Tonyantony Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Από τα παλιά νομίζω ήταν αλλά δεν είχε κανα s ούτε νίκελ στο πλάι, αλλά με τόσα σκασίματα πρέπει να ταν τουρμπάτο με external Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Συνήθως εντυπωσιακό ήχο κάνουν τα κομπρεσοράτα με εξάτμιση.Σφυρίζουν δηλαδή. Τώρα αν ήταν τούρμπο με external ακόμα θα το έψαχνες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Καλά όσοι έχουν external δεν είναι όλοι 400 άλογα , τέσπα απλά αυτός ενώ προχώραγε το αμάξι χωρίς γκάζι έκανε αρκετά δυνατά σκασίματα,μπορεί να ταν και σκέτος σωλήνας τι να πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Βαλτε και καμια τροχαλια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Καλά όσοι έχουν external δεν είναι όλοι 400 άλογα , τέσπα απλά αυτός ενώ προχώραγε το αμάξι χωρίς γκάζι έκανε αρκετά δυνατά σκασίματα,μπορεί να ταν και σκέτος σωλήνας τι να πω... Κανεις δεν είπε ότι όσοι έχουν external είναι 400 άλογα. Ε θα χε "ανάψει" η εξάτμιση,θα ταν και decat και θα νόμιζε πως γ@μ@ει όλον τον κόσμοννν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Παιδιά....ηρεμηστε..... R53 πρώτο στάδιο,τρώει 3-4 απο 1ες απο Ibiza FR tsi φίλτρο πρόγραμμα Cooler γύρω στα 220 το Cupra. Για να κάτσει ένα Cooper δίπλα σου αντώνη που θεωρείται βάση αποτέλεσματων δυνατό,πρέπει να έχει 240+. Οπότε το Cooper,δεν ηταν ούτε 180...ουτε 200.... Αντώνη με ποιο File πάταγες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 το 98αρι που βάζω πάντα απλά τώρα έχω βάλει άλλη version και δεν ξέρω τι παίζει, υποτίθεται είναι λίγο δυνατότερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Για να είναι δίπλα σου πάντως,φλερτάρετε στα ίδια άλογα Γράψε SD το πάτημα,όλο και κάποιος θα σου πει τι πράγματικα ειναι το Cooper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Καλά τέσπα δεν καίγομαι, απλά δεν ξέρω γιατί ενώ είναι 200 κιλά κάτω και πάνε έτσι ΥΓ: Πρέπει να πατήσω με κάποιο 1ο στάδιο να δω αυτό το file πως είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Έχω ένα φούλ ΦΠΕ+Forge σκάστρα + I/C,με Revo. Έχετε ξαναπατήσει με τον καφετζή νομιζω. Θα τον φέρω γέφυρα την πέμπτη,έλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Παιδιά....ηρεμηστε..... R53 πρώτο στάδιο,τρώει 3-4 απο 1ες απο Ibiza FR tsi φίλτρο πρόγραμμα Cooler γύρω στα 220 το Cupra. Για να κάτσει ένα Cooper δίπλα σου αντώνη που θεωρείται βάση αποτέλεσματων δυνατό,πρέπει να έχει 240+. Οπότε το Cooper,δεν ηταν ούτε 180...ουτε 200.... Αντώνη με ποιο File πάταγες? Πόσα άλογα είναι το Golf του Αντώνη? Ένα καλό πρωτοσταδιάτο R53 είναι αρκετά γρήγορο στις ευθείες και ακόμα πιο γρήγορο στις στροφές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Πόσα άλογα είναι το Golf του Αντώνη? Ένα καλό πρωτοσταδιάτο R53 είναι αρκετά γρήγορο στις ευθείες και ακόμα πιο γρήγορο στις στροφές Ε του αντώνη,γύρω στα 240-245 εκεί λογικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Ε του αντώνη,γύρω στα 240-245 εκεί λογικά Είναι τόσα ε? Πάω πάσο θα πηγαίνει πολύ καλά 1.4 TSI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Nai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Ε του αντώνη,γύρω στα 240-245 εκεί λογικά δεν ειναι τόσα Και αν ειναι για ενα peak 500 στροφων δεν λεει κατι, Το θεμα ειναι να εχεις αλογα για μεγαλο φασμα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 210 προγραμμα και φιλτρο αν θυμαμαι καλα στου τσακανικα...το απρ.ουτε αλογο δεν εχανε ο αμερικανος.βεβαια ηταν καλο αλλα λιγο μπροστα σε πρωτο σταδιο custom προγραμματιστη.βεβαια τοτε θελαμε οικονομια..τωρα θελουμε και επιδοσεις βλεπω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Ντάξει δεν έχω δει και πολλά custom να βγάζουν πάνω από 212 άλογα και 33,2 κιλά ροπή με 95αρα ΦΠ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 (edited) Μετά το βεντιλατέρ,τους ιμάντες,και αύριο το ραντεβού για το μεσαίο,ακολουθεί μια δυνατή πέμπτη. Με Audi a3 1.6FSI,πρόγραμμα 100ron+τα υπολοιπα λέει έκπληξη..... Bill Ακούει? Edited April 29, 2014 by Passatoukos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 (edited) Θα τον πεθάνεις εκεί. χαχαχα Η 2α τερματίζει στα 95 περίπου... Αν σου έλεγε specs θα ήξερα, αλλά λογικά 6800 θα στροφάρει (~6600 μαμά)Μου θύμισες μία ιστορία που έγινε όταν το είχα πρωτοφτιάξει (λίγες μέρες πριν το πρόγραμμα).. Είχαμε πει με ένα φιλαράκι να δούμε τι γίνεται (Corolla 1.8, περίπου 140+ άλογα) .. Ξημερώματα μιας καλοκαιρινής μέρας.. Πάντα ρολλ και πάντα εκεί που βόλευε αυτόν, διότι είχε διαφορετική κλιμάκωση από το δικό μου.. Εμένα η 2α (τερμάτιζε) στα 95, αυτουνού στα 100+ περίπου, οπότε μου λέει αυτό ακριβώς που θέλεις να κάνεις κι εσύ... 2ες και 65, ώπερ σημαίνει οτι το fsi δεν έχει και πολύ να ανοίξει και με την μία θα έχανς δευτερόλεπτα από την αλλαγή σε 3η, ενώ το άλλο θα άνοιγε λίγο ακόμη... Έτσι κι έγινε και πετάχτηκε με τη μία περίπου 1μιση αμάξι.. Αλλά μόλις άνοιξε η 3η μου τον έφτασα και πηγαίναμε κόπια μέχρι τα 180 όταν και κόψαμε... Δεν είχα τάσεις να του φύγω, αλλά ούτε κι αυτός να ανοίξει.... Μετά πήρα το αίμα μου πίσω και ανοίξαμε απο 40χλμ όπου έτρεχε να με μαζέψει έως τα 190 (κάπου εκεί και μετά λόγω και κυβικών αλλά και ιπποδύναμης είχε περισσότερη άνεση από το δικό μου).. Ε μετά δεν ξανασχολήθηκα με ατμόσφαιρα.. Κυρίως με 122άρια,140αρια, 160αρια μαμα και tuned δοκίμαζα... Χαβαλές να γίνεται! Το πιο πρόσφατο ήταν με 122άρι Leon 16άρες κι εγώ τις 18αρες BBS, μετά και τις νέες αλλαγές.. Ακανόνιστο κι ασαφές ήταν βέβαια, αλλά αν πάρω παράδειγμα ότι στο πάτα (~50χλμ) ήμουν ένα αμάξι πίσω γιατί κάναμε προσπέραση φορτηγό και στα 160 ήμουν καθαρά μπροστά, νομίζω πως βγαίνει συμπέρασμα.... Καλά είναι μωρέ όλα αυτά και γενικά καλά κάνεις ως passatoukos, αλλά κάποτε ζητάς άλλα πράγματα από το αυτοκίνητο και δεν σου τα προσφέρει στο 100%... Edited April 29, 2014 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted May 2, 2014 Report Share Posted May 2, 2014 Χθες κυνηγουσα ενα Scirocco R το οποιο κυνηγουσε ενα Bmw 745... Το Scirocco το οδηγουσε... 50-55 χρονων αντρας. το bmw νομιζω ρουμανικες πινακιδες.. ΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!!! ΜΑΘΕΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ! Θελω 0-400 με το R.. χααχαχαχαχ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 3, 2014 Report Share Posted May 3, 2014 Γυρνώντας σπίτι και ακούγωντας το αγαπημένο μου τραγούδι,είδα στον προφυλακτήρα μου ένα Opel Insignia CDTI. Τον άφησα να με περάσει και μόλις ήρθε δίπλα μου και με πέρασε πάτησα με 2ά και 60. Στην αρχή μου έφυγε και κράτησε διαφορά,στα 120 περίπου που γέμιζα την 3ή ξεκίνησα να μαζέυω και μόλις είδε το ΣΟΥΒΛΙΣΜΑ πάτησε φρένο. Έχωντας ξεπεράσει το σπίτι μου κατα πολύ,κάνω αναστροφή για πίσω και έρχεται ένα Corsa πάλι CDTI και κάνει κάνα 2 σφήνες και έρχεται προφυλακτήρα... Kickdown με D σε 2α και μέχρι στα 120 έβγαλα φλάς και έκατσα δεξιά γιατί δεν είχε νοήμα. Υ.Γ Η αμαξάρα μου δούλευει υποδειγματικά και ήρθε η ώρα να ξαναδουλέψει στα κόκκινα Υ.Γ 2 Σε περίπτωση αμφιβολίας τύχαινε να έχω On την κάμερα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Ευτηχως κ ξαναευτηχως κ ξαναμανα ευτηχως ηταν τοσα ατομα μεσα στο ματιζ. Αν ηταν μονος τον ειχες πεταξει ειχε τρακαρει κ ειχε πεθανει επειδη εισαι λιγο αθωος.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 (edited) να απεθυνθεις στο passatouko και θα φροντισει η υπηρεσια για την περιπτωση σου...χαχαχα τηην αλλη βδομαδα ομως που επιστρεφω ελλαδα chris...για κανονισε... Και ο quicksilver έχει ένα "Κ04" Κανονίστε να δούμε δυνατό πάτημα κανονιστηκε τελικα σημερα ..απο τριτες φιλικοτατα παντααααα.με υψηλη στην κολωνα σταματησα να παταω..στην χαμηλη μου σε ανοιγμα που εκανε τον προλαβα και ανοιγα και οσο πατουσα.σταματησα στα 2 γκολφ.βεβαια τιμια το γκολφακι του εχει περιθωρια ανεβασματος σε ασφαλη επιπεδα ακομη λιγο ανετα... τα παμε και απο κοντα επιτελους ..μια χαρα .ειχαμε διαγνωστικα και σβησιμο βλαβων σε αλλα μελη και δοκιμες Edited May 7, 2014 by quicksilver 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Πατημα στο πηγαινε για πατρα,s60 2.0T με το δικο μας slk 1.8 163hp.... Καπου στα 210 ειχαμε αρπαξει κολωνα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 (edited) πατηματακι με S3 20vt (μαμα φαινοταν) σε φαναρι πρωι πρωι.πρωτη 1 κενο το S (κρυα λαστιχα),δευτερα σχεδον κοπια, τριτη 1,5 το Golf τεταρτη καπου στις 6000 που αφησα 4 ηταν σιγουρα το Golf.μετα ρολλαριστα με νεκρα ολη τη διαδρομη να ισσοφαρισω την βενζινη και το δισκο που εκαψα!!! Edited May 9, 2014 by Συριωτης Νικος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...