archon_rc Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 (edited) Επιτέλους μετά από κοντά 200000χλμ έφυγα από τα καταραμένα 75 (80) άλογα. Βέβαια δυστυχώς το όνειρό μου για 20vT που είχα από το 2004 δεν πραγματοποιήθηκε, αλλά τουλάχιστον τώρα θα μπορώ να κινούμαι κ να προσπερνάω στα συχνά ταξίδια μου, αξιοπρεπέστατα κ όχι με την ψυχή στο στόμα. Τα έβαλα κάτω κ τα λεφτά για 1.8 αλλά κ το κόστος συντήρησης ξέφευγαν πολύ από το budget μου κ ειδικά τώρα που μεγάλωσε κ η οικογένεια δεν είμαι για τέτοια. Θα ήθελα όσοι έχετε γνώσεις για αυτό το μοτέρ να μου πείτε τι κ αν πρέπει να προσέξω κάτι. Το μοτέρ υποτίθεται πως είναι με 35000 χλμ - πάντως η συμπίεση είναι τέλεια κ γενικά όλα ήταν σε τέλεια κατάσταση. Δυστυχώς κράτησα σχεδόν όλα τα περιφεριακά από το 1.4 (εγκέφαλο,εξάτμιση, πεταλούδα, πολλαπλή κτλ). Και έτσι κράτησα το κόστος αρκετά χαμηλά. Ο μηχανικός με διαβεβαίωσε ότι θα δουλεύει σωστά με όλα αυτά κ ότι είναι ακριβώς τα ίδια. Η απορία μου είναι πώς δε χρειάζεται άλλη χαρτογράφηση ο εγκέφαλος? Βέβαια το έψαξα κ βρήκα ότι έχουν ακριβώς τον ίδιο κωδικό ανταλλακτικών αλλά... Πιστεύετε ότι μακροχρόνια θα δουλεύει σωστά το μοτέρ? Δε με νοιάζει αν χάσει κ 5 αλογάκια... Γενικώς κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη.έψαξα εδώ ότι μπορούσα για τον bcb αλλά θα ήθελα να ακούσω κ μια πιο έμπειρη γνώμη, γιατί εγώ από μηχανικά λίγα πράγματα κατέχω. Ευχαριστώ Edited July 23, 2009 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted July 23, 2009 Author Report Share Posted July 23, 2009 κανένας ρε παιδιά? Όλοι μοτ το γυρίσατε στα 5άρια κ τα 6άρια??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KDOURIS Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 κανένας ρε παιδιά? Όλοι μοτ το γυρίσατε στα 5άρια κ τα 6άρια??? Λοιπόν... Αν έχεις το 16v με τα 75 άλογα και πήγες σε BCB, έχεις τις εξής διαφορές: 1) πεταλούδα: είναι ίδια με το ΒΒΖ με τα 101 άλογα και διαφορετική από τα 75. 2) Πολλαπλή εισαγωγής 3) Πρόγραμμα (χαρτογράφηση εγκεφάλου δηλαδή) Το BBZ(1400cc 101ps) με το BCB(1600cc 105ps)οι διαφορές που έχουν (εκτός από την χαρτογράφηση εγκεφάλου), είναι οι μπιέλες και ο στρόφαλος. Το καπάκι παραμένει ίδιο. ¶ρα από το κυρίως μοτέρ είσαι οκ, αλλά από τα περιφερειακά έχεις θεματάκια που στο μέλλον (κυρίως λόγω φτωχού μίγματος) να υπάρξουν διάφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted February 26, 2010 Author Report Share Posted February 26, 2010 (edited) Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω ήδη φορέσει τον εν λόγω κινητήρα με τη διαβεβαίωση του μηχανικού που το ανέλαβε ότι όλα θα δουλεύουν τέλεια. Φορούσα τον AΧΡ με τα 75. Δυστυχώς λόγω χρημάτων δεν προχώρησα και στην αλλαγή των περιφεριακών που διέφεραν από τον κινητήρα που φορούσα. Μέχρι στιγμής δουλεύουν όλα καλά (έχω κάνει γύρω στα 20000χλμ με την BCB). Ένα θεματάκι με το μίγμα το έχω βέβαια + κάτι ψιλοδιακοπούλες στις πολύ χαμηλές στροφές (θα πάω σύντομα για καθαρισμό πεταλούδας και καινούργιο φίλτρο ελευθέρας γιατί το παλιό έχει 200000χλμ, οπότε μετά θα έχω πιο καλή άποψη για τις διακοπούλες). Στα άμεσα σχέδια επίσης είναι ένα πρόγραμμα και βλέπουμε. Ευχαριστώ πάντως. Edited February 26, 2010 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeritis Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 NA ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΕΒΓΑΙΝΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 1,8?? ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ 1,6 16ν ΜΕ ΤΑ 105 Η' 115 ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΕΣΥ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted February 26, 2010 Author Report Share Posted February 26, 2010 Κοίτα το θέμα με τον 1.8 το έψαχνα χρόνια. Στους γνωστούς βελτιωτές οι τιμές έπαιζαν τότε γύρω στα 5000 με 6000 ευρώ με όλα κομπλέ. Και τώρα απόσα ακούω κάπου έκεί παίζουν, άντε 1000 1500 κάτω. Τώρα άλλοι μου έλεγαν ότι και με 3000 μπορώ να βρώ. Δε το πολυ έψαξα όμως όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής, σκέφτηκα και το κόστος συντήρησης και τις βενζίνες και την τρέλα μου που θα έσκαγα συνέχεια χρήμα για βελτίωση, οπότε κατέληξα στον 1.6 για να κάνω τουλάχιστον πιο ασφαλή τα συχνά ταξίδια μου. Κοίτα μέχρι στιγμής σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος είμαι με το 1.6, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό. Στους περισσότερους χώμα θα φαίνεται κ αυτό, αλλά για μένα που είμαι τόσα χρόνια με τα 75 άλογα μου φαίνεται μια χαρά. Δε μου έχει βγάλει τίποτα εώς τώρα (πλην έναν αισθητήρα στροφών κ καταλύτη, που δεν έχουν σχέση με τη μηχανή που αλλάκτηκε αλλά με τα 200000 χλμ που έχει το αμάξι) και ευτυχώς όπως και η παλιά μου, έτσι κ αυτή δεν καίει ίχνος λαδιού παρότι δουλεύει σχεδόν πάντα στο όριο. Ελπίζω με το νέο πρόγραμμα που έχω στα σχέδια να βελτιωθεί κ άλλο. Αν παραδόσει πνεύμα κ το κιβώτιό μου (έχω ακούσει πως η γενιά που φοράω βγάζει πολύ συχνά προβλήματα κ όλοι απορούν πως μου έχει κρατήσει τόσα πολλά χλμ), θα βάλω μάλλον αυτό που φόραγε κ το BCB απτο εργοστάσιο, γιατί το τωρινό έχει τελείως διαφορετική κλιμάκωση και δυστυχώς φαίνεται στον τρόπο βγάζει τη δύναμή του στο δρόμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 ετσι μπραβο....για να βλεπουμε και ενα τοπικ για τον BCB......να μαθαινουμε και εμεις οι καινουριοι μερικα πραγματακια για τον κινητηρα μας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 ετσι μπραβο....για να βλεπουμε και ενα τοπικ για τον BCB......να μαθαινουμε και εμεις οι καινουριοι μερικα πραγματακια για τον κινητηρα μας.... Να βοηθησω κι εγω λιγο Golf 1.6 16v 2002-2003 ΚΩΔΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ BCB . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KDOURIS Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Μέχρι να βάλεις το πρόγραμμα μην το δουλεύεις ψηλά (πάνω από 5500 σαλ, για να μην έχεις προβλήματα με φτωχό μίγμα και το πάρεις στο χέρι το μοτέρ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 μπηκε το προγραμμα ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf4 Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 Αγαπητέ Archon, αν μπορείς δώσε οδηγίες / συμβουλές για αλλαγή από golf-mk4-14 ΑΧΡ (μου βάρησε μηχανή στα 240.000, ...είναι συχνό για τα ΑΧΡ μου λέει ο μηχανικός ....!!) σε 1,6 16v bcb. Ειδικά σε ότι αφορά τα περιφερειακά (εγκέφαλο, εξάτμιση, πεταλούδα, πολλαπλή κλπ). Με τις διακοπές στις πολύ χαμηλές στροφές, αποκαταστάθηκαν με τον καθαρισμό της πεταλούδας!!?? Άλλα προβλήματα !!?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 6 hours ago , Golf4 said: Αγαπητέ Archon, αν μπορείς δώσε οδηγίες / συμβουλές για αλλαγή από golf-mk4-14 ΑΧΡ (μου βάρησε μηχανή στα 240.000, ...είναι συχνό για τα ΑΧΡ μου λέει ο μηχανικός ....!!) σε 1,6 16v bcb. Ειδικά σε ότι αφορά τα περιφερειακά (εγκέφαλο, εξάτμιση, πεταλούδα, πολλαπλή κλπ). Με τις διακοπές στις πολύ χαμηλές στροφές, αποκαταστάθηκαν με τον καθαρισμό της πεταλούδας!!?? Άλλα προβλήματα !!?? συχνό φαινόμενο για axp ? το δικό μου έχει 275.000 πρίν 2.000χλμ άλλαξα τον πρώτο δίσκο πλατό και συνεχίζει απροβλημάτιστο αν και το καίει το λαδάκι του (1λ στα 10.000)...μάλλον θα μπερδεύτηκε ο μηχανικός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...