rivol Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 Και μια ερώτηση. Ο φωτισμός στο τιμόνι λειτουργεί μόνο όταν δουλεύει η μηχανή και έχουμε αναμμένα τα φωτά και γενικά όλες οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες όταν έχουμε διακόπτη μηχανής ανοικτό ? Απλά για την ιστορία να πω ότι στο δικό μου είναι όλα Type 1 συμπεριλαμβανομένου και του τιμονιού. Από τα δεξιά πλήκτρα μπορώ και αυξομειώνω την ένταση και κάνω αλλαγή σταθμού στο ραδιόφωνο η στο CD εμπρός και πίσω. Από τα αριστερά πλήκτρα τα δυο είναι του τηλεφώνου (δεν έχω) το άλλο είναι το Mute (δεν λειτουργεί) και τέλος το αστέρι που αλλάζει το mode στο RCD 300 Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στο How to του Κώστα !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 Και μια ερώτηση. Ο φωτισμός στο τιμόνι λειτουργεί μόνο όταν δουλεύει η μηχανή και έχουμε αναμμένα τα φωτά και γενικά όλες οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες όταν έχουμε διακόπτη μηχανής ανοικτό ? Ναι μόνο τότε φωτίζονται τα πλήκτρα. Το mute θα πρεπε να δουλεύει πάντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 Λες να δοκιμάσω άλλη κωδικοποίηση στο τιμόνι μήπως αλλάξει τίποτα. Τώρα έχω 0003042 Πάντως στο Coding τα πήρε όλα με την πρώτη χωρίς δεύτερη προσπάθεια. Αυτό με τον αερόσακο με προβληματίζει ποιο πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 25, 2012 Report Share Posted February 25, 2012 Λες να δοκιμάσω άλλη κωδικοποίηση στο τιμόνι μήπως αλλάξει τίποτα. Τώρα έχω 0003042 Πάντως στο Coding τα πήρε όλα με την πρώτη χωρίς δεύτερη προσπάθεια. Αυτό με τον αερόσακο με προβληματίζει ποιο πολύ. Μήπως ο εγκέφαλος δεν είναι απόλυτα συμβατος??Ο αερόσακός σου είναι με μονή ή διπλή σκάστρα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 25, 2012 Report Share Posted February 25, 2012 Είναι με μονή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Τελικά άλλαξα την κωδικοποίηση στο τιμόνι από 0003042 που είχα αρχικά σε 0002042 και όλα είναι εντάξει τώρα. 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 Ακόμα και το Mute δουλεύει. Οπότε τέλος καλό όλα καλά :thumbsup2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 27, 2012 Author Report Share Posted February 27, 2012 Μπράβο Αλέξη, Αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον (και ενός φίλου ακόμα) είναι το γεγονός ότι αλλάζεις σταθμούς από το τιμόνι! Μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία από το τιμόνι σου να δω τα πληκτρολόγιά σου ; Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Μπράβο Αλέξη, Αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον (και ενός φίλου ακόμα) είναι το γεγονός ότι αλλάζεις σταθμούς από το τιμόνι! Μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία από το τιμόνι σου να δω τα πληκτρολόγιά σου ; Κώστας και γω την ιδια απορια εχω σχετικα με την επιλογη των σταθμων.εδω και 1 χρονο που εχω βαλει το πολυλειτουργικο δεν μπορω να βρω τροπο για να αλλαζω σταθμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 27, 2012 Author Report Share Posted February 27, 2012 και γω την ιδια απορια εχω σχετικα με την επιλογη των σταθμων.εδω και 1 χρονο που εχω βαλει το πολυλειτουργικο δεν μπορω να βρω τροπο για να αλλαζω σταθμους. Από ότι ξέρω μόνο τα παλαιά πληκτρολόγια μπορούν να αλλάξουν σταθμούς. Θα μας πει ο Αλέξης καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Ναι παιδιά αυτά είναι τα πλήκτρα μου. Το έστειλα στον Professor αλλά το βάζω και εδώ να υπάρχει. Είναι το 2005.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 (edited) Ναι παιδιά αυτά είναι τα πλήκτρα μου. Το έστειλα στον Professor αλλά το βάζω και εδώ να υπάρχει. Είναι το 2005.5 Καλησπέρα, θα σου ήταν εύκολο να συγκεντρώσεις και να αναφέρεις τους κωδικούς του hardware που έχεις αυτή τη στιγμή στο αυτοκίνητό σου και σχετίζεται με τη λειτουργία του πολυλειτουργικού τιμονιού (controller τιμονιού, πλήκτρα, controller πλήκτρων κτλ) ? Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει από το ενδιαφέρον που έχει δημιουργήσει η δήλωσή σου, αλλά συνήθως σε retrofitting πολυλειτουργικού δε λειτουργούν όλα τα πλήκτρα. Υποθέτω "πέτυχες" το σωστό συνδυασμό hardware... Edited February 27, 2012 by DiS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Και άλλη μια από το αυτοκίνητο μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Λοιπόν για να είναι όλα συγκεντρωμένα. Το αυτοκίνητο είναι Golf 1.6 FSI Sportline 2005 με μικρή οθόνη και trip computer Για το Project χρειάστηκε και το καλώδιο μεταξύ των εγκεφάλων (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=25486&view=findpost&p=489406) Τα υλικά ήταν τα εξής 1K0 953 549 AM εγκέφαλος τιμονιού Type I 1K0 959 653 slip ring Type I 1K0 953 513 G 9B9 Cruise control cluster 1K0 419 091 AE 7B4 MFSW Τιμόνι με πλήκτρα Type I 1K0 971 584 C Καλώδιο για τον Αερόσακο με μονή σκάστρα Τα πλήκτρα δουλεύουν όλα όπως είπα εκτός του τηλεφώνου που δεν έχω. Το ηχοσύστημα είναι το RCD300 Mp3 Και η κωδικοποίηση για τα παραπάνω 0002042 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Λοιπόν για να είναι όλα συγκεντρωμένα. Το αυτοκίνητο είναι Golf 1.6 FSI Sportline 2005 με μικρή οθόνη και trip computer Για το Project χρειάστηκε και το καλώδιο μεταξύ των εγκεφάλων (http://www.vwclub.gr...ndpost&p=489406) Τα υλικά ήταν τα εξής 1K0 953 549 AM εγκέφαλος τιμονιού Type I 1K0 959 653 slip ring Type I 1K0 953 513 G 9B9 Cruise control cluster 1K0 419 091 AE 7B4 MFSW Τιμόνι με πλήκτρα Type I 1K0 971 584 C Καλώδιο για τον Αερόσακο με μονή σκάστρα Τα πλήκτρα δουλεύουν όλα όπως είπα εκτός του τηλεφώνου που δεν έχω. Το ηχοσύστημα είναι το RCD300 Mp3 Και η κωδικοποίηση για τα παραπάνω 0002042 Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Μήπως έχεις συγκρατήσει πριν την τοποθέτηση τους κωδικούς των πλήκτρων και του controller τους ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Όχι δυστυχώς αλλά θα το έχω υπόψιν μου εάν το ξαναλύσω να το δω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Ευχαριστώ και γω για την πληροφορία σχετικά με τα πληκτρολόγια.Δεν πήγε καθόλου το μυαλό εδώ και τόσο καιρό ότι ήταν η πηγή του κακού.Πίστευα ότι φταίει το gateway για να είμαι ειλικρινής.Τουλάχιστον εσύ αν και παιδεύτηκες λίγο στάθηκες τυχερός όπως είπε και ο Δημήτρης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Οι κωδικοί για τα Type I πλήκτρα είναι: 1K0 959 537 C REJ (Αριστερό) 1K0 959 538 A REJ (δεξιό) 1K0 959 542 είναι ο κοντρόλερ ο οποίος άλλαξε σε 1Κ0 959 542 Β. η μπορεί να έχετε 1P0 959 542 και αυτός άλλαξε σε 1Κ0 959 542 Β Οπότε ο κοντρόλερ είναι ίδιος και ταιριάζει όποιον και αν έχετε. Προσοχή στα πλήκτρα Το χρώμα τους είναι ανθρακί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Οι κωδικοί για τα Type I πλήκτρα είναι: 1K0 959 537 C REJ (Αριστερό) 1K0 959 538 A REJ (δεξιό) 1K0 959 542 είναι ο κοντρόλερ ο οποίος άλλαξε σε 1Κ0 959 542 Β. η μπορεί να έχετε 1P0 959 542 και αυτός άλλαξε σε 1Κ0 959 542 Β Οπότε ο κοντρόλερ είναι ίδιος και ταιριάζει όποιον και αν έχετε. Προσοχή στα πλήκτρα Το χρώμα τους είναι ανθρακί Οι κωδικοί είναι από το ΕΤΚΑ ή τους διάβασες στα δικά σου ανταλλακτικά ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Από το ΕΤΚΑ είναι αλλά πρέπει να είναι σωστοί γιατί για τα πλήκτρα λέει μέχρι 7/2005 . Από εκεί και μετά δίνει του κωδικούς που έχετε όλοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Από το ΕΤΚΑ είναι αλλά πρέπει να είναι σωστοί γιατί για τα πλήκτρα λέει μέχρι 7/2005 . Από εκεί και μετά δίνει του κωδικούς που έχετε όλοι. Ναι, λογικά αυτοί είναι οι κωδικοί. Ευχαριστώ για το χρόνο σου και για την πληροφορία που μοιράστηκες, η οποία αν όντως ισχύει (δεν αμφιβάλλω για τα λεγόμενα σου, απλώς είσαι ο μόνος στον οποίο συμβαίνει αυτό και καλό θα ήταν να υπήρχε και μια δεύτερη αναφορά για επιβεβαίωση) τουλάχιστον για εμένα που εκτός των πλήκτρων έχω ίδιο εξοπλισμό είναι ιδιαίτερα σημαντική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 (edited) Μπορώ εν μέρει να το επιβεβαιώσω και εγώ, ο φίλος που μου πούλησε το τιμόνι μού είπε ότι σε μικρή οθόνη (όπως είχε αυτός) τα παλιά κουμπιά δούλευαν κανονικά σε αυτόν. Τα "νέου τύπου" είναι που απαιτούν μεγάλη οθόνη για να δουλέψουν αλλαγές σταθμών κλπ. EDIT: Εννοώ ότι αυτός δοκίμασε τα παλιά κουμπιά στο δικό του και δούλευαν. Εγώ όμως αγόρασα από αυτόν τιμόνι με τα νέα κουμπιά, το οποίο έτσι κι αλλιώς μπήκε αφού άλλαξα καντράν. Οπότε ιδία πείρα δεν έχω. Edited February 29, 2012 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiS Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Μπορώ εν μέρει να το επιβεβαιώσω και εγώ, ο φίλος που μου πούλησε το τιμόνι μού είπε ότι σε μικρή οθόνη (όπως είχε αυτός) τα παλιά κουμπιά δούλευαν κανονικά σε αυτόν. Τα "νέου τύπου" είναι που απαιτούν μεγάλη οθόνη για να δουλέψουν αλλαγές σταθμών κλπ. Ευχαριστούμε για την πληροφορία ! Μάλλον παίζουν και κάποια άλλα πράγματα ρόλο. Θα επιβεβαιώσει νομίζω και ο ιδιοκτήτης, αλλά αν δεν κάνω λάθος σε νεότερο του 2006 αυτοκίνητο τα παλιά κουμπιά δε δουλεύουν ακόμα και με μικρή οθόνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Tα νέου τύπου κουμπιά σε μένα που έχω μεγάλη οθόνη δουλεύουν κανονικά εκτός από την αλλαγή των σταθμών και των αλλαγών των μουσικών κομματιών mp3.Aρα δεν νομίζω η μεγάλη οθόνη να παίζει κάποιο ρόλο.Γνωρίζω επίσης ότι για ν'άλλάξεις σταθμούς πρέπει να είσαι στο μενού AUDIO στην οθόνη MFD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 εχω και εγω καπιες ερωτησεις,κατοχος tsi 07 εχω cc στο αμαξι αλα ο εγκεφαλος τιμονιου ειναι midline. για την εγκατασταση χρειαζομαι τιμονι,εγκεφαλο τιμονιου και το καλοδιακι του αεροσακου.??αν ναι κωδικοποιηση χρειαζετε καπου να δηλωσω τον εγκεφαλο του τιμονιου?και μετα σε αυτον το cc και το πολυλειτουργικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 εχω και εγω καπιες ερωτησεις,κατοχος tsi 07 εχω cc στο αμαξι αλα ο εγκεφαλος τιμονιου ειναι midline. για την εγκατασταση χρειαζομαι τιμονι,εγκεφαλο τιμονιου και το καλοδιακι του αεροσακου.??αν ναι κωδικοποιηση χρειαζετε καπου να δηλωσω τον εγκεφαλο του τιμονιου?και μετα σε αυτον το cc και το πολυλειτουργικο? Θα κάνεις τα παρακάτω: 1_ http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_%281K%29_Steering_Wheel#coding 2_ http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_%281K%29_Steering_Assist#Adaptation 3_ http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Checking_Cruise_Control_using_Measuring_Values#Cruise_Control_Activation Το (1) είναι αυτό που έκανες για το CC αλλά πρέπει να το ξανακάνεις εφόσον αλλάζεις εγκέφαλο τιμονιού. Το (3) μάλλον δεν το χρειάζεσαι αφού έχεις ήδη ενεργοποιήσει το CC στο (01 Engine 11463) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...