Jump to content
patrikata7

Check Engine

Recommended Posts

Miltellas Δημιουργήθηκε στις 06/03/2006, 12:14

Φίλε greekparot, δοκίμασε να ρίξεις και το PROTEC Fuel Line Cleaner σε μισό ρεζερβουάρ. Είναι καθαριστικό καυσίμου και κυκλώματος καυσίμου (από ρεζερβουάρ έως τα μπεκ και διώχνει και κατάλοιπα), από τα καλύτερα της αγοράς, για μένα το καλύτερο και με διαφορά (έχω ακούσει για ένα ακόμη αμερικάνικο που δεν θυμάμαι πώς λέγεται αλλά είναι πολύ σπάνιο - όχι το NOS).

Το εβαλα σημερα το απογευμα σε μισο ρεζερβουαρ, και μετα απο 40 λεπτα περιπου εβαλα μπρος το αμαξι για να κανω μια διαδρομη περιπου 60Km. Μολις γυρισα το κλειδι και εβαλα μπρος τη μηχανη ειδα προς εκπληξη μου να ειναι σβηστη η ενδειξη "CHECK" :)

Η διαδρομη των 60Km ολοκληρωθηκε και κατα την διαδρομη με ταχυτητα 120-140Km στο κοντερ δεν αναψε παλι η ενδειξη.

Μα καλα ειναι τοσο γρηγορο και αποτελεσματικο; Θα το παρακολουθησω και αυριο που θα κανω στην ουσια μικρες αποστασεις μεσα στην πολη.

Οπως κ΄ να εχει Miltellas ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

Link to comment
Share on other sites

Psilotyxaio to kobo to gegonos....

Exo kameno aisthitira L 2 xronia... kostos allagis 200e. Tou ekana ta panta mipos ton glitoso alla tpt. 100ara, katharistika kai poly liosimo mpas kai ksempoukosi alla den. Epiptoseis pou mou exei einai otan einai poly poly kryo to autokinito an den to zestano na mperdeuei gia poly mikro xroniko diastima.Koitaksa ean exei kai auksimeni katanalosi alla den diapistosa kati tragiko.

Link to comment
Share on other sites

ΤΥχαίο είναι. Εμένα μια φορά που μου είχε ανάψει μου έσβησε από μόνο του μετά από 5 γεμίσματα ρεζερβουάρ. Είμουνα Μυτιλήνη φαντάρος και δεν μπορούσα να πάω να κάνω κάτι αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το PROTEC FUEL LINE CLEANER είναι το καλύτερο καθαριστικό της αγοράς και τεσταρισμένο σε συγκριτικό με τα περισσότερα και γνωστά. Υπάρχουν μερικά που δεν κάνουν τίποτα!

Είναι πολύ δραστικό, και με την τακτική χρήση του (ανά 10000χλμ) δεν θα χρειαστεί ποτέ να καθαρίσεις ρεζερβουάρ και μπεκ κλπ

Το ότι είναι δραστικό σημαίνει ότι δεν είναι για κάθε μέρα, γι αυτό και δεν το πουλάνε στα βενζινάδικα. Το χρησιμοποιούν αυτούσιο οι καρμπυρατερτζήδες (έτσι τους λέγαμε παλιά αλλά τώρα πώς τους λέμε; ).

Κάνει δουλειά πολύ γρήγορα και αρχίζει τον καθαρισμό αμέσως με το που ψεκάζουν τα μπεκ. Σας φαίνεται απίστευτο επειδή δεν έχετε μάθει σε τόσο ποιοτικά προϊόντα.

Φυσικά, μπορεί να είναι και σύμπτωση! Αν το check δεν έχει σχέση με καύσιμο ή βούλωμα μπεκ τότε το PROTEC δεν μπορεί να βοηθήσει. Επίσης το PROTEC δεν ανεβάζει οκτάνια. Είναι πολύ συγκεκριμένη η χρήση του.

Oύτως ή άλλως η αλήθεια αναπόφευκτα θα αποκαλυφθεί!

Πάντως, προληπτικά και μόνο θα κάνει καλό σε όλους σας να το χρησιμοποιείτε ανά τακτά διαστήματα. Και αν το συνδυάζετε και με καλή ποιότητα βενζίνης θα είναι ακόμη καλύτερα. Έτσι θα έχετε και το κεφάλι σας ήσυχο σε θέματα καυσίμου. Η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη της θεραπείας...

Edited by Miltellas
Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: - ο λ ξεβιδωνεται και καθαριζεται με προσοχη

αλλα καθαριστικα ειναι Kleen Flo <το εχει ο Βλεσσιδης> και της Red Line <το εχει ο Λαμπριανιδης> τα ριχνεις οταν εχεις γεματο το ρεζερβουαρ και πας ταξιδακι λιγο τσιτα να δουλεψει και ψηλα καμποσο

Link to comment
Share on other sites

παιδες γεια σας.εχω ενα polo 1400 101ps mod.5/2001,το αμαξι ειναι πολυ καλοσυντηρημενο και πριν 1 μηνα εκανα το μεγαλο servise των 60000χλμ.επισης σε αυτο εκανα καθαρισμο πεταλουδας,καθαρισμο μπεκ.το προβλημα μου ειναι οτι αναβει καθε τρεις και λιγο το check του κινητηρα.το διαγνωστικο εβγαζε στην αρχη ενδειξη για φτωχο μειγμα γιατι εννιοτε μου μπερδευε το ρελαντι και εκανε σαν τρακτερ!βγαζω μπεκ,τα καθαριζω,τα ογκομετρω 3 ωρες στον υπερηχω γιατι ηταν χαλια,καθαριω και την πεταλουδα γκαζιου και φευγω απο το συνεργειο.μετα απο 2 χλμ ενδειξη check αναβει ξανα και τα νευρα μου τσαταλια.

ξαναπαω συνεργειο την επομενη μερα,γινεται ελεγχος τικ τακ στον εγκεφαλο και τωρα βγαζει πρβλημα στην ανακυκλωση καυσαεριων(υπερβολικη ροη!).το κοιταει ο μαστορας και βρισκει οτι το αμαξει χανει λαδια απο ενα μαυρο κουτι το οποιο ειναι της ανακυκλωσης καυσαεριων.

δινω 200¤ και μου βαζει καινουργιο και ολα ενταξει,το αμαξι τωρα δεν χανει λαδια.

μετα απο 2 μερες το check ξανα αναβει!!!!!!!!!

το παω ξανα στο μαστορα,ελεγχος εγκεφαλου παλι(τα γνωστα!)και η διαγνωση;;;;;;

φτωχο μειγμα καυσης!!!!!!!

οπως αντιλαμβανεστε φυγαν τα αναλογα γαλλικουλια και απο τοτε και εδω και ενα μηνα κυκλοφορω το αμαξι με check αναμμενο.

τελικα τι μπορει να φταιει που αναβει συνεχεια αυτη η μ@@@@@ια,εχει σπασει τα νευρα μου,αδειασει την τσεπη μου και κανενας αχρηστος δεν μπορει να το βρει;;;;;;;;;;;

rocket.gifrocket.gifrocket.giffire.giffire.gif

Link to comment
Share on other sites

πολυ συνηθισμενο φαινομενο το check στα polo!!!εγω ειχα καθαρισει την πεταλουδα και ηταν ακομα αναμμενο και το ειχα παει και σε καποια συνεργεια και ο καθενας μου ελεγε τα δικα του οποτε εβγαλα τους πολους της μπαταριας ενα βραδυ μεχρι το αλο πρωι και απο τοτε δεν μου εχει ξανα αναψει....τωρα μπορει το δικο σου να εχει πραγματικα καποιο προβλημα αλλα δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις και αυτο που σου λεω,ετσι κι αλλιως αυτο ειναι τσαμπα! new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

φτωχο μειγμα καυσης!!!!!!!

Μου μυριζει κατι, για δες μηπως απο καπου τραβαει αερα, κανα σωληνακι καμοια υποπιεση!! εκει στην πολ/πλη εισαγωγη!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μου άναψε check σε Polo 6N2 μετά απο καθαρισμό πεταλούδας και ήταν όντως λόγω φτωχού μίγματος.

Αλλά την σβήσαμε τη βλάβη στο διαγνωστικό και μετα δεν ξαναεμφανίστηκε.

Πάντως ο μάστορας μου έλεγε ότι αν έμενε πάλι αναμένο θα έπρεπε να μείνει μια μέρα με τους πόλους τις μπαταρίας ασύνδετους για να στρώσει.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και ευχαριστω για τα replies σας!

ο αισθητηρας μαζας αερα τι ειναι ρε νικο,πρωτη φορα το ακουω και δεν γνωριζω αν εχει το αμαξι μου.

πολλαπλη εισαγωγης και σωληνακι δεν νομιζω να ειναι ρε παιδια,τι στ διαολο,το εχω παει σε 3 επισημες αντιπροσωπιες και σε εναν εξωτερικο μηχανικο.τοσο για τον π...........ο ειναι που δεν θα το εβλεπαν;;;;;;;

το ιδιο ισχυει και για τους πολ/στες,δεν θα το εβλεπαν;;;

το αμαξι ειναι τσακμακι,ολα της bosch ρε παιδια,απο ιμαντες μεχρι μπουζι.

τον πολο της μπαταριας δεν τον εχω βγαλει για να δω αν θα σβησει μονιμα το check,παντως το εχω σβησει στον εγκεφαλο καμμια δεκαρια φορες και αυτο το χαβα του.θα το τσεκαρω παντως και αυτο το κολπακι.

αυτο παντως που παρατηρω σαν οδηγος και μιας και το εχω το αμαξι 5 χρονια,το πηρα καινουργιο,το διατηρω απιστευτα καλα και προσεχτηκα,ειναι οτι η καταναλωση απο τοτε που συνεβη αυτο(check),εχει ανεβει παρα πολυ και δεν ειναι μονο αυτο αλλα δεν παει και βημα το ατιμο.

αντι για 101ps πρεπει να ειναι καμμια 70αρια.

με περνανε τα 1000κια σαν σταματημενο,ενω για να ανεβεσει στροφες πρεπει να κανω [i]αιτηση με ακριβο χαρτοσημο!!!

αυτο το εχω πει στα μαστορια και αυτοι μου λενε οτι ειναι η ιδεα μου,π@@@@@@ς δηλαδη!!!

δεν ξερω τι να πω,τα εχω χαμενα,μαλλον ειναι ολοι τους αχρηστοι και δεν ξερουν τι τους γινεται απο αμαξια!!!!

λες και τους πηγα κανα koeningseg για φτιαξιμο ρε φιλαρακια!

ευχαριτω πολυ παντως,θα τσεκαρω και το τρικ με την μπαταρια και τα ξαναλεμε.........

:D:thumbsup::D

ελπιζω να εχω καλα νεα.......

Link to comment
Share on other sites

λοιπον μαγκες.......

εβγαλα τον πολο της μπαταριας για 48 ωρες και μανταψτε τι εγινε......

απολυτως τιποτα!!!οχι μονο αναψε το check κατευθειαν αλλα μαζι με αυτο αναψε και το epc!!!

το αμαξι τρεμουλιαζε απιστευτα ,το ρελαντι ανεβοκατεβαινε μια 1200 μια 800 στρ.,και εσβησε πολλες φορες μιας και δεν το κραταγε αλλα μπερδευε σαν εξωλεμβια.

με τα πολλα και τις επανειλημμενες προσπαθειες το ρελαντι σταθεροποιηθηκε και ο κινητηρας δουλεψε σωστα(ετσι πιστευω τουλαχιστον).απο οτι καταλαβα μαλλον απορυθμιστηκε ο εγκεφαλος τοσες ωρες χωρις ρευμα γιαυτο και δεν κραταγε το ρελαντι αλλα εσβηνε.

οπως και ναχει παντως το check ειναι ακομα ΕΔΩ!!!

thumbsdown.gifthumbsdown.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

λοιπον αδερφε, επειδη ειχα το ιδιο προβλημα με τα μπεκ και το αμαξι ειχε ασταθεια στο ρελαντι,ειχε κοψει το γκαζι,ωρες ωρες χοροπηδαγε απο τα ρεταρισματα οταν το πηγα σε αντιπροσωπεια να το κοιταξουν μου αλλαξαν το μπεκ του τριτου κυλινδρου που παρουσιαζε το προβλημα με του τεταρτου που ηταν οκ και πανω απο 2 εβδομαδες δεν εχει παρουσιασει ξανα προβλημα. οσο για την υπερβολικη ροη καυσαεριων δεν εχει να κανει με τα μπεκ οσο με το φιλτρο αερα που εχεις.τουλαχιστον ετσι μου ειχαν πει οταν μου παρουσιασε το ιδιο προβλημα.αν σε βοηθησα καθολου...

Link to comment
Share on other sites

εγω σημερα εβγαλα ενα σκουπιδακι απο την βαλβιδα agr(?)που ειχε κολλησει και την κραταγε ανοιχτη.αυτη η μλκια ειναι υπευθυνη για την επιστροφη των καυσαεριων η τουλαχιστον ετσι μου ειπαν.και το αυτοκινητο τρεις μερες δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα.

Edited by super sayian
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
λοιπον μαγκες.......

εβγαλα τον πολο της μπαταριας για 48 ωρες και μανταψτε τι εγινε......

απολυτως τιποτα!!!οχι μονο αναψε το check κατευθειαν αλλα μαζι με αυτο αναψε και το epc!!!

το αμαξι τρεμουλιαζε απιστευτα ,το ρελαντι ανεβοκατεβαινε μια 1200 μια 800 στρ.,και εσβησε πολλες φορες μιας και δεν το κραταγε αλλα μπερδευε σαν εξωλεμβια.

με τα πολλα και τις επανειλημμενες προσπαθειες το ρελαντι σταθεροποιηθηκε και ο κινητηρας δουλεψε σωστα(ετσι πιστευω τουλαχιστον).απο οτι καταλαβα μαλλον απορυθμιστηκε ο εγκεφαλος τοσες ωρες χωρις ρευμα γιαυτο και δεν κραταγε το ρελαντι αλλα εσβηνε.

οπως και ναχει παντως το check ειναι ακομα ΕΔΩ!!!

thumbsdown.gifthumbsdown.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

Τις αρυθμίες στις κάνει γιατί θέλει βασική ρύθμιση πεταλούδας το αυτοκίνητο. Έβγαλες την μπαταρία και την έχασε.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και από εμένα!

Εδώ και αρκετό καιρό το πολάκι δεν είναι στα καλά του , δεν ανεβάζει γρήγορα στροφές , και γενικά κάνει κατι ψιλο σκορτσαρίσματα ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές.

Έχτες αναψέ και το check, θέμα βενζίνης δεν νομίζω να είναι γιατι βαζώ συνέχεια v-power, αν και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ο λ.

Η βάλβιδα των φρένων δεν νομίζω να είναι γιατι την εχω αλλάξει και εκτος αυτου λειτουργούν κανονικά τα φώτα.

Θα υπάρχει προβλήμα αν μετακινώ το αυτοκίνητο μεχρη να το πάω στο σηνεργείο?

Γνωρίζει κανείς τον κώδικο του λ για polo gti 6n2 2001 απο το ΕΤΚΑ?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια εχω ενα polo 9n μοντελο 2003 εδω και δυο τρεις εβδομαδες το check engine αναβει συνεχεια και το αμαξι μπερδευει οταν ειναι στο ρελαντι αλλα και στην πορεια. Που και που αρχιζει και αναβοσβηνει το check και το αμαξει συμπεριφερεται λες και εχει καψει πολ/στη, μολις το σβησω και ξαναξεκινησω ολα καλα (με το λαμπακι μονιμα αναμενο και το μπερδεμα να ζυνεχιζεται απλα δεν συμπεριφερεται σαν να εχει καψει πολ/στη) . Να σημειωσω επισης οτι εχουν αλλαχτει ολοι οι πολ/στες.....

Καμια ιδεα????

Link to comment
Share on other sites

Vag Com εβαλες να δεις τι σφαλμα βγαζει?

Οπως το λες μαλλον θελεις βασικη ρυθμιση πεταλουδας.

Link to comment
Share on other sites

Και ενω ειχε περασει πολυ καιρος απο το τελευταιο check engine και πιστευα οτι το ξεπερασε :D σημερα το πρωι αναψε και το αμαξι συμπεριφεροταν σαν να ηταν μπουκομενο. Επισκεψη στο συνεργειο κολημμενη η βαλβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων (AGR). Βγηκε καθαριστηκε, ηταν σε μαυρα χαλια, και συνεχιζουμε....

Link to comment
Share on other sites

Και ενω ειχε περασει πολυ καιρος απο το τελευταιο check engine και πιστευα οτι το ξεπερασε :angry2: σημερα το πρωι αναψε και το αμαξι συμπεριφεροταν σαν να ηταν μπουκομενο. Επισκεψη στο συνεργειο κολημμενη η βαλβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων (AGR). Βγηκε καθαριστηκε, ηταν σε μαυρα χαλια, και συνεχιζουμε....

τελικα δεν ειμαι ο μονος!!!

Link to comment
Share on other sites

Eμενα χθες το βραδυ αναψε η ενδειξη (check engine) για καμια ωρα περιπου! καποια στιγμη ρεταρισε το εργαλειο για κανα δυο δευτερολεπτα και μετα απο λιγο εσβησε η ενδειξη. αλλα το βλεπω μπουκομενο.... δεν ανεβαζει οπως πριν!

Αν εχει σε κανεναν κατι τετοιο ας βοηθησει!?!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.