Guest hellenic vanagon Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 (edited) Γι αυτό καλό είναι οι μεγάλοι άνρθωποι να μην πειραματίζονται με ταχύτητες γιατί αναλόγως την ηλικία έχουν και μειωμένα αντανακλαστικά. Σωστός! Ειδικά από τα -ήντα και πάνω! Εδώ δεν μπορούμε να περπατήσουμε καλά-καλά... (Και 'γω πάνω από ε, χμ, 150, το πολύ, ποτέ δεν τρέχω.). Ίσως πάλι να μην πρέπει να ανησυχείς τόσο πολύ, γιατί αν δούμε αυτή την στατιστική από H.Π.Α., http://www.census.gov/compendia/statab/2012/tables/12s1114.pdf ανήκω στην κατηγορία της χαμηλότατης επικινδυνότητας, έχοντας 10 % λιγότερες πιθανότητες, (συντελεστής 18), για θανατηφόρο ατύχημα από την, ηλικιακή, κατηγορία των 35-54 ετών, (συντελεστής 20), και 25 % λιγότερες πιθανότητες από την κατηγορία των 25-34 ετών, (συντελεστής 24) . Edited September 3, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Then forgive me mister Hellenic Vanagon. I didnt know that you are citizen of united states. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Then forgive me mister Hellenic Vanagon. I didnt know that you are citizen of united states. Θεωρούνται κορυφαίοι σε θέματα στατιστικής. Από την άλλη, είναι σχεδόν βέβαιο, εμείς ξέρουμε καλύτερα... Κάνουμε και "Greek statistics"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Πρεπει να κανονισουμε μια τσαρκα στα νοτια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Kαι έρχεται μετά και αυτός, ο προτεστάντης, ο Γερμανός και λέει: " the-weberli ICQ: 172311066 Audi Oh Jakker .... you have to learn much. Just try to find facelift in an Engine that delivers so much pulling and yet so little used and not hear the name of TDI. Tion of the G60 iss very good engine and is based on the technical point just as hard as any other engine on the 1.8er 827Block. I gave away my G60 with 270 000 KM. Oil consumption: 1L to 11,000 kilometers -> Around 200hp, 260km / h VMAX. In everyday life and go on with 8.5L/100km http://translate.google.gr/translate?hl=en&sl=de&u=http://www.motor-talk.de/forum/passat-35i-g60-syncro-auf-was-muss-ich-achten-t1559026.html&prev=/search%3Fq%3Dvw%2Bpassat%2Bg60%2Bsyncro%2Bg%2Btest%26rlz%3D1C1KMZB_enGR522GR522 260 km/h VMAX! Mε 200 hp μόνο και χωρίς να δηλώνει την ηλικία του! Θα προτιμήσω τους Αμερικανούς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 Vanagon για να μην παιδεύεσαι και κατεβάζεις φωτογραφίες από το wiki, υπάρχει το παρακάτω site, που περιέχει στοιχεία ακόμα και για το αυτοκίνητο που έχεις : http://www.zeperfs.com/en/fiche2796-vw-passat-syncro-g60.htm Στο ίδιο όμως site, όπως θα διαπιστώσεις, γίνονται συγκρίσεις μεταξύ των μοντέλων. Είναι προφανές στην σύγκριση ότι το Syncro δεν έχει καμία επαφή με το Leon Cupra 1ης γενιάς, ειδικά όταν αναφερόμαστε στην έκδοση Cupra από το 2004 με τους 225ps στην οποία το αυτοκίνητο φόραγε το ίδιο μοτέρ με το S3 : http://www.zeperfs.com/en/duel2796-1116.htm Δεν μπαίνουν τα σήματα Cupra και S3 τυχαία - σε καμία γενιά των μοντέλων αυτών. Εν μέρει ο ενθουσιασμός σου για το Syncro είναι κατανοητός, χρειάζεται όμως αυτοσυγκράτηση καθώς σε άλλη περίπτωση θα διαβάζαμε εδώ καθημερινά από τους κατόχους των Golf R & Scirocco R πως έχουν για πρωινό τα Nissan Skyline, Porsche 911, Mc Laren SLR κλπ... ...ή έτσι τουλάχιστον θα πίστευαν... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 (edited) Vanagon για να μην παιδεύεσαι και κατεβάζεις φωτογραφίες από το wiki, υπάρχει το παρακάτω site, που περιέχει στοιχεία ακόμα και για το αυτοκίνητο που έχεις : http://www.zeperfs.com/en/fiche2796-vw-passat-syncro-g60.htm Στο ίδιο όμως site, όπως θα διαπιστώσεις, γίνονται συγκρίσεις μεταξύ των μοντέλων. Είναι προφανές στην σύγκριση ότι το Syncro δεν έχει καμία επαφή με το Leon Cupra 1ης γενιάς, ειδικά όταν αναφερόμαστε στην έκδοση Cupra από το 2004 με τους 225ps στην οποία το αυτοκίνητο φόραγε το ίδιο μοτέρ με το S3 : http://www.zeperfs.com/en/duel2796-1116.htm Δεν μπαίνουν τα σήματα Cupra και S3 τυχαία - σε καμία γενιά των μοντέλων αυτών. Εν μέρει ο ενθουσιασμός σου για το Syncro είναι κατανοητός, χρειάζεται όμως αυτοσυγκράτηση καθώς σε άλλη περίπτωση θα διαβάζαμε εδώ καθημερινά από τους κατόχους των Golf R & Scirocco R πως έχουν για πρωινό τα Nissan Skyline, Porsche 911, Mc Laren SLR κλπ... ...ή έτσι τουλάχιστον θα πίστευαν... Σωστός! Επέτρεψε μου να επιχειρηματολογήσω: 1)Eίπα ότι "τερμάτισε το CUPRA η ο οδηγός του". 2)Στο site που δίνεις αναφέρεται το g60 με 160 hp. (Μη με στεναχωρείς, ( ), τώρα που, μόλις πριν λίγο, ανακάλυψα ότι η "passatitsa" διαθέτει και, μιας κάποιας μορφής, τετραδιεύθυνση!). http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50643&page=3 (Θα το δείτε με scroll στο τελευταίο post). Edited September 5, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 OK αλλά εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, το Cupra είναι άλλη κατασκευή και προφανώς ο οδηγός δεν συμμετείχε από κάποιο σημείο και μετά. Το site έχει μόνο εργοστασιακές εκδόσεις - όχι βελτιωμένες, είπα όμως αυτοσυγκράτηση, είσαι στα 9,5 sec επίδοση στα 0-100 παραπάνω από 8,5 δεν έχεις κατέβει και με το πρόγραμμα που έχει μπει εκτός αν έχεις βάλει της Nasa!! Το Cupra σε μαμά κατάσταση (που κυκλοφορούσαν κάποια βελτιωμένα ακόμα και 370ps) είναι στα 6,9 sec. Το Passat για τη εποχή του ήταν μια χαρά σπορτίφ έκδοση. Στις κάτω γραμμές της σελίδας από το 1ο link έχει ένα πεδίο με header : "cars with the same performance..", είναι εκείνα που έχουν παρόμοια απόδοση με το δικό σου και είναι αρκετά αξιόλογα μοντέλα. Αλλά είναι σπορ, κανένα δεν είναι απόλυτο όπλο όπως οι εκδόσεις R, S3, CUPRA κλπ που αναφέρθηκαν, εκεί φεύγεις από το σπορ και πας σε λίγο (έως πολύ) πιο wild κατάσταση με πιο ωμή δύναμη, ανάλογα φρένα, πιο εξελιγμένες αναρτήσεις κλπ. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 (edited) OK αλλά εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, το Cupra είναι άλλη κατασκευή και προφανώς ο οδηγός δεν συμμετείχε από κάποιο σημείο και μετά. Το site έχει μόνο εργοστασιακές εκδόσεις - όχι βελτιωμένες, είπα όμως αυτοσυγκράτηση, είσαι στα 9,5 sec επίδοση στα 0-100 παραπάνω από 8,5 δεν έχεις κατέβει και με το πρόγραμμα που έχει μπει εκτός αν έχεις βάλει της Nasa!! Το Cupra σε μαμά κατάσταση (που κυκλοφορούσαν κάποια βελτιωμένα ακόμα και 370ps) είναι στα 6,9 sec. Το Passat για τη εποχή του ήταν μια χαρά σπορτίφ έκδοση. Στις κάτω γραμμές της σελίδας από το 1ο link έχει ένα πεδίο με header : "cars with the same performance..", είναι εκείνα που έχουν παρόμοια απόδοση με το δικό σου και είναι αρκετά αξιόλογα μοντέλα. Αλλά είναι σπορ, κανένα δεν είναι απόλυτο όπλο όπως οι εκδόσεις R, S3, CUPRA κλπ που αναφέρθηκαν, εκεί φεύγεις από το σπορ και πας σε λίγο (έως πολύ) πιο wild κατάσταση με πιο ωμή δύναμη, ανάλογα φρένα, πιο εξελιγμένες αναρτήσεις κλπ. Δεν έχω ασχοληθεί με το CUPRA και δεν έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται! Το θέμα είναι πως στις συγκεκριμένες συνθήκες και χωρίς έκθεση σε περιττούς κινδύνους κανενός, φάνηκε να το ακολουθώ άνετα. Βλέπεις ανίχνευση κάνω των δυνατοτήτων της Passatitsas γιατί είναι, σχετικά, πρόσφατο και τυχαίο απόκτημα. Από την άλλη, μην υποτιμάς το κορυφαίο δημιούργημα της VW, (όπως η ίδια λέει και μόλις τώρα αρχίζω να αντιλαμβάνομαι γιατί), του 1990! Αν βρω θα ποστάρω μία σύγκριση του GOLF II RALLY, (G60 SYNCRO), του 1990, (σχεδόν ίδιο αυτοκίνητο με την Passatitsa), με το GOLF r 32, του σήμερα, που, αν και θεωρεί το r32 καλύτερο, έκανε τον δοκιμαστή να τρίβει τα μάτια του! (Και με το δεδομένο της μεγάλης χρονικής/τεχνολογικής διαφοράς που χωρίζει τα δύο μοντέλα!). To βρήκα! http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/289540/vw_golf_r_vs_golf_rallye.html Edited September 5, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Vanagon για να μην παιδεύεσαι και κατεβάζεις φωτογραφίες από το wiki, υπάρχει το παρακάτω site, που περιέχει στοιχεία ακόμα και για το αυτοκίνητο που έχεις : http://www.zeperfs.com/en/fiche2796-vw-passat-syncro-g60.htm Στο ίδιο όμως site, όπως θα διαπιστώσεις, γίνονται συγκρίσεις μεταξύ των μοντέλων. Είναι προφανές στην σύγκριση ότι το Syncro δεν έχει καμία επαφή με το Leon Cupra 1ης γενιάς, ειδικά όταν αναφερόμαστε στην έκδοση Cupra από το 2004 με τους 225ps στην οποία το αυτοκίνητο φόραγε το ίδιο μοτέρ με το S3 : http://www.zeperfs.com/en/duel2796-1116.htm Δεν μπαίνουν τα σήματα Cupra και S3 τυχαία - σε καμία γενιά των μοντέλων αυτών. Εν μέρει ο ενθουσιασμός σου για το Syncro είναι κατανοητός, χρειάζεται όμως αυτοσυγκράτηση καθώς σε άλλη περίπτωση θα διαβάζαμε εδώ καθημερινά από τους κατόχους των Golf R & Scirocco R πως έχουν για πρωινό τα Nissan Skyline, Porsche 911, Mc Laren SLR κλπ... ...ή έτσι τουλάχιστον θα πίστευαν... ACE θα διαφωνησω σε ενα κομματι καθως οι κατοχοι R κλπ τα Carrera μεχρι κ το 4S τα εχουν οντως για πρωινο με ενα καλο 2ο σταδιο αμα σκεφτεις οτι τα δυνατα πλεον tsi κυνηγανε στα ισια την Carrera s πρωηγουμενης γενιας.Επισης Cupra 370 σπαει το 6αρι για τα 0 100 για το καλημερα να μην μιλησουμε για το s3...επισης σκεψου οτι το αμαξι του vanagon ειναι G που σημαινει δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων σε σχεση με ενα μαμα Cupra που ειναι κ 100 κιλα βαρυτερο κ φυσικα τετοιες μερες που εγινε η ''κοντρα'' το G ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ βασικο σημειο που πρεπει να σταθεις.Κ τελος τα κιλα που γραφει στο site δε τα εμπιστευομαι καθολου οταν εχει μετρηθει το δικο μου αμαξι 1390 γδυμενο... φιλικα ολα αυτα φυσικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 (edited) ACE θα διαφωνησω σε ενα κομματι καθως οι κατοχοι R κλπ τα Carrera μεχρι κ το 4S τα εχουν οντως για πρωινο με ενα καλο 2ο σταδιο αμα σκεφτεις οτι τα δυνατα πλεον tsi κυνηγανε στα ισια την Carrera s πρωηγουμενης γενιας.Επισης Cupra 370 σπαει το 6αρι για τα 0 100 για το καλημερα να μην μιλησουμε για το s3...επισης σκεψου οτι το αμαξι του vanagon ειναι G που σημαινει δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων σε σχεση με ενα μαμα Cupra που ειναι κ 100 κιλα βαρυτερο κ φυσικα τετοιες μερες που εγινε η ''κοντρα'' το G ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ βασικο σημειο που πρεπει να σταθεις.Κ τελος τα κιλα που γραφει στο site δε τα εμπιστευομαι καθολου οταν εχει μετρηθει το δικο μου αμαξι 1390 γδυμενο... φιλικα ολα αυτα φυσικα! Tελικά το CUPRA πρέπει να έχει πολλούς οπαδούς στο site! Τόσα έχω περιγράψει σε αυτό υπήρξε ιδιαίτερη αντίδραση. Το λοιπόν, με βάλατε να ασχοληθώ και έτσι διευκρίνισα πως υπάρχει και CUPRA με χαμηλότερη ιπποδύναμη από της passatitsas: http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Le%C3%B3n Eπι πλέον: 1)στο αρχικό μου post σπεύδω να διευκρινίσω πως με αυτού του τύπου τις κόντρες δεν βγαίνουν εύκολα συμπεράσματα γιατί δεν μπορεί, σε πολλές περιπτώσεις, να διαπιστωθεί η έκδοση ενός μοντέλου. Πολύ περισσότερο που: 2)το περιστατικό αυτό έγινε νύχτα. 3)μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν διαπίστωσα την παραμικρή επίπτωση της ζέστης στο g. Ιδιαίτερα από την στιγμή που έβαλα ένα Αμερικάνικο συνθετικό λάδι, είχα και μία άμεση πτώση στην θερμοκρασία λαδιού, κατά μέσο όρο, περίπου 5 βαθμών! Βέβαια, φέτος ειδικά, είχαμε και δροσερό καλοκαίρι. Ίσως έχει σημασία ότι, εκτός του, πολύ καθαρού, εργοστασιακού intercooler και του εργοστασιακού ψυγείου αντιψυκτικού υγρού/λαδιού υπάρχει και ψυγείο αέρα/λαδιού. 4)Ο σπειροειδής υπερσυμπιεστής, όπως είναι το πλήρες όνομα του στα Ελληνικά, g60 στο Passat, συνοδεύεται με μεγαλύτερη τροχαλία στροφάλου απ΄ότι σε Corrado/Golf. Σε συνδυασμό με την πολύ μικρή τροχαλία του ίδιου του glader, 60 m.m., περίπου, που είχε όταν μου παραδόθηκε, (αντί της κανονικής 70 m.m. +), πιθανόν τα 190 hp (+) που θα έπρεπε να έχει από το "τσιπάρισμα", να είναι παραπάνω... Edited September 6, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Ολα θα λυθουν με μια εμφανιση του G..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 ......και όλοι αναμένουμε το βιντεάκι στο youtube "Passatoukos vs hellenic vanagon" για να ξεκαθαρίσει επιτέλους το τοπίο.... Είναι ο Passatoukos o μαέστρος της κόντρας ή η εκδίκηση του σπειροειδή κομπρέσσορα του vanagon είναι αδυσώπητη??? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 ......και όλοι αναμένουμε το βιντεάκι στο youtube "Passatoukos vs hellenic vanagon" για να ξεκαθαρίσει επιτέλους το τοπίο.... Είναι ο Passatoukos o μαέστρος της κόντρας ή η εκδίκηση του σπειροειδή κομπρέσσορα του vanagon είναι αδυσώπητη??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanosTDi Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 ......και όλοι αναμένουμε το βιντεάκι στο youtube "Passatoukos vs hellenic vanagon" για να ξεκαθαρίσει επιτέλους το τοπίο.... Είναι ο Passatoukos o μαέστρος της κόντρας ή η εκδίκηση του σπειροειδή κομπρέσσορα του vanagon είναι αδυσώπητη??? Τι είπε τώρα το άτομο! Άντε να δούμε! :good: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Με χαρα να πατησω,εννοειται σε κλιμα χαβαλε μιας και θα φαω αρκετα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Ε αφού βρίσκεστε και οι 2 στα ανατολικά κανονίστε το ρε guyz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Υπάρχει ένα ρητό που λέει : "δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες - μόνο άντρες που δεν πίνουν...", το παραφράζω ως εξής : "δεν υπάρχουν αργά αυτοκίνητα - μόνο άντρες που δεν ξέρουν να οδηγούν" και δίνω στον passatouko πολλά points στην πολυαναμενόμενη, ιστορική, μοναδική, ανεπανάληπτη κόντρα με τον vanagon, γιατί ο passatoukos - ειδικά μετά από 2 ποτάκια - ξέρει πως να χειριστεί τα 125 καλοταισμένα μουλάρια του...! ...η κόντρα έπρεπε να είχε ήδη κανονιστεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Παιδιά κόντρες κάνω μόνο με αυτό: SYNCRO T3 BITURBO 2.7L MTM 420 ps/1900 kgr (Mόνο προβληματάκι: το αυτοκίνητο είναι παρατημένο 10 χρόνια σε χωράφι με τεχνικό πρόβλημα. Σπόνσορες δεκτοί). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 1ες 30 και αν υπαρχει ενδιαφερον και 3ες 110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Λογια λογια λογια .... !!!!! Κανω κοντρα , δεν κανω κοντρα . Απ οτι βλεπω η κουβεντα δεν θα βγαλει πουθενα . Ακουω πολλα κερασια αλλα καλαθι δεν υπαρχει καν . Passatouko την αλλη φορα που θα σε δω να σου δωσω μια μπαλα τριφυλλι να ταισεις τα μουλαρια σου που απ οτι βλεπω πανε πολυ καλα !!!! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Έτσι μπράβο! Λοιπόν κάνω κατάλογο με σπόνσορες (για να μην μπερδευτούμε): 1)Passatoukos 2)Passatebos 3)............ 4)............ .......... Oι δέκα πρώτοι που θα δηλώσουν συμμετοχή θα αναφέρονται, τιμητικά, με χρυσά γράμματα σε περίοπτη θέση του αυτοκινήτου. Οι επόμενοι 10 με ασημένια κ.τ.λπ... Βιαστείτε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 7, 2013 Report Share Posted September 7, 2013 Vanagon,θα εισαι και το τελευταιο πατημα πριν αποσυρθει η πασσατάρα απο τις γεφυρες. Περιμενω π.μ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted September 7, 2013 Report Share Posted September 7, 2013 Vanagon,θα εισαι και το τελευταιο πατημα πριν αποσυρθει η πασσατάρα απο τις γεφυρες. Περιμενω π.μ Oxi oxi......θα αφησεις την καρριερα σου στις κοντρες;;;;;;;;;;;;πως θα ζησεις μετα θα παθεις καταθληψη ρε..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 ΜΠΙΛΗ !!! Καταντησα να μπαινω εδω για να σε βρω!Μιστ + Μπιλης στειλτε τα κινητα σας σε μνμ γτ εχασα τ παλιο μ κιν.! ΑΙΝΤΕ!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...