Jump to content
vw16v

τι μπορεί να είναι;

Recommended Posts

Καλή χρονιά σε όλους,

πηγαίνοντας προς Τρίπολη αλλά και όταν γύριζα μετά τα 180km ακούγονταν ένας ήχος μπάσος. Τονίζω ότι ο ήχος αυτός εμφανιζόταν πάνω από τα 180! Το αυτοκίνητο είναι polo 6n 16vχωρίς καμία μετατροπή. Νορμάλ εξάτμιση, χταπόδι κλπ. Μπορεί κάποιος να μου πει τι μπορεί να είναι;

Αυτό που μου είπε φίλος είναι ότι μπορεί να είναι από την εξάτμιση αλλά γιατί να ακούγεται πάνω από τα180; ή ακόμα ότι ζορίζεται το σασμάν. ο Θόρυβος είναι σαν βουητό και ακούγεται κάτω από το αυτοκίνητο.

Τα φώτα σας....

Link to comment
Share on other sites

Το τονίζω μετά από τα 180 ακούγεται. Τώρα αν ακούγεται σε μικρότερη κλίμακα αυτό δεν το έχω παρατηρήσει αλλά νομίζω ότι δεν ακούγεται.

Σέρβις έκανα πριν από 3500χλμ. Αν ήταν καταλύτης δεν θα μου το έλεγαν;

και κάτι ακόμα άλλαξα τακάκια αλλά όταν φρενάρω από μεγάλες ταχύτητες ακούγονται σαν να μην έχουν αλλάχθεί (τα παλιά τα έχω) . Βέβαια θέλει αλλαγή δίσκων γιατί έχουν φθαρεί. Ξέρω γω τι στο καλό είναι....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στα παιδια….

Φιλε mpoukou δεν μας ειπες αν ακόμα χάνεις παραφλου……

Φίλε Φάνη, αλλαξε το μοντέλο σε 6n γιατί με το 6n2 μπερδεύεις στα τεχνικά θέματα (2 λαμδα ηλεκτρογκαζο και άλλα)

Αφου το κάνει μετά τα 180 σημαίνει σε στροφές μετά τις 6000.( α ρε DXJ…) Έχεις πιέσει τις άλλες ταχ (μαλλον 3η και 4η) μετά τις 6000 αν το κάνει? Για να ξεχωρίσουμε αν είναι από σαζμαν τις 5ης η καταλύτης. Αν είναι ο τελευταίος θα ακούς και χαρακτηριστικο κροτάλισμα σε όλο το φάσμα στροφών.

Το πιο απλο για να δεις αν εναι καταλύτης είναι να δεις αν παίρνεις ΚΕΚ με 8,80 ευρω. Αν δεν είναι άλλαξε βαλβολίνες που μάλλον θα θέλουν αν δεν έχουν αλλαχτεί.

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ενα polaki 9n με 120.000χλμ πανω και μου κανει πιο μπασο ηχο λες και εχω βαλει κανενα φιλτροκουτι η καμια εξατμιση, το αυτοκινητο παντως βγαζει κανονικα καρτα καυσαεριων................

Link to comment
Share on other sites

Η τάση είναι να γίνεται πιο μπάσος ο ήχος γιατί ανοίγουν τα διαφράγματα από το τελικό .Αμα είναι πιο μπασος ήχος απλά είναι θέμα εξάτμισης ρωγμή (όχι χοντρρή τρύπα γιατί και τότε δεν παίρνεις κάρτα επειδή το ματζαφλάρι διαβαζει πολύ οξυγόνο) . Μπορεί καμμιά βάση κάνα λαστιχάκι στήριξης τελικού να έσπασε…πες να στο κοιτάξουν από κάτω και να κουνήσουν όλη την εξάτμιση ξέρουν οι εξατμισάδες….

Link to comment
Share on other sites

Το τονίζω μετά από τα 180 ακούγεται. Τώρα αν ακούγεται σε μικρότερη κλίμακα αυτό δεν το έχω παρατηρήσει αλλά νομίζω ότι δεν ακούγεται.

Σέρβις έκανα πριν από 3500χλμ. Αν ήταν καταλύτης δεν θα μου το έλεγαν;

και κάτι ακόμα άλλαξα τακάκια αλλά όταν φρενάρω από μεγάλες ταχύτητες ακούγονται σαν να μην έχουν αλλάχθεί (τα παλιά τα έχω) . Βέβαια θέλει αλλαγή δίσκων γιατί έχουν φθαρεί. Ξέρω γω τι στο καλό είναι....

Δεν ειναι καταλυτης.Οταν χρειαστει αλλαγη ο καταλυτης θα το καταλαβεις κ απο μονος σου tongue.gif

Παντως μουκανει εντυπωση που ο θορυβος ακουγεται μονο πανω απο τα 180.Οσο για τους δισκους, κακως δεν τους αλλαξες μαζι με τα τακακια.Δεν αλλαζονται μονοι τους.Οποτε τωρα πρεπει να περιμενεις να φαγωθουν τα τακακια για να τους αλλαξεις πακετο μαζι με νεα τακακια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.