Η σκέψη: Γιατί να μην έχουμε μόνιμη λειτουργία του μηχανικού υπερσυμπιεστή; Αν βάλουμε πολύ μεγαλύτερη τροχαλία έτσι ώστε αυτός να περιστρέφεται στις 7000 rpm, λίγο πιο γρήγορα (ώστε να μην τον καταστρέψουμε) από όσο περιστρέφεται τώρα στις 3000 που απεμπλέκεται, δε θα είχαμε σαφή αύξηση στην απόδοση; Έτσι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε καμια 20αρια άλογα και μάλιστα δουλεύοντας την τουρμπίνα εντός του διαγράμματός της και με μικρότερη δική της πίεση ακόμα κι από ένα 1ο στάδιο έχοντας παράλληλα μια πιο <<ατμοσφαιρική>> λειτουργία σε όλο το φάσμα;
Το πρόβλημα αντιλαμβάνομαι πως είναι η μικρή παροχή του συγκεκριμένου κομπρέσσορα και ίσως ο μη διαθέσιμος χώρος για πολύ μεγάλη τροχαλία, αλλά όσο μικρός και να ναι ο κομπρέσσορας δε θα μπορούσε να <<φυσήξει>> 0,3-0,4 bar στον κόφτη; Μου διαφεύγει κάποια άλλη δυσκολία στην υλοποίηση;
Τις σκέψεις σας, αλλά κυρίως τεχνικές λεπτομέρειες, ει δυνατόν και από τους μηχανικούς του forum. Μια απλοϊκή ιδέα που δε φαίνεται να χει υλοποιηθεί μέχρι στιγμής, γιατί;