Jump to content
Guest VasilisFSI

Provlhma Me Taxythtes Se Golfv

Recommended Posts

Guest VasilisFSI

Exw ena pentari golf 11000Km kai exw provlhma me tis taxythtes. Otan to prwtopeira o levies htan poly sta8eros kai kuriolektika "glistrouse". Ebene h taxythta poly aneta kai leia. Twra... oxi mono skalounoun, alla exei kai mia polu traxia ais8hsh otan vazw kapoia taxythta. To phga sthn Delta Car sthn Patra kai o texnikos afou to ekane mia volta mou eipe oti einai "mia xara" kai oti apla xreiazete ligo ladaki. Evale ladi alla fusika den alakse tipota.

Ti exete na me sumvoulepsete???

Gnwrizete kapoia andiprosopia sthn voria Ellada pou oi texnikoi den vlepoun thn douleia tous san aggareia?

Link to comment
Share on other sites

Κατσε ρε γιατρε...Εβγαλες και την διαγνωση αμεσως...Ασε να παει να δει τι ειναι πρωτα, και μετα σπευσε να λιθοβολησεις...Μην τρελαθουμε κιολας... :)

Link to comment
Share on other sites

pantos ta vw ola exoun proistoria me ta prizdirect...

ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ Η VW ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ Η ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ GOLF 4 ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΣΤΟ 5. ΓΙΑΤΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ GOLF4 & ΒΟRΑ 1.6 8V ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΑΣΜΑΝ ΠΧ. ΕΓΩ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΝ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :(

Edited by TAKHS
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ Η VW ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ Η ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ GOLF 4 ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΣΤΟ 5. ΓΙΑΤΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ GOLF4 & ΒΟRΑ 1.6 8V ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΑΣΜΑΝ ΠΧ. ΕΓΩ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΝ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :(

ESY DEN MAS EIPES TI CAR EXEIS POU NIOTHEIS TOSO XAROUMENOS?????

Link to comment
Share on other sites

:(

Λοιπόν παιδιά εγώ έχω το Golfaki 8500KM και ο επιλογέας ώρες ώρες είιναι πολύ σκληρός και ψιλοσκαλώνει ελάχιστα χωρίς να έχω κάποιο σημαντικό πρόβλημα.Πάντως δεν είναι τόσο μαλακός 'οσο ήταν καινούργιος και ενώ θα έπρεπε.Πήγα στην Καρέντα και στον Παζαρόπουλο προληπτικά για έλεγχο και είπαν και οι δύο ότι είναι εντάξει!Ο αδερφός μου έχει ένα Α3 με το 'ιδιο κιβώτιο αγορασμένο την ίδια περίοδο με περισσότερα χιλίομετρα και οι ταχύτητες μπαίνουν φυσώντας!Σαν βούτυρο!Αμαρτία και αδικία!

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σε συμβουλευα να αλαξεις συνεργειο με την πρωτη ευκαιρια γιατι στη Δ. Καρ ειναι εγκληματικα ασχετοι.\

Εγω εχω το Α3 1600 8V και το πηγα για ελεγχο για σασμαν προληπτικα μπας και προλαβω τη ζημια.

Πιο συγκεκριμενα το αυτοκινητο μου εχει κανει σε 5 χρονια 65.000χλμ τα περισσοτερα Πατρα Αθηνα, επειδη διαβασα τα σχετικα post για τα GOLF oti εχουν προβληματικο σασμαν το πηγα να το κοιταξω γιατι με κουμπωναν με δυσκολια 1η-2α και φοβηθηκα.

Το πηγαν βολτα και οι 2 αρχι μηχανικοι και μου ειπαν μην ανησυχεις μια χαρα ειναι το σασμαν και ποτε τα AUDI δεν εχουν κοψει σασμαν. Τον ρωταω για τα GOLF και μου λεει αυτα ειναι φημες.

Απλως μου λεει οταν κανεις το service θυμισου να αλλαξουμε βαλβολινες.

Για να μην σας κουρασω το σασμαν απεβιωσε μετα απο 10 μερες στην Αθηνα, οταν δοκιμασα να βαλω οπισθεν και δεν κουμπωνε με τιποτα και ακουσα ενα ανατριχιαστικο θορυβο.

Ενα πριτσινι που ειχε λασκαρει ξεσκισε ολο το διαφορικο και ευτυχως δεν τρυπησε τη χελωνα για να εχω διαρροη.

Η επισκευη σε μηχανουργειο κοστισε 600€ ενω στη ΔΚαρ 2500€ φιλικη τιμη για νεο σασμαν.

Περαστικα μας......

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με το σαζμαν , όταν ζεσταθεί πολύ το αυτοκίνητο ιδικά σε μακρινή διαδρομή , χάνει την επαναφορά του στο νεκρό , δηλαδή όταν σταματάω και έχω νεκρό είναι κάπως σκληρό . Έχω 16.000 χλμ και ο μηχανικός μου λέει ότι δεν έχει τίποτα , τσέκαρε βαλβολινες και ήταν ο.κ. Μήπως θέλουν αλλαγή οι βαλβολινες ? Το κάνει μόνο όταν του κάνω 30,40 χιλιόμετρα στην εθνική χωρίς να το σταματήσω. Στη πόλη δεν το έχω παρατηρήσει .

Δε πιστεύω να με προδώσει .

Τι νομίζεται ?

Link to comment
Share on other sites

Εγω το μονο που παρατηρω ειναι οτι η 1η δεν μπαινει με σχετικη ευκολια , σαν καπου να σκαλωνει και θελει στο τελος της ελαχιστη δυναμη για να κουμπωσει.Το πηγα στη Rorris και μου εβαλαν λαδακι στο λεβγιε γιατι ειχε ξεραθει , αλλα το "προβλημα παραμενει".Οταν βαζω πρωτη αισθανομαι σαν να βρισκει καπου, και αυτο οχι παντοτε , υπαρχουν δηλαδη φορες που μπαινει γλυστρωντας.Οι υπολοιπες ταχυτητες μπαινουν με πολυ ευκολια ακομα και η οπισθεν , αρκει ενα μικρο αγγιγμα με το μικρο μου δακτυλακι.Εχω το 6αρι κιβωτιο.Αυτοκινητο Audi A3 1.6 FSI του 2004 με 18.000 khm , ειναι προβλημα ? Να το παω να το ξανακοιταξουν απο κατω αυτη τη φορα? Η ιδεα μου ειναι? Εχω επηρεαστει οσο να ναι με αυτα που διαβαζω και εχω ψιλοφρικαρει για να πω την αληθεια.

Τα φωτα σας.

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σε συμβουλευα να αλαξεις συνεργειο με την πρωτη ευκαιρια γιατι στη Δ. Καρ ειναι εγκληματικα ασχετοι.........

.

.

.

Η επισκευη σε μηχανουργειο κοστισε 600¤ ενω στη ΔΚαρ 2500¤ φιλικη τιμη για νεο σασμαν.

To αμαξι το ειχα παρει απο εκει αλλα λογω αθήνας δεν ετυχε να το παω ποτε. Αλλα απο το ιστορικό που μου λες μου φαινεται περιεργα υποπτο τη μια να σου λενε δεν εχει τιποτα και την αλλη να σου ζητανε 2500 για καινουριο .....

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
Εγω το μονο που παρατηρω ειναι οτι η 1η δεν μπαινει με σχετικη ευκολια , σαν καπου να σκαλωνει και θελει στο τελος της ελαχιστη δυναμη για να κουμπωσει.Το πηγα στη Rorris και μου εβαλαν λαδακι στο λεβγιε γιατι ειχε ξεραθει , αλλα το "προβλημα παραμενει".Οταν βαζω πρωτη αισθανομαι σαν να βρισκει καπου, και αυτο οχι παντοτε , υπαρχουν δηλαδη φορες που μπαινει γλυστρωντας.Οι υπολοιπες ταχυτητες μπαινουν με πολυ ευκολια ακομα και η οπισθεν , αρκει ενα μικρο αγγιγμα με το μικρο μου δακτυλακι.Εχω το 6αρι κιβωτιο.Αυτοκινητο Audi A3 1.6 FSI του 2004 με 18.000 khm , ειναι προβλημα ? Να το παω να το ξανακοιταξουν απο κατω αυτη τη φορα? Η ιδεα μου ειναι? Εχω επηρεαστει οσο να ναι με αυτα που διαβαζω και εχω ψιλοφρικαρει για να πω την αληθεια.

Τα φωτα σας.

Παιδιά μην φρικάρετε! Και εμένα η 1η την μια μπαίνει βούτυρο και την άλλη θέλει ένα τσικ παραπάνω. Όταν θέλει αυτό το τσικ δοκιμάστε να αφήσετε λίγο το φρένο να τσουλήσει λίγο το αμάξι και θα δείτε! Μπαίνει και πάλι σαν βούτυρο! Αυτό συμβαίνει γιατί δεν κάθονται πάντα τα γρανάζια στην ίδια θέση όταν σταματήσεις. ¶ρα την μια μπαίνει άνετα η 1η και την άλλη λίγο πιο δύσκολα :D

Επίσης όταν πήγα για σέρβις τους είπα να μου λαδώσουν τον λεβιέ. Μετά ήταν καλύτερο και από καινούργιο!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ με αυτα που διαβαζω για τα 5αρακια τα GOLF εχω φρικαρει και την ψαχνω τη δουλεια...εχεις δηλαδη και εσυ αυτο το "προβλημα" με την 1η ε?

αυτα τα προβληματα με τα σασμαν υπαρχουν εδω και τουλαχιστον 10 χρονια με το group vag

Edited by NforN_xronis
Link to comment
Share on other sites

Xωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα στις αλλαγές ταχύτητας (γίνονται όσο γρήγορα θέλω χωρίς καμμιά αντίσταση),παρατηρώ οτι όταν έχω το αυτοκίνητο στο ρελαντί μετά απο ζόρισμα,το σαζμάν κάνει ένα μεταλλικό θόρυβο σαν ¨κλακ-κλακ" "κρακ-κρακ".Πατώντας το συμπλέκτη (ο οποίος με το πάτημα κάνει ένα "ζζουίίίίκ",ακουστό απο το χώρο της μηχανής),οι θόρυβοι εξαφανίζονται.

Εχει καμμια ιδέα κανείς περι τίνος πρόκειται,ή είναι συνήθεις θόρυβοι;

Link to comment
Share on other sites

Xωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα στις αλλαγές ταχύτητας (γίνονται όσο γρήγορα θέλω χωρίς καμμιά αντίσταση),παρατηρώ οτι όταν έχω το αυτοκίνητο στο ρελαντί μετά απο ζόρισμα,το σαζμάν κάνει ένα μεταλλικό θόρυβο σαν ¨κλακ-κλακ" "κρακ-κρακ".Πατώντας το συμπλέκτη (ο οποίος με το πάτημα κάνει ένα "ζζουίίίίκ",ακουστό απο το χώρο της μηχανής),οι θόρυβοι εξαφανίζονται.

Εχει καμμια ιδέα κανείς περι τίνος πρόκειται,ή είναι συνήθεις θόρυβοι;

Έχω παρατηρίσει και εγώ το ίδιο. Αν κάτσω σταματημένος και παίξω λίγο με τις ταχύτητες ακούγεται λες και έχω όλα τα γρανάζια και το σύστημα επιλογής δίπλα στο αυτί μου!

Πέρα από αυτό λίγες φορές δεν μπαίνει εύκολα η όπισθεν οπότε αφήνω συμπλέκτη και ξαναπροσπαθώ. Αλλά αυτό δεν με έχει προβληματίσει.

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε καθε φορα που θελεις να βαζεις οπισθεν να βαζεις πρωτα δευτερα και μετα οπισθεν! Θα μεινεις αφωνος με το αποτελεσμα...πιο γλυκα δεν γινεται να μπει , γλυτωνεις και την καταπονηση απο το σκορτσαρισμα και δεν σου σπαει τα νευρα...απλα τον πρωτο καιρο πρεπει να το συνηθισεις γιατι συνεχεια θα το ξεχνας (να βαζεις πρωτα δευτερα δλδ) :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Γενικά πάντως προβλήματα που εμφανίζονται μόνο κρύο ή μόνο ζεστό (π.χ. μετά απο κάποια χιλιόμετρα), συχνά λύνονται με αλλαγή της βαλβολίνης με κάποια ποιοτική συνθετική.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά πάντως προβλήματα που εμφανίζονται μόνο κρύο ή μόνο ζεστό (π.χ. μετά απο κάποια χιλιόμετρα), συχνά λύνονται με αλλαγή της βαλβολίνης με κάποια ποιοτική συνθετική.

Θα συμφωνησω.Αλλα μην κανουμε τα πραγματα τοσο τραγικα!Εδω ειχα ακουσει οτι ειχαν προβλημα τα 5αρια στο σασμαν πριν καν κυκλοφορησουν!!!!!! rocket.gifrocket.gifrocket.gifrocket.gif Ημαρτον!!!

Τα γραναζια ειναι λογικο μετα απο κινηση να μην καθονται σε σωστη θεση!Αυτο το κανουν απο οταν ειναι καινουργια!!!Απλα τωρα που περναν τα χιλιομετρα και ο χρονος το παρατηρουμε εμεις! Ολα τα συγχρονιζε θελουν συγχρονισμο(=βαζοντας 2α) και ολες οι ταχυτητες μπαινουν σαν βουτυρο!!! ;):whistling::whistling:

Τωρα ο θορυβος που κανει στο ρελαντι ειναι απο τα ρουλεμαν του σασμαν που ειναι φυσιολογικο απο την καταπονηση!!!Αλλα οχι και να θελουν αλλαγμα οπως λενε καποιοι παγκοσμιοι μαστορες!!!Γνωμη μου

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.