akis460 Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΟΔΩΡΗΣ ΕΧΩ ΕΝΑ JETTA 1.8 16V ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 1.8 G60 ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΦΙΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΔΙ Ο ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ . ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ 16V KAΠΑΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΡΜΟ ΤΟΥ G60 ΓΙΝΕΤΕ ? ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ Η ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ? ΤΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Εχεις μηνυμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΟΔΩΡΗΣΕΧΩ ΕΝΑ JETTA 1.8 16V ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 1.8 G60 ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΦΙΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΔΙ Ο ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ . ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ 16V KAΠΑΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΡΜΟ ΤΟΥ G60 ΓΙΝΕΤΕ ? ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ Η ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ? ΤΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ? ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΟΔΩΡΗ Η μεταροπη που αναφερεις εχει ξαναγινει σε corrado G60 με καπακι golf 1.8 16v (απο ΚR ) Tον κορμο που εχεις απο το 16V τον κρατας οπως ειναι. Πιστονια εαν κρατησεις τα ιδια ,αντεχουν για χιλιαδες χιλιομετρα (με πιεση ομως max 1 bar) .Για παραπανω πιεση πρεπει να βαλεις σφυρίλατα.Τα πιστονια απο το G60 δεν κανουν διοτι χαμηλωνει η σχεση συμπιεσης παρα πολυ.( κανονικα πρεπει να ειναι 8/1 ,ενω με πιστονια απο G60 και 16V καπακι γινεται περιπου 6,1/1). Ακομη οι πυροι απο ττα πιστονια του G60 δεν κανουν στις μπιελες του 16V. Η αντοχη που εχει το 16V καπακι στο 1 bar δεν του προκαλει προβληματα. Αποδοση = 210 και κατα αλλους 230 Hp στα 1.8 L με την ιδια καταναλωση.( Η μετατροπη εγινε με κομπρεσορα και οχι με τουρμπινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...