιοκτητες βαζουν πολυ λαδι στην χοανη με αποτελεσμα να καθετε στον σενσορα και να μην μετραει καλα.Το δικο μου φιλτρο ειναι το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ οποτε δεν περνανε σκουπιδακια και δεν εχει λαδι.Σιγουρα κανει περισσοτερο ηχο επιδη δεν εχει το καπακι.Αλλα και να ρουφαει περισσοτερο αερα μετριεται απο τον maf και κανονιζει το μιγμα αναλογα.

Link to comment
Share on other sites

η αναλογια καυσιμου-αερα ρυθμιζεται συνεχεια απο τοσους αισθητηρες και χαρτες που εχει το μοτερ.Δεν ειναι καρμπυρατερ να εχει μια και μονο αναλογα το ζιγκλερ.

οσο για το maf-sensor δεν διαφωνω οτι θελει ολοκαθαρο αερα για να μην χαλασει.Αυτο συμβαινει με τις χοανες και φιλτρα χαμηλης ποιοτητας που ειτε αφηνουν μικρα σωματιδια να περνανε προν τον κινητηρα ειτε επιδη οι ιδιοκτητες βαζουν πολυ λαδι στην χοανη με αποτελεσμα να καθετε στον σενσορα και να μην μετραει καλα.Το δικο μου φιλτρο ειναι το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ οποτε δεν περνανε σκουπιδακια και δεν εχει λαδι.Σιγουρα κανει περισσοτερο ηχο επιδη δεν εχει το καπακι.Αλλα και να ρουφαει περισσοτερο αερα μετριεται απο τον maf και κανονιζει το μιγμα αναλογα.

Δεν ξερω μακαρι να εχεις δικιο και εγω μαζι σου ειμαι και θελω να ακουγεται ηχος και δεν θα χα προβλημα να φηνω ανοιχτο το καπακι αλλα ποσο αξιοπιστο ειναι αυτο και ποσο πιο αξιοπιστο θα ειναι αν καποιος βελτιωτικος οικος βγαλει ολοκληρωμενο συστημα

Link to comment
Share on other sites

η αναλογια καυσιμου-αερα ρυθμιζεται συνεχεια απο τοσους αισθητηρες και χαρτες που εχει το μοτερ.Δεν ειναι καρμπυρατερ να εχει μια και μονο αναλογα το ζιγκλερ.

οσο για το maf-sensor δεν διαφωνω οτι θελει ολοκαθαρο αερα για να μην χαλασει.Αυτο συμβαινει με τις χοανες και φιλτρα χαμηλης ποιοτητας που ειτε αφηνουν μικρα σωματιδια να περνανε προν τον κινητηρα ειτε επιδη οι ιδιοκτητες βαζουν πολυ λαδι στην χοανη με αποτελεσμα να καθετε στον σενσορα και να μην μετραει καλα.Το δικο μου φιλτρο ειναι το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ οποτε δεν περνανε σκουπιδακια και δεν εχει λαδι.Σιγουρα κανει περισσοτερο ηχο επιδη δεν εχει το καπακι.Αλλα και να ρουφαει περισσοτερο αερα μετριεται απο τον maf και κανονιζει το μιγμα αναλογα.

Λεγοντας του δινεις περισσοτερο αερα εννοουσα ουσιαστικα οτι του δινεις λιγοτερο.Ο ηχος που παραγεται ειναι απο το στροβιλισμο του αερα και πιστεψε με δεν πρεπει να υπαρχει .Εχεις καταργησει τους θαλαμους ηρεμιας που εχει η εργοστασιακη εισαγωγη.

Link to comment
Share on other sites

Κατι που μου εκανε εντυπωση ειναι πως το tsi 122 χρησιμοποιει το φιλτρο του gti(?) που ειναι σαν βαρελακι, ενω το tsi 140 το γνωστο πλακε φιλτρο που εχουν ολα τα αυτοκινητα :D

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι να ξαναβάλετε το καπάκι στη θέση του ή να βάλετε μια χοάνη στη θέση του φίλτρου μέσα στο κουτί ή να κάνετε κάποιες τρύπες στο καπάκι ώστε να περνάει λίγο ο ήχος.

Αφήνοντας το ανοιχτό θα λερώνεται πολύ γρήγορα το φίλτρο και θα χρειάζεται και συχνά καθάρισμα ή αλλαγή.

Μην το αφήνετε έτσι χύμα, δεν είναι σωστό μπορεί να καεί το ΜAF.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ΚΤΜ επειδή ψαχνομαι αρκετα με αυτο το θεμα πες μου λιγο την γνωμη σου, εφοσον ανοιξεις το καπακι και ας υποθεσουμε οτι δεν περνανε σκουπιδακια

Ο αερας που μπαινει δεν ειναι ζεστος πλεον? γιατι δεν στροφιλιζεται πλεον με δροσερο απο την εισαγωγη, γιατι ρουφαει απο πανω το ζεστο αερα της μηχανης που ανακυκλωνεται αναμεσα σε καπω και μηχανη!! Ειναι καλό αυτο ??????

Καμμια ιδεα ριξτε για κανενα Intake kit!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ΚΤΜ επειδή ψαχνομαι αρκετα με αυτο το θεμα πες μου λιγο την γνωμη σου, εφοσον ανοιξεις το καπακι και ας υποθεσουμε οτι δεν περνανε σκουπιδακια

Ο αερας που μπαινει δεν ειναι ζεστος πλεον? γιατι δεν στροφιλιζεται πλεον με δροσερο απο την εισαγωγη, γιατι ρουφαει απο πανω το ζεστο αερα της μηχανης που ανακυκλωνεται αναμεσα σε καπω και μηχανη!! Ειναι καλό αυτο ??????

Καμμια ιδεα ριξτε για κανενα Intake kit!

Σκουπιδακια δεν περνανε αφου δεν κανεις τιποτα με το φιλτρο και παραμενει στην θεση του.

Οσο για τον ζεστο αερα,ναι το καλοκαιρι θα περνει ζεστο αερα απο την μηχανη.Ακομα δεν δοκιμασα να σου πω τι θα γινει με τις επιδοσεις και τι προβλημα θα εχει.(το εβγαλα οταν αρχισαν οι δροσιες).

Οσο για τον στροβιλισμο εαν καταλαβα καλα οπως τον ξερω εγω,δεν εχει καμια σχεση σε τουρμπο αυτοκινητα και εχει τεραστια σε ατμοσφαιρικα.Αυτος ειναι ο λογος που στα τουρμπο δεν ασχολουνται και πολυ με την ροη της κεφαλης και δινουν βαρος σε αλλα πραγματα.Εαν το καλοσκεφτεις ο ηρεμος αερας μολις μπει στην τουρμπινα σταματαει να ειναι και πολυ ηρεμος και εχει και να περασει και απο πολλα αλλα μερη που θα διαταραξουν την ηρεμια του σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο.(inercooler,μεγαλες σωληνωσεις,πολλες γωνιες κτλ)Και επισης μπαινει με πιεση στους αυλους εισαγωγης και απο εκει στον θαλαμο καυσης.Για αυτο λεμε οτι δεν χρειαζεται νε κυνηγαμε την τελειοτητα στην κεφαλη απο τα τουρμπο.Οχι οτι δεν κανει καλο. :D

Εχουν βγαλει πολλες φουσκαλες τα δαχτυλα μου απο το χωσε μεσα και τριβε με το ψιλο γυαλοχαρτο :DB)

Τωρα,οσο για το intake kit εγω δεν θελω να χασω την εγγυηση για κατι τοσο ασημαντο σε επιδοσεις.Προτιμω να βαλω ενα καλο προγραμμα και στην τετραετια αφου το βαρεθω να το βγαλω τα ματια.Ειναι καινουργιο μοτερ και κανεις δεν ξερει εαν θα σκορπισει η οχι σε λιγο καιρο οποτε φυλαγε τα ρουχα σου.Και μην ξεχνας οτι αφου θα μπει και στο νεο γκολφ θα μεινει στην παραγωγη,πιστευω.Οποτε θα ασχοληθουν αρκετα μαζι του.Ειναι πιο απλο απο το αλλο με τον κομπρεσσορα.Σκεψου ποιος θα κατσει να ταιριαξει τουρμπινα με τον κομπρεσσορα.Ενω εδω θα κανουν μερικα πειραματα,θα σπασουν μερικα μοτερ,θα εχουν αρκετες αποτυχιες,στο τελος θα την βρουνε την καλη την συνταγη :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σκουπιδακια δεν περνανε αφου δεν κανεις τιποτα με το φιλτρο και παραμενει στην θεση του.

Οσο για τον ζεστο αερα,ναι το καλοκαιρι θα περνει ζεστο αερα απο την μηχανη.Ακομα δεν δοκιμασα να σου πω τι θα γινει με τις επιδοσεις και τι προβλημα θα εχει.(το εβγαλα οταν αρχισαν οι δροσιες).

Οσο για τον στροβιλισμο εαν καταλαβα καλα οπως τον ξερω εγω,δεν εχει καμια σχεση σε τουρμπο αυτοκινητα και εχει τεραστια σε ατμοσφαιρικα.Αυτος ειναι ο λογος που στα τουρμπο δεν ασχολουνται και πολυ με την ροη της κεφαλης και δινουν βαρος σε αλλα πραγματα.Εαν το καλοσκεφτεις ο ηρεμος αερας μολις μπει στην τουρμπινα σταματαει να ειναι και πολυ ηρεμος και εχει και να περασει και απο πολλα αλλα μερη που θα διαταραξουν την ηρεμια του σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο.(inercooler,μεγαλες σωληνωσεις,πολλες γωνιες κτλ)Και επισης μπαινει με πιεση στους αυλους εισαγωγης και απο εκει στον θαλαμο καυσης.Για αυτο λεμε οτι δεν χρειαζεται νε κυνηγαμε την τελειοτητα στην κεφαλη απο τα τουρμπο.Οχι οτι δεν κανει καλο. :ninja:

Εχουν βγαλει πολλες φουσκαλες τα δαχτυλα μου απο το χωσε μεσα και τριβε με το ψιλο γυαλοχαρτο :lol::ninja:

Τωρα,οσο για το intake kit εγω δεν θελω να χασω την εγγυηση για κατι τοσο ασημαντο σε επιδοσεις.Προτιμω να βαλω ενα καλο προγραμμα και στην τετραετια αφου το βαρεθω να το βγαλω τα ματια.Ειναι καινουργιο μοτερ και κανεις δεν ξερει εαν θα σκορπισει η οχι σε λιγο καιρο οποτε φυλαγε τα ρουχα σου.Και μην ξεχνας οτι αφου θα μπει και στο νεο γκολφ θα μεινει στην παραγωγη,πιστευω.Οποτε θα ασχοληθουν αρκετα μαζι του.Ειναι πιο απλο απο το αλλο με τον κομπρεσσορα.Σκεψου ποιος θα κατσει να ταιριαξει τουρμπινα με τον κομπρεσσορα.Ενω εδω θα κανουν μερικα πειραματα,θα σπασουν μερικα μοτερ,θα εχουν αρκετες αποτυχιες,στο τελος θα την βρουνε την καλη την συνταγη :ninja::lol:

To εύχομαι!!! Εσυ το έχεις ανοικτο τώρα??? Πάντως όσους έχω ρωτήσει σε forum πάντα μιλάω μου είπαν ότι δεν είναι καλό " Θα προκαλέσει προβλήματα στον κινητηρα σε βαθος χρονου" Στην δική μου περίπτωση για κανα 2 μέρες που το άφησα ανοικτό ΠΙΣΤΕΨΕ το αμαξι το αισθανόμουν πολύ πιο άνετο ΑΛΛΑ πόσο θα κρατησει και τι επιπτωσεις θα έχει!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σκουπιδακια δεν περνανε αφου δεν κανεις τιποτα με το φιλτρο και παραμενει στην θεση του.

Οσο για τον ζεστο αερα,ναι το καλοκαιρι θα περνει ζεστο αερα απο την μηχανη.Ακομα δεν δοκιμασα να σου πω τι θα γινει με τις επιδοσεις και τι προβλημα θα εχει.(το εβγαλα οταν αρχισαν οι δροσιες).

Οσο για τον στροβιλισμο εαν καταλαβα καλα οπως τον ξερω εγω,δεν εχει καμια σχεση σε τουρμπο αυτοκινητα και εχει τεραστια σε ατμοσφαιρικα.Αυτος ειναι ο λογος που στα τουρμπο δεν ασχολουνται και πολυ με την ροη της κεφαλης και δινουν βαρος σε αλλα πραγματα.Εαν το καλοσκεφτεις ο ηρεμος αερας μολις μπει στην τουρμπινα σταματαει να ειναι και πολυ ηρεμος και εχει και να περασει και απο πολλα αλλα μερη που θα διαταραξουν την ηρεμια του σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο.(inercooler,μεγαλες σωληνωσεις,πολλες γωνιες κτλ)Και επισης μπαινει με πιεση στους αυλους εισαγωγης και απο εκει στον θαλαμο καυσης.Για αυτο λεμε οτι δεν χρειαζεται νε κυνηγαμε την τελειοτητα στην κεφαλη απο τα τουρμπο.Οχι οτι δεν κανει καλο. <_<

Εχουν βγαλει πολλες φουσκαλες τα δαχτυλα μου απο το χωσε μεσα και τριβε με το ψιλο γυαλοχαρτο :whistling: :whistling:

Τωρα,οσο για το intake kit εγω δεν θελω να χασω την εγγυηση για κατι τοσο ασημαντο σε επιδοσεις.Προτιμω να βαλω ενα καλο προγραμμα και στην τετραετια αφου το βαρεθω να το βγαλω τα ματια.Ειναι καινουργιο μοτερ και κανεις δεν ξερει εαν θα σκορπισει η οχι σε λιγο καιρο οποτε φυλαγε τα ρουχα σου.Και μην ξεχνας οτι αφου θα μπει και στο νεο γκολφ θα μεινει στην παραγωγη,πιστευω.Οποτε θα ασχοληθουν αρκετα μαζι του.Ειναι πιο απλο απο το αλλο με τον κομπρεσσορα.Σκεψου ποιος θα κατσει να ταιριαξει τουρμπινα με τον κομπρεσσορα.Ενω εδω θα κανουν μερικα πειραματα,θα σπασουν μερικα μοτερ,θα εχουν αρκετες αποτυχιες,στο τελος θα την βρουνε την καλη την συνταγη :whistling:;)

Φιλε ολο και κατι θα περασει απο το φιλτρο.Σκεψου οτι και οι εισαγωγες τυπου σκουπας ειναι επικινδυνες στο θεμα αυτο και πολλοι δεν τις προτεινουν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.