karapsaltis Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 εχει εδω και κανα μηνα, οταν βαζω μπροστα τον κινητηρα, ανεβαζει στροφες, γυρω στις 1200, για λιγη ωρα. Οπως τον χειμωνα οταν κανει κρυο. Μαλιστα δεν το κανει παντα. Το πρωι ας πουμε δουλευει κανονικα, οταν σχολαω ομως συνηθως δουλευει στο ρελαντι στις 1200 στροφες. Σημερα προσεξα μυρισε και βενζινη. Να ανησυχησω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 (edited) Καλό κουράγιο. Σε όλους το κάνει αυτό με κρύο μοτέρ (εμένα που βάζω 100άρα κρατά ψηλό ρελαντί για 10" περίπου, σε άλλους ίσως κάνει παραπάνω). Όταν σχολάω το αμάξι έχει φάει 3-4 ώρες ήλιο (και είναι σκούρο χρώμα) οπότε..βράζει. ΠΑΝΤΟΥ. Πορτ μπαγκάζ, ντουλαπάκι, σκιάδια, ΠΑΝΤΟΥ. Η ηλιοπροστασία που βάζω στο παρμπρίζ βοηθάει, αλλά λίγο. Όταν λοιπόν βάζω μπρος, ίσως λόγω ζέστης να εξατμίζεται κάτι στο κύκλωμα βενζίνης γιατί 3-4 φορές έχει συμβεί να: α) μυρίζει βενζίνη β) δυσκολεύεται να πάρει μπρος (1 φορά μιζάρω για 4-5 " και τίποτα!! Γυρνάω πίσω το κλειδί, ξανα μίζα και όλα ΟΚ) Σκιά, σκιά, σκιά... Πού'ν'τη;; Edited June 4, 2009 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Καλό κουράγιο. Σε όλους το κάνει αυτό με κρύο μοτέρ (εμένα που βάζω 100άρα κρατά ψηλό ρελαντί για 10" περίπου, σε άλλους ίσως κάνει παραπάνω). Όταν σχολάω το αμάξι έχει φάει 3-4 ώρες ήλιο (και είναι σκούρο χρώμα) οπότε..βράζει. ΠΑΝΤΟΥ. Πορτ μπαγκάζ, ντουλαπάκι, σκιάδια, ΠΑΝΤΟΥ. Η ηλιοπροστασία που βάζω στο παρμπρίζ βοηθάει, αλλά λίγο. Όταν λοιπόν βάζω μπρος, ίσως λόγω ζέστης να εξατμίζεται κάτι στο κύκλωμα βενζίνης γιατί 3-4 φορές έχει συμβεί να: α) μυρίζει βενζίνη β) δυσκολεύεται να πάρει μπρος (1 φορά μιζάρω για 4-5 " και τίποτα!! Γυρνάω πίσω το κλειδί, ξανα μίζα και όλα ΟΚ) Σκιά, σκιά, σκιά... Πού'ν'τη;; Συμφωνω... Εμενα κανα δυο φορες πηρε κ εσβησε αμεσως οταν ειχε μεινει εκτεθειμενο στον ηλιο... Δε νομιζω, ομως, να ειναι προβλημα αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Κι εμενα παροτι μπορει να το αφηνω στον ηλιο, μολις παιρνει μπρος εχει υψηλες στροφες.Μην ανησυχειτε για το θεμα αυτο.ΕΤσι "κρινει" ετσι κανει.Οσο για την μυρωδια βενζινης ειναι φυσιολογικη.Δε χανει απο καπου το κυκλωμα.Απο την εξατμιση το μυριζετε.Απλα το μιγμα εκεινη τη στιγμη ειναι πιο πλουσιο.Τωρα οσον αφορα την δυσκολια στην εκκινηση ελεγξτε μπαταρια καθοτι ειναι ο πρωτος υποπτος σε τετοιες περιπτωσεις.Αν λαβετε υποψιν οτι οι μπαταριες που βαζουν ειναι μικρες μπορει να χρειαζεστε αλλαγη μπαταριας.Προσφατα ενας γνωστος μου αλλαξε μπαταρια επειδη δεν επαιρνε μπρος.Και μαλιστα στη δικη του περιπτωση δεν τον προειδοποιησσε νωριτερα.Και ξερετε γιατι;Διοτι πολυ απλα επεσε επειδη ειχε αφησει για μιση ωρα τη λειτουργια που μενει μπρος και πισω φαναρι ανοιχτο κατα το παρκαρισμα για να μην πεσει κανεις πανω σου.Ελεος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 (edited) Εγω πιστευω οτι το τσοκ λειτουργει ως εξης, οταν ειναι χειμωνας δεν ανεβαζει στροφες γιατι οι φθορες ειναι πολυ μεγαλες. Οταν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα πχ 20βαθμους τοτε ο εγκεφαλος δινει εντολη στο τσοκ να λειτουργησει καθως δεν θα υπαρξει φθορα. Edited June 5, 2009 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karapsaltis Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 Καλό κουράγιο. Σε όλους το κάνει αυτό με κρύο μοτέρ (εμένα που βάζω 100άρα κρατά ψηλό ρελαντί για 10" περίπου, σε άλλους ίσως κάνει παραπάνω). Όταν σχολάω το αμάξι έχει φάει 3-4 ώρες ήλιο (και είναι σκούρο χρώμα) οπότε..βράζει. ΠΑΝΤΟΥ. Πορτ μπαγκάζ, ντουλαπάκι, σκιάδια, ΠΑΝΤΟΥ. Η ηλιοπροστασία που βάζω στο παρμπρίζ βοηθάει, αλλά λίγο. Όταν λοιπόν βάζω μπρος, ίσως λόγω ζέστης να εξατμίζεται κάτι στο κύκλωμα βενζίνης γιατί 3-4 φορές έχει συμβεί να: α) μυρίζει βενζίνη β) δυσκολεύεται να πάρει μπρος (1 φορά μιζάρω για 4-5 " και τίποτα!! Γυρνάω πίσω το κλειδί, ξανα μίζα και όλα ΟΚ) Σκιά, σκιά, σκιά... Πού'ν'τη;; εγω ρε φιλε εχω το προνομια(!) να εχω και γκαραζ και στην δουλεια υποστεγ. Αλλα κολοκυθια.δεν μου εχει κανει ακομα αυτα που λες, αλλα οι στροφες και η βενζινη ειναι γεγονος. Να περιμενω δλδ και τα υπολοιπα συμπτωματα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karapsaltis Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 Εγω πιστευω οτι το τσοκ λειτουργει ως εξης, οταν ειναι χειμωνας δεν ανεβαζει στροφες γιατι οι φθορες ειναι πολυ μεγαλες. Οταν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα πχ 20βαθμους τοτε ο εγκεφαλος δινει εντολη στο τσοκ να λειτουργησει καθως δεν θα υπαρξει φθορα. με 20βαθμους πες να ανεβαζει στροφες. Σημερα το μεσημερι που ειχε 30 βαθμους γιατι μου ανεβασε παλι στροφες; Ενω το πρωι που ειχε 20 δεν ανεβασε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 (edited) μας δουλευει μαλλον!και σε μενα τα ιδια κανει παιδια.τσοκαρει με 32 και δεν τσοκαρει με 10.τσοκαρει με 17 και δεν τσοκαρει με 25.ανωμαλα πραγματα! Edited June 5, 2009 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 (edited) Ρε παιδια ηρεμηστε.Προφανως δεν ειναι θεμα μονο εξωτερικης θερμοκρασιας.Καταρχην με αυξημενες στροφες εχεις και μεγαλυτερη πιεση λαδιου.Ετσι "κρινει" ετσι κανει.Τι και που το εχεις ολη μερα στον ηλιο;Αν πρεπει να ανεβασει στροφες και πιεση λαδιου για να παει σε ολα τα σημεια του κινητηρα θα το κανει.Μην τρελαινεστε. Υ.Γ. Και γιατι με καυσωνα να μην ανεβαζει στροφες;Αφου με τον καυσωνα τα μεταλλα διαστελονται συνεπως οι ανοχες μεταξυ τους ειναι μικροτερες.Οποτε το λαδι θα δυσκολευτει στην αρχη να παει στα σημεια.Αρα γιατι δεν ειναι φυσιολογικες οι ανεβασμενες τιμες στροφων και πιεσης; Edited June 5, 2009 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 εγω ρε φιλε εχω το προνομια(!) να εχω και γκαραζ και στην δουλεια υποστεγ. Αλλα κολοκυθια.δεν μου εχει κανει ακομα αυτα που λες, αλλα οι στροφες και η βενζινη ειναι γεγονος. Να περιμενω δλδ και τα υπολοιπα συμπτωματα; Τι να πω, δεν ξέρω... Πάντως η φράση κλειδί είναι το "έτσι κρίνει, έτσι κάνει". Εμένα και χειμώνα και καλοκαίρι, μόλις βάλω μπρος με κρύο μοτέρ, ανεβάζει στροφές για 10" (1200 και μετά 700). Χίλιοι δυό παράγοντες παίζουν ρόλο για τον εγκέφαλο. Μην αγχώνεσαι. Καλή βενζίνη του βάζουμε; Το προσέχουμε να μη ζορίζεται με τις ζέστες; (για 5-10 προσπεράσεις δεν παίζει καθόλου άγχος, αλλά πριν το σβήσεις για 1-2 χλμ πρέπει να πηγαίνεις στρωτά). Τότε ΟΚ. Μια χαρά θα πηγαίνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...