NIKOS10 Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 τι αλλο μπορω να βαλω που να συνεργαζεται με το abs και να χωραει σε 17αρα?απο 320 δισκο και πανω... brembo-porshe...θελουν μεγαλους αποστατες? και τοσο μεγαλη διαφορα ρε ανεστη με 5 κιλα παραπανω? το βαρος ειναι πανω στη ροδα, οποτε τα 5 κιλα που λες μεταφραζονται σε αρκετα περισσοτερα για τ αυτοκινητο. απο porshe μη βαλεις, θα χεις μεγαλο θεμα με το ΑΒS. ΟΙ ZIMMERMAN ειναι μεν φτυνοι, αλλα στραβωνουν για πλακα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 30, 2009 Author Report Share Posted June 30, 2009 Θα σου πρότεινα να βάλεις μόνο τακάκια (ds2500, ebc yellowstuff κτλ) και υγρά φρένων μεγαλύτερου σημείου βρασμού αν έχεις ακόμα τα μαμά και θα δεις πραγματική διαφορά στη διάρκεια. Τώρα αν θες οπωσδήποτε να <<επενδύσεις>> σε αυτά, καλύτερα να κοιτάξεις σε πολυπίστονο κιτ που έχει και μειωμένη μάζα όπως προαναφέρθηκε. Επίσης να μην ξεχνάμε πως στη διάρκεια παίζει ρόλο και ο σχεδιασμός των ζαντών ως προς την ψύξη τους και στο φρενάρισμα γενικά η ανάρτηση (πόση μεταφορά βάρους επιτρέπει σε βίαιο φρενάρισμα). παλια ειχα βαλει αλλου τα hawk hp+,εσυ φορας ferodo στα μαμα? φιλε δες...τακακια σωληνακια δισκοι ενα καλο υγρο πανε 500-600 εβρο...γιατι να μη βαλω και παραπανω και να παρω κατι μονημο? κοιταφα ενα κιτ της stoptech κανει οσο τα gt της brembo,αλλα θελουν μικροτερους αποστατες...αυτο δεν ειναι +? γενικα το θεμα αποστατης δεν το κατεχω...ποσο κακο ειναι να βαλεις ~5μμ αποστατες(stoptech) και ποσο ~10mm(brembo) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 παρα πολυ κοβει!!!!!!!τεραστια διαφορα!!και ειδικα στις τελικες. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 (edited) το βαρος ειναι πανω στη ροδα, οποτε τα 5 κιλα που λες μεταφραζονται σε αρκετα περισσοτερα για τ αυτοκινητο. απο porshe μη βαλεις, θα χεις μεγαλο θεμα με το ΑΒS. ΟΙ ZIMMERMAN ειναι μεν φτυνοι, αλλα στραβωνουν για πλακα! +1 Είναι μεν φθηνοί αλλά όχι και οι καλύτεροι της αγοράς .. Edited October 31, 2009 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 +1 Είναι μεν φθηνοί αλλά όχι και οι καλύτεροι της αγοράς .. οι χειροτεροι να λες. τα μαμα φρενα ειναι της MOV'IT Κ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΒΓΑΖΕΙ τερατα! ακομα κ μεγαλυτερο δισκο να παρεις, πας σε χειροτερο υλικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilis77 Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 +1 ¶ντε να σας πω και την εμπειρία μου με galfer 4πίστονα και 312μμ δίσκους....το αυτοκίνητο κόβει αρκετά!!!!!..να φανταστείς πως αν δεν έβαζα revo... μπορεί και να με περνάγανε τα 122άρια... τώρα είναι κάπως καλύτερα..αλλά με ένα tsi revo χωρίς φρένα και 18αρες...βάζω στοίχημα πως μου ρίχνει καρότσες...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Ειναι παντως και οι 18αρες σου ενα θεμα. Εγω εχω 17αρες και σε συγκριση με το προηγουμενο tsi μου που ειχα 16αρες και πιο στενο ελαστικο εχω αρκετη διαφορα και στην αισθηση δυναμης αλλα και σε καταναλωση. Καλυτερο ομως κρατημα και φρενο. Αληθεια ποσο πιο βαρια ειανι τα Galfer απο τα μαμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 όταν φορούσα τα 330 της brembo,δεν ήταν πιο βαριά απ τα μαμά 312. μάλλον είναι πολύ βάρ το φρένο της galfer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...