Jump to content
Dimitris24sta23

Μια ζωή προβλήματα...

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Είμαι οδηγός Polo τα τελευταία 8 χρόνια.

Και τι δε μου χει βγάλει...

Αν απαριθμίσω τις βλάβες θα πιάσει 10 κόλες Α4.

Είμαι μπατίρης και όπως πολλοί έχουν κάνει τη *μη επιτρεπόμενη λέξη* στα νιάτα τους να πάρουν πιο ακριβό αμάξι απ'ότι βαστάει η τσέπη τους έτσι κι εγώ.

Δε με βοήθησε καθόλου το polo όμως παρά τη "γερμανική του τελειότητα" και την αξιοπιστία της εταιρίας του. Τα service του τα έκανα αν και με δυσκολία γιατί δεν το φυσάω το χρήμα. Παρόλα αυτά τα προβλήματα βροχή, από τον πρώτο κιόλας χρόνο.

Εγκέφαλο στον πρώτο χρόνο, 2 φορές γρύλο - μοτερ και τα τελευταια 3 χρόνια με μόνιμα κλειστο το τζάμι του συνοδηγού γιατί δεν την παλεύω να αλλάξω και 3η φορά, βαλβίδα θερμοκρασίας, θερμοστάτη, βιντιλατέρ, σασμάν και μιά μεγάλη λίστα με προβλήματα μέσα σε αυτα τα 7-8 χρόνια που μου είναι δύσκολο να τα θυμηθώ τώρα. Γενικά προσέχω πώς οδηγάω, δεν κάνω μαλακίες και δόξα το θεό δεν του έχω κάνει ούτε μια γρατσουνιά.

Το τσέκ μονιμα αναμένο τον τελευταίο 1 χρόνο. Ο μαστορας (εξουσιοδοτημένο service όχι αντιπροσωπεία) το έβαλε 2-3 φορές στον εγκέφαλο και δεν έβγαλε πρόβλημα, δεν καταλαβαίνει λέει γιατί ανάβει. Εχει δεί όμως κανα δυο Polo που το έχουν κάνει.

Όπως και πολλοί έδω απ'οτι διάβασα πέφτουν οι στροφές στο άκυρο με νεκρά μέσα και σβήνει, ίσως είναι πεταλούδα δεν ξέρω, αυτό ίσως είναι το μόνο που δεν έχω αλλάξει ακόμα.

Πρίν λίγο καιρό άλλαξα και σασμάν (μεταχειρισμένο). Μετά από λίγο καιρό όταν πατάω απότομα γκάζι και πιάνει να επιταχύνει ακούγεται ένα γκντούπ στη μηχανή μποροστά λες και θέλει να ξεκαρφωθεί τελείως. Για να μήν ακούστεί πρέπει να επιταχύνω μαλακά και σταδιακά.

Αμ το άλλο... όποιoν κι αν έχω ρωτήσει δεν το έχει ξανακούσει:

Εκέι που πάω κανονικά στο δρόμο κι εχω πχ 3η πάω να πατήσω γκάζι απότομα να επιταχύνω και πρίν προλάβει να δώσει, νεκρώνει τελέιως (με ταχύτητα μεσα) πέφτει στο ρελαντί λές και δεν έχω ταχύτητα, δεν σβήνει παρόλα αυτά και τι κι αν πατάω γκάζι τί δεν πατάω, το ίδιο, δεν ακούει τίποτα.

Για να δουλέψει πάλι το γκάζι πρέπει να κλείσω το διακόπτη και να ξαναβάλω πάλι μπροστά.... Αυτό μου το έχει κάνει πάνω από 100 φορές το τελευταίο 3μηνο. (θα μου πείς γιατί δεν το πάς συνεργείο... φοβάμαι μ'αυτα που θα ακούσω)

Προχθές μπαίνω μέσα, βάζω μπροστά, και στο ρελαντί άρχισε να κουνιέται ΟΛΟΚΛΗΡΟ! Σα βάρκα.

Το πάω μιά βόλτα στο τετράγωνο και έκανε διακοπές, κάνω στην άκρη ανοιγω το καπό και βλέπω τη μηχανή να κουνιέται πέρα δώθε υπερβολικά σε σχέση με το κανονικο.

Πάω να το βάλω μπρός χθές το πρωί να το πάω συνεργείο, μια χαρα(!) ούτε κούνημα ούτε τίποτα, ρε μας δουλεύει? (το συνεργείο κλειστό λόγω ασθένειας, είμαι και γκαντέμης)

Ρώτησα κάποιον πιό σχετικό και μου είπε ότι μπορεί να έχουν κοπέι οι βάσεις από τη μηχανή γι'αυτό και τα γκτούπ και τα κουνήματα.

Μηπως ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω?

Πάντως μεταξύ μας, με βλέπω να πηγαίνω βούρ για ΚΙΑ...

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν έχω αλλάξει.

Αλλά σε ποιό πρόβλημα απ'όλα αντιστοιχεί? ή μήπως έχει να κάνει με όλα

Σ'ευχαριστώ

και μια δευτερη ερωτηση σε αλλον μαστορα που να εχει διαγνωστικο για το τσεκ το πηγες?

οταν σου γραφει φτωχο μιγμα κτλ. η αισθητηρας λ τοτε αν δεν ειναι απο την κακη βενζινη μπορει να σου κανει ολα αυτα που λες πιο πανω σε αυτην την περιπτωση κατα πασα πιθανοτητα θες αλλαγη λ [εχει 2 το πολακι] σε συνδιασμο με το οτι σου αναβει και το τσεκ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Είμαι οδηγός Polo τα τελευταία 8 χρόνια.

Και τι δε μου χει βγάλει...

Αν απαριθμίσω τις βλάβες θα πιάσει 10 κόλες Α4.

Είμαι μπατίρης και όπως πολλοί έχουν κάνει τη *μη επιτρεπόμενη λέξη* στα νιάτα τους να πάρουν πιο ακριβό αμάξι απ'ότι βαστάει η τσέπη τους έτσι κι εγώ.

Δε με βοήθησε καθόλου το polo όμως παρά τη "γερμανική του τελειότητα" και την αξιοπιστία της εταιρίας του. Τα service του τα έκανα αν και με δυσκολία γιατί δεν το φυσάω το χρήμα. Παρόλα αυτά τα προβλήματα βροχή, από τον πρώτο κιόλας χρόνο.

Εγκέφαλο στον πρώτο χρόνο, 2 φορές γρύλο - μοτερ και τα τελευταια 3 χρόνια με μόνιμα κλειστο το τζάμι του συνοδηγού γιατί δεν την παλεύω να αλλάξω και 3η φορά, βαλβίδα θερμοκρασίας, θερμοστάτη, βιντιλατέρ, σασμάν και μιά μεγάλη λίστα με προβλήματα μέσα σε αυτα τα 7-8 χρόνια που μου είναι δύσκολο να τα θυμηθώ τώρα. Γενικά προσέχω πώς οδηγάω, δεν κάνω μαλακίες και δόξα το θεό δεν του έχω κάνει ούτε μια γρατσουνιά.

Το τσέκ μονιμα αναμένο τον τελευταίο 1 χρόνο. Ο μαστορας (εξουσιοδοτημένο service όχι αντιπροσωπεία) το έβαλε 2-3 φορές στον εγκέφαλο και δεν έβγαλε πρόβλημα, δεν καταλαβαίνει λέει γιατί ανάβει. Εχει δεί όμως κανα δυο Polo που το έχουν κάνει.

Όπως και πολλοί έδω απ'οτι διάβασα πέφτουν οι στροφές στο άκυρο με νεκρά μέσα και σβήνει, ίσως είναι πεταλούδα δεν ξέρω, αυτό ίσως είναι το μόνο που δεν έχω αλλάξει ακόμα.

Πρίν λίγο καιρό άλλαξα και σασμάν (μεταχειρισμένο). Μετά από λίγο καιρό όταν πατάω απότομα γκάζι και πιάνει να επιταχύνει ακούγεται ένα γκντούπ στη μηχανή μποροστά λες και θέλει να ξεκαρφωθεί τελείως. Για να μήν ακούστεί πρέπει να επιταχύνω μαλακά και σταδιακά.

Αμ το άλλο... όποιoν κι αν έχω ρωτήσει δεν το έχει ξανακούσει:

Εκέι που πάω κανονικά στο δρόμο κι εχω πχ 3η πάω να πατήσω γκάζι απότομα να επιταχύνω και πρίν προλάβει να δώσει, νεκρώνει τελέιως (με ταχύτητα μεσα) πέφτει στο ρελαντί λές και δεν έχω ταχύτητα, δεν σβήνει παρόλα αυτά και τι κι αν πατάω γκάζι τί δεν πατάω, το ίδιο, δεν ακούει τίποτα.

Για να δουλέψει πάλι το γκάζι πρέπει να κλείσω το διακόπτη και να ξαναβάλω πάλι μπροστά.... Αυτό μου το έχει κάνει πάνω από 100 φορές το τελευταίο 3μηνο. (θα μου πείς γιατί δεν το πάς συνεργείο... φοβάμαι μ'αυτα που θα ακούσω)

Προχθές μπαίνω μέσα, βάζω μπροστά, και στο ρελαντί άρχισε να κουνιέται ΟΛΟΚΛΗΡΟ! Σα βάρκα.

Το πάω μιά βόλτα στο τετράγωνο και έκανε διακοπές, κάνω στην άκρη ανοιγω το καπό και βλέπω τη μηχανή να κουνιέται πέρα δώθε υπερβολικά σε σχέση με το κανονικο.

Πάω να το βάλω μπρός χθές το πρωί να το πάω συνεργείο, μια χαρα(!) ούτε κούνημα ούτε τίποτα, ρε μας δουλεύει? (το συνεργείο κλειστό λόγω ασθένειας, είμαι και γκαντέμης)

Ρώτησα κάποιον πιό σχετικό και μου είπε ότι μπορεί να έχουν κοπέι οι βάσεις από τη μηχανή γι'αυτό και τα γκτούπ και τα κουνήματα.

Μηπως ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω?

Πάντως μεταξύ μας, με βλέπω να πηγαίνω βούρ για ΚΙΑ...

Τα ίδια αντιμετώπισα και εγώ φίλε μου με ένα Golf V. Μέχρι και ξαναβαμένο μου το πούλησαν και ας το περίμενα να έρθει από Γερμανία.

Το θετικό στην δική μου περίπτωση είναι ότι τα προβλήματα κάποια στιγμή σταμάτησαν, και ότι τα περισσότερα "φρόντισα" με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να τα φτιάξω στην εγγύηση.

Τώρα που αυτή έχει λήξει με το παραμικρό πρόβλημα θα πάει για "σκότωμα", αν όχι για πέταμα ή δωρεά.

Για τον θόρυβο που λές νομίζω και εγώ ότι είναι οι βάσεις της μηχανής.

Για το λαμπάκι που σου ανάβει πολύ πιθανόν να είναι ο αισθητήρας Λ.

Όσο για το παράθυρο αν το πρόβλημα είναι στους γρύλους μόνο τότε νομίζω ότι υπάρχουν ιματασιόν μεταλλικοί με τους οποίους να λύσεις το πρόβλημά σου μια και καλή.

Πάντως από όλα αυτά που μας είπες εγώ θα επιμείνω στο τελευταίο.

ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΚΙΑ.... Δεν κάνω πλάκα!

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κάποιες φορές δεν αρκεί μόνο η σωστή συντήρηση στο αυτοκίνητο. Πρόσεχε και τη βενζίνη που βάζεις. Καλύτερα επέλεξε ένα-δύο πρατήρια και τσεκάριζε το φίλτρο καυσίμου στις αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

να ευχεσαι παντως να μην ειναι λ γιατι εχει 220 γιουρια ο τρις καταρατος!!!

(υπολογιζε και κανα 80αρι η τοποθετηση του...)

πουλησε το και θα ησυχασεις!

ετσι εκανε και εγω αλλωστε και δεν μου εχει βγαλει και τιποτα σοβαρο μεχρι τωρα....

Link to comment
Share on other sites

να ευχεσαι παντως να μην ειναι λ γιατι εχει 220 γιουρια ο τρις καταρατος!!!

(υπολογιζε και κανα 80αρι η τοποθετηση του...)

πουλησε το και θα ησυχασεις!

ετσι εκανε και εγω αλλωστε και δεν μου εχει βγαλει και τιποτα σοβαρο μεχρι τωρα....

τιμη αντιπρωσοπειας υποθετω

Link to comment
Share on other sites

τιμη αντιπρωσοπειας υποθετω

χα!τιμη γενικως Νικο!

απ'οπου και να τον παρεις τοσο εχει ο #@3@#232οςςςςςςςςςςςς.............

Link to comment
Share on other sites

χα!τιμη γενικως Νικο!

απ'οπου και να τον παρεις τοσο εχει ο #@3@#232οςςςςςςςςςςςς.............

μιας και μου αναψε προσφατα και ρωτησα μου ειπαν αλλη τιμη γιαυτο σε ρωτησα [οχι αντιπρωσοπεια]

θα το ξερω συντομα οταν με την πρωτη ευκαιρια σε κανα δυο εβδομαδες τον αλλαξω :D

παντως εγω πιστευω πως το προβλημα που εχει το πολακι του φιλου ειναι λ ισως κανω λαθος αλλα συμφωνα με αυτα που μου εχουν πει και γνωριζω εκει καταληγω

Link to comment
Share on other sites

μιας και μου αναψε προσφατα και ρωτησα μου ειπαν αλλη τιμη γιαυτο σε ρωτησα [οχι αντιπρωσοπεια]

θα το ξερω συντομα οταν με την πρωτη ευκαιρια σε κανα δυο εβδομαδες τον αλλαξω :D

παντως εγω πιστευω πως το προβλημα που εχει το πολακι του φιλου ειναι λ ισως κανω λαθος αλλα συμφωνα με αυτα που μου εχουν πει και γνωριζω εκει καταληγω

κατω απο 200¤ πολυ δυσκολα να τον βρεις.

ειναι ngk, made in japan, και δεν παιρνει ουτε τις bosch που κοστιζει κανα 80αρι...

στο λεω γιατι τον ηπια προσφατα....

Link to comment
Share on other sites

το να τρέμει όλο το αμάξι στο ρελαντί μου το είχε κάνει κι εμένα το Polo μου (ίδιας γενιάς)

τελικά έφταιγε το βεντιλατέρ!

τα είχαν παίξει τα ρουλεμάν του και γυρνούσε άκεντρα με αποτέλεσμα όποτε άναβε να τρέμει όλο το αμάξι

άλλαξα βεντιλατέρ και όλα ΟΚ!

τώρα για τα σβησίματα, τα κομπιάσματα κλπ πρέπει να είναι ο λ που είπαν και τα παιδιά

Link to comment
Share on other sites

Παντως κατα τα ψεματα, δεν ξερω τι λετε εσεις, παρα τα προβληματα που μου εβγαζε κατα καιρους το πολακι, λυπηθηκα παρα πολυ οταν το πουλησα. Βλεπετε 2 αμαξια σε ενα ονομα την σημερινη εποχη ειναι πολυυυυυ δυσκολο να συντηρηθουν (τουλαχιστον προσωπικα).

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από όλα αυτά που μας είπες εγώ θα επιμείνω στο τελευταίο.

ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΚΙΑ.... Δεν κάνω πλάκα!

:);):rolleyes:

+10000000000000000000

γερμανικη τελειοτητα μετα σου λεει..πραγματικα αν ξαναγοραζα το πρωτο μου αμαξι θα επερνα ή σαξοραλο ή honda...παντως vw με τπτ δεν θα επερνα..πολυ προβλημα ρε παιδια....το σασμαν σαν πουκαμισα χρειαζεται να το αλλαζεις....και τα ρουλεμαν καταστρεφονται σαν να ειναι απο κακης ποιοτητας πλαστικο....καλα για τους τριγμους τι μπορει να πει κανεις.......

Edited by exo_polo
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν,εγώ τον λ της ngk τον με κάποια που....στια τον πήρα με 90¤ αλλά πέρα απ'αυτό τον βρήκα με 140-150¤ αντίστοιχα στην αγορά.

όσο για τα χτυπήματα,κ μένα πολλές φορές το κάνει κ όντως πρέπει να είναι οι βάσεις.στην περίπτωση την δίκη μου,το κάνει μόνο σε πολύ απότομες επιταχύνσεις κ πρέπει NA είναι η βάση του σασμαν.

όμως για να μακρήλόγω,NAI,πάνε πάρε κια ή χίουνται.

όσο για το δικό σου το σασμαν,μην ξεχνάς εσυ το βίαζες σε κάθε φανάρι...

οπότε κ γυναίκα να ήταν,κάποια στιγμή θα σου έλεγε "ΦTANEI"( κ όλοι ξέρουμε ότι πότε δεν είναι αρκετό για την γυναίκα)

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν,εγώ τον λ της ngk τον με κάποια που....στια τον πήρα με 90¤ αλλά πέρα απ'αυτό τον βρήκα με 140-150¤ αντίστοιχα στην αγορά.

όσο για τα χτυπήματα,κ μένα πολλές φορές το κάνει κ όντως πρέπει να είναι οι βάσεις.στην περίπτωση την δίκη μου,το κάνει μόνο σε πολύ απότομες επιταχύνσεις κ πρέπει NA είναι η βάση του σασμαν.

όμως για να μακρήλόγω,NAI,πάνε πάρε κια ή χίουνται.

όσο για το δικό σου το σασμαν,μην ξεχνάς εσυ το βίαζες σε κάθε φανάρι...

οπότε κ γυναίκα να ήταν,κάποια στιγμή θα σου έλεγε "ΦTANEI"( κ όλοι ξέρουμε ότι πότε δεν είναι αρκετό για την γυναίκα)

Link to comment
Share on other sites

όσο για το δικό σου το σασμαν,μην ξεχνάς εσυ το βίαζες σε κάθε φανάρι...

το σασμαν δεν εσπασε πρωτη φορα στα δικα μου χερια...αυτος ο μανακας που το ειχε πριν αλλαξε σασμαν στα 40.000 χλμ...για ποιον λογο???τι το περασε για λαδι και εκανε αλλαγη...σασμαν????δεν νομιζω! μαλλον εσπασε στα χερια του και μετα εσπασε αλλες 2 στα δικα μου..ατιμη vw... new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.