zzgiannis Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Λοιπόν μετά από ψάξιμο στο φορουμ δεν βρήκα κάτι σπουδαίο. Το πρόβλημά μου είναι το εξής: πορεία 140χλμ στην εθνική οδό και ενώ είναι κλειστός ο ανεμιστήρας και η επιλογή θερμοκρασίας στο 18 (κρύο), εντελώς ξαφνικά βγάζει πολύ ζεστό αέρα δουλεύοντας ο ανεμιστήρας! Τις πταίει? Το αμάξι είναι το 9Ν με climatik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted March 11, 2009 Author Report Share Posted March 11, 2009 καμιά ιδέα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 ρουφάει το ζεστό αέρα του μοτέρ. Στα 140χλμ το Polo ζορίζεται το μοτέρ και στην κυριολεξία βράζει και είναι λογικό να σου έρχεται ο ζεστός αέρας στα πόδια. Μου συμβαίνει και σε μένα κάθε μέρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted March 16, 2009 Author Report Share Posted March 16, 2009 γιατί όμως το κάνει ξαφνικά και μετά σταματάει? Η θερμοκρασία του μοτέρ είναι ίδια! Μήπως είναι κάποιος αισθητήρας και διαβάζει λάθος τη θερμοκρασία? Γιατί τράβαει αυτό το κόλλημα? Κάποιος μου ανέφερε κάτι για "κλαπέτα"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted January 21, 2010 Author Report Share Posted January 21, 2010 Επανέρχομαι για να μην ανοίγω νέο θέμα! Έπειτα από πρόσφατο service ψάξαμε λίγο το θέμα με το καλοριφέρ και ο μηχανικός σε επικοινωνία που είχε με ηλεκτρολόγο αντιπροσωπείας μου ανέφερε ότι θέλει αλλαγή το μοτεράκι του aircondition (εβαπορέτα κάτι τέτοιο) Κόστος 300¤!!! Πολλά τα χρήματα και είχα σκοπό να το κρατήσω κι άλλο το polaki. Αξίζει να τα δώσω? Πρέπει να πω ότι το χειμώνα αντέχεται ο πολύ ζεστός αέρας που βγάζει, το καλοκαίρι όμως? Επίσης ,για μείωση του κόστους, θα μπορούσε να γίνει αντικατάσταση με μεταχειρισμένο μοτεράκι αλλά επειδή βγαίνει όλο το ταμπλό είναι κάπως ρίσκο! Υπάρχει κάποια άλλη λύση μήπως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
padpolo Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Έχω ενα polaki 6Ν '99 και έχω ένα πρόβλημα με το καλοριφερ. Δεν λείτουργει σωστά ο διακόπτης που ρυθμιζεις την ροη του αερα. πχ θελω να στειλω τον αερα στα ποδια και τον βγαζει στο τζαμι.Η θεση που ειναι για το τζαμι δεν πηγαινει καθολου.Πιθανοτατα κατι εχει σπασει ή εχει φυγει απο τη θεση του. Ειχε ποτέ κανείς τετοιο πρόβλημα?Ξερει κανείς πως φτιαχνεται;πρεπει να λυθει ταμπλο; ευχαριστω. Παντελής ----->OK το εφτιαξα... Ελυσα την κονσολα με τους διακοπτες.Απο πισω εχει κατι ντιζες. Ειχε σπασει το στηριγμα της ντιζας που κραταει το εξωτερικο πλαστικο. ολα οκ τωρα... Edited January 22, 2010 by padpolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papakis Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Επανέρχομαι για να μην ανοίγω νέο θέμα! Έπειτα από πρόσφατο service ψάξαμε λίγο το θέμα με το καλοριφέρ και ο μηχανικός σε επικοινωνία που είχε με ηλεκτρολόγο αντιπροσωπείας μου ανέφερε ότι θέλει αλλαγή το μοτεράκι του aircondition (εβαπορέτα κάτι τέτοιο) Κόστος 300¤!!! Πολλά τα χρήματα και είχα σκοπό να το κρατήσω κι άλλο το polaki. Αξίζει να τα δώσω? Πρέπει να πω ότι το χειμώνα αντέχεται ο πολύ ζεστός αέρας που βγάζει, το καλοκαίρι όμως? Επίσης ,για μείωση του κόστους, θα μπορούσε να γίνει αντικατάσταση με μεταχειρισμένο μοτεράκι αλλά επειδή βγαίνει όλο το ταμπλό είναι κάπως ρίσκο! Υπάρχει κάποια άλλη λύση μήπως? το ιδιο προβλημα εχω κι εγω.ειναι οντως προβλημα με το κλαπετο και η διαγνωση βγαζει 17 σφαλματα στον κλιματισμο.κοστος επιδιορθωσης?350 ευρω σε vw service.120 ευρω εχει το κλαπετο και τα υπολοιπα ειναι εργατικα γιατι πρεπει να βγει ταμπλω ,δηλ κανα 2ωρο δουλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Κατά τη γνώμη μου αν το κάνετε, προσέξτε το καλά μετά για τυχόν τριξίματα. Εκτός αντιπροσωπείας μου έχει τύχει να αφήσουν λάσκα μια βιδούλα και να έχω ένα σπαστικότατο τρίξιμο. Αλλά επιδιορθώθηκε σε επόμενο ξήλωμα ταμπλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted April 14, 2010 Author Report Share Posted April 14, 2010 έτσι και αλλιώς τρίζει, μου έρχεται να το Θα το αναλάβει το μαστόρι όμως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billisdim Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 Καλημέρα και απο μενα, εχω ενα πολο 9Ν του 2002 με climatic (χειροκινητο) . Εκτος του οτι η θερμοκρασια τρελενεται και εκει που εχεις το ζεστο , αποτομα κρυωνει και το αντιστροφο... Εχει κολλησει ο αερας στους εμπρος αεραγωγους. ΟΠΟΥ και να γυρισω το χειριστηριο μονο στο προσωπο χτυπαει... Και το θεμα ειναι οτι παλευω να ξεθολωσω τα τζαμια... Καμια ιδεα; Εχει παθει κανεις κατι αντιστοιχο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Eμενα μου κανει το ιδιο(απο ζεστο μου βγαζει ξαφνικα κρυο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...