Cuore Sportivo
Members-
Posts
146 -
Joined
-
Last visited
About Cuore Sportivo
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
Cuore Sportivo's Achievements
VWClub Member (1/1)
1
Reputation
-
Golf 5 - Ανάρτηση (Λύσεις, Aftermarket, Αλλαγές, Gt, Gti Κλπ)
Cuore Sportivo replied to Kakos's topic in Suspension
Τα ελατήρια του scirocco μπορούν να τοποθετηθούν σε golf 5 μπρος και πίσω; Ερωτώ καθαρά από άποψη εφαρμογής ανεξάρτητα αν είναι σκληρότερα ή λίγο κοντύτερα. -
Να προτείνω, με τη σειρά μου την quattro service στο Χαλάνδρι. Γνώστης, μάστορας και με σεβασμό προς το ξένο χρήμα! Μόνιμος πελάτης από δω και πέρα, ελπίζω να μη διαψευσθώ.
-
Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?
Cuore Sportivo replied to panos18's topic in Engine - Petrol
Δεν υπάρχει λογική ή παράλογη χρέωση, εφόσον έχεις αγοράσει συγκεκριμένο προϊόν. Το θέμα είναι να τηρούνται τα όσα συμφωνήσατε όταν περάσατε το πρόγραμμα κι όχι να σου εμφανίζουν εκ των υστέρων πρόσθετες χρεώσεις. -
Μόνιμη Λειτουργία Κομπρέσσορα Σε Tsi
Cuore Sportivo replied to Cuore Sportivo's topic in Engine - Petrol
Δίκιο έχεις, η τουρμπίνα φαίνεται περιοριστική στο συγκεκριμένο διάγραμμα... -
Μόνιμη Λειτουργία Κομπρέσσορα Σε Tsi
Cuore Sportivo replied to Cuore Sportivo's topic in Engine - Petrol
Αυτό που λες stef μπορεί να χει βάση, αλλά μόνο στην περίπτωση που οι δυο συμπιεστές είναι στη σειρά, με κοινή σωλήνωση, και ο ίδιος όγκος αέρα περνά αναγκαστικά και στους 2 σειριακά. Αν υπάρχει μια bypass παροχή σε έναν από τους δύο συμπιεστές δε θα ισχύει. Δεν ξέρω τη διάταξη της εισαγωγής, ίσως θα μας κατατόπιζε ενα σχεδιάγραμμα ή κάποιος πραγματικά γνώστης. Επίσης τώρα που το ξανασκέφτομαι, στις 3000 rpm (που εξακολουθούν και λειτουργούν και οι 2) αρκετά προγράμματα δε σηκώνουν αρκετή πίεση στην τουρμπίνα, ανάλογη με αυτή που σηκώνουν κοντά στον κόφτη (~1,0 bar); Οπότε μάλλον δεν ευσταθεί η άποψη. -
Μόνιμη Λειτουργία Κομπρέσσορα Σε Tsi
Cuore Sportivo replied to Cuore Sportivo's topic in Engine - Petrol
Προφανώς κι απεμπλέκεται, αυτό λέω, γιατί να μην τον κάνουμε να δουλεύει μόνιμα (αυτό γίνεται είτε μέσω προγράμματος είτε ακόμα και μηχανικά) αφού βέβαια βάλουμε μεγαλύτερη τροχαλία ώστε να μη περιστρέφεται τρελά. Εντάξει στις χαμηλές θα χάσει κάμποσο σε απόδοση, αλλά μεσαίες και ψηλά δε θα έχει σημαντική βελτίωση; -
Η σκέψη: Γιατί να μην έχουμε μόνιμη λειτουργία του μηχανικού υπερσυμπιεστή; Αν βάλουμε πολύ μεγαλύτερη τροχαλία έτσι ώστε αυτός να περιστρέφεται στις 7000 rpm, λίγο πιο γρήγορα (ώστε να μην τον καταστρέψουμε) από όσο περιστρέφεται τώρα στις 3000 που απεμπλέκεται, δε θα είχαμε σαφή αύξηση στην απόδοση; Έτσι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε καμια 20αρια άλογα και μάλιστα δουλεύοντας την τουρμπίνα εντός του διαγράμματός της και με μικρότερη δική της πίεση ακόμα κι από ένα 1ο στάδιο έχοντας παράλληλα μια πιο <<ατμοσφαιρική>> λειτουργία σε όλο το φάσμα; Το πρόβλημα αντιλαμβάνομαι πως είναι η μικρή παροχή του συγκεκριμένου κομπρέσσορα και ίσως ο μη διαθέσιμος χώρος για πολύ μεγάλη τροχαλία, αλλά όσο μικρός και να ναι ο κομπρέσσορας δε θα μπορούσε να <<φυσήξει>> 0,3-0,4 bar στον κόφτη; Μου διαφεύγει κάποια άλλη δυσκολία στην υλοποίηση; Τις σκέψεις σας, αλλά κυρίως τεχνικές λεπτομέρειες, ει δυνατόν και από τους μηχανικούς του forum. Μια απλοϊκή ιδέα που δε φαίνεται να χει υλοποιηθεί μέχρι στιγμής, γιατί;
-
Θα πρότεινα απλώς, να ξεχωρίσεις τι ακριβώς θέλεις να αλλάξεις στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να κάνεις στοχευμένες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Το να λέμε πχ ότι οι αντιστρεπτικές γενικά είναι καλές ή όχι είναι τελείως αερολογία.
-
Καμία σχέση οι αντιστρεπτικές με το φαινόμενο που αναφέρεις.
-
Touna μιας που είσαι ο μόνος <<γνωστός>> που έχει lsd μπορείς να μου πεις αν σε κλειστή στροφή με αρκετό γκάζι έχεις τράβηγμα του τιμονιού; Δεν εννοώ απλώς να κλείνει την τροχιά του το μπροστινό, το οποίο είναι σαφώς επιθυμητό, αλλά αν σου επηρεάζεται σαφώς το τιμόνι από το μπλοκέ.
-
Το θέμα θα έπρεπε να είναι στη μετάδοση κι όχι στην ανάρτηση.
-
+1 στον kirra, τελικά τα προγράμματα δε νομίζω ότι προσφέρουν κάτι στην απόκριση, παρά τα λεγόμενα πολλών. Επίσης το sprint booster μήπως στερείται αναλογικότητας στο πάτημα του γκαζιού (όχι ότι είναι και το μαμά ιδιαίτερα αναλογικό...); Ίσως ενοχλητικότερο ακόμα από την απόκριση στο πάτα είναι η υστέρηση στο άσε, που συνεχίζει να δίνει για κάμποσο, βέβαια αυτά ενοχλούν μόνο σε πολύ γρήγορη οδήγηση και μιας και το golf δεν είναι sport αμάξι δικαιολογείται.
-
Πιθανότατα το βηματικό μοτέρ του ρελαντί να θέλει αντικατάσταση, για αναφερέ το στο μηχανικό σου.