Jump to content
Passatcl

Μεγάλη ζημιά

Recommended Posts

Λοιπόν! Εχω ενα passat b3 (1990 μοντέλο) Το εχω σε άριστη κατασταση (μηχανικά, εσωτερικά, εξωτερικά) με το μοτερ του να μην εχει ζοριστει καθόλου και να εχει διανησει 170.000khm. Προβληματα το μοτερ δεν μου εβγαζε ποτε (ουτε λαδια έχανε ουτε τίποτα) Ουτε γενικα το αμαξι παρουσιαζει προβληματα! Το προσέχω και εγω παρα πολυ και γενικώς μας βγηκε καλη περιπτωση! Το αμαξι το ειχε παρει ο πατέρας μου απο την Γερμανία καινούργιο (με Γερμανικές προδιαγραφές!) Αν και το εχω πειράξει παρα πολυ (αμορτισερ-ελατηρια σκληρά, ζάντες 17" με πολυ πολυ χαμηλό προφίλ κα...) δεν μου τριζει σχεδόν καθολου εκτος απο τα πισω παράθυρα λιγο που θελουν αλλαγμα οι βασεις! Γενικώς το αμαξι ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση (χαρη και στην συντηρηση που του κανω) και δεν σκεφτομαι να το πουλήσω! (ασε που το εχω αγαπησει)

Φτανοντας στο θεμα μας τωρα.

Πριν δυο βδομαδες εβαλα συναγερμό και αυτός που μου τον συνδεσε κατι εκανε και εκαψε 2 ασφαλειες. Μια του καλοριφέρ και μια του βεντιλατέρ! Βλεποντας εγω πως δεν δουέυει το καλοριφερ του το παω πισω κ του το λεω!

Το ψαχνει το ψαχνει, δεν το βρησκει. Μου λεει πως πρεπει να μου εχει χαλασει το συστημα κτλ. Τελοσπάντων το ψάχνω λιγο και εγω κ βρήσκω πως η ασφαλεια ήταν καμμένη (την μια βρηκα μόνο) Την αλλαζω κ όλα κομπλέ. Κοιταξα αν όλες οι ασφαλειες ηταν κομπλέ (με το ματι) και ετσι την βρηκα.

Ελα που όμως αυτη του βεντιλατερ δεν φενοταν να ειχε προβλημα και όμως ειχε.

Μια απο τις επομενες μερες παω και αλλαζω κοντέρ. και πως τα φερνει ο διάολος με το που το βάζω πανω μου εδιχνε ανεβασμενη την θερμοκρασια και την βενζινη λιγο πιο πανω απο το κανονικο (δηλαδη λιγο πιο πανω απο το προηγουμενο κοντερ μου)

Λεω ενταξει, το κοντερ φτέει!

Το παω σε εναν κοντερα, μιας κ θα μου εφτιαχνε τα χιλιόμετρα, του το λεω και μου λεει " εε ενταξει δεν ειναι το ιδιο που ειχες" Τελοσπάντον λεω αυτό φτεει. Αποκλειεται να ειναι κατι αλλο. τι ξαφνικα ανεβηκε η βενζινη και η θερμοκρασια?

Ελα που όμως αυτο το κοντερ απλα τα διχνει πιο αληθινα!

Την επομενη μερα εγινε η ζημια. Εκει που πηγαινα ανεβαινει η θερμοκρασια λιγο πιο πανω και ΜΠΑΜ!!! μου σπαει το ψυγειο (θερμανσης, το εσωτερικό) και γεμιζει ο τόπος καπνους. Εγω όμως δεν ηξερα τι ειχε γινει και λεω την κατσαμε. Περνω νερο το γεμιζω, πεφτει η θερμοκρασια. Εριχνα εριχνα και όλο το νερο εμπαινε μεσα στο πατωμα του αυτοκινήτου. Το περνω ειδηση, τα βγαζω τα νερα, ερχετε γερανος το παει στο μηχανικό μου.

Ζημια: Ψυγείο καλοριφέρ (40Ε + 150εργασια)

Με εστειλαν σε ηλεκτρολόγο για αυτην την δουλεια (αφου βρηκα πρωτα το ψυγειο)

Μετα το αμαξι ανεβαζε θερμοκρασια πάλι! Το ξαναπάω πισω στον μηχανικό και το αφηνω εκει να το δει.

Εκαψε φλατσα μου λεει. Τελοσπαντων μαζι και με κατι αλλα που εκανε (αλλαγμα θερμοστατη, φλατσες, τσιμουχες, λαδια, μπουζί, βασεις μηχανης που ήθελε, κατι κολλαρα και κατι αλλα) μου πηγε στα 700Ε η δουλεια!!!!

Εχω ψιλοαπογοητευτεί διοτι δεν ειναι μονο τα λεφτα 190(ψυγειο) + 700(μηχανικός) + 300(ταπετσαρια-μονωση πατωματος) αλλα και του οτι ισως το μοτερ σιγα σιγα παρουσιαζει προβληματα με ολο αυτο που συνεβει. Και μονο στην ιδεα ξενερώνω.

Link to comment
Share on other sites

βρε φίλε έμινα κάγκελο... στύλη άλατος... ρε τον σουρεκλεμέ αυτος δεν ήτανε ηλεκτρολόγος χασάπης ήτανε, φίλε μακάρι να φτιαχτεί το αυτοκίνητο και να εισαι εσύ καλα! Κρεμασέ τον τον................ δεν υπάρχουν λόγια να χαρακτιρίσεις...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα απο δω και περα αν φτιαχτηκε σωστα!Οσο και για τη φλατζα που σου καικε ενταξει δεν ειναι τοσο τραγικα!Εγω δεν θα ανυσηχουσα αν ειμουν στη θεση σου!Κατι που θελω να σε ρωτησω...επειδη και σε μενα τα πισω τζαμια οταν πεφτω σε λακουβες τριζουν ειναι θεμα απο τα λαστιχα?Θελουν αλλαγμα?Αν ξερεις κατι για το θεμα...

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι παιδια γιατι πληρωσα πολλα πιστευω. Τα πισω τζαμια που μου τριζουν ειναι στην πορτα επανω! Και θελουν αλλαγμα οι 2 βασεις που ειναι για να ανεβαινει κ να κατεβαινει το παραθυρο. Εχουν ανοιξει δηλαδη. Τωρα για εσενα που ειναι αλλιως δεν ξερω...

Link to comment
Share on other sites

λογικά και εκει πρέπει να είναι το λάστιχο... να θέλει αλαγη... εγώ άλαξα στο Polo τα πίσω λάστοιχα στα πλαϊνά τζάμια όπου λόγο φυσικής φθοράς έσκασαν και σε μερικές λακούβες άκουγα μερικά τριξιματάκια.

Link to comment
Share on other sites

λογικά και εκει πρέπει να είναι το λάστιχο... να θέλει αλαγη... εγώ άλαξα στο Polo τα πίσω λάστοιχα στα πλαϊνά τζάμια όπου λόγο φυσικής φθοράς έσκασαν και σε μερικές λακούβες άκουγα μερικά τριξιματάκια.

Tωρα για αυτη τη δουλεια σε τι μαστορα πρεπει να παω?

Link to comment
Share on other sites

εμένα μου την έκανε φανοποίος ο οποίος μου έχει βάψει μαρσπιέδες σποιλερ αεροτομες καθρέπτες κτλπ :lol: σε 3 - 4 ωρες να κολίσει και με την κόλα που το περνάνε και είσαι τζάμι ;)

Link to comment
Share on other sites

Μια ασφάλεια το τι μπορει να κανει εε?

Τους ............. δεν υπολογίζουν τίποτα.......... fire.gif Κρίμα λυπήθηκα ειλικρινά γι΄αυτό που σου συνέβει. new_grrrr.gif Μην το βάζεις κάτω και συνέχισε να " βλέπεις " το αυτοκίνητό σου όπως και πριν. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν! Εχω ενα passat b3 (1990 μοντέλο) Το εχω σε άριστη κατασταση (μηχανικά, εσωτερικά, εξωτερικά) με το μοτερ του να μην εχει ζοριστει καθόλου και να εχει διανησει 170.000khm.

Καλημέρες!

Έχοντας διαβάσει όλο το ιστορικό, πρέπει να τονίσω ότι ο μάστορας που σου ξεκίνησε τη φασαρία ήταν για καρπαζιές.

Σίγουρα θα δυσκολευτείς να αποζημιωθείς για όλα αυτά που έπαθες ως αποτέλεσμα της ζημιάς που σου προκάλεσε, γιατί οι ασφάλειες δεν μπορεί να αποδειχθεί πότε κάηκαν.

Από εκεί και πέρα, οφείλω να σε προσγειώσω γιατί με βάση τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω ότι δεν αντιλαμβάνεσαι την πραγματική κατάσταση του κινητήρα σου. Οι κινητήρες των αυτοκινήτων θεωρούνται ξωφλημένοι στα 150.000χλμ. Όσο καλα κι αν φερθείς σε ένα μοτέρ, 170.000χλμ είναι πολλά και δεν υπάρχει μοτέρ που να έχει κάνει τόσα και να μην έχει ζοριστεί.

Έχει ζοριστεί απλά και μόνο επειδή τα έχει κάνει!

Το εσωτερικό ψυγείο του καλοριφέρ έσκασε γιατί ήταν σάπιο και δεν άντεξε την πίεση. Κανονικά το νερό βγαίνει από το καπάκι στο παγούρι ή την τάπα στο ψυγείο όταν αυτό υπερθερμανθεί και ανεβάσει πίεση. Αργά ή γρήγορα θα το σου έσκαγε ακόμη και να μην είχε γινει το περιστατικό που περιγράφεις.

Με βάση τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει, έχε το νου σου στα εξής, που θα χρειαστούν στο επόμενο διάστημα αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο:

1) Ψυγείο κινητήρα. Αφού έσκασε το μέσα, είναι έτοιμο και το έξω απλώς δεν στο λέει. Αν δεις μια ωραία πρωία ότι δεν ανεβάζει θερμοκρασία καθόλου τότε αμέσως σταμάτα και έλεγξέ το για απώλεια νερού.

2) Επισκευή κυλινδροκεφαλής (τσιμούχες βαλβίδων και ρεκτιφιέ) για να μην καίει λάδι από την κεφαλή

3) Σετ ελατηρίων και εδράνων στροφάλου+διωστήρων

Ξερω ότι σε στεναχώρησα από όσα έγραψα παραπάνω, όμως τα έχω πληρώσει πολλές φορές σε παλιά αυτοκίνητα. Συνεχίζω να τα πληρώνω στα παλιά αυτοκίνητα της οικογένειας που συντηρώ λόγω συναισθηματικής σύνδεσης (με άλλα μέλη). Για αυτό είναι καλύτερο να ξέρεις όλη την αλήθεια και να συνειδητοποιήσεις ότι για να ξεπεράσεις τα 170.000χλμ θα χρειαστούν αρκετά χρήματα. Οχι άμεσα, αλλά με τον καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
Οι κινητήρες των αυτοκινήτων θεωρούνται ξωφλημένοι στα 150.000χλμ. Όσο καλα κι αν φερθείς σε ένα μοτέρ, 170.000χλμ είναι πολλά και δεν υπάρχει μοτέρ που να έχει κάνει τόσα και να μην έχει ζοριστεί.

Έχει ζοριστεί απλά και μόνο επειδή τα έχει κάνει!

Salex μας έκανες την καρδιά περιβόλι. :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

δεν θεωρώ ότι είναι ξοφλιμένοι... με το σωστό σέρβις σε πιστώνια κυλινδροκεφαλή τσιμούχες βαλβίδων και ρεκτιφιέ που λές το μοτέρ έχει ακόμα ζωή... όσο ο κύλινδρος είναι εντάξι το μοτέρ θα ζεί και θα βασιλεύει με το σωστό σέρβις...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω εν μερη με ολα αυτα, αλλα θα κανω μια εξαιρεση για το συγκεκριμενο μοτερ (διοτι εχω πολλους γνωστους και φίλους οι οποιοι εχουν διανησει πανω απο 250.000khm και δεν εχουν παθει τπτ τα μοτερ τους. Ενας απο αυτους μαλιστα φιλος του πατερα μου με το ιδιο μοτερ και αμάξι εχει φτασει τα 750.000khm. Και εδω στο κλαμπ ένα ιδιο αμαξι παλι ειχε κανει δυναμομετρηση καπου (δεν θυμαμαι khm, πάντως ήταν παρα παρα πολλα) και του το έβγαζε 90άλογα. Γενικώς θα συμφωνήσω πως μετα απο καποια khm αρχίζουν τα προβλήματα, αλλα με σωστές συντηρήσεις πιστευω πως αντέχουν παρα μα παρα πολυ. Αυτο το 150.000 και πάνω ισως ισχυει για τα πιο συγχρονα μοτερ!

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω να υσχεί για τα νεότερα μοτέρ... γιατί Α4 1.8Τ του μπάρμπα μου 190άλογα έχει 160.000κμ εμένα το Passat 1.8T 130.000km δεν νομίζω να υσχεί και τόσο κάπου διάβασα στο gtc ότι ο 1.8Τ ανοίγεις το μοτέρ μετά απο αρκετές χιλιάδες κμ πάνω απο 200.000 για κυλινδροκεφαλή τσιμούχες βαλβίδων retainers κτλπ... θα βρώ το πόστ και θα κάνω copy-paste

Υ.Γ. συγνώμη για την αναφορά για ξένο Club/Site...

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω αντιθετη αποψη για αυτο το θέμα. Ειδικά για τα μοτερ που ανεφερες! Δεν εχω βεβαια τετοιο μοτερ απλα απο γνωστους οτι ακουω!

Μακάρι να κανουν λάθος! Διοτι στο μελλον σκεφτομαι να του βαλω ενα τετοιο μοτέρ!

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

δηλαδή? τι ακούς?

To θεμα μετακινηθηκε εδω.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Οτι τους του καιει λαδακι και κατι τετοια. Και γενικως πολλα προβληματα απο αλλα θεματα (οπως κιβώτιο ταχυτητων, κατι σινεμπλοκ κ πολλα που δεν μου ερχονται στο μυαλο)

Link to comment
Share on other sites

Οτι τους του καιει λαδακι και κατι τετοια. Και γενικως πολλα προβληματα απο αλλα θεματα (οπως κιβώτιο ταχυτητων, κατι σινεμπλοκ κ πολλα που δεν μου ερχονται στο μυαλο)

Ξερεις κανενα Turbo που να μην καιει και λιγο λαδι?Οσο για το κιβωτιο ταχυτητων ειναι η χρηση που του κανεις!Αν εισαι καυτης και κοντρακιας ειναι λογικο να στα δινει στο χερι...Οσο για τα σινεμπλοκ επισης το ιδιο αν το σπας καθημερινα απο σταση οχι μονο σινεμπλοκ αλλα και ημιαξονια και βασεις μηχανης κοβεις!Το μοτερ ειναι απο τα καλυτερα της VW και απο τα πιο αξιοπιστα... :D:lol:

Link to comment
Share on other sites

το 1.8Τ να ξέρεις είναι ένα απο τα πλέων αξιόπιστα μοτέρ και άριστα βελτιώσιμο μοτέρ με πληθώρα βελτιοτικά περιφεριακά και όχι μόνο, προιόντα... ;) Τώρα και αυτό βέβεα θέλει την προσοχή του π.χ. σωστό ζέσταμα πρίν το πλακώσεις 1 λεπτό να χαλαρώσει το μοτερ μετά από μια διαδρομή πριν το σβίσεις... σωστά λάδια και ταχκτικά διαστίματα σέρβισε (λόγο τούρμπο) ;) κατά τα άλλα θα έχεις ένα μοτεράκι διαμάντι...

Link to comment
Share on other sites

άμα είσαι θεσσαλονίκη πήγενε στον Σωτήρη Παντελίδη SM Bross - Nothelle έχει κάνει αρκετά... τώρα άμα είσαι Αθήνα εγώ θα πάω στον Tριποτσέρι το Polo για το 1.8Τ το μοτεράκι... να ειναι καλά ο Golf_Mk2 ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.