PASSATOUMPAS Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Καλησπερα και απο μενα!Ως γνωστο και απο το nickname μου εχω μια πασσαταρα του 2002 1.8τ.Δουλευω με μετατροπη εδω και δυο χρονια! Με σωστη μετατροπη και αριστο μαστορα φυσικα!Το αμαξι φοραει κ04 δουλευει 1.6over-1.2 σταθερο και εχει 128000χλμ!Εχει κανει πολλουςνα κλαψουν στο δρομο!χαχαχα!Οχι λαδι δεν καιει αλλα ουτε φλατζα δεν εχω αλαξει ακομη!Μη το κακομελεταω βεβαια αλλα επειδη διαβασα τα παραπανω εγραψα την εμπειρια μου! Να προσθεσω ακομη οτι το αμαξι πηγαινοερχοτανε τεσσερα χρονια χαλκιδα λογω σχολης!Δηλαδη μαζευε τη βδομαδα κοντα στα 600χλμ και ανω! Βεβαια το εχω πενα και οι πιο πολλοι που το εχουν δει ξερουν αλλα πιστευω και γω οτι η σωστη συντηρηση ειναι το παν! Βεβαια στο πισω μερος του μυαλου μου υπαρχει η σκεψη για καινουρια εντοσθια! ......και μια τεραστιοτερη τουρμπινιτσα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted March 2, 2009 Author Report Share Posted March 2, 2009 Το ειχα πετυχει το αμαξι σου στο Τει, μπορω να πω πως το εχεις πολυ προσεγμενο και πολυ γυαλισμενο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 έτσι... δέν έχει ανάγκη ο 1.8Τ μία απο τα ίδια με Κ04 επάνω και εγώ στο δίκο μου έδω και λίγα κμ... και πιο πρίν με Κ03... φίλε Passatcl εάν θα πάς για μοτεράκι το 1.8Τ ιδικά και στο σκάφος σου είναι αστέρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 (edited) Tι γινετε ολοι Χαλκιδα σπουδαζουμε?Τει μηχανολογιας 2ο ετος εδω!Ασχετα αν δν πολυπαταω! :lol: Ψαχνομυγες 4 ever! Edited March 2, 2009 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted March 2, 2009 Author Report Share Posted March 2, 2009 Χα χα! Ετσι το Τει σαπίλας! Αντε να δουμε ποτε θα μαζεψω χρημα για να το βαλω επιτελους αυτό το μοτερ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 κάντε ένα meeting εντώς ΤΕΙ λέει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passat_3b Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 κάντε ένα meeting εντώς ΤΕΙ λέει Εννοείται!Γι αυτά είναι το ΤΕΙ !¶ντε να βρώ κι εγω κανέναν δικό μου !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 (edited) Βγήκαμε OFF-Topic... κανωνίστε όλοι μαζί συνάντιση αρε πώς έλεγε το σλόγκαν της Νοκια... "Nokia Connecting People"... εμείς θα το κάνουμε VW Club Connecting People :lol: Edited March 2, 2009 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PANOS 1.8 GT Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Λοιπον,για να σας πω και εγω την αποψη μου.Ειμαι κατοχος ενος golf 2 μοντελο 91, 1.3.(Το 1800 το πουλησα)Αυτο λοιπον το 13αρι που εχω τωρα ειναι απο σχολη οδηγων.Ο κινητηρας εχει πανω 598.000 χιλιομετρα,και ο κινητηρας δουλευει σαν καινουριος.Απο σαπιλες σας πληροφορω επισης τιποτα.Τα χιλιομετρα ειναι "εξακριβομενα"επειδη ο πρωτος και ο δευτερος κατοχος ειχανε το ιδιο συνεργειο.Δεν μου καιει καθολου λαδι,και απο βενζινη ξεχναω να βαζω.Εχει μεχρι και την διπλη πεταλιερα που εχουν τα αυτ/τα απο τις σχολες οδηγων η οποια ειναι εργοστασιακη VW παρακαλω,απλα εχω βγαλει μονο τα πεταλια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 το θέμα για να έχει υγεία το μοτέρ πρέπει να είσαι σωστός μαζί του... δεν θέλει σπασίματα όταν είναι κρύο... θέλει σωστές αλλαγές μαζί με φίλτρο λαδιού σε γρήγορα διαστήματα καλή βενζίνη όσο γίνετε, επώνυμα και καλά λάδια και γενικός σωστή συντήρηση και τακτικό σέρβις στο μοτέρ... και εάν γίνετε να γίνονται λίγο ποιο γρήγορα τα σέρβις από ότι λέει το μανιουαλ του εργοστασίου... όσο το προσέχεις τόσο αυτό θα σε προσέχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PASSATOUMPAS Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 χαχαχα!καλο το τει meeting!Εγω τελειωνω τον απριλιο!Επιτελους γιατι το βαρεθηκα το μπου........! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKLONITOS Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Παιδιά το 1.8t 20v έχει χαρακτηριστεί ως "το μοτέρ της 10ετίας". Αν θα χάσει τα σκήπτρα, αυτό θα γίνει από το νέο μοτέρ της VAG που είναι το 1.8 TFSΙ, στο οποίο μένει να αποδειχθεί η αξιοπιστία του. Δεν θα συμφωνήσω με το φίλο που λέει ότι στα 180000km τα μοτέρ είναι για πέταμα... Με την σωστή συντήρηση άνετα θα βγάλει 300000km μην πω και περισσότερα. Για τον "ασφαλειόπληκτο" φίλο έχω να πω να μην φοβάται το μοτέρ του αρκεί να έγινε σωστά η επισκευή, που για μένα σημαίνει να έγινε έλεγχος της κεφαλής για "κρακ" και για στρέβλωση, να τοποθετήθηκαν ποιοτικά ανταλλακτικά και ο μηχανικός να τήρησε τις εργοστασιακές προδιαγραφές στα σφιξίματα (ροπές). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Παιδιά το 1.8t 20v έχει χαρακτηριστεί ως "το μοτέρ της 10ετίας". Αν θα χάσει τα σκήπτρα, αυτό θα γίνει από το νέο μοτέρ της VAG που είναι το 1.8 TFSΙ, στο οποίο μένει να αποδειχθεί η αξιοπιστία του.Δεν θα συμφωνήσω με το φίλο που λέει ότι στα 180000km τα μοτέρ είναι για πέταμα... Με την σωστή συντήρηση άνετα θα βγάλει 300000km μην πω και περισσότερα. Για τον "ασφαλειόπληκτο" φίλο έχω να πω να μην φοβάται το μοτέρ του αρκεί να έγινε σωστά η επισκευή, που για μένα σημαίνει να έγινε έλεγχος της κεφαλής για "κρακ" και για στρέβλωση, να τοποθετήθηκαν ποιοτικά ανταλλακτικά και ο μηχανικός να τήρησε τις εργοστασιακές προδιαγραφές στα σφιξίματα (ροπές). +100000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...