Jump to content
playmaker

S3.r32.cupra

Recommended Posts

:huh: τι αλλο μπορω να βαλω που να συνεργαζεται με το abs και να χωραει σε 17αρα?απο 320 δισκο και πανω... brembo-porshe...

θελουν μεγαλους αποστατες?

και τοσο μεγαλη διαφορα ρε ανεστη με 5 κιλα παραπανω?

το βαρος ειναι πανω στη ροδα, οποτε τα 5 κιλα που λες μεταφραζονται σε αρκετα περισσοτερα για τ αυτοκινητο.

απο porshe μη βαλεις, θα χεις μεγαλο θεμα με το ΑΒS.

ΟΙ ZIMMERMAN ειναι μεν φτυνοι, αλλα στραβωνουν για πλακα!

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πρότεινα να βάλεις μόνο τακάκια (ds2500, ebc yellowstuff κτλ) και υγρά φρένων μεγαλύτερου σημείου βρασμού αν έχεις ακόμα τα μαμά και θα δεις πραγματική διαφορά στη διάρκεια. Τώρα αν θες οπωσδήποτε να <<επενδύσεις>> σε αυτά, καλύτερα να κοιτάξεις σε πολυπίστονο κιτ που έχει και μειωμένη μάζα όπως προαναφέρθηκε. Επίσης να μην ξεχνάμε πως στη διάρκεια παίζει ρόλο και ο σχεδιασμός των ζαντών ως προς την ψύξη τους και στο φρενάρισμα γενικά η ανάρτηση (πόση μεταφορά βάρους επιτρέπει σε βίαιο φρενάρισμα).

παλια ειχα βαλει αλλου τα hawk hp+,εσυ φορας ferodo στα μαμα?

φιλε δες...τακακια σωληνακια δισκοι ενα καλο υγρο πανε 500-600 εβρο...γιατι να μη βαλω και παραπανω και να παρω κατι μονημο?

κοιταφα ενα κιτ της stoptech κανει οσο τα gt της brembo,αλλα θελουν μικροτερους αποστατες...αυτο δεν ειναι +?

γενικα το θεμα αποστατης δεν το κατεχω...ποσο κακο ειναι να βαλεις ~5μμ αποστατες(stoptech) και ποσο ~10mm(brembo)

Link to comment
Share on other sites

παρα πολυ κοβει!!!!!!!τεραστια διαφορα!!και ειδικα στις τελικες.

+1

Link to comment
Share on other sites

το βαρος ειναι πανω στη ροδα, οποτε τα 5 κιλα που λες μεταφραζονται σε αρκετα περισσοτερα για τ αυτοκινητο.

απο porshe μη βαλεις, θα χεις μεγαλο θεμα με το ΑΒS.

ΟΙ ZIMMERMAN ειναι μεν φτυνοι, αλλα στραβωνουν για πλακα!

+1

Είναι μεν φθηνοί αλλά όχι και οι καλύτεροι της αγοράς ..

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

+1

Είναι μεν φθηνοί αλλά όχι και οι καλύτεροι της αγοράς ..

οι χειροτεροι να λες. τα μαμα φρενα ειναι της MOV'IT Κ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΒΓΑΖΕΙ τερατα!

ακομα κ μεγαλυτερο δισκο να παρεις, πας σε χειροτερο υλικο.

Link to comment
Share on other sites

+1

¶ντε να σας πω και την εμπειρία μου με galfer 4πίστονα και 312μμ δίσκους....το αυτοκίνητο κόβει αρκετά!!!!!..να φανταστείς πως αν δεν έβαζα revo... μπορεί και να με περνάγανε τα 122άρια... τώρα είναι κάπως καλύτερα..αλλά με ένα tsi revo χωρίς φρένα και 18αρες...βάζω στοίχημα πως μου ρίχνει καρότσες......

Link to comment
Share on other sites

Ειναι παντως και οι 18αρες σου ενα θεμα. Εγω εχω 17αρες και σε συγκριση με το προηγουμενο tsi μου που ειχα 16αρες και πιο στενο ελαστικο εχω αρκετη διαφορα και στην αισθηση δυναμης αλλα και σε καταναλωση. Καλυτερο ομως κρατημα και φρενο.

Αληθεια ποσο πιο βαρια ειανι τα Galfer απο τα μαμα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.