Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
archery

Turbotimer!

Recommended Posts

Παιδιά, μου διάβασε ο ανιψιός μου σε ένα περιοδικό, το οποίο του είπα να μου το φέρει για να το διαβάσω εκτενέστερα, ότι υπάρχει ένα σύστημα το “TurboTimer”. Δηλαδή επειδή ξέρουμε ότι η τουρμπίνα όταν κάνεις κάποια χιλιόμετρα τσιτωμένα και ειδικά τους ζεστούς μήνες, θέλει κάποιο χρόνο να μείνει η μηχανή αναμμένη ώστε να πέσει η θερμοκρασία της. Υπάρχει λοιπόν ένα σύστημα το οποίο όταν σταματάς, βγάζεις το κλειδί, κλείνοντας τον διακόπτη, μπαίνουν οι ασφάλειες κανονικά, δηλαδή κλειδώνει το αυτοκίνητο και η μηχανή συνεχίζει να δουλεύει για κάποιο χρόνο ώστε να πέσει η θερμοκρασία της τουρμπίνας και κατόπιν σβήνει η μηχανή. Έχετε ακούσει κάτι τέτοιο ή κάτι ανάλογο ότι μπορεί να γίνει μέσω του προγραμματισμού του εγκεφάλου ή μέσω του προγράμματος Van Com???

Edited by archery

Share this post


Link to post
Share on other sites

File archery den xerw na sou apantisw akrivws sto erwtima sou!!!ontws auto to sistima iparxei kai merika autokinita turbata to exoun kai ston exoplismo stadar!!!Omws oson afora to scirocco otan eixa rwtisei mou eixan pei oti einai ipervoli na valeis turbotimer dioti oi pieseis tou turbo einai poli xamiles kai den anevainei i thermokrasia oso sta mi ergostasiaka turbo!Kai egw auto pistevw einai ipervoli!!!me ena zestamataki 2-3 lepta kai ena kriwmatakai ston idio xrono einai oti xreiazetai to autokinito mas!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Και αν θέλεις γράφε στα Ελληνικά! Δεν μιλάμε για ένα ζεσταματάκι των 2-3 λεπτών αλλά για μεγάλους χρόνους όπως π.χ να έρχομαι από Θεσσαλονίκη η να πηγαίνω και να το έχω στην τσίτα στην μεγαλύτερη διάρκεια της διαδρομής, τότε? τι κάνουμε είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε μέσα ή απ' έξω μέχρι να κρυώσει??? Ίσως να φαίνεται υπερβολικό αυτό που λέω, αλλά σίγουρα υπάρχουν πολλοί από εμάς που θα το κάνουν και αν όχι σε τόσο μεγάλες διαδρομές και σε ποιο κοντινές, έχω κάνει από Αττική Οδό από την πρώτη είσοδο που είναι η Ελευσίνα μέχρι το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος σε χρόνο........ καλύτερα να μην τον γράψω. Αν είχα τούρμπο σίγουρα θα έπρεπε να δουλεύει τουλάχιστον 5-10'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανονικα χρειαζεται Turbo timer το καθε τουρμπατο αυτοκινητο.(ειχα παλι turbo στην ζωη μου) και ειναι πολυ χρησιμο.Απλα αν δεν το εχουμε καλο ειναι να περιμενουμε να παγωσει 2 αναβοσβησματα βεντιλατερ οπως λεγαμε παλαιοτερα αλλιως turbotimer(εγω θα το βαλω εαν μπαινει σε εμας).Δεν ειναι μεγαλο κοστος,μαλιστα καποιοι συναγερμοι το εχουν standard.Σωζει πολλα χρηματα(απο ενα ενδεχομενο σπασμενης τουρμπινας).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόλις επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο και μου είπε ότι δεν υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό, αλλά είναι πολύ εύκολο να το βάλουμε σε κάποιο συνεργείο έξω βελτιώσεων κ.λ.π. Το έχει ένα αυτοκίνητο που έχει στην έκθεση όχι VW άλλο και κάνει αυτό που ανάφερα στο πρώτο μου πόστ. Είναι μου λέει πάρα πολύ λειτουργικό και κάτι που χρειάζεται! Φυσικά συμφωνώ και εγώ απόλυτα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω παντως δεν συμφωνω. το αυτοκινητο σου το ζεστενεις μονος σου και 5με 10 λεπτα πριν φτασεις στον προορισμο σου το κρυωνεισ και μονος σου οδηγοντας με λιγες στροφες.ετσι αποφευγεις να βαλεις aftermarket εξοπλησμο σε καινουργιο αυτοκινητο που ειναι εργοστασιακα turbo. Αλωστε αυτη ηταν και η γνωμη τοθ αντιπροσωπου μου οταν του ειχα κανει την ιδια ερωτηση με σενα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

¶λλο η προσωπική σου γνώμη και άλλο επειδή στο είπε ο αντιπρόσωπος, άλλωστε αυτός που στο είπε δεν είναι καν τεχνικός ένας πωλητής είναι εκτός και στο είπε κάποιος τεχνικός από τον αντιπρόσωπο σου. Και πάλι, γιατί θα πρέπει να προσέξω στα τελευταία 5-10' να πάω δηλαδή ποιο αργά για να το κρυώσω? σε τόσα έχω φτάσει από την Αττική οδό σχεδόν την μισή διαδρομή! Και φυσικά αναλόγως την κίνηση!

Share this post


Link to post
Share on other sites
¶λλο η προσωπική σου γνώμη και άλλο επειδή στο είπε ο αντιπρόσωπος, άλλωστε αυτός που στο είπε δεν είναι καν τεχνικός ένας πωλητής είναι εκτός και στο είπε κάποιος τεχνικός από τον αντιπρόσωπο σου. Και πάλι, γιατί θα πρέπει να προσέξω στα τελευταία 5-10' να πάω δηλαδή ποιο αργά για να το κρυώσω? σε τόσα έχω φτάσει από την Αττική οδό σχεδόν την μισή διαδρομή! Και φυσικά αναλόγως την κίνηση!

Θα προσέξεις τα τελευταία 5 λεπτά γιατί σέβεσαι το αυτοκίνητό σου και θέλεις να σε "σεβαστεί" κι αυτό. Και turbotimer να βάλεις, δεν φαντάζομαι να πηγαίνεις τσίτα ως την πόρτα του σπιτιού σου και να το σβήνεις αμέσως.

Προσωπικά, ειδικά σε μεγάλο ταξίδι, τα τελευταία 5 χιλιόμετρα δεν πιέζω τον κινητήρα. Και "δεν πιέζω τον κινητήρα" δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πάω πολύ αργά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον δεν κατάλαβες καλά, το τι είναι "turbotimer" Διάβασε το Post #1 για να καταλάβεις. tongue.gif:D

Υ.Γ. ιδού http://www.autotriti.gr/AUTOTRITI/_magazin...?id_thema=34351

Edited by archery

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μάλλον δεν κατάλαβες καλά, το τι είναι "turbotimer" Διάβασε το Post #1 για να καταλάβεις. tongue.gif:D

Υ.Γ. ιδού http://www.autotriti.gr/AUTOTRITI/_magazin...?id_thema=34351

Ξέρω τι εστί turbotimer και δεν αναιρώ όσα είπα πριν. Η "φροντίδα" του turbo είναι πολύ απλή και δεν απαιτείται κανένα turbotimer. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε μαμα αμαξι οπου οι πιεσεις ειναι χαμηλες δεν χρειαζετε Turbo Timer...Η δουλεια του ειναι να κραταει το αμα3ι 1-2-3 λεπτα(αναλογα ποσο θα το ρυθμισεις) στο ρελαντι ωστε να πεσει η θερμοκρασια της τουρμπινας και της πολλαπλης για να κατεβασει τα λαδια και να μην μεινουν μεσα της!Turbotimer μπορει ο καθενας να εχει τσαμπα απλα περιμενωντας 1-2-3 λεπτα ή οσο νομιζει ο ιδιος οτι χρειαζετε και μετα το σβηνει!Γενικοτερα για την τουρμπινα της κανουμε ενα καλο ζεσταμα οταν αναψουμε το αμαξι και οταν γυρναμε αν πηγαινουμε κυριλε χωρις σκησιμο το σβηνουμε ειτε αμεσως ειτε το αφηνουμε λιγο σε περιπτωση που πηγαιναμε "κομματια" σπιτι μας tongue.gif !Κοστος του Apexi(στυλο) 100-130 ευρω και Greddy κατι παραπανω!

Και δεν το δινει καμια αντιπροσωπεια στανταρ στον εξοπλισμο της ουτε καν για extra.... :D

Edited by Golf_Mk2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σε μαμα αμαξι οπου οι πιεσεις ειναι χαμηλες δεν χρειαζετε Turbo Timer...Η δουλεια του ειναι να κραταει το αμα3ι 1-2-3 λεπτα(αναλογα ποσο θα το ρυθμισεις) στο ρελαντι ωστε να πεσει η θερμοκρασια της τουρμπινας και της πολλαπλης για να κατεβασει τα λαδια και να μην μεινουν μεσα της!Turbotimer μπορει ο καθενας να εχει τσαμπα απλα περιμενωντας 1-2-3 λεπτα ή οσο νομιζει ο ιδιος οτι χρειαζετε και μετα το σβηνει!Γενικοτερα για την τουρμπινα της κανουμε ενα καλο ζεσταμα οταν αναψουμε το αμαξι και οταν γυρναμε αν πηγαινουμε κυριλε χωρις σκησιμο το σβηνουμε ειτε αμεσως ειτε το αφηνουμε λιγο σε περιπτωση που πηγαιναμε "κομματια" σπιτι μας tongue.gif !Κοστος του Apexi(στυλο) 100-130 ευρω και Greddy κατι παραπανω!

Και δεν το δινει καμια αντιπροσωπεια στανταρ στον εξοπλισμο της ουτε καν για extra.... :o

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε Archery, ακομα αν δεν κανω λαθος το αμαξι δεν σου εχει παραδωθει. Χαλαρωσε λιγο μη βιαζεσαι τοσο πολυ!

καλα καλα δε το πηρες και θες να κανεις τρυπες στο αμαξι? Αμαρτια ειναι. Το scirocco (αποψη μου παντα) δε χρειαζεται τιμερ. Εδω τα παιδια με τα golf tsi 140 (που ενα μεγαλο ποσοστο στο φορουμ τα εχουν κανει 200+) δεν εχουν τιμερ. το tsi δεν εχει αναγκη. σεβασμο θελει και αγαπη. (στοργη και προδερμ) :o:D

φιλικα Ηλιας

Share this post


Link to post
Share on other sites
φιλε Archery, ακομα αν δεν κανω λαθος το αμαξι δεν σου εχει παραδωθει. Χαλαρωσε λιγο μη βιαζεσαι τοσο πολυ!

καλα καλα δε το πηρες και θες να κανεις τρυπες στο αμαξι? Αμαρτια ειναι. Το scirocco (αποψη μου παντα) δε χρειαζεται τιμερ. Εδω τα παιδια με τα golf tsi 140 (που ενα μεγαλο ποσοστο στο φορουμ τα εχουν κανει 200+) δεν εχουν τιμερ. το tsi δεν εχει αναγκη. σεβασμο θελει και αγαπη. (στοργη και προδερμ) :o:D

φιλικα Ηλιας

:lol::lol::lol: Καλό! Το σκίζω από τώρα για να μην το κάνω όταν θα το έχω στα χέρια μου! tongue.gif Τώρα για τις τρύπες δεν νομίζω να χρειάζεται! για δες εδώ.

f2cf_1_sbl.jpg

autotimerblack.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

τρυπες ,ξηλωμα πλαστικων ειναι το μονο σιγουρο .καλο δε λεω αλλα εκτος του οτι τη μαρκα αυτη δε την ξερει ουτε η μανα της , εισαι σιγουρος οτι θα βρεις κατι που να ειναι συμβατο με το can-bus?? αφου ξεπερασουμε βεβαιως το γεγονος (οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω) οτι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ TIMER?

Y.Γ. αφου δεν περνεις απο λογια κοιτα προς Apexi , Greedy και blitz μερια και ασε τα κινεζικα φτηνιαρικα του ebay

after all οτι βαλεις θα ειναι συνδεδεμενο με την Ecu του αμαξιου. Φανταζομαι δεν θα το ρισκαρες...

Share this post


Link to post
Share on other sites
τρυπες ,ξηλωμα πλαστικων ειναι το μονο σιγουρο .καλο δε λεω αλλα εκτος του οτι τη μαρκα αυτη δε την ξερει ουτε η μανα της , εισαι σιγουρος οτι θα βρεις κατι που να ειναι συμβατο με το can-bus?? αφου ξεπερασουμε βεβαιως το γεγονος (οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω) οτι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ TIMER?

Y.Γ. αφου δεν περνεις απο λογια κοιτα προς Apexi , Greedy και blitz μερια και ασε τα κινεζικα φτηνιαρικα του ebay

after all οτι βαλεις θα ειναι συνδεδεμενο με την Ecu του αμαξιου. Φανταζομαι δεν θα το ρισκαρες...

Και φυσικά ΟΧΙ!!! Αυτά που έβαλα ήταν πρόχειρα απλά ήθελα να σου δείξω ότι δεν χρειάζονται τρύπες και τέτοια που έγραψες, όσο για το ξήλωμα πλαστικών, αν περάσεις κάποιο σωστό και αξιόπιστο συναγερμό τι νομίζεις ότι θα στα περάσουν δια μαγείας! Είναι κάποια πράγματα που είτε έτσι είτε αλλιώς δεν τα γλυτώνεις και οι τρύπες να ξέρεις ότι το κάθε αυτοκίνητο έχει έτοιμες! Το θέμα δεν είναι αυτό το θέμα το μεγάλο είναι αν η μαμά αντιπροσωπεία σε καλύπτει στην εγγύηση, αν όχι τα ξεχνάμε όλα και γι αυτό περιμένω να με ενημερώσουν. Τώρα τι θα βάλω αν όλα είναι εντάξει με την εγγύηση? Μάλλον πάω για ένα καλό συναγερμό κατά πάσα πιθανότητα τον Elsa Gold 8530 ή Viper-791XV που και οι δύο υποστηρίζουν και έχουν το Turbo Timer. Θα δείξει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και φυσικά ΟΧΙ!!! Αυτά που έβαλα ήταν πρόχειρα απλά ήθελα να σου δείξω ότι δεν χρειάζονται τρύπες και τέτοια που έγραψες, όσο για το ξήλωμα πλαστικών, αν περάσεις κάποιο σωστό και αξιόπιστο συναγερμό τι νομίζεις ότι θα στα περάσουν δια μαγείας! Είναι κάποια πράγματα που είτε έτσι είτε αλλιώς δεν τα γλυτώνεις και οι τρύπες να ξέρεις ότι το κάθε αυτοκίνητο έχει έτοιμες! Το θέμα δεν είναι αυτό το θέμα το μεγάλο είναι αν η μαμά αντιπροσωπεία σε καλύπτει στην εγγύηση, αν όχι τα ξεχνάμε όλα και γι αυτό περιμένω να με ενημερώσουν. Τώρα τι θα βάλω αν όλα είναι εντάξει με την εγγύηση? Μάλλον πάω για ένα καλό συναγερμό κατά πάσα πιθανότητα τον Elsa Gold 8530 ή Viper-791XV που και οι δύο υποστηρίζουν και έχουν το Turbo Timer. Θα δείξει!

Συμφωνω, ισως ενας καλος συναγερμος με timer επανω(εγω σου προτεινω clifford και θα με θυμηθεις) ειναι η καλυτερη των λυσεων.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Συμφωνω, ισως ενας καλος συναγερμος με timer επανω(εγω σου προτεινω clifford και θα με θυμηθεις) ειναι η καλυτερη των λυσεων.

Σε ευχαριστώ! Όταν είναι να έρθει θα το κοιτάξω από πάρα πολλές γωνίες για να το δω ποιο σφαιρικά, είδη έχω αρχίσει και ψάχνομαι, όπως θα παρατήρησες. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σε ευχαριστώ! Όταν είναι να έρθει θα το κοιτάξω από πάρα πολλές γωνίες για να το δω ποιο σφαιρικά, είδη έχω αρχίσει και ψάχνομαι, όπως θα παρατήρησες. :o

Και οτι θελεις ειμαι στην διαθεση σου και εγω με τις οσες γνωσεις εχω.Παντως καλα κανεις και ψαχνεσαι και εγω εχω αρχισει και ψαχνομαι αρκετα,αλλωστε γι αυτο ειμαστε εδω να ρωταμε να μαθαινουμε και να ανταλλασουμε αποψεις φιλικα και ομορφα σαν μια μεγαλη παρεα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και οτι θελεις ειμαι στην διαθεση σου και εγω με τις οσες γνωσεις εχω.Παντως καλα κανεις και ψαχνεσαι και εγω εχω αρχισει και ψαχνομαι αρκετα,αλλωστε γι αυτο ειμαστε εδω να ρωταμε να μαθαινουμε και να ανταλλασουμε αποψεις φιλικα και ομορφα σαν μια μεγαλη παρεα.

;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και οτι θελεις ειμαι στην διαθεση σου και εγω με τις οσες γνωσεις εχω.Παντως καλα κανεις και ψαχνεσαι και εγω εχω αρχισει και ψαχνομαι αρκετα,αλλωστε γι αυτο ειμαστε εδω να ρωταμε να μαθαινουμε και να ανταλλασουμε αποψεις φιλικα και ομορφα σαν μια μεγαλη παρεα.

;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

μιας και το ψαχνετε το θεμα δειτε και αυτο.

quote

Mέχρι και η προστασία των ρουλεμάν της τουρμπίνας γίνεται... αυτόματα, ακόμα κι αν ο απερίσκεπτος σβήσει τον κινητήρα αμέσως μετά από οδήγηση υπό πίεση. Αυτό είναι το No 1 λάθος που κάνουν πολλοί, αφήνοντας την τουρμπίνα να περιστρέφεται (λόγω αδρανείας) χωρίς λίπανση και ψύξη, με αποτέλεσμα την πρόωρη καταστροφή της. Οι Γερμανοί εξέλιξαν ένα μικροσύστημα υγρόψυξης που ενεργοποιείται αυτόματα και απαλλάσσει τα ρουλεμάν της τουρμπίνας από τα θερμικά φορτία

unquote

απο 4τροχους για το Golf GT.

επι της ουσιας λοιπον το αυτοκινητο ειναι εφοδιασμενο με καποιας μορφης turbo timer.

βεβαια αυτο που λενε και τα αλλα παιδια ειναι ο,τι καλυτερο και προσωπικα το εφαρμοζω (τα τελευταια km με χαμηλο φορτιο... ) ακομα και ετσι όμως υπαρχουν περιπτωσεις που ακους τον μηχανισμο να ενεργοποιειται...

Edited by vwgt

Share this post


Link to post
Share on other sites
μιας και το ψαχνετε το θεμα δειτε και αυτο.

quote

Mέχρι και η προστασία των ρουλεμάν της τουρμπίνας γίνεται... αυτόματα, ακόμα κι αν ο απερίσκεπτος σβήσει τον κινητήρα αμέσως μετά από οδήγηση υπό πίεση. Αυτό είναι το No 1 λάθος που κάνουν πολλοί, αφήνοντας την τουρμπίνα να περιστρέφεται (λόγω αδρανείας) χωρίς λίπανση και ψύξη, με αποτέλεσμα την πρόωρη καταστροφή της. Οι Γερμανοί εξέλιξαν ένα μικροσύστημα υγρόψυξης που ενεργοποιείται αυτόματα και απαλλάσσει τα ρουλεμάν της τουρμπίνας από τα θερμικά φορτία

unquote

απο 4τροχους για το Golf GT.

επι της ουσιας λοιπον το αυτοκινητο ειναι εφοδιασμενο με καποιας μορφης turbo timer.

βεβαια αυτο που λενε και τα αλλα παιδια ειναι ο,τι καλυτερο και προσωπικα το εφαρμοζω (τα τελευταια km με χαμηλο φορτιο... ) ακομα και ετσι όμως υπαρχουν περιπτωσεις που ακους τον μηχανισμο να ενεργοποιειται...

Καλό αυτό μου ακούγεται, αν βλέπαμε και το θέμα που αναφέρεις θα ήταν ακόμα καλύτερα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλά λέει και "Πάντως, το δεδομένο είναι ότι, παρά τις επιβεβαιώσεις των ανθρώπων της VW περί της αξιοπιστίας του TSI, αυτή μένει να αποδειχτεί, ειδικά στο ζεστό και ξηρό κλίμα της Ελλάδας. Μάλλον για... ψυχολογικούς λόγους, το μπαρόμετρο στο καντράν του Golf GT δεν είναι αριθμημένο", :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...