spyros6n Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 Καλησπέρα, το ερώτημα νομίζω υπάρχει στο μυαλό αρκετών απο εμάς....ας το διαλευκάνουμε λοιπόν. Απ ότι έχω ακούσει λοιπόν χωρίς ποδιά έχουμε καλύτερη απαγωγή θερμότητας με προφανή θετικά για την λειτουργία του κινητήρα συν (κάτι που πονάμε εμείς οι 6n) δεν ξερνάνε τόσο λάδι οι φλάτζες και ολα τα o ring δεν ταλαιπωρούνται τόσο. Επίσης απο τα πολλά βάλε βγάλε απο τα μαστόρια μπορέι να ραγίσουν οι πατούρες απο τις πίσω βίδες οπότε πατάει με τα .....αστεράκια όντας ψιλοεπικίνδυνο (λοσοι τα έχουν δει απο κοντά καταλαβαίνουν ακριβώς ).Απο την άλλη είναι έκθετο το κάρτερ ,το δίχαλο και ο ιμάντας δυναμό και ίσως στα πολλά νερά ο λ. Βέβαια αν είναι να φτάσει νερό στον λ, θα φτάσει και με την ποδιά αφού πρέπει να καλυφθεί η μισή ζάντα. Ποιά η γνώμη σας παιδιά???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 εγώ ψυφίζω ναι στην ποδιά! (εγώ δεν την έχω βγάλει από το δικό μου ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΚΕΥΤΩΜΑΙ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted September 23, 2009 Author Report Share Posted September 23, 2009 πες και το λόγο ρε συ Λευτέρη ετσι για να γίνει debate λίγο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 δεν θέλω να λερώνετε το μοτέρ, βγάλεις η δε βγάλεις ποδία ίδια ψύξη έχει ο AFH επίσεις όσο να είναι προστατεύετε το μοτέρ από νερά κτλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KDOURIS Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 δεν θέλω να λερώνετε το μοτέρ, βγάλεις η δε βγάλεις ποδία ίδια ψύξη έχει ο AFH επίσεις όσο να είναι προστατεύετε το μοτέρ από νερά κτλπ. Κοινώς να μην ξεπλένονται τα λιπαντικά φιλμ σε μέρη του μηχανοστασίου, χώρια την αεροδυναμική... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 η δυναμική παίζεί ποίο μεγαλό ρόλο ιδικά στα πολλά χλμ! Η ποδία δεν πρέπει να βγεί! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted September 24, 2009 Author Report Share Posted September 24, 2009 Θα διαφωνήσω στο ότι με ποδιά η χωρίς ποδιά έχει ίδι ψύξη ο ΑFH.Mε την ποδιά παίρνει αέρα μόνο απο το σωληνάκι στα πλάγια ενώ χωρίς την ποδιά η ή του αέρα απο κάτω προκαλέι υποπίεση και ρουφάει την ζέστη. Σε σταματημένα 6n απο κυνηγητό το ένα με ποδιά το άλλο χώρίς στο ένα απο πλάγια ένιωθες την ζέστη ενώ στο άλλο όχι. Συζητώντας με φίλο η λύση μάλλον κάποιες τρύπες στην ποδιά ώστε να συνδυάζονται όλα και ειδικα η προστασία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 Θα διαφωνήσω στο ότι με ποδιά η χωρίς ποδιά έχει ίδι ψύξη ο ΑFH.Mε την ποδιά παίρνει αέρα μόνο απο το σωληνάκι στα πλάγια ενώ χωρίς την ποδιά η ή του αέρα απο κάτω προκαλέι υποπίεση και ρουφάει την ζέστη. Σε σταματημένα 6n απο κυνηγητό το ένα με ποδιά το άλλο χώρίς στο ένα απο πλάγια ένιωθες την ζέστη ενώ στο άλλο όχι. Συζητώντας με φίλο η λύση μάλλον κάποιες τρύπες στην ποδιά ώστε να συνδυάζονται όλα και ειδικα η προστασία χωρις να το ειχα καλοσκεφτει ποτε θεωρουσα παντα οτι πλεονεκτημα ειναι που εχουμε ποδια.. με τις τρυπες που λες παντως δεν θεωρω οτι θα βοηθησεις κ πολυ ουτε την ψυξη αλλα θα χασεις κ σημαντικο μερος της προστασιας που σου προσφερει. οπως κ να χει παντως εχουν προβλημα με την ψυξη τα 6n μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted September 24, 2009 Author Report Share Posted September 24, 2009 Εαν πάντως η αεροδυναμική είναι ο στόχος οι πολλοί νομίζω μπορούν να θυσιάσουν 3 χλμ τελικής (αν δεν είναι και χαμηλωμένοι) με την προοπτική το μοτέρ να μην σιγοψήνεται σε κάποιο μποτιλιάρισμα με α/c....και δεν το λέω ειρωνικά. Η λύση με τις τρύπες αρχίζει και μου αρέσει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted September 24, 2009 Author Report Share Posted September 24, 2009 το 8v (APQ κτλ ) νομίζω παιδιά δεν έχει......διορθώστε με Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 Εαν πάντως η αεροδυναμική είναι ο στόχος οι πολλοί νομίζω μπορούν να θυσιάσουν 3 χλμ τελικής (αν δεν είναι και χαμηλωμένοι) με την προοπτική το μοτέρ να μην σιγοψήνεται σε κάποιο μποτιλιάρισμα με α/c....και δεν το λέω ειρωνικά. Η λύση με τις τρύπες αρχίζει και μου αρέσει.... οπως το φανταζομαι παντως δεν νομιζω να σε βοηθησουν στην ψυξη κ πολυ οι τρυπες αν ειναι βγαλε την ολοκληρη. παντως εγω ουτε καν το σκεφτομαι γιατι εδω κατα τα μερη μου ριχνει πολυ εως παρα πολυ βροχη κ ειμαι σιγουρος οτι με εχει σωσει αρκετες φορες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 ούτε εγώ σκευτωμαι να την βγάλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetzas Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 παιδες υπαρχει και η ποιο απλη λυση,υπαρχει σαν ανταλακτικο μια πλαϊνη ποδια που μπαινει στον ιμαντα δυναμο που προστατευει απο τα νερα δυναμο ιμαντες κτλ,τωρα τα νερα στο καρτερ και το σασμαν δεν νομιζω να διμιουργουν προβλημα εγω παντων ειχα κανει 2 επισκευες στο σασμαν "αρπαζανε" τα ρουλεμαν λογο θερμοκρασιας εβαλα την πλαϊνη ποδια και υσηχασα τωρα για χτυπηματα στο καρτερ κτλ αμα ειναι να γινει θα γινει η πλαστικη ποδια δεν νομιζω παντος να προστατευε και πολυ σε σαμαρια και λακουβες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted January 17, 2010 Author Report Share Posted January 17, 2010 Aκούγεται ενδιαφέρον. Αν είναι εύκολο να μας βάλεις μια φοτο η κανα κωδικό όπου φαίνεται μπας και το δούμε στο vagcat.Aυτό το προστατευτικό είναι απο 6n ή απο άλλο μοντέλο που κουμπώνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetzas Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 (edited) Aκούγεται ενδιαφέρον. Αν είναι εύκολο να μας βάλεις μια φοτο η κανα κωδικό όπου φαίνεται μπας και το δούμε στο vagcat.Aυτό το προστατευτικό είναι απο 6n ή απο άλλο μοντέλο που κουμπώνει? βασικα στο δικο μου η πλαϊνη ποδια που εβαλα ειναι απο seat arosa το πρωτο θα ριξω μια ματια και θα στειλω φωτο και κωδικο(αμα βρω τπτ για κωδικο) Edited January 17, 2010 by tetzas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetzas Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 τελικα εβγαλα μια ακρη με το ετκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted January 23, 2010 Author Report Share Posted January 23, 2010 Μπράβο καλή δουλειά. Απο τον κωδ είναι για 6n. Αλλά δεν κατάλαβα πως θα στηριχθεί.ο λ μένει ξεσκέπαστος ρε γμτ Θέλω να το δω και φορεμένο..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...