Dark Angel Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Τι λέτε παιδία, το 1.8L 139 PS (137 hp/102 kW) I4 16V (Motorcode: Kr) του GOLF 2 GTI 1986-1987 μπένει στο 6Ν χωρής κόψε-ράψε βάσεις σασί? βρήκα αυτό το μοτερ με λίγα κμ και σκέφτωμαι να το πάρω εντώς των ημερών, και θα είθελα να ξέρω εάν τεριάζει με το σασμάν που έχει το Polo με το μοτερ αλλα και οι πλεξούδες κτλπ. Ευχαριστώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Το KR ειναι 139 αλογα χωρις καταλυτη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Αν ειναι να κινηθεις σε τοσο παλιο μοτερ γιατι δεν βαζεις το PG του corrado 160hp... Το σασμαν του polo δεν νομιζω να μπαινει στου golf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 Το KR ειναι 139 αλογα χωρις καταλυτη.... σε βάσεις όμως χωράει στο μιχανοστάσιο του 6Ν (εάν ξέρεις) ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Τι λέτε παιδία, το 1.8L 139 PS (137 hp/102 kW) I4 16V (Motorcode: Kr) του GOLF 2 GTI 1986-1987 μπένει στο 6Ν χωρής κόψε-ράψε βάσεις σασί? βρήκα αυτό το μοτερ με λίγα κμ και σκέφτωμαι να το πάρω εντώς των ημερών, και θα είθελα να ξέρω εάν τεριάζει με το σασμάν που έχει το Polo με το μοτερ αλλα και οι πλεξούδες κτλπ. Ευχαριστώ... Λευτερη εγω λεω να μην το κανεις. Θα πας σε ενα τεχνολογικα παλαιότερο μοτερ ενω εχεις δωσει ενα σωρο λεφτα να φτιαξεις αυτο που εχεις και το οποιο εχει λιγα χλμ και ειναι αψογο σε λειτουργία. Αν ηταν να κανεις μια τετοια αλλαγή τότε το μοναδικό μοτέρ που μπορεί να αξιζε τον κόπο ειναι το ABF 2.0 απο το golf 3 Gti και το οποίο σκεφτόσουν πριν καμποσο καιρό. Πλεξουδα μηχανής λογικά καθως και τα ηλεκτρικα μέσα θα πρέπει να τα αλλάξεις όλα και με κανέναν ανταπτορα θα κρατήσεις το κοντέρ. Πολύ μπελάς θα είναι με πολλά προβλήματα στην διαδρομή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 to ABF 2.0 που είχα πάρει θυμάσε, που πήρα και δεύτερο καβούκι απο 6Ν... αυτό ναυάγισε για πολούς λόγους... συζήτησα με κάποιον και μου είπε το εν λόγο μοτέρ είναι δυνατό (1.8 ΚR) τώρα γνώμες ακούο και το σκεύτωμαι... και θέλεισα να το συζητήσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Δεν ξερω αν ταιριαζει ή οχι αλλα το εχω δει σε Polo 6Ν2 και προσπαθουσα να βρω φοτος και δεν βρηκα αλλα δεν τις εχω στο pc μου...Λογικα θα μπαινει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 αμα μπένει σε 6Ν2 τότε στο 6Ν θα μπένει εξίσου το ίδιο... το θέμα είναι τι παίζει με τις βάσεις του σασί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Γιατι ναυαγισε η ιστορια του ABF 2.0?Αυτο σκευτομαι και εγω,το εχω δει κιολας (μεχρι και με ΤΤ ταμπλο οι γερμανοι,μπενει σχετικα ευκολα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 12, 2009 Author Report Share Posted March 12, 2009 Γιατι ναυαγισε η ιστορια του ABF 2.0?Αυτο σκευτομαι και εγω,το εχω δει κιολας (μεχρι και με ΤΤ ταμπλο οι γερμανοι,μπενει σχετικα ευκολα) Δεν μου "έκατσε" καλά η ανακατασκευή του σασμάν... και κάπου ξενέρωσα με την όλη φάση και τελικώς επειδή όλα τα μοτέρ για να τα βάλεις στο Polo έρχονται στα ίδια χρήματα για να μπουν, οπότε τελικός νομίζω το πιο εξελίξιμο μοτέρ που τελικός είναι να μπει είναι ο AGU 1.8T 20vt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Δεν μου "έκατσε" καλά η ανακατασκευή του σασμάν... και κάπου ξενέρωσα με την όλη φάση και τελικώς επειδή όλα τα μοτέρ για να τα βάλεις στο Polo έρχονται στα ίδια χρήματα για να μπουν, οπότε τελικός νομίζω το πιο εξελίξιμο μοτέρ που τελικός είναι να μπει είναι ο AGU 1.8T 20vt το οποίο θέλει επίσης κόψε-ράψε και λίγο ...ξήλωνε! άστο έτσι, μια χαρά είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 12, 2009 Author Report Share Posted March 12, 2009 μα όλες οι παραπάνω λύσεις απετούνε κόψε ράψε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_pyrsos Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΛΕΠΩ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ 1,8 ΓΙΑ 6Ν ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Κ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 12, 2009 Author Report Share Posted March 12, 2009 έχουνε γίνει αρκετές έως και VR6 έχει μπεί... το θέμα είναι ότι είναι χρονοβόρα και πολύ έξοδη διαδικασία... να ξέρεις ότι παίζεις με το βάρος και γεωμετρία του αυτοκινήτου + οτι θα πέσει κόψε - ράψε σε δήσκολα σημεία του σασί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΛΕΠΩ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ 1,8 ΓΙΑ 6Ν ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Κ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ???? Φιλε καλως ορισες στην παρεα μας. Την μετατροπή του 6Ν σε 1.8Τ δεν γνωρίζουμε κανεναν που να την εχει κανει μεσα στην παρεα μας αλλα αρκετοι ειναι αυτοι που εχουν ασχοληθει πολυ με το τι θελει για να γινει. Οπως πολυ σωστα ειπε ο Dark ειναι μετατροπή που απαιτεί επεμβάσεις στο σασι του αυτοκινητου (αλλαγή γεφυρας και κολλημα βάσης στο 6Ν, στο 6Ν2 μπαινει λιγο πιο ευκολα) και το κόστος γενικα ειναι καπου στα 5000-6000 ευρω μονο για να βάλεις το μοτερ με καμια 150αρια αλογακια. Το θετικο ειναι οτι το αμαξι μετα παιρνει πολυ πολυ ευκολα αλογα (τον 20vt τον εχει αναβαθμίσει και η κουτση μαρια) και με ενα καλό στησιμο εχεις μια μικρή και ανεξελεγκτη ρουκετα .Το αμάξι δεν δηλώνεται στο ελληνικο μπουρδελο κρατος οποτε αν θελήσεις να το πουλήσεις δεν θα ειναι κάτι που θα κάνεις ευκολα (θα πρέπει να βρείς καποιον που να το θέλει παρανομο). Τεσπα αν το εχεις βάλει στο μυαλό σου θα το κάνεις, αλλα κατα την γνωμη μου ενα AJV μοτερακι απο το 6Ν Gti ειναι πολύ καλύτερη επιλογή ή ο υπερκυβισμός και η βελτίωση του AFH (ατμοσφαιρική ή οχι). Τιποτα απο τα δυο δεν αλλοιώνει των χαρακτήρα του αυτοκινητου και τα δυο θα σου δωσουν το κατι παραπανω που θες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...