playmaker Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 (edited) τι αντιστρεπτικες μπαρες προτεινεται για gt-gti...πολλοι φορανε τις h&r ειναι καλες?με νεες αντιστρεπτικες μειονται αρκετα οι κλησεις και το αμαξι παιρνει αρκετα καλυτερα τις στροφεσ?υπαρχουν μειον>χτυπαει δηλαδη παρα πολυ η απλα λιγο παραπανω...θα βαλω Pss10 και συνεμπλοκ s3 και ελεγα να τις αλλαξω και αυτες... Edited May 23, 2009 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalisnaxos Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Σημερα εβαλα τις eibach στο Gt.H αναρτηση μου ειναι bilstein h&r.Τα αποτελεσματα ειναι θεαματικα,εχεις μικροτερες κλισεις στις στροφες,ακομα πιο σταθερο και στην ευθεια,και γενικα πολυ πιο ανετο στα στριψιματα με πολλα.Επισης διαβαζα οτι θα κοπαναει πριν τις βαλω και θα χασω σε ανεση,ομως το αντιθετο και το αυτοκινητο σου δινει την αισθηση οτι ειναι πιο "δεμενο".Με τις αντιστρεπτικες η αναρτηση δουλευει πιο σωστα!Παιδια σας τη συστηνω ανεπιφυλακτα,τα αξιζουν τα λεφτα τους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 30, 2009 Author Report Share Posted May 30, 2009 Σημερα εβαλα τις eibach στο Gt.H αναρτηση μου ειναι bilstein h&r.Τα αποτελεσματα ειναι θεαματικα,εχεις μικροτερες κλισεις στις στροφες,ακομα πιο σταθερο και στην ευθεια,και γενικα πολυ πιο ανετο στα στριψιματα με πολλα.Επισης διαβαζα οτι θα κοπαναει πριν τις βαλω και θα χασω σε ανεση,ομως το αντιθετο και το αυτοκινητο σου δινει την αισθηση οτι ειναι πιο "δεμενο".Με τις αντιστρεπτικες η αναρτηση δουλευει πιο σωστα!Παιδια σας τη συστηνω ανεπιφυλακτα,τα αξιζουν τα λεφτα τους! τι παχος εβαλες φιλε μου?μπρος πισω εχουν και ρυθμιση?ποσα εδωσες...αν θες πες μ σε pm καμια πληροφοριιτσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalisnaxos Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Πρεπει να ειναι 26χιλιοσ. η εμπρος κ 23 η πισω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Μια σημείωση μόνο. Οι αντιστρεπτικές μειώνουν φυσικά τις κλίσεις κατά το στρίψιμο αλλά μειώνουν και την πρόσφυση του εκάστοτε άξονα καθώς γίνονται παχύτερες. Έτσι με παχύτερη εμπρός αυξάνεται η υποστροφή και με παχύτερη πίσω η υπερστροφή. Μιχάλη το είδες να γίνεται πιο υπεστροφικό γενικά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 30, 2009 Author Report Share Posted May 30, 2009 Μια σημείωση μόνο. Οι αντιστρεπτικές μειώνουν φυσικά τις κλίσεις κατά το στρίψιμο αλλά μειώνουν και την πρόσφυση του εκάστοτε άξονα καθώς γίνονται παχύτερες. Έτσι με παχύτερη εμπρός αυξάνεται η υποστροφή και με παχύτερη πίσω η υπερστροφή. Μιχάλη το είδες να γίνεται πιο υπεστροφικό γενικά; μιλαμε για μικρη διαφορα...οι πισω ειναι ιδες με εργοστασιακες απλα πιο σκληρες!παντως ειναι καλο να χεις πισω λιγο πιο σκληρες απο μπροστα...και εννωειτε μπροστα πιο παχες...εγω h&r λεω να βαλω...λιγο μειωνεται η προσφυση τα θετικα ειναι πολλα περισσοτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Να προσθέσω, πως με τις PSS10 θα σκληρίνει υπερβολικά το αμάξι, και ίσως να έχεις αντίθετο αποτέλεσμα. Επίσης δεν το λυπάσαι το αμαξάκι σου που θα κοπανάει και στις κουτσουλιές; Για αντιστρεπτικές σκέφτεσαι από S3; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 30, 2009 Author Report Share Posted May 30, 2009 Να προσθέσω, πως με τις PSS10 θα σκληρίνει υπερβολικά το αμάξι, και ίσως να έχεις αντίθετο αποτέλεσμα. Επίσης δεν το λυπάσαι το αμαξάκι σου που θα κοπανάει και στις κουτσουλιές; Για αντιστρεπτικές σκέφτεσαι από S3; οχι h&r τισ μικρες ρυθμιζομενες σε σκληρο μαλακο..στο μαλακο θα τις βαλω.... με χαμηλωμα gti ισως και τσακ πιο κατω και σωστη σκληροτητα δεν νομιζω να κοπαναει. εχω τωρα σενα golf 4 πχ bilstein sprint kai h&r και μ φαινεται μια χαρα.τα pss10 κοπαναναι λιγοτερο να φανταστεις..., Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 31, 2009 Author Report Share Posted May 31, 2009 γινεται να βαλω αντιστρεπτικες h&r με συνεμπλοκ s3?οι με τα μαμα δεν θα χτυπαει και θα δενει καλυτερα?(μαμα της αντιστρεπτικης) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalisnaxos Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 Μια σημείωση μόνο. Οι αντιστρεπτικές μειώνουν φυσικά τις κλίσεις κατά το στρίψιμο αλλά μειώνουν και την πρόσφυση του εκάστοτε άξονα καθώς γίνονται παχύτερες. Έτσι με παχύτερη εμπρός αυξάνεται η υποστροφή και με παχύτερη πίσω η υπερστροφή. Μιχάλη το είδες να γίνεται πιο υπεστροφικό γενικά; Οχι,ουτε πιο υποστροφικο ουτε πιο υπερστροφικο!Βαζοντας αρχικα αμορτισερ ελατηρια δεν υπηρχε καμια τεραστια διαφορα σε σχεση με την μαμα αναρτηση.Απλως το αμαξι εγινε πιο σφιχτο.Ομως με τις αντιστρεπτικες δουλευει αψογα το συνολο αμπρτισερ ελατηρια.Δηλαδη ακομα καλυτερο κρατημα μικροτερες κλισεις στις στροφες και ακομα καλυτερη αισθηση του δρομου .Η διαφορα ειναι μεγαλη στο Gt.Nα σου πω ουτε εγω το περιμενα!Τα αξιζουν τα λεφτα τους . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 (edited) Πόσο σου κόστισαν ? Γράψε αν μπορείς πάχος στο GT και τι βούλες έχουν πάνω οι αντιστρεπτικές. Edited June 11, 2009 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...