Jump to content
Dark Angel

Σκέψη για μοτέρ στο 6Ν

Recommended Posts

Τι λέτε παιδία, το 1.8L 139 PS (137 hp/102 kW) I4 16V (Motorcode: Kr) του GOLF 2 GTI 1986-1987 μπένει στο 6Ν χωρής κόψε-ράψε βάσεις σασί? βρήκα αυτό το μοτερ με λίγα κμ και σκέφτωμαι να το πάρω εντώς των ημερών, και θα είθελα να ξέρω εάν τεριάζει με το σασμάν που έχει το Polo με το μοτερ αλλα και οι πλεξούδες κτλπ.

Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι να κινηθεις σε τοσο παλιο μοτερ γιατι δεν βαζεις το PG του corrado 160hp...

Το σασμαν του polo δεν νομιζω να μπαινει στου golf...

Link to comment
Share on other sites

Το KR ειναι 139 αλογα χωρις καταλυτη....

σε βάσεις όμως χωράει στο μιχανοστάσιο του 6Ν (εάν ξέρεις) ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε παιδία, το 1.8L 139 PS (137 hp/102 kW) I4 16V (Motorcode: Kr) του GOLF 2 GTI 1986-1987 μπένει στο 6Ν χωρής κόψε-ράψε βάσεις σασί? βρήκα αυτό το μοτερ με λίγα κμ και σκέφτωμαι να το πάρω εντώς των ημερών, και θα είθελα να ξέρω εάν τεριάζει με το σασμάν που έχει το Polo με το μοτερ αλλα και οι πλεξούδες κτλπ.

Ευχαριστώ...

Λευτερη εγω λεω να μην το κανεις. Θα πας σε ενα τεχνολογικα παλαιότερο μοτερ ενω εχεις δωσει ενα σωρο λεφτα να φτιαξεις αυτο που εχεις και το οποιο εχει λιγα χλμ και ειναι αψογο σε λειτουργία. Αν ηταν να κανεις μια τετοια αλλαγή τότε το μοναδικό μοτέρ που μπορεί να αξιζε τον κόπο ειναι το ABF 2.0 απο το golf 3 Gti και το οποίο σκεφτόσουν πριν καμποσο καιρό. Πλεξουδα μηχανής λογικά καθως και τα ηλεκτρικα μέσα θα πρέπει να τα αλλάξεις όλα και με κανέναν ανταπτορα θα κρατήσεις το κοντέρ. Πολύ μπελάς θα είναι με πολλά προβλήματα στην διαδρομή.

Link to comment
Share on other sites

to ABF 2.0 που είχα πάρει θυμάσε, που πήρα και δεύτερο καβούκι απο 6Ν... αυτό ναυάγισε για πολούς λόγους... συζήτησα με κάποιον και μου είπε το εν λόγο μοτέρ είναι δυνατό (1.8 ΚR) τώρα γνώμες ακούο και το σκεύτωμαι... και θέλεισα να το συζητήσω... :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ταιριαζει ή οχι αλλα το εχω δει σε Polo 6Ν2 και προσπαθουσα να βρω φοτος και δεν βρηκα αλλα δεν τις εχω στο pc μου...Λογικα θα μπαινει...

Link to comment
Share on other sites

αμα μπένει σε 6Ν2 τότε στο 6Ν θα μπένει εξίσου το ίδιο... το θέμα είναι τι παίζει με τις βάσεις του σασί...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ναυαγισε η ιστορια του ABF 2.0?Αυτο σκευτομαι και εγω,το εχω δει κιολας (μεχρι και με ΤΤ ταμπλο οι γερμανοι,μπενει σχετικα ευκολα)

Δεν μου "έκατσε" καλά η ανακατασκευή του σασμάν... και κάπου ξενέρωσα με την όλη φάση και τελικώς επειδή όλα τα μοτέρ για να τα βάλεις στο Polo έρχονται στα ίδια χρήματα για να μπουν, οπότε τελικός νομίζω το πιο εξελίξιμο μοτέρ που τελικός είναι να μπει είναι ο AGU 1.8T 20vt

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου "έκατσε" καλά η ανακατασκευή του σασμάν... και κάπου ξενέρωσα με την όλη φάση και τελικώς επειδή όλα τα μοτέρ για να τα βάλεις στο Polo έρχονται στα ίδια χρήματα για να μπουν, οπότε τελικός νομίζω το πιο εξελίξιμο μοτέρ που τελικός είναι να μπει είναι ο AGU 1.8T 20vt

το οποίο θέλει επίσης κόψε-ράψε και λίγο ...ξήλωνε!

άστο έτσι, μια χαρά είναι ;)

Link to comment
Share on other sites

μα όλες οι παραπάνω λύσεις απετούνε κόψε ράψε ;)

Link to comment
Share on other sites

έχουνε γίνει αρκετές έως και VR6 έχει μπεί... το θέμα είναι ότι είναι χρονοβόρα και πολύ έξοδη διαδικασία... να ξέρεις ότι παίζεις με το βάρος και γεωμετρία του αυτοκινήτου + οτι θα πέσει κόψε - ράψε σε δήσκολα σημεία του σασί...

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΛΕΠΩ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ 1,8 ΓΙΑ 6Ν ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Κ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ????

Φιλε καλως ορισες στην παρεα μας. Την μετατροπή του 6Ν σε 1.8Τ δεν γνωρίζουμε κανεναν που να την εχει κανει μεσα στην παρεα μας αλλα αρκετοι ειναι αυτοι που εχουν ασχοληθει πολυ με το τι θελει για να γινει. Οπως πολυ σωστα ειπε ο Dark ειναι μετατροπή που απαιτεί επεμβάσεις στο σασι του αυτοκινητου (αλλαγή γεφυρας και κολλημα βάσης στο 6Ν, στο 6Ν2 μπαινει λιγο πιο ευκολα) και το κόστος γενικα ειναι καπου στα 5000-6000 ευρω μονο για να βάλεις το μοτερ με καμια 150αρια αλογακια. Το θετικο ειναι οτι το αμαξι μετα παιρνει πολυ πολυ ευκολα αλογα (τον 20vt τον εχει αναβαθμίσει και η κουτση μαρια) και με ενα καλό στησιμο εχεις μια μικρή και ανεξελεγκτη ρουκετα tongue.gif .Το αμάξι δεν δηλώνεται στο ελληνικο μπουρδελο κρατος οποτε αν θελήσεις να το πουλήσεις δεν θα ειναι κάτι που θα κάνεις ευκολα (θα πρέπει να βρείς καποιον που να το θέλει παρανομο). Τεσπα αν το εχεις βάλει στο μυαλό σου θα το κάνεις, αλλα κατα την γνωμη μου ενα AJV μοτερακι απο το 6Ν Gti ειναι πολύ καλύτερη επιλογή ή ο υπερκυβισμός και η βελτίωση του AFH (ατμοσφαιρική ή οχι). Τιποτα απο τα δυο δεν αλλοιώνει των χαρακτήρα του αυτοκινητου και τα δυο θα σου δωσουν το κατι παραπανω που θες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.