nightelf25 Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 (edited) Καλησπέρα στο Φόρουμ. Μια ερώτηση? είναι καλά τα Kayaba?? http://tpauto.gr/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=21612 Αυτά σκέφτομαι να βάλω στο Polo μου (9ν) γιατί τα μαμά πάπαλα!!! (Α ρε Μυτιλήνη!!!!!!!!!!!!) Το θεμα μετακινηθηκε εδω. Edited February 1, 2009 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Καλησπέρα στο Φόρουμ. Μια ερώτηση? είναι καλά τα Kayaba??http://tpauto.gr/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=21612 Αυτά σκέφτομαι να βάλω στο Polo μου (9ν) γιατί τα μαμά πάπαλα!!! (Α ρε Μυτιλήνη!!!!!!!!!!!!) Το θεμα μετακινηθηκε εδω. Nightelf καλως ορισες στην παρεα μας . Το συγκεκριμενο αμαξι το εχει η κοπελα μου και προσφατα αλλαξε αμορτισερ και νομιζω οτι εβαλε Monroe (δεν ειμαι σιγουρος οτι το γραφω σωστα). Απο τα μαμα που ειχε ειναι πολυ καλυτερα (γυρω στα 200 ευρω πηγε το μαλλι) αλλα σιγουρα το αμαξι μπορει να φορεσει σκληροτερα αμορτισερ, (σε σχεση με το δικο μου ειναι πουπουλενια η αναρτηση). Αν μας πεις πως χρησιμοποιείτε το αμαξι μπορουμε να σου δωσουμε και καμια αλλη ιδεα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightelf25 Posted February 2, 2009 Author Report Share Posted February 2, 2009 Καθημερινή χρήση, και με ταχύτητα μέχρι 100 - 120.... απλά έχουμε λακούβες στη Μυτιλήνη σε σημείο που κάνεις φραπέ!!! :huh: :blink: Μου προτείνανε και τα αμορτισέρ του seat ibiza sport. Μπορούν να μπουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferrariakos88 Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Πιστεύω η kayaba είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις σ αυτά τα λεφτά. Τώρα για τη λύση του ibiza.. λογικά θα κάνει αλλά ρώτησες κόστος κλπ? Επίσης πιστεύω αν αλλάξεις κ σινεμπλόκ όταν αλλάξεις την ανάρτηση, μιας κ θα είναι μια καλή ευκαιρία αφού θα βγεί η παλιά, θα δείς ακόμα μεγαλύτερη διαφορά. Συμφωνείτε παιδιά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightelf25 Posted February 26, 2009 Author Report Share Posted February 26, 2009 Τελικά παιδιά έβαλα τα KAYABA ημίσκληρα και ελατήρια H&R 35mm και έδειξε πολύ το αμάξι.... Όσο για σινεμπλόκ έγιναν και αυτά αλλαγή όπως και τα ημίμπαρα. Τώρα πια το αμάξι πάει πολύ καλύτερα από οτι πριν (φυσιολογικό). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 λογικό, ελπίζω να μήν έχεις κοπανίματα, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferrariakos88 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Υποστηρίζει αυτή η kayaba χαμήλωμα? Είναι σίγουρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dakis Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Υποστηρίζει αυτή η kayaba χαμήλωμα? Είναι σίγουρο? παιδια κι εγω που θελω να αλλαξω τα αμορτησερ και τα ελατηρια ο μηχανος μου ειπε οτι η kayaba δεν υποστηριζει χαμηλωμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 βάλτε το κλασικό Setup Bilstein B6 Sprint - H&R (με ελατήρια απο 3,5 - 5 cm) και τελειώνει το ζήτημα η βάλτε το Bilstein B12 Tunning Kit με αμορτισέρ Bilstein και με ότι ελατήριο χαμιλώματος Bilstein (3,5 - 5 cm) μπορεί να συνδιάσει το κιτ αυτό... Η δεν θέλετε χαμιλώματα με λίγο ποιο σκληρό Setup... Bilstein B8 Sport με H&R ελατήρια στο μαμά ύψος... η πατε στα Sachs Performance Kit (κόκκινα) που φοράγανε πολλά μοντέλα με 1,8Τ στα VW-Audi 1997 - 2003... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...