Jump to content
chris790

Ρε παιδιά λίγη βοήθεια . . .

Recommended Posts

Παίδες σκέφτομαι να πάρω το τελειότερο αμάξι που έχουν δει τα πανέμορφα γαλαζοπράσινα με κόκκινες πινελιές μάτια μου.

Λοιπόν πέρα από την πλάκα το σκέφτομαι αλλά χρειάζομαι λίγη βοήθεια και που αλλού θα μπορούσα να απευθυνθώ;;;; μόνο εδώ...

Στο ψητό... έκδοση 1.4 με τα 160 άλογα πληροφορίες....

1) ακούγεται το φσουτ της τουπίνας όπως στο mito της alfa romeo;;;;, γελοίο αλλά εμένα με τρελαίνει!!!

2) έχει το νεύρο που όλοι θέλουμε ή απλώς την δύναμη των 160;;;

3) τι δισκόφρενα παίζουν;;;

4) τρένο ή πέφτουμε από κάτω στις στροφές;;;

αυτά προς το παρόν... όσοι πιστοί προσέλθετε!!!!

Edited by chris790
Link to comment
Share on other sites

Παίδες σκέφτομαι να πάρω το τελειότερο αμάξι που έχουν δει τα πανέμορφα γαλαζοπράσινα με κόκκινες πινελιές μάτια μου.

Λοιπόν πέρα από την πλάκα το σκέφτομαι αλλά χρειάζομαι λίγη βοήθεια και που αλλού θα μπορούσα να απευθυνθώ;;;; μόνο εδώ...

Στο ψητό... έκδοση 1.4 με τα 160 άλογα πληροφορίες....

1) ακούγεται το φσουτ της τουπίνας όπως στο mito της alfa romeo;;;;, γελοίο αλλά εμένα με τρελαίνει!!!

2) έχει το νεύρο που όλοι θέλουμε ή απλώς την δύναμη των 160;;;

3) τι δισκόφρενα παίζουν;;;

4) τρένο ή πέφτουμε από κάτω στις στροφές;;;

αυτά προς το παρόν... όσοι πιστοί προσέλθετε!!!!

Λοιπόν Χρήστο το 1. ακούγεται το φσούτ με ωραίο και ταυτόχρονα διακριτικό τρόπο!

το 2. έχει νεύρο από τις 2000 στροφές ότι ταχύτητα και να έχεις τραβάει και ας είναι ανηφόρα!

3. αν ρωτάς για τα φρένα του είναι φοβερά και αν κάνεις δυνατά φρεναρίσματα με πολλαααααααααα ανάβουν και τα αλαρμ! μου έχουν ανάψει και στο λέω, άρα φαντάσου τι φρένα κάνω!

4. Αν καταφέρεις και σου ανάψει το esp σε στροφή να μας το πεις στο forum, δεν θα το καταφέρεις, εγώ μόνο σε έντονο χιονόνερο το είδα σε πολύ κλειστό ανηφορικό κομμάτι που πήγαινα με τερματισμένη 3η!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν Χρήστο το 1. ακούγεται το φσούτ με ωραίο και ταυτόχρονα διακριτικό τρόπο!

το 2. έχει νεύρο από τις 2000 στροφές ότι ταχύτητα και να έχεις τραβάει και ας είναι ανηφόρα!

3. αν ρωτάς για τα φρένα του είναι φοβερά και αν κάνεις δυνατά φρεναρίσματα με πολλαααααααααα ανάβουν και τα αλαρμ! μου έχουν ανάψει και στο λέω, άρα φαντάσου τι φρένα κάνω!

4. Αν καταφέρεις και σου ανάψει το esp σε στροφή να μας το πεις στο forum, δεν θα το καταφέρεις, εγώ μόνο σε έντονο χιονόνερο το είδα σε πολύ κλειστό ανηφορικό κομμάτι που πήγαινα με τερματισμένη 3η!

1) Με το φσουτ έχω φάει κόλλημα γιατί μου το κάνει και το μιτο και τρελαίνομαι!!!

2) όσον αφορά τα φρένα.... ρωτάω γιατί δεν έχω δει πουθενά την μάρκα των φρένων... είναι της vw ή της brembo;;;

3) δηλαδή τρένο....

Λέω να πάω να κάνω του ένα τεστ με τα δικά μου κριτήρια....

Link to comment
Share on other sites

1) Με το φσουτ έχω φάει κόλλημα γιατί μου το κάνει και το μιτο και τρελαίνομαι!!!

2) όσον αφορά τα φρένα.... ρωτάω γιατί δεν έχω δει πουθενά την μάρκα των φρένων... είναι της vw ή της brembo;;;

3) δηλαδή τρένο....

Λέω να πάω να κάνω του ένα τεστ με τα δικά μου κριτήρια....

Τώρα το λένε η δεν το λένε ρε Σωτήρη!!!! Ας το πνίξει το ποτάμι.- tongue.gif:D

Υ.Γ. Σε λένε και Χρήστο! :D

Edited by archery
Link to comment
Share on other sites

1) Με το φσουτ έχω φάει κόλλημα γιατί μου το κάνει και το μιτο και τρελαίνομαι!!!

2) όσον αφορά τα φρένα.... ρωτάω γιατί δεν έχω δει πουθενά την μάρκα των φρένων... είναι της vw ή της brembo;;;

3) δηλαδή τρένο....

Λέω να πάω να κάνω του ένα τεστ με τα δικά μου κριτήρια....

πήγαινε και περιμένω εντυπώσεις! :D

Edited by sotoscirocco
Link to comment
Share on other sites

Τώρα το λένε η δεν το λένε ρε Σωτήρη!!!! Ας το πνίξει το ποτάμι.- tongue.gif:D

Υ.Γ. Σε λένε και Χρήστο! :(

βάλε υπότιτλους σε παρακαλώ... τι να πνίξει το ποτάμι;;

πήγαινε και περιμένω εντυπώσεις! :D

θα πάω αλλά θα μου πείτε τελικά τι δισκόφρενα φοράει;;;

Link to comment
Share on other sites

βάλε υπότιτλους σε παρακαλώ... τι να πνίξει το ποτάμι;;

θα πάω αλλά θα μου πείτε τελικά τι δισκόφρενα φοράει;;;

312χ25 διαμετρος δισκου εμπρος και παχος δισκοπλακας,η δαγκανα εμπρος ειναι της TEVES και η δαγκανα πισω ειναι της LUCAS.τα κλασικα φρενα της vw δηλαδη που εχουν φορεθει σε παμπολλα μοντελα πολλα χρονια τωρα.

Link to comment
Share on other sites

312χ25 διαμετρος δισκου εμπρος και παχος δισκοπλακας,η δαγκανα εμπρος ειναι της TEVES και η δαγκανα πισω ειναι της LUCAS.τα κλασικα φρενα της vw δηλαδη που εχουν φορεθει σε παμπολλα μοντελα πολλα χρονια τωρα.

παιδιά το ξέρω θα μου έρθει κανα δισκόφρενο στ κεφάλι... αυτά τα TEVES σε σχέση με τα 4πίστονα της brembo τι λένε;;; καλύτερα ή χειρότερα;;;

Link to comment
Share on other sites

Παίδες σκέφτομαι να πάρω το τελειότερο αμάξι που έχουν δει τα πανέμορφα γαλαζοπράσινα με κόκκινες πινελιές μάτια μου.

Λοιπόν πέρα από την πλάκα το σκέφτομαι αλλά χρειάζομαι λίγη βοήθεια και που αλλού θα μπορούσα να απευθυνθώ;;;; μόνο εδώ...

Στο ψητό... έκδοση 1.4 με τα 160 άλογα πληροφορίες....

1) ακούγεται το φσουτ της τουπίνας όπως στο mito της alfa romeo;;;;, γελοίο αλλά εμένα με τρελαίνει!!!

2) έχει το νεύρο που όλοι θέλουμε ή απλώς την δύναμη των 160;;;

3) τι δισκόφρενα παίζουν;;;

4) τρένο ή πέφτουμε από κάτω στις στροφές;;;

αυτά προς το παρόν... όσοι πιστοί προσέλθετε!!!!

Μπορώ να στα απαντήσω όλα μιας και έχω γνωστό με το MiTO και κάναμε και ταξίδι από Πάτρα-Αθήνα (βράδυ) μαζί

1. To MiTO κάνει λίγο περισσότερο "φσουτ".... και το scirocco κάνει ...αλλά πιο πολιτισμένα (με κατεβασμένα παράθυρα δεν το πολύ ακούς)

2. Σε τελικές ταχύτητες μπορώ να πω ότι είναι σχεδόν το ίδιο... στην εθνική και σε ευθεία... μετά τα 200 έφευγα λίγο μακρυά

Το θέμα είναι όμως το πως είσαι μέσα στο αμάξι εσύ... στο MiTO νιώθεις ότι είσαι στον αέρα... με το scirocco νομίζεις ότι πας με 140 και σου δίνει μία σιγουριά και σταθερότητα

Σε 0-100 και σε γκάζι με 2ες που δοκιμάσαμε ΠΟΛΛΕΣ φορές κατά την διάρκεια του ταξιδιού (μετά από διόδια κλπ) το Scirocco ήταν πάντα μπροστά... ίσως γιατί έχει καλύτερο πάτημα.... Βέβαια αυτό έχει και σχέση με τι ελαστικά είναι το καθένα... Εμένα τα Continental sport contact 2 γαντζώνουν πολύ καλά κάτω (και σκέψου ότι στο Scirocco ήμασταν 2 άτομα σε αντίθεση με το MiTO που ήταν ένας)

3. Μπορεί να μην είναι BREMBO τα δισκόφρενα... αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα σου "έρθουν στο κεφάλι".... Φρενάρει αποτελεσματικά και δεν κουράζονται εύκολα.... Χωρίς να ξεχνάς ότι ακριβώς τα ίδια δισκόφρενα φοράει και το 2.0 (200hp) Scirocco... κάτι θα σου λέει αυτό

4. Εδώ δεν χρειάζεται να πω τίποτα!!!!!!Απλά τρένο και εμπνέει πολύ πιο σιγουριά από το MiTO... μόνο και μόνο ότι τα μετατρόχια είναι μεγαλύτερα και από Porche 911 turbo !!!!! το MiTO είναι λίγο κουβάς!!!! Μπορεί να έχει μπλοκέ διαφορικό.... αλλά και πάλι σε φοβίζει λίγο στις στροφές...

Τι άλλο να πει κανείς.... χαμηλότερη θέση οδήγησης... χαμηλότερο και φαρδύτερο αμάξωμα... καλύτερη ακαμψία

Στο ταξίδι απλά!!! το MiTO δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει στα κρατήματα του Scirocco...και αυτός είναι και ο λόγος που μπορεί το Scirocco να καλύψει μία απόσταση σημείων Α,Β πιο γρήγορα...ακόμα και από δυνατότερα αμάξια

Για μένα το ΜiΤΟ παραμένει ένα πολύ καλό μικρό αμαξάκι... αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με το Scirocco

Link to comment
Share on other sites

το λεει η λεξη απο μονη της....4πιστονα!μπορουν να συγκριθουν με τα συγκεκριμενα μονοπιστονα της TEVES;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.